Zeggiktog. Speed chat [sc]quote:Op maandag 29 november 2021 20:51 schreef Koen66 het volgende:
dit is nu wel een van de hardlooptopics
[me=]boks[/me]quote:Op maandag 29 november 2021 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik spring liever uit het raam.
* SBE snel BB aanzet om met MrsL op de bank te gaan zitten.quote:
snelle jelle;s hierquote:
het wordt nog verwarrender als je mensen irl ontmoetquote:Op maandag 29 november 2021 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee jullie nicks bedoel ik. Komen me helemaal niet bekend voor!
Volgens mij heb ik vele jaren geleden dat plaatje ook al eens gepost!quote:Op maandag 29 november 2021 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee jullie nicks bedoel ik. Komen me helemaal niet bekend voor!
vanaf Januari eendquote:Op maandag 29 november 2021 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE snel BB aanzet om met MrsL op de bank te gaan zitten.
Zeker weten, door het te kijken met het COS is t juist leuk. Anders had ik t ook niet gekekenquote:
Is ook leuk!quote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om hier wat andere users te ontmoeten
waar post je normaal dan?
Het is voor haar een eind lopen dus ze heeft de tijd.quote:
ik ook heerlijkquote:Op maandag 29 november 2021 21:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker weten, door het te kijken met het COS is t juist leuk. Anders had ik t ook niet gekeken
Gezellig maar je bent te vroegquote:Op maandag 29 november 2021 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE snel BB aanzet om met MrsL op de bank te gaan zitten.
Jij komt me dan wel weer bekend voor haha!quote:Op maandag 29 november 2021 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vele jaren geleden dat plaatje ook al eens gepost!
Masked Singer?quote:Op maandag 29 november 2021 21:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Is ook leuk!
TV, SHO, F&S. Wat OUD, WGR, LIF en CRE voornamelijk denk ik.
Ik post ook wel eens in [OUD].quote:Op maandag 29 november 2021 21:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Jij komt me dan wel weer bekend voor haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |