Denk ik ook niet neequote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal geen hoge kijkdichtheid meer hebben
dan ga je toch gezellig moet ons posten koenquote:Op maandag 29 november 2021 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zal BB wel weer ff proberen maar het moet echt beter wil het mn aandacht vasthouden
streams alleen via Videoland zeker?quote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ga je toch gezellig moet ons posten koen
nick of irl naam?quote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef Donna het volgende:
Jullie zijn voor mij wel echt nieuw. Ken jullie namen helemaal niet.
quote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
streams alleen via Videoland zeker?
Ja ik keek toen je Ray Cokes nog had, en Beavis & Butthead, Vannessa Warwick met Headbanger's ball en daarna Into the pit. The Maxxx enzo ook.quote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
MTV heb ik in geen jaren meer gezien, vroeger hadden ze nog wel wat leuks.
ik vind het wel leuk om hier wat andere users te ontmoetenquote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef Donna het volgende:
De meeste zijn wel bekend met elkaar.quote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef Donna het volgende:
zaterdag ging er qua irl namen weer een wereld voor me openquote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste zijn wel bekend met elkaar.
Idd, en Paul King.quote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik keek toen je Ray Cokes nog had, en Beavis & Butthead, Vannessa Warwick met Headbanger's ball en daarna Into the pit. The Maxxx enzo ook.
Ik spring liever uit het raam.quote:
hier kan ik niet met *boks op antwoorden ...quote:Op maandag 29 november 2021 21:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lang gleden dat ik dat gelezen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |