sssstttquote:Op maandag 29 november 2021 20:51 schreef Koen66 het volgende:
dit is nu wel een van de hardlooptopics
bestaat MTV uberhaupt nogquote:Op maandag 29 november 2021 20:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Als puber wel maar al jaren niet meer.
MTV meuk hou ik wel van.
Ohhhh die programma's ken ik welquote:Op maandag 29 november 2021 20:52 schreef Donna het volgende:
[..]
MTV meuk hou ik wel van.
Bedankt voor het uiterst aantrekkelijke aanbod, maar nee.quote:Op maandag 29 november 2021 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en stel dat je het kijkt en tegerlijkertijd er gezellig over kletst hier op FOK?
Jazeker. Lekker Teen Mom en Catfish en nog meer van dat soort in de herhaling van de herhaling van de herhaling.quote:
ok heb mijn best gedaanquote:Op maandag 29 november 2021 20:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Bedankt voor het uiterst aantrekkelijke aanbod, maar nee.
Het ligt niet aan jullie, trouwens.
zal geen hoge kijkdichtheid meer hebbenquote:Op maandag 29 november 2021 20:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Jazeker. Lekker Teen Mom en Catfish en nog meer van dat soort in de herhaling van de herhaling van de herhaling.
Ik zie soms nog wel de oude afleveringen van GTST langs komen.quote:Op maandag 29 november 2021 20:52 schreef Donna het volgende:
[..]
MTV meuk hou ik wel van.
tegenwoordig zenden ze zelfs weer clips uitquote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal geen hoge kijkdichtheid meer hebben
ik zal BB wel weer ff proberen maar het moet echt beter wil het mn aandacht vasthoudenquote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok heb mijn best gedaan
als je een keer een leuke SC zoekt in Januari
kijk ff in BB COS
zou M weer voor MUSIC gaan staan?quote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig zenden ze zelfs weer clips uit![]()
![]()
Denk ik ook niet neequote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal geen hoge kijkdichtheid meer hebben
dan ga je toch gezellig moet ons posten koenquote:Op maandag 29 november 2021 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zal BB wel weer ff proberen maar het moet echt beter wil het mn aandacht vasthouden
streams alleen via Videoland zeker?quote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ga je toch gezellig moet ons posten koen
nick of irl naam?quote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef Donna het volgende:
Jullie zijn voor mij wel echt nieuw. Ken jullie namen helemaal niet.
quote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
streams alleen via Videoland zeker?
Ja ik keek toen je Ray Cokes nog had, en Beavis & Butthead, Vannessa Warwick met Headbanger's ball en daarna Into the pit. The Maxxx enzo ook.quote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
MTV heb ik in geen jaren meer gezien, vroeger hadden ze nog wel wat leuks.
ik vind het wel leuk om hier wat andere users te ontmoetenquote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef Donna het volgende:
De meeste zijn wel bekend met elkaar.quote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef Donna het volgende:
zaterdag ging er qua irl namen weer een wereld voor me openquote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste zijn wel bekend met elkaar.
Idd, en Paul King.quote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik keek toen je Ray Cokes nog had, en Beavis & Butthead, Vannessa Warwick met Headbanger's ball en daarna Into the pit. The Maxxx enzo ook.
Ik spring liever uit het raam.quote:
hier kan ik niet met *boks op antwoorden ...quote:Op maandag 29 november 2021 21:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lang gleden dat ik dat gelezen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |