Misschien liggen er nog wat in een museum, tussen de andere veenlijken e.d.?quote:Op maandag 29 november 2021 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kunnen ze lang zoekenMisschien heeft de bibliotheek ze nog wel liggen
Wie weet wel jaquote:Op maandag 29 november 2021 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien liggen er nog wat in een museum, tussen de andere veenlijken e.d.?
Ja werd wel Nederlands gesproken maar denk dat origineel Engels wasquote:Op maandag 29 november 2021 18:18 schreef ToT het volgende:
Die dieren zaten in een kleuterschool in kooien?
Dat waren dan vast geen zeeleeuwen en olifanten enzo.
Nee, zegt me ff niks. Was in het Nederlands, neem ik aan?
Helaas, zegt me niets. Mocht het je te binnen schieten, dan verneem ik het graag!quote:Op maandag 29 november 2021 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja werd wel Nederlands gesproken maar denk dat origineel Engels was
Weet je toevallig de namen van de figuurtjes die er in spelen? Daar kun je dan wel op googlen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Aaarg zo irritant als je niet op iets kan komen hé
Ik ga hard na denken en op zoektocht, moet het toch weten hahaquote:Op maandag 29 november 2021 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas, zegt me niets. Mocht het je te binnen schieten, dan verneem ik het graag!
Nee helaas ook niet meer, weet wel dat er een schildpad in zat een kuiken of baby eendquote:Op maandag 29 november 2021 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je toevallig de namen van de figuurtjes die er in spelen? Daar kun je dan wel op googlen.
Ik kom alleen op Minidisco uit als ik zoek:quote:Op maandag 29 november 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee helaas ook niet meer, weet wel dat er een schildpad in zat een kuiken of baby eend
Misschien dat @Haags het weet?quote:Op maandag 29 november 2021 18:27 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry ik denk niet dat ik je daarbij kan helpen
Nee dat was het niet, je zag de kinderen zeg maar uit de klas gaan en dan werden de dieren wakker en kropen die uit hun hok kooi etc en ging dan op avontuurquote:Op maandag 29 november 2021 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom alleen op Minidisco uit als ik zoek:
quote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, je zag de kinderen zeg maar uit de klas gaan en dan werden de dieren wakker en kropen die uit hun hok kooi etc en ging dan op avontuur
Thee? Oh, thee!quote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
wat zat er precies in die thee van jou?
Heb nog geen thee gehadquote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
wat zat er precies in die thee van jou?
Hahaha, denk dat hij het tekenfilmpje sowieso wel leuk gaat vinden..quote:Op maandag 29 november 2021 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]Verschijnt er hier ineens een blij koppie boven m'n scherm, net als je het over ontsnappende dieren hebt!
nooit klikkenquote:Op maandag 29 november 2021 18:31 schreef ToT het volgende:
Klikspaan, boterspaan
Je mag niet door mijn straatje gaan
’t Hondje zal je bijten
’t Katje zal je krabbelen
Dat komt van al je babbelen
Hier refereerde ik naar, toen je het over klikken had!
quote:Op maandag 29 november 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee helaas ook niet meer, weet wel dat er een schildpad in zat een kuiken of baby eend
Die met de bullet ant is ook wel geinig!quote:Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
koekoek wel geklikt koekoek
wanna gek jonge
Ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem.quote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, je zag de kinderen zeg maar uit de klas gaan en dan werden de dieren wakker en kropen die uit hun hok kooi etc en ging dan op avontuur
quote:Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet hem. ik weet hem. k weet hem. k weet hem. k weet hem.
quote:Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet hem. ik weet hem. k weet hem. k weet hem. k weet hem.
Ik moet even over de tegenprestatie nadenken.quote:Op maandag 29 november 2021 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel, vertel, VERTEEEEEL!!!! Desnoods betalen we bijijij!!!!
Welk dan? Welke dan? Welke dan? Welke dan? Welke dan?quote:Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem.
Saw III, gok ik.quote:Op maandag 29 november 2021 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welk dan? Welke dan? Welke dan? Welke dan? Welke dan?
Ik zit steeds aan Juf Roos te denken, maar da's slechts gedeeltelijk een tekenfilm en er komen geen gekooide dieren in voor.quote:Op maandag 29 november 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Weet het liedje ook niet echt meer, dus daar schiet ik ook niks mee op
quote:Op maandag 29 november 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Weet het liedje ook niet echt meer, dus daar schiet ik ook niks mee op
Ahhh ja, dat heb ik hier ook wel eens op gezet.quote:
JAAAAAAA JE BENT FANTASTISCHquote:
Nja ik keek het omdat mijn neefje en nichtje het dus wel eens kekenquote:
Nou het ging zo, we hadden zin in een nieuwe sc en toen dacht ik zal ik eens SC in VF openen en toen stroomde er een paar leuke mensen binnen en door dat het gezellig is klets je nogal wat af en is een topic zo vol.. EINDEquote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef Snolkelderij het volgende:
Wow, wat is hier gebeurd??
Zijn jullie een speed chat begonnen?
Ineens zijn er 15 delen!
We waren het in een andere sc zat en zijn met de leuke mensen hier maar begonnen. Ohw en hoi natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef Snolkelderij het volgende:
Ineens zijn er 15 delen!
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ik keek het omdat mijn neefje en nichtje het dus wel eens keken
Maar het is echt waar hoorquote:
Mijn neefjes keken het iets van 15 jaar geleden.quote:Op maandag 29 november 2021 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar het is echt waar hoor
Hoe heb je het trouwens gevonden eigenlijk?
quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef Snolkelderij het volgende:
Ineens zijn er 15 delen!
Aha, dus er ging een belletje bij je rinkelenquote:Op maandag 29 november 2021 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn neefjes keken het iets van 15 jaar geleden.
Wie weet wel, of er komt een slot en moeten we weer verhuizen naar een andere SCquote:Op maandag 29 november 2021 18:46 schreef Snolkelderij het volgende:
Grappig, wie weet word het nog wat met dit deel van het forum zo ;-)
En Wonderteam
Niet echt, meer een samen geraapt zooitje die van gezelligheid houd en over van alles praten.quote:Op maandag 29 november 2021 18:48 schreef Snolkelderij het volgende:
Hallo allemaal!
(Maar jullie zijn niet ex-viva, toch?)
nee dat klopt. maar ik voel mij wel helemaal viva inmiddelsquote:Op maandag 29 november 2021 18:48 schreef Snolkelderij het volgende:
Hallo allemaal!
De naam wist ik ook niet meer maar ik weet nog dat ze uit de kooien ontsnapten om andere jonge dieren in nood te helpen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aha, dus er ging een belletje bij je rinkelen
We zijn vluchtelingen die op een lek bootje uit een andere slowchat weggegaan zijn en zagen dat dit pand al een maand leeg stond, en het slot was makkelijk te forceren, dus hebben we ons hier nu in deze SC gevestigd!quote:Op maandag 29 november 2021 18:48 schreef Snolkelderij het volgende:
Hallo allemaal!
quote:Op maandag 29 november 2021 18:50 schreef Snolkelderij het volgende:
Nee, het kwam ook niet echt op gang in het begin.
Nou, ik zou zeggen, geniet van de rust hier dames!
Inderdaad dat jaquote:Op maandag 29 november 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De naam wist ik ook niet meer maar ik weet nog dat ze uit de kooien ontsnapten om andere jonge dieren in nood te helpen.
En badeendjes.quote:
Het is meer dat we op een onbewoond eiland aanspoelden.quote:Op maandag 29 november 2021 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn vluchtelingen die op een lek bootje uit een andere slowchat weggegaan zijn en zagen dat dit pand al een maand leeg stond, en het slot was makkelijk te forceren, dus hebben we ons hier nu in deze SC gevestigd!
quote:
Mini ToT is nu aan het headbangen?quote:Op maandag 29 november 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk hoe mooi, in de mix
Hij of zij of x
Ik plus jij, dat is wij
Zij aan zij
Haha nee die zit nog naar "Kowijn" te kijken.quote:Op maandag 29 november 2021 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mini ToT is nu aan het headbangen?
Geen schorempjes?quote:Op maandag 29 november 2021 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb 2 schorefjes over na het in elkaar zetten van m'n laptop standaard![]()
Dat is vrij normaal. Ik heb ook een hele bak vol met schroefjes die na reparatie ineens over zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb 2 schorefjes over na het in elkaar zetten van m'n laptop standaard![]()
ik denk het ja reserve schroefjesquote:Op maandag 29 november 2021 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Ojee of je hebt het niet goed in elkaar gezet, of het zijn reserve schroefjes
Bij een IKEA kast heb je dan toch een probleem als je wat over houdt. Dat ene schroefje blijkt dan cruciaal te zijn voor de algehele stevigheid.quote:Op maandag 29 november 2021 19:06 schreef ToT het volgende:
Ja ik heb het ook wel een paar keer gehad. Alles nog 2x helemaal nagelopen, alle schroefjes zitten gewoon waar ze moeten zitten en toch hou je er wat over!
quote:Op maandag 29 november 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij een IKEA kast heb je dan toch een probleem als je wat over houdt. Dat ene schroefje blijkt dan cruciaal te zijn voor de algehele stevigheid.
Of van die houten plugjes etcquote:Op maandag 29 november 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij een IKEA kast heb je dan toch een probleem als je wat over houdt. Dat ene schroefje blijkt dan cruciaal te zijn voor de algehele stevigheid.
Oja, die ook.quote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of van die houten plugjes etc
Die er massaal uit flikkeren als je het meubel een kwartslag draait. En die ook veel te kort zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of van die houten plugjes etc
Ook dat. Of er gewoon niet in te timmeren omdat het gat simpelweg niet wijd genoeg is. Of je timmert die erin en dat witte spaanplaat spul gaat dan splijten. Wat is dat, die fineerlaag?quote:Op maandag 29 november 2021 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die er massaal uit flikkeren als je het meubel een kwartslag draait. En die ook veel te kort zijn.
Oh dat heb ik nooit gehadquote:Op maandag 29 november 2021 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die er massaal uit flikkeren als je het meubel een kwartslag draait. En die ook veel te kort zijn.
Valt het echt zonder wat voor weerstand dan ook in zo'n gat en steekt het maar 2mm uit om het andere deel er mee te bevestigen!
Het is net sex, nooit iets in het verkeerde gat proppen.quote:Op maandag 29 november 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat. Of er gewoon niet in te timmeren omdat het gat simpelweg niet wijd genoeg is. Of je timmert die erin en dat witte spaanplaat spul gaat dan splijten. Wat is dat, die fineerlaag?
quote:Op maandag 29 november 2021 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net sex, nooit iets in het verkeerde gat proppen.
Plastic!quote:Op maandag 29 november 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat. Of er gewoon niet in te timmeren omdat het gat simpelweg niet wijd genoeg is. Of je timmert die erin en dat witte spaanplaat spul gaat dan splijten. Wat is dat, die fineerlaag?
ik heb deze gekochtquote:Op maandag 29 november 2021 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik had een laptop standaard van de action maar dat was echt troep, meteen weer terug gebracht
Ik heb nooit last gehad met IKEA meubels. Een kennis had het wel voor elkaar dat die als een gek ging vloeken omdat een paneel spleet. Bleek dat hij de plug met geweld in het schroefgat had geslagen.quote:
Komt een medewerker van een groot internationaal bedrijf op het Japans hoofdkantoor, waar hem meteen een geisha toegewezen wordt vanwege zijn goede staat van dienst.quote:Op maandag 29 november 2021 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net sex, nooit iets in het verkeerde gat proppen.
Maar die staat dus nu op je buro en je hebt schroefjes over.quote:Op maandag 29 november 2021 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb deze gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit last gehad met IKEA meubels. Een kennis had het wel voor elkaar dat die als een gek ging vloeken omdat een paneel spleet. Bleek dat hij de plug met geweld in het schroefgat had geslagen.
haha ja zitten maar 4 schroefgaatjes, maar 6 schroevenquote:Op maandag 29 november 2021 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar die staat dus nu op je buro en je hebt schroefjes over.
Plaatje 7 verwisseld met plaatje 8. Ja, kan gebeuren.quote:Op maandag 29 november 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit last gehad met IKEA meubels. Een kennis had het wel voor elkaar dat die als een gek ging vloeken omdat een paneel spleet. Bleek dat hij de plug met geweld in het schroefgat had geslagen.
Met een los toetsenbord neem ik aan, anders kan je niet type tochquote:Op maandag 29 november 2021 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb deze gekocht
[ afbeelding ]
O gelukkig. heb je het toch goed gedaan dus.quote:Op maandag 29 november 2021 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
het staat in de handleiding. 2 spare
sowieso. maar dat is het mooie. heb usb-c hubje erbij gekocht. en dan hoef ik 1 kabeltje in m'n laptop te doen en dan werkt allesquote:Op maandag 29 november 2021 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met een los toetsenbord neem ik aan, anders kan je niet type toch
Ik heb vaak gezien dat mensen zelf het fout doen en de schuld aan iets anders geven.quote:
Ik heb meubels gehad waarin de hele handleiding op 1 A4'tje geprint stond!quote:Op maandag 29 november 2021 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Plaatje 7 verwisseld met plaatje 8. Ja, kan gebeuren.
Tegenwoordig wel ja.quote:Op maandag 29 november 2021 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Ikea heeft op zich best duidelijk handleiding
jaquote:Op maandag 29 november 2021 19:19 schreef ToT het volgende:
Heb ik die mop helemaal voor niks zitten typen?
Heb je die echt getypt? Geen ctrl-c ctrl-v? Zo'n lap tekst?quote:Op maandag 29 november 2021 19:19 schreef ToT het volgende:
Heb ik die mop helemaal voor niks zitten typen?
Ook nog in het Duits zeker?quote:Op maandag 29 november 2021 19:20 schreef ToT het volgende:
En dat met dat A4'tje was volgens mij van de Lidl.
Yup, zelfs Nederlands - Japans translate gegoogled hiervoor!quote:Op maandag 29 november 2021 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je die echt getypt? Geen ctrl-c ctrl-v? Zo'n lap tekst?
Dat is wel nice zegquote:Op maandag 29 november 2021 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sowieso. maar dat is het mooie. heb usb-c hubje erbij gekocht. en dan hoef ik 1 kabeltje in m'n laptop te doen en dan werkt alles
Wow. Al die moeite.quote:Op maandag 29 november 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, zelfs Nederlands - Japans translate gegoogled hiervoor!
quote:Op maandag 29 november 2021 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wees gerust, alles wordt gelezen...
quote:Op maandag 29 november 2021 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wees gerust, alles wordt gelezen...
Over lieverdjes gesproken, waar is FF?quote:
i don;t know?quote:Op maandag 29 november 2021 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over lieverdjes gesproken, waar is FF?
In dts @FreshFruitquote:Op maandag 29 november 2021 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over lieverdjes gesproken, waar is FF?
hij doet hetquote:Op maandag 29 november 2021 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kijk flixnet narcos mexico seizoen 3
quote:Op maandag 29 november 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeeker tot 24 april 2022 als het goed is
Daarna doe je nog een keer voor als een turkquote:Op maandag 29 november 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeeker tot 24 april 2022 als het goed is
wollah Schakelquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarna doe je nog een keer voor als een turk
quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarna doe je nog een keer voor als een turk
Hoiquote:
zeker! gaat uitstekend hier. beetje eten, beetje netflix kijken, beetje vanallesquote:
Ik post overal. Heb geen vaste plek ofzo, als je dat bedoelt. Ik ga gewoon de actieve topics langs en lees overal rondquote:Op maandag 29 november 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoi
zag je gisteren ook
ben je een VIVA poster of post je ook ergens anders hier op FOK
heb hier nog wel appeltaart?quote:Op maandag 29 november 2021 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik eet broodje pindakaas bij gebrek aan wat lekkers
Als het vers brood is is het best lekker. Met roomboterquote:Op maandag 29 november 2021 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2021 20:04 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik post overal. Heb geen vaste plek ofzo, als je dat bedoelt. Ik ga gewoon de actieve topics langs en lees overal rond
jaaa sowieso met roomboterquote:Op maandag 29 november 2021 20:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Als het vers brood is is het best lekker. Met roomboter
Wat kijk je op Netflix? Hier gaat het een beetje mwah. Vandaag gesprek gehad op werk en hoogstwaarschijnlijk krijg ik een andere locatie toegewezen waar ik een uur onderweg zou zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker! gaat uitstekend hier. beetje eten, beetje netflix kijken, beetje vanalles
gaat daar ook alles lekker?
ik ben net begonnen aan narcos mexico seizoen 3.quote:Op maandag 29 november 2021 20:07 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Wat kijk je op Netflix? Hier gaat het een beetje mwah. Vandaag gesprek gehad op werk en hoogstwaarschijnlijk krijg ik een andere locatie toegewezen waar ik een uur onderweg zou zijn.
Van de keukentafel naar de eettafel?quote:Op maandag 29 november 2021 20:07 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Wat kijk je op Netflix? Hier gaat het een beetje mwah. Vandaag gesprek gehad op werk en hoogstwaarschijnlijk krijg ik een andere locatie toegewezen waar ik een uur onderweg zou zijn.
Jaren later won Schakel tot 2 maal toe...quote:Op maandag 29 november 2021 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2021 20:07 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaren later won Schakel tot 2 maal toe...
En schaatser.quote:
quote:Op maandag 29 november 2021 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
Ff goed doorroeren!quote:Op maandag 29 november 2021 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
is wel echt hele lekkere pindakaas. waar zo'n liter olie op dreef toen ik de pot openmaakte
quote:Op maandag 29 november 2021 20:04 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik post overal. Heb geen vaste plek ofzo, als je dat bedoelt. Ik ga gewoon de actieve topics langs en lees overal rond
maily weet wel wat lekker is!!111 dan is het net een gebakjequote:Op maandag 29 november 2021 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ff goed doorroeren!
Warme geroosterde boterham, lekker pindakaas op smeren en dan snel hagelslag, voordat de boterham afkoelt.
Hearlik!
20 minuten lopen naar een uur met de auto 😁quote:Op maandag 29 november 2021 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben net begonnen aan narcos mexico seizoen 3.
ow dat is wat minder. wat is je huidige reistijd dan als ik vragen mag? 45 naar 60 minuten valt mee, maar als je nu 5 minuten hebt is het nogal een verschil
oei ja dat hakt er wel even inquote:Op maandag 29 november 2021 20:13 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
20 minuten lopen naar een uur met de auto 😁
Mja. Als ik eerlijk ben lijkt mij een nieuwe werkplek wel leuk. Alleen dat reizen ....quote:Op maandag 29 november 2021 20:10 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Van de keukentafel naar de eettafel?![]()
Klinkt als een mooi moment om je Linkedin weer eens af te stoffen.
We hebben er leven ingeblazen.quote:
Nee, het is 10 minuten lopen. Ik heb te dikke vingersquote:Op maandag 29 november 2021 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
![]()
![]()
[..]
oei ja dat hakt er wel even in
damn dat is echt balen
pfiew kan mij wel voorstellen dat je daar even flink van baalt!quote:Op maandag 29 november 2021 20:15 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Nee, het is 10 minuten lopen. Ik heb te dikke vingers
Je moet zeggen dat je een te kleine tekstinvoer hebt. Dat is tactischer.quote:Op maandag 29 november 2021 20:15 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Nee, het is 10 minuten lopen. Ik heb te dikke vingers
Ik moet er nog mee akkoord gaan. Er komt nog een tweede gesprek.quote:Op maandag 29 november 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
pfiew kan mij wel voorstellen dat je daar even flink van baalt!
is het al definitief of dat nog niet?
Ik zal dit onthouden!quote:Op maandag 29 november 2021 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je een te kleine tekstinvoer hebt. Dat is tactischer.
nou succes met het maken van die keuzequote:Op maandag 29 november 2021 20:18 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik moet er nog mee akkoord gaan. Er komt nog een tweede gesprek.
Dankje.quote:Op maandag 29 november 2021 20:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou succes met het maken van die keuze
We zochten met wat mensen een andere sc daar we het gezeik in andere sc's zat waren, zodoende.quote:Op maandag 29 november 2021 20:17 schreef Donna het volgende:
Nah wat leuk. Ik dacht die pijler was geen succes en had dit topic ook zo snel niet weer gespot.
Ohjee dat heb ik echt helemaal gemist. Vast niet voor herhaling vatbaar om een samenvatting te geven.quote:Op maandag 29 november 2021 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zochten met wat mensen een andere sc daar we het gezeik in andere sc's zat waren, zodoende.
Ook leuk om jou te leren kennen.quote:Op maandag 29 november 2021 20:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohjee dat heb ik echt helemaal gemist. Vast niet voor herhaling vatbaar om een samenvatting te geven.
Ik zag deze ineens bij actief staan haha. Leuk hoor!
Al ontdekt? Wat zal jij je een vrouw van nu voelen dan.quote:Op maandag 29 november 2021 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
nee nee ik wilde gewoon mijn innerlijke viva vinden. en waar doe je dat, precies in het viva forum subdinges
quote:Op maandag 29 november 2021 20:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Al ontdekt? Wat zal jij je een vrouw van nu voelen dan.
Hoeveel operaties nog?quote:Op maandag 29 november 2021 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]ik heb nog een lange weg te gaan geloof ik!
Ik zat ook een korte tijd in de bejaarden scquote:Op maandag 29 november 2021 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook leuk om jou te leren kennen.
0 want tegenwoordig kun je gewoon zijn wat wult zolang je het maar voeltquote:
we maken er gewoon een nieuw feestje vanquote:Op maandag 29 november 2021 20:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohjee dat heb ik echt helemaal gemist. Vast niet voor herhaling vatbaar om een samenvatting te geven.
Ik zag deze ineens bij actief staan haha. Leuk hoor!
Viva la Schakelquote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
en gevoel is dan weer helemaal viva
Hier ben ikquote:Op maandag 29 november 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was ineens verdwenen![]()
![]()
En ook geen @:Greysbones of @:Moonlight
Je mag bij de viva club als er tenminste 1 vibo in je huis te vinden is.quote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
0 want tegenwoordig kun je gewoon zijn wat wult zolang je het maar voelt
Zo noem je 40+ niet.quote:Op maandag 29 november 2021 20:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zat ook een korte tijd in de bejaarden sc
ohquote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Je mag bij de viva club als er tenminste 1 vibo in je huis te vinden is.
quote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Is een parkiet ook goed?quote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef Donna het volgende:
[..]
alweerquote:
geweldigquote:Op maandag 29 november 2021 20:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Die zaten 100miljoen jaren bij een abbo. Zeg je viva dan zeg je vibo.
mag dat elders niet?quote:Op maandag 29 november 2021 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
alweer
Koennnnnnnnnnnn![]()
en hier mag je zo vaak zwaaien als je wilt
Feminisme en zulks. Viva was wel stiekem een beetje een seksblaadje voor vrouwen.quote:Op maandag 29 november 2021 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geweldig
kijk dit zijn nou echt leuke weetjes!
bedankt!
dat was ook al toen ik er een keer 'bolk' riepquote:Op maandag 29 november 2021 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan gaan sommige mensen zeuren![]()
Al bijgekomen vd meet?quote:Op maandag 29 november 2021 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was ook al toen ik er een keer 'bolk' riep
quote:Op maandag 29 november 2021 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was ook al toen ik er een keer 'bolk' riep
quote:Op maandag 29 november 2021 20:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Feminisme en zulks. Viva was wel stiekem een beetje een seksblaadje voor vrouwen.
quote:Op maandag 29 november 2021 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor schakeltje open
Soliddddd de echte viva lezerquote:Op maandag 29 november 2021 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Feli, je mag dus bij de viva club
waar komt dat gerucht vandaan?quote:Op maandag 29 november 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je een leuke vent bent![]()
wat dacht je Greys zegt halloquote:Op maandag 29 november 2021 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hahaatjesquote:Op maandag 29 november 2021 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je zei geen halloquote:Op maandag 29 november 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dacht je Greys zegt hallo
laat ik snel wegwezen![]()
@Dannyquote:Op maandag 29 november 2021 20:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien kan je hier ook 1 krijgen bij een abbo.
quote:Op maandag 29 november 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Danny
@:Donna wil graag een vibo bij haar abbo
quote:Op maandag 29 november 2021 20:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Viva abbo gehad.
quote:Op maandag 29 november 2021 20:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Viva abbo gehad.
Ik ook! En heb ook jarenlang op dat forum gezeten.quote:Op maandag 29 november 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik niet
wel de YES toen ik jong was
Erg lang geleden dus?quote:Op maandag 29 november 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik niet
ik nooitquote:Op maandag 29 november 2021 20:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ook! En heb ook jarenlang op dat forum gezeten.
Ook op de bravo?quote:Op maandag 29 november 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik niet
Donna! Wat leuk!quote:Op maandag 29 november 2021 20:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ook! En heb ook jarenlang op dat forum gezeten.
Houwen zo!quote:Op maandag 29 november 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat er "nog" gezellig aan toe![]()
Gtst ?quote:Op maandag 29 november 2021 20:48 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Nee maar andere hersenloze TV kan ik meestal wel waarderen.
quote:Op maandag 29 november 2021 20:48 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Nee maar andere hersenloze TV kan ik meestal wel waarderen.
Komt goed, hier zitten de tofste mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |