Misschien liggen er nog wat in een museum, tussen de andere veenlijken e.d.?quote:Op maandag 29 november 2021 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kunnen ze lang zoekenMisschien heeft de bibliotheek ze nog wel liggen
Wie weet wel jaquote:Op maandag 29 november 2021 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien liggen er nog wat in een museum, tussen de andere veenlijken e.d.?
Ja werd wel Nederlands gesproken maar denk dat origineel Engels wasquote:Op maandag 29 november 2021 18:18 schreef ToT het volgende:
Die dieren zaten in een kleuterschool in kooien?
Dat waren dan vast geen zeeleeuwen en olifanten enzo.
Nee, zegt me ff niks. Was in het Nederlands, neem ik aan?
Helaas, zegt me niets. Mocht het je te binnen schieten, dan verneem ik het graag!quote:Op maandag 29 november 2021 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja werd wel Nederlands gesproken maar denk dat origineel Engels was
Weet je toevallig de namen van de figuurtjes die er in spelen? Daar kun je dan wel op googlen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Aaarg zo irritant als je niet op iets kan komen hé
Ik ga hard na denken en op zoektocht, moet het toch weten hahaquote:Op maandag 29 november 2021 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas, zegt me niets. Mocht het je te binnen schieten, dan verneem ik het graag!
Nee helaas ook niet meer, weet wel dat er een schildpad in zat een kuiken of baby eendquote:Op maandag 29 november 2021 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je toevallig de namen van de figuurtjes die er in spelen? Daar kun je dan wel op googlen.
Ik kom alleen op Minidisco uit als ik zoek:quote:Op maandag 29 november 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee helaas ook niet meer, weet wel dat er een schildpad in zat een kuiken of baby eend
Misschien dat @Haags het weet?quote:Op maandag 29 november 2021 18:27 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry ik denk niet dat ik je daarbij kan helpen
Nee dat was het niet, je zag de kinderen zeg maar uit de klas gaan en dan werden de dieren wakker en kropen die uit hun hok kooi etc en ging dan op avontuurquote:Op maandag 29 november 2021 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom alleen op Minidisco uit als ik zoek:
quote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, je zag de kinderen zeg maar uit de klas gaan en dan werden de dieren wakker en kropen die uit hun hok kooi etc en ging dan op avontuur
Thee? Oh, thee!quote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
wat zat er precies in die thee van jou?
Heb nog geen thee gehadquote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
wat zat er precies in die thee van jou?
Hahaha, denk dat hij het tekenfilmpje sowieso wel leuk gaat vinden..quote:Op maandag 29 november 2021 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]Verschijnt er hier ineens een blij koppie boven m'n scherm, net als je het over ontsnappende dieren hebt!
nooit klikkenquote:Op maandag 29 november 2021 18:31 schreef ToT het volgende:
Klikspaan, boterspaan
Je mag niet door mijn straatje gaan
’t Hondje zal je bijten
’t Katje zal je krabbelen
Dat komt van al je babbelen
Hier refereerde ik naar, toen je het over klikken had!
quote:Op maandag 29 november 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee helaas ook niet meer, weet wel dat er een schildpad in zat een kuiken of baby eend
Die met de bullet ant is ook wel geinig!quote:Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
koekoek wel geklikt koekoek
wanna gek jonge
Ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem.quote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, je zag de kinderen zeg maar uit de klas gaan en dan werden de dieren wakker en kropen die uit hun hok kooi etc en ging dan op avontuur
quote:Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet hem. ik weet hem. k weet hem. k weet hem. k weet hem.
quote:Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet hem. ik weet hem. k weet hem. k weet hem. k weet hem.
Ik moet even over de tegenprestatie nadenken.quote:Op maandag 29 november 2021 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel, vertel, VERTEEEEEL!!!! Desnoods betalen we bijijij!!!!
Welk dan? Welke dan? Welke dan? Welke dan? Welke dan?quote:Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem. ik weet hem.
Saw III, gok ik.quote:Op maandag 29 november 2021 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welk dan? Welke dan? Welke dan? Welke dan? Welke dan?
Ik zit steeds aan Juf Roos te denken, maar da's slechts gedeeltelijk een tekenfilm en er komen geen gekooide dieren in voor.quote:Op maandag 29 november 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Weet het liedje ook niet echt meer, dus daar schiet ik ook niks mee op
quote:Op maandag 29 november 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Weet het liedje ook niet echt meer, dus daar schiet ik ook niks mee op
Ahhh ja, dat heb ik hier ook wel eens op gezet.quote:
JAAAAAAA JE BENT FANTASTISCHquote:
Nja ik keek het omdat mijn neefje en nichtje het dus wel eens kekenquote:
Nou het ging zo, we hadden zin in een nieuwe sc en toen dacht ik zal ik eens SC in VF openen en toen stroomde er een paar leuke mensen binnen en door dat het gezellig is klets je nogal wat af en is een topic zo vol.. EINDEquote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef Snolkelderij het volgende:
Wow, wat is hier gebeurd??
Zijn jullie een speed chat begonnen?
Ineens zijn er 15 delen!
We waren het in een andere sc zat en zijn met de leuke mensen hier maar begonnen. Ohw en hoi natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef Snolkelderij het volgende:
Ineens zijn er 15 delen!
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ik keek het omdat mijn neefje en nichtje het dus wel eens keken
Maar het is echt waar hoorquote:
Mijn neefjes keken het iets van 15 jaar geleden.quote:Op maandag 29 november 2021 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar het is echt waar hoor
Hoe heb je het trouwens gevonden eigenlijk?
quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef Snolkelderij het volgende:
Ineens zijn er 15 delen!
Aha, dus er ging een belletje bij je rinkelenquote:Op maandag 29 november 2021 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn neefjes keken het iets van 15 jaar geleden.
Wie weet wel, of er komt een slot en moeten we weer verhuizen naar een andere SCquote:Op maandag 29 november 2021 18:46 schreef Snolkelderij het volgende:
Grappig, wie weet word het nog wat met dit deel van het forum zo ;-)
En Wonderteam
Niet echt, meer een samen geraapt zooitje die van gezelligheid houd en over van alles praten.quote:Op maandag 29 november 2021 18:48 schreef Snolkelderij het volgende:
Hallo allemaal!
(Maar jullie zijn niet ex-viva, toch?)
nee dat klopt. maar ik voel mij wel helemaal viva inmiddelsquote:Op maandag 29 november 2021 18:48 schreef Snolkelderij het volgende:
Hallo allemaal!
De naam wist ik ook niet meer maar ik weet nog dat ze uit de kooien ontsnapten om andere jonge dieren in nood te helpen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aha, dus er ging een belletje bij je rinkelen
We zijn vluchtelingen die op een lek bootje uit een andere slowchat weggegaan zijn en zagen dat dit pand al een maand leeg stond, en het slot was makkelijk te forceren, dus hebben we ons hier nu in deze SC gevestigd!quote:Op maandag 29 november 2021 18:48 schreef Snolkelderij het volgende:
Hallo allemaal!
quote:Op maandag 29 november 2021 18:50 schreef Snolkelderij het volgende:
Nee, het kwam ook niet echt op gang in het begin.
Nou, ik zou zeggen, geniet van de rust hier dames!
Inderdaad dat jaquote:Op maandag 29 november 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De naam wist ik ook niet meer maar ik weet nog dat ze uit de kooien ontsnapten om andere jonge dieren in nood te helpen.
En badeendjes.quote:
Het is meer dat we op een onbewoond eiland aanspoelden.quote:Op maandag 29 november 2021 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn vluchtelingen die op een lek bootje uit een andere slowchat weggegaan zijn en zagen dat dit pand al een maand leeg stond, en het slot was makkelijk te forceren, dus hebben we ons hier nu in deze SC gevestigd!
quote:
Mini ToT is nu aan het headbangen?quote:Op maandag 29 november 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk hoe mooi, in de mix
Hij of zij of x
Ik plus jij, dat is wij
Zij aan zij
Haha nee die zit nog naar "Kowijn" te kijken.quote:Op maandag 29 november 2021 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mini ToT is nu aan het headbangen?
Geen schorempjes?quote:Op maandag 29 november 2021 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb 2 schorefjes over na het in elkaar zetten van m'n laptop standaard![]()
Dat is vrij normaal. Ik heb ook een hele bak vol met schroefjes die na reparatie ineens over zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb 2 schorefjes over na het in elkaar zetten van m'n laptop standaard![]()
ik denk het ja reserve schroefjesquote:Op maandag 29 november 2021 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Ojee of je hebt het niet goed in elkaar gezet, of het zijn reserve schroefjes
Bij een IKEA kast heb je dan toch een probleem als je wat over houdt. Dat ene schroefje blijkt dan cruciaal te zijn voor de algehele stevigheid.quote:Op maandag 29 november 2021 19:06 schreef ToT het volgende:
Ja ik heb het ook wel een paar keer gehad. Alles nog 2x helemaal nagelopen, alle schroefjes zitten gewoon waar ze moeten zitten en toch hou je er wat over!
quote:Op maandag 29 november 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij een IKEA kast heb je dan toch een probleem als je wat over houdt. Dat ene schroefje blijkt dan cruciaal te zijn voor de algehele stevigheid.
Of van die houten plugjes etcquote:Op maandag 29 november 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij een IKEA kast heb je dan toch een probleem als je wat over houdt. Dat ene schroefje blijkt dan cruciaal te zijn voor de algehele stevigheid.
Oja, die ook.quote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of van die houten plugjes etc
Die er massaal uit flikkeren als je het meubel een kwartslag draait. En die ook veel te kort zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of van die houten plugjes etc
Ook dat. Of er gewoon niet in te timmeren omdat het gat simpelweg niet wijd genoeg is. Of je timmert die erin en dat witte spaanplaat spul gaat dan splijten. Wat is dat, die fineerlaag?quote:Op maandag 29 november 2021 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die er massaal uit flikkeren als je het meubel een kwartslag draait. En die ook veel te kort zijn.
Oh dat heb ik nooit gehadquote:Op maandag 29 november 2021 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die er massaal uit flikkeren als je het meubel een kwartslag draait. En die ook veel te kort zijn.
Valt het echt zonder wat voor weerstand dan ook in zo'n gat en steekt het maar 2mm uit om het andere deel er mee te bevestigen!
Het is net sex, nooit iets in het verkeerde gat proppen.quote:Op maandag 29 november 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat. Of er gewoon niet in te timmeren omdat het gat simpelweg niet wijd genoeg is. Of je timmert die erin en dat witte spaanplaat spul gaat dan splijten. Wat is dat, die fineerlaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |