Die van ons bleef pas maar bezig, zat vast in een hoepel.quote:Op maandag 29 november 2021 17:15 schreef hilliebillie het volgende:
Waar ik dus ook aan het twijfelen ben over weer zo’n robot, maar mezelf kennende wordt dat niks omdat ik dan last minut bedenk dat ik moet opruimen omdat ‘sjefke’ weer aan de gang gaat![]()
Ja, die staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje. Mijn toko'tje draait steeds beter dus bijna durf ik het weer aan.quote:
Ja weet je, die tests waren zo onnoemelijk licht, ik denk, ik wil wat meer zekerheid. Maar ja, die krijg ik dus niet.quote:Op maandag 29 november 2021 17:51 schreef Lemijn het volgende:
Wat een ellende zeg. Ik heb geen advies SQ, ik zou ook niet weten wat ik daar voor conclusie uit moest trekken. Behalve dan dat een tweede zelftest doen niet slim was![]()
!
Wijsheid komt met de jaren!quote:Op maandag 29 november 2021 17:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit hier onder werktijd aan iemand uit dit topic uit te leggen wat een bbc is en ik ga echt stuk
dat zou ik ook doen denk ik..quote:Op maandag 29 november 2021 18:16 schreef Vaiana het volgende:
Wat een rotsituatie SQ.
Misschien op basis van negatieve zelftest voor oudste het gewoon voorleggen aan de feestjes-organisatoren? Als kind geen klachten heeft, negatief test en zij vinden het geen probleem..
Haha, ja ik wist niet eens dat Sint Pannekoek iets was. Sowieso is pannekoeken een weekend ding hier want verloofde bakt die.quote:Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dag te vroeg, Sint Pannenkoek is vandaag.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 november 2021 18:16 schreef Vaiana het volgende:
Wat een rotsituatie SQ.
Misschien op basis van negatieve zelftest voor oudste het gewoon voorleggen aan de feestjes-organisatoren? Als kind geen klachten heeft, negatief test en zij vinden het geen probleem..
Meh. Ook dat voelt niet goed. Niets voelt momenteel goed eigenlijk.quote:Op maandag 29 november 2021 18:16 schreef Vaiana het volgende:
Wat een rotsituatie SQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |