abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202393811
Waar ik dus ook aan het twijfelen ben over weer zo’n robot, maar mezelf kennende wordt dat niks omdat ik dan last minut bedenk dat ik moet opruimen omdat ‘sjefke’ weer aan de gang gaat :@
  maandag 29 november 2021 @ 17:16:47 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_202393837
Nou, hier een negatieveling. Kleuter (verkouden, al weken, maar weer eens een test gedaan en negatief, dus naar school vanmorgen) komt vanmiddag thuis met het verhaal dat de juf tegen hem heeft gezegd dat hij thuis moet blijven omdat hij anders iedereen aansteekt. Hij is as we speak een persconferentie aan het geven aan zijn vriendjes dat zijn 'show' niet doorgaat over een paar dagen.

Die persconferentie en show zijn zelfverzonnen. Aan creativiteit en fantasie geen gebrek :')

Alleen vind ik de boodschap van de juf niet zo fijn via mijn kind. Ik weet natuurlijk niet wat er écht gezegd is, maar het geeft toch onrust zo. Blijkt uit de persco nu :D School zegt zelf trouwens nog duidelijk te gaan schaffen over het al dan niet thuis moeten blijven met snotneus en negatieve (GGD/zelf-)test.

Ik word heel opstandig van het gebrek aan testcapaciteit en dat wat er nu wordt gevraagd van ouders.

En vriend en ik dachten beiden dat we eten hadden gekocht voor vanavond. Nee dus. Net Indiaas besteld, gewoon op een maandagavond, omdat omdat.

/einde rant

Daarnaast @Phaidra denk aan jullie. Zo verdrietig.
pi_202393956
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 17:15 schreef hilliebillie het volgende:
Waar ik dus ook aan het twijfelen ben over weer zo’n robot, maar mezelf kennende wordt dat niks omdat ik dan last minut bedenk dat ik moet opruimen omdat ‘sjefke’ weer aan de gang gaat :@
Die van ons bleef pas maar bezig, zat vast in een hoepel. *)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 29 november 2021 @ 17:25:36 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202393957
Gelukkig maakt de kleuter er een goed verhaal van.
Tja, ik had ook veel liever nog BCO gedaan nu maar iedereen werd er uit gegooid.
Word trouwens wel meerdere keren per week terug gevraagd nu, maar dikke doei, bekijk het maar :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202393984
Niet handig om dat via het te brengen nee. Voor zoiets moet de juf contact opnemen met de ouder vind ik.
Mooi hoe hij er zijn eigen draai aan geeft met z’n persconferentie maar daaruit merk je wel wat het met hem doet.

Hopelijk loopt het met een sisser af. Maar fijn dat hij negatief is!

En lekker Indiaas, dat is dan wel het nadeel van in een klein dorp wonen. Hier is qua bestellen alleen friet, shoarma/kebab en pizza te krijgen oh en sushi maar dat vinden we niet lekker.

Geniet er van!
  maandag 29 november 2021 @ 17:31:13 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202394061
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 16:37 schreef Clubsoda het volgende:
De schoonmaakster dweilt elke week *O*
Ja, die staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje. Mijn toko'tje draait steeds beter dus bijna durf ik het weer aan. *O*

Tink, wat een rot-situatie.

En een dikke :* voor @mousemicky Heel veel sterkte, wat een spanning lijkt me.

@Phaidra ook een :* voor jou

En voor iedereen die het kan gebruiken natuurlijk!

Wij eten pannenkoeken, want Sint Pannenkoek vandaag! *O*
  maandag 29 november 2021 @ 17:33:27 #7
176471 oh-oh
pi_202394082
Ik had een schoonmaakdeal met het meisje op wiens hond ik paste maar nu kan die pokkehond van haar sinds de pup er is niet meer bij mijn honden zonder een hoop vechten, van haar hond uit, dus dat is wel een bummer, ik zoek nog steeds een ander :'(
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202394125
Zo'n robot zou bij ons juist extra tijd kosten. Wij stofzuigen elke dag en dan kan je om de teringbende heen.

Wij aten gisteren pannekoeken :)
Vandaag pastasalade, want verloofde was (bleek toen ik wilde koken) het gehakt voor de nasi en de aardappelen voor het Hollandse maaltje vergeten in de bestelling te gooien. Kortom pasta met kip en veel rauwkost vandaag, dat hebben we altijd in huis. Gooi er nog wat pesto doorheen en hoppa.
  maandag 29 november 2021 @ 17:46:31 #9
176471 oh-oh
pi_202394254
Ik zit hier onder werktijd aan iemand uit dit topic uit te leggen wat een bbc is en ik ga echt stuk _O-
( Groucho Marx )
  maandag 29 november 2021 @ 17:47:05 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_202394262
Net weer beide jongens nog een keer getest, omo wit :(
Ik kan ook echt alleen nog maar huilen, hoe kun je nou nog weten wat de juiste keuze is? Met een kind wat continu hysterisch moet huilen omdat ze niet naar haar feestjes kan en misschien wel allemaal voor niks. En ik probeer het echt goed te doen maar niks is goed. Godvergeten kakzooi. Kut.
disclaimer
  maandag 29 november 2021 @ 17:48:20 #11
176471 oh-oh
pi_202394281
Nog een x dan maar?
( Groucho Marx )
  maandag 29 november 2021 @ 17:51:55 #12
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202394329
Wat een ellende zeg. Ik heb geen advies SQ, ik zou ook niet weten wat ik daar voor conclusie uit moest trekken. Behalve dan dat een tweede zelftest doen niet slim was :7
:* !
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 29 november 2021 @ 17:54:12 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_202394359
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:51 schreef Lemijn het volgende:
Wat een ellende zeg. Ik heb geen advies SQ, ik zou ook niet weten wat ik daar voor conclusie uit moest trekken. Behalve dan dat een tweede zelftest doen niet slim was :7
:* !
Ja weet je, die tests waren zo onnoemelijk licht, ik denk, ik wil wat meer zekerheid. Maar ja, die krijg ik dus niet.

Nee, ik ga ze dus geen derde keer meer testen. Zijn hier genoeg tranen gevloeid vandaag. Woensdag maar weer.
disclaimer
pi_202394466
Och SQ, wat een gedoe. Hopelijk woensdag ook negatief.
MouseMickey sterkte!
Oeh lekker BE! Ik had te laat door dat het vandaag St. Pannenkoek was. We aten bloemkool, maar die heb ik laten staan, was geen Hollandse. Er zat geen smaak aan.

Mooie robot! Die zou ik ook nog wel willen. Dweilen heb ik een schurfthekel aan, maar ze af en toe moet het.
Vanaf zondag kan ik de vloer beneden doen. Er staan nu 5 surprises in huis. Vrijdag gaat er 1 af, maar komende dagen komen er nog 4 bij. Nu maar hopen dat iedereen negatief blijft.
Het is voor ons geen vraag meer of we Corona krijgen, maar wel wanneer. Al zou het best kunnen dat man en ik het al gehad hebben vorig jaar februari.

Mijn moeder wordt bijna 70 en we zouden een weekendje naar een hotel gaan. Ook daar gaat alles om 17.00 dicht. Ontbijten zou nog wel kunnen maar voor de lunch krijg je een pakketje en je avondeten wordt op je kamer gebracht. Dus, dat wordt verplaatsen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 november 2021 @ 18:01:48 #15
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202394470
Hmm ja dan snap ik het wel. En dan zou ik, onder het mom van het is nu toch al ellende, morgen stiekem nog een keer de jongste testen :M .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_202394512
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit hier onder werktijd aan iemand uit dit topic uit te leggen wat een bbc is en ik ga echt stuk _O-
Wijsheid komt met de jaren! *O*
pi_202394669
Wat een rotsituatie SQ. ;(
Misschien op basis van negatieve zelftest voor oudste het gewoon voorleggen aan de feestjes-organisatoren? Als kind geen klachten heeft, negatief test en zij vinden het geen probleem..
pi_202394786
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:16 schreef Vaiana het volgende:
Misschien op basis van negatieve zelftest voor oudste het gewoon voorleggen aan de feestjes-organisatoren? Als kind geen klachten heeft, negatief test en zij vinden het geen probleem..
dat zou ik ook doen denk ik..
pi_202394845
Dat klinkt vervelend Quoi, dat zou ik ook niet fijn vinden om zo te vernemen.

Ik heb zojuist de Wanted list van verloofde voor het maken van een Lego skihelling met werkende stoeltjeslift omgezet in winkelmandjes in Bricklink (kortom alle onderdelen verzameld) en toen viel ik om. Het komt op een paar honderd Euro uit. Dure hobby.

SQ, het is ook klote, ik zou het ook voorleggen denk ik. Jullie (jij, Bleiblei en de oudste) hebben geen klachten toch?
  maandag 29 november 2021 @ 18:33:52 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202394851
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:36 schreef exode het volgende:
Wij aten gisteren pannekoeken :)
Dag te vroeg, Sint Pannenkoek is vandaag ;).
KuikenGuppy
pi_202394864
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef Burdie het volgende:

[..]
Dag te vroeg, Sint Pannenkoek is vandaag ;).
Haha, ja ik wist niet eens dat Sint Pannekoek iets was. Sowieso is pannekoeken een weekend ding hier want verloofde bakt die.
  maandag 29 november 2021 @ 18:48:03 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202395055
KuikenGuppy
pi_202395224
quote:
Inderdaad.
  maandag 29 november 2021 @ 19:05:05 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_202395267
quote:
Meh. Ook dat voelt niet goed. Niets voelt momenteel goed eigenlijk.
disclaimer
pi_202395459
Wij hebben sinds kort de meest geweldige dweilstofzuigrobotcombi. Hij zuigt geweldig goed, dweilt goed, kan per kamer apart ingesteld worden, kan kamers of zones doen (bijvoorbeeld alleen onder de eettafel zuigen na het ontbijt. Ik hou zo erg van dat ding...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')