SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, sorry, dat is hier. Duingefilterd ditdat.quote:Op maandag 29 november 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim en gezond, ok ik ga dat ook proberen want het schijnt dat hier het lekkerste water ter wereld uit de kraan stroomt.
Oke zet hem op. En water is ook lekkerquote:Op maandag 29 november 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim en gezond, ok ik ga dat ook proberen want het schijnt dat hier het lekkerste water ter wereld uit de kraan stroomt.
Dat is wel irritant. en alleen werken is ook shit.quote:Op maandag 29 november 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
ze communiceren ook niks ofzo he. Ja dat er geen personeelseten wordt gemaakt maar verder hoor je niets over wat ze nu gaan doen
Ja hier ook blijkbaar, kwakdiep onder de grond en 35.000 jaar oud of zo, oerwater.quote:Op maandag 29 november 2021 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat is hier. Duingefilterd ditdat.
ja buiten is wel kut en je moet echt veel doen daar en veel tillen maar de dag er na staan ze wel met 2 dus misschien komt er toch nog 1 bijquote:Op maandag 29 november 2021 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel irritant. en alleen werken is ook shit.
Hoop het voor je. Wel genoeg personeel bij jullie?quote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja buiten is wel kut en je moet echt veel doen daar en veel tillen maar de dag er na staan ze wel met 2 dus misschien komt er toch nog 1 bij
ja nu zelfs teveel. ze proberen mensen vakantie uren op te laten nemen en mensen met veel overuren worden niet meer ingeroosterd. We hebben ook nog wat collega's die via payroll bij ons werken en die worden ook niet meer ingeroosterdquote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het voor je. Wel genoeg personeel bij jullie?
Net wanneer je begint te tellen. De moleculen zelf bestaan al wat langerquote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook blijkbaar, kwakdiep onder de grond en 35.000 jaar oud of zo, oerwater.
Ik vind het kraanwater elders serieus tegenvallen. Verwend.quote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook blijkbaar, kwakdiep onder de grond en 35.000 jaar oud of zo, oerwater.
Aiquote:Op maandag 29 november 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu zelfs teveel. ze proberen mensen vakantie uren op te laten nemen en mensen met veel overuren worden niet meer ingeroosterd. We hebben ook nog wat collega's die via payroll bij ons werken en die worden ook niet meer ingeroosterd
maar ik heb geen vakantieuren of plus urenquote:
Eh, THT dus ok.quote:Op maandag 29 november 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Aaaaaaah drinkbuillon![]()
THT 03-2019 dus ik vond het weleens tijd worden
Van jouw belastinggeldquote:Op maandag 29 november 2021 16:15 schreef Karzai het volgende:
Hmm wel lastig ja, de overheid komt maar compenseren dan
Uiteraard uiteraard.quote:Op maandag 29 november 2021 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net wanneer je begint te tellen. De moleculen zelf bestaan al wat langer
Ja, snap het wel dat ze dat doen maar is wel shitquote:Op maandag 29 november 2021 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ik heb geen vakantieuren of plus urenook wel beter anders moet je dat nu allemaal inleveren
ja weet niet hoeveel je mee mag nemen naar volgend jaar maar als je wat wilde sparen dan wordt je dat lastig gemaaktquote:Op maandag 29 november 2021 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, snap het wel dat ze dat doen maar is wel shit
Testen wordt verplicht, iedereen gaat als een malle testen en het aantal positieve testen stijgt.quote:Op maandag 29 november 2021 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, een soort Tafelberg is ook een "flatten the curve" I guess?
[ afbeelding ]
Scheelt wel dat de kans groot is dat we volgend jaar weer in deze shit zittenquote:Op maandag 29 november 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoeveel je mee mag nemen naar volgend jaar maar als je wat wilde sparen dan wordt je dat lastig gemaakt
mja. ik denk zelfs nog dat we dicht gaanquote:Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Scheelt wel dat de kans groot is dat we volgend jaar weer in deze shit zitten
johquote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Het was trouwens loeipoepje druk in de sportschool.
Je maakt mij niet wijs dat door iedereen zo op elkaar te drukken je het aantal besmettingen die daar plaatvinden naar beneden brengt.
Na 17:00 vinden er geen besmettingen meer plaatsquote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Het was trouwens loeipoepje druk in de sportschool.
Je maakt mij niet wijs dat door iedereen zo op elkaar te drukken je het aantal besmettingen die daar plaatvinden naar beneden brengt.
quote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 17:00 vinden er geen besmettingen meer plaats
Ja samequote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja. ik denk zelfs nog dat we dicht gaan
quote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Bohhh bakker had verse slagroomsoesjes met chocoladesaus
Ik dacht tussen 5:00 en 17:00 niet, want dan mag alles op elkaar gepropt. In ieder geval fijn dat het virus zo'n ingebouwde klok heeftquote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 17:00 vinden er geen besmettingen meer plaats
Al opquote:Op maandag 29 november 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geef maar aan mij kwiwi
[ afbeelding ]
Alle materie in het universum is voor altijd en is altijd geweest, het verandert alleen qua samenstelling van de moleculen in protonen, dus technisch gezien zijn we gewoon onsterfelijkquote:Op maandag 29 november 2021 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net wanneer je begint te tellen. De moleculen zelf bestaan al wat langer
quote:Op maandag 29 november 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt je toch niet laten friendzonen hč
Ik ga dit weekend als ik me verveel hier een spel posten: "raadt de TS op basis van de TT"quote:Op maandag 29 november 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Wist al direct dat dit een tt van@uitstraling is
Bekend waarover?quote:Op maandag 29 november 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Collega appt dat ik blijf todat restaurant klaar is en schoon. Dan loop je met de leidinggevende sluitronde door gebouw. Leidinggevende moet blijven om savonds alarm er op te zetten als de schoonmaak van het pand klaar is. Verder niets bekend
quote:Op maandag 29 november 2021 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht tussen 5:00 en 17:00 niet, want dan mag alles op elkaar gepropt. In ieder geval fijn dat het virus zo'n ingebouwde klok heeft
Hoop dat de leidinggevende leuk is, dan klinkt het primaquote:Op maandag 29 november 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Collega appt dat ik blijf todat restaurant klaar is en schoon. Dan loop je met de leidinggevende sluitronde door gebouw. Leidinggevende moet blijven om savonds alarm er op te zetten als de schoonmaak van het pand klaar is. Verder niets bekend
Misschien dat ik Raad de Stad weer eens herintroduceer in TRVquote:Op maandag 29 november 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend als ik me verveel hier een spel posten: "raadt de TS op basis van de TT"
Dat is hier wel een ding trouwens, dat mensen om 7u voor een ontbijtje met vrienden afspreken in de plaats waar ze werken.quote:Op maandag 29 november 2021 16:33 schreef Karzai het volgende:
Gewoon om 5.00 uur open gaan voor de koffie , denk dat er wel wat bouwvakkers en taxichauffeurs komen
Leuk wel, ik blijf dan liever nog wat langer slapenquote:Op maandag 29 november 2021 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is hier wel een ding trouwens, dat mensen om 7u voor een ontbijtje met vrienden afspreken in de plaats waar ze werken.
Hey, de sportscholen doen het ook.quote:Op maandag 29 november 2021 16:33 schreef Karzai het volgende:
Gewoon om 5.00 uur open gaan voor de koffie , denk dat er wel wat bouwvakkers en taxichauffeurs komen
ze willen niet eerder openquote:Op maandag 29 november 2021 16:33 schreef Karzai het volgende:
Ow bahquote:Op maandag 29 november 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of ik dan savodns nog moet schoonmaken ofzo
Ik leef in een land van kwiwi'squote:Op maandag 29 november 2021 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben geen kwiwi, dus pech voor mij.
Hoeveel uren heb je? In je contractquote:Op maandag 29 november 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kom zo niet aan de uren natuurlijk
Volgens mij gaat dat best wel erg lekker wordenquote:
Doe je ook van die agressieve maori-dansjes?quote:
Elke dag gezamenlijk op werk even een haka doenquote:Op maandag 29 november 2021 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe je ook van die agressieve maori-dansjes?
Lijkt me wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 29 november 2021 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke dag gezamenlijk op werk even een haka doen
benieuwd naar de fazant, kan mij niet herinneren dat ik dat ooit gegeten hebquote:Op maandag 29 november 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat best wel erg lekker worden
Dat moesten we een keer doen tijdens een teambuilding-event. Dat heb ik vanzelfsprekend geweigerdquote:Op maandag 29 november 2021 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
32quote:Op maandag 29 november 2021 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveel uren heb je? In je contract
Ik best vaakquote:Op maandag 29 november 2021 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
benieuwd naar de fazant, kan mij niet herinneren dat ik dat ooit gegeten heb
nee binnen hebben we andere kaart. meer frans.quote:Op maandag 29 november 2021 16:40 schreef Karzai het volgende:
Hmm ja het is een visrestaurant dus dat snap ik opzich wel
Wat flauw.quote:Op maandag 29 november 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moesten we een keer doen tijdens een teambuilding-event. Dat heb ik vanzelfsprekend geweigerd
tien minuten op laag vuur staat er op het pakjequote:Op maandag 29 november 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik best vaakWel lekker. Wordt snel droog dus niet te ver doorbakken.
Ik wou net zeggen, in mijn oude team opperde er iemand dit als team building te doen. Hij was de enige die voor heeft gestemdquote:Op maandag 29 november 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moesten we een keer doen tijdens een teambuilding-event. Dat heb ik vanzelfsprekend geweigerd
quote:Op maandag 29 november 2021 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nou dan kan je misschien ook ontbijt verzorgenquote:Op maandag 29 november 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee binnen hebben we andere kaart. meer frans.
ja dat dat willen ze niet. vroeg vorige week of we niet eerder open konden gaan dan,z eiden ze ja komen alleen mensen voor koffie. hadden ze al een keer geprobeerd. blablaquote:Op maandag 29 november 2021 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou dan kan je misschien ook ontbijt verzorgen
Is niet rendabel. Meeste mensen halen even snel koffie en een broodje op het station, benzinepomp of starbucks voor ze naar werk gaan.quote:Op maandag 29 november 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dat willen ze niet. vroeg vorige week of we niet eerder open konden gaan dan,z eiden ze ja komen alleen mensen voor koffie. hadden ze al een keer geprobeerd. blabla
Maar het is al bijna vijvenquote:Op maandag 29 november 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo eens een dubbele whisky pakken, ik heb wat te vieren
Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap!quote:Op maandag 29 november 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2021 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap!![]()
![]()
nee kloptquote:Op maandag 29 november 2021 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is niet rendabel. Meeste mensen halen even snel koffie en een broodje op het station, benzinepomp of starbucks voor ze naar werk gaan.
En een tweeling nog wel, dubbele whiskyquote:Op maandag 29 november 2021 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap!![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gefeliciteerd US
[ afbeelding ]
Staart naar een doos met zes flessen whisky.quote:Op maandag 29 november 2021 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een tweeling nog wel, dubbele whisky
quote:Op maandag 29 november 2021 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een tweeling nog wel, dubbele whisky
quote:Op maandag 29 november 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik maak voor elke US baby eerst een Fok! account aan zodat ze jullie kunnen narren met hun kleine foetale vingertjes
Nicequote:Op maandag 29 november 2021 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik zat me dus om 16:20 te verkneukelen "Grmbl nu wachten tot het 1700 is en daarna vaststellen dat het te donker is om nog te gaan lopen"
Dus maar meteen gegaan, nog mooi 2700 steps erbij kunnen oogsten![]()
En voel me nu wel lekker fris wakker geworden eigenlijk
![]()
Ik doe niks dat ik zelf niet leuk vind. Ook niet als de baas het wil.quote:Op maandag 29 november 2021 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat flauw.
@:4everblackeyed zou dat wel fantastisch vinden.
Wat dan?quote:Op maandag 29 november 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2021 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Baan voor 32 uur. Maar ik kan er meer mee verdienen dan nu met 38 uur
quote:Op maandag 29 november 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Moet je ook werk doen of draait alles alleen maar om GELD GELD GELD?quote:Op maandag 29 november 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Baan voor 32 uur. Maar ik kan er meer mee verdienen dan nu met 38 uur
Gelukkig.quote:Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het is maar geld maar wel een forse financiële meevaller vanmorgen
Ik wil graag nieuwe schoenenquote:Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
oeeeeeehquote:Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de buurt van jouw oude casa
Gouden?quote:Op maandag 29 november 2021 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil graag nieuwe schoenenverder bedoel ik hier niks mee hoor
Welke zou je willen?quote:Op maandag 29 november 2021 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je ouders hebben je zakgeld verhoogd??quote:Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt genoeg van de belastingbetaler, majesteitquote:Op maandag 29 november 2021 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De plannetjes razen door mijn hoofdje heen al de hele dagquote:Op maandag 29 november 2021 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LekkerGa je er wat leuks van kopen?
Nou, ik werk in de eerste plaats wel voor geld ja. Of neem jij genoegen met een paar consumptiebonnen en een aai over je bol?quote:Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je ook werk doen of draait alles alleen maar om GELD GELD GELD?
Ik kijk nu naar nieuwe hakkenquote:
:s ik betaal ook gewoon belasting hoorquote:Op maandag 29 november 2021 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij krijgt genoeg van de belastingbetaler, majesteit
Jammer dat reizen zo lastig isquote:Op maandag 29 november 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De plannetjes razen door mijn hoofdje heen al de hele dag
Dat stond sowieso al in de planning maar ik ga misschien wel erg laag zitten qua verkoop omdat het een lastig segment is zodat ik tenminste door kan.quote:
Kun je het niet aanhouden en verhuren?quote:Op maandag 29 november 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat stond sowieso al in de planning maar ik ga misschien wel erg laag zitten qua verkoop omdat het een lastig segment is zodat ik tenminste door kan.
Ja dat spaar ik wel op voorlopig, dan mezelf maar vermaken met materialistische shit nog eventjes.quote:Op maandag 29 november 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat reizen zo lastig is
Ben jij een zusje van ballie?quote:Op maandag 29 november 2021 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb laatst deze gehaald en ben zo verliefd, kan niet stoppen met kijken
quote:Op maandag 29 november 2021 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ook erg hip, maar vind ik niet mooiquote:Op maandag 29 november 2021 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zou kunnen maar dan moet ik het opdelen heb ik al gemerkt en dat vind ik zonde van het huis.quote:Op maandag 29 november 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je het niet aanhouden en verhuren?
Ja, daar heb ik dus niks meequote:Op maandag 29 november 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat spaar ik wel op voorlopig, dan mezelf maar vermaken met materialistische shit nog eventjes.
Duizend keer mooier dan die shit van balletje altijdquote:Op maandag 29 november 2021 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duizend keer mooier dan die shit van balletje altijd
Hmm, dat tast het karakter van het huis aan zeker?quote:Op maandag 29 november 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar dan moet ik het opdelen heb ik al gemerkt en dat vind ik zonde van het huis.
Huis een keer vanaf de grond ontwerpen lijkt me wel tof.quote:Op maandag 29 november 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus niks mee
quote:Op maandag 29 november 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij een zusje van ballie?
Wat, wat draagt/heeft Ballie danquote:Op maandag 29 november 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duizend keer mooier dan die shit van balletje altijd
Dat magquote:Op maandag 29 november 2021 17:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zijn ook erg hip, maar vind ik niet mooi
Kleurtjesschoenenquote:Op maandag 29 november 2021 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wat, wat draagt/heeft Ballie dan
Ja, mij ook wel. Maar dan zou het een soort tiny house worden.quote:Op maandag 29 november 2021 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huis een keer vanaf de grond ontwerpen lijkt me wel tof.
Precies die schoenen.quote:Op maandag 29 november 2021 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik wil dezequote:Op maandag 29 november 2021 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik wil groooooooot, ruimte is het mooiste meubel.quote:Op maandag 29 november 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mij ook wel. Maar dan zou het een soort tiny house worden.
170 euro zijn ze dus doe het nietquote:Op maandag 29 november 2021 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die zien er ook meteen super sportief uit zeg
quote:Op maandag 29 november 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie mogen erom vechten, in bikini met wat doorzichtige modder
Oehh die zien er dan weer comfy uitquote:Op maandag 29 november 2021 17:14 schreef bitterbal het volgende:
maar mijn laatste aankoop zijn deze![]()
[ afbeelding ]
Damnquote:Op maandag 29 november 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
170 euro zijn ze dus doe het niet
ja zitten echt super lekkerquote:Op maandag 29 november 2021 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh die zien er dan weer comfy uit
En heb bv dezequote:Op maandag 29 november 2021 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Damnnee dat heb ik voor schoenen ook niet over
Zo’n hoop stofzuigenquote:Op maandag 29 november 2021 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil groooooooot, ruimte is het mooiste meubel.
Heb vandaag de douche geschrobt en het putje gedaanquote:Op maandag 29 november 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n hoop stofzuigen![]()
Woonkamer, keuken, slaapkamer, berghok, badkamer is voldoende voor mij
Oh ik vind ze leuk!quote:Op maandag 29 november 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En heb bv deze
[ afbeelding ]
vinden ze hier maar hysterisch
Doucheputjesgenotquote:Op maandag 29 november 2021 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb vandaag de douche geschrobt en het putje gedaan
Mooie hoerenpastanagelsquote:Op maandag 29 november 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En heb bv deze
[ afbeelding ]
vinden ze hier maar hysterisch
ja zijn ze ook niet zo over te sprekenquote:Op maandag 29 november 2021 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik vind ze leuk!![]()
En ligt ook aan de rest van je kleding toch
ja vies hoor en dan die zeeprestenquote:Op maandag 29 november 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwam natuurlijk een hele ballie aan haar uit
Robotjes en poetsdame.quote:Op maandag 29 november 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n hoop stofzuigen![]()
Woonkamer, keuken, slaapkamer, berghok, badkamer is voldoende voor mij
"Ja maar arbeidsvreugde is ook wat waard"quote:Op maandag 29 november 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik werk in de eerste plaats wel voor geld ja. Of neem jij genoegen met een paar consumptiebonnen en een aai over je bol?
Soort harige mummie.quote:Op maandag 29 november 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwam natuurlijk een hele ballie aan haar uit
quote:Op maandag 29 november 2021 17:20 schreef Karzai het volgende:
Als je wat minder schoenen koop kan je best 24 uur werken denk ik
quote:Op maandag 29 november 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja maar arbeidsvreugde is ook wat waard"![]()
ja als ik daar mijn hypotheek van kon betalen stond ik burgers te flippen in de Efteling
quote:Op maandag 29 november 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn ze ook niet zo over te spreken
quote:Op maandag 29 november 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn ze ook niet zo over te spreken
Jij gaat echt opgepakt worden om de 800 meter op je scootertje.quote:Op maandag 29 november 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze komt vanaaf met dhl
[ afbeelding ]
Omdat ik een negert op mijn trui heb? Dan zouden ze het erg druk hebben in rotterdamquote:Op maandag 29 november 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat echt opgepakt worden om de 800 meter op je scootertje.
Oh, tofquote:Op maandag 29 november 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze komt vanaaf met dhl
[ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 29 november 2021 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haters gonna hate maar ik vind dit zo mooi![]()
Ja lekker neveligquote:Op maandag 29 november 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar verder op ziet het er koud uit Ger
Vind niet alles mooi nee, sommige dingen zijn wat flashyquote:Op maandag 29 november 2021 17:25 schreef Karzai het volgende:
Mja ben niet gecharmeerd van daily paper mode
quote:Op maandag 29 november 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik een negert op mijn trui heb? Dan zouden ze het erg druk hebben in rotterdam
quote:Op maandag 29 november 2021 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Waarom maakt iedereen altijd supermooie foto's met z'n telefoon en zien die van mij eruit alsof ze zijn gemaakt met een webcam uit 2001?
Sjongequote:Op maandag 29 november 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar verder op ziet het er koud uit Ger
quote:Op maandag 29 november 2021 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Waarom maakt iedereen altijd supermooie foto's met z'n telefoon en zien die van mij eruit alsof ze zijn gemaakt met een webcam uit 2001?
Niks voor mij. Ik zou er elk bot op breken dat je kunt verzinnen.quote:Op maandag 29 november 2021 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Plateau is wat hoogquote:Op maandag 29 november 2021 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een mooie print, maar ze hebben ook gewoon simpele joggingbroeken en hoodies waar daily paper op staat en die gaan dan voor 159 over de toonbankquote:Op maandag 29 november 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind niet alles mooi nee, sommige dingen zijn wat flashy
En het zou je nog wel zo leuk staanquote:Op maandag 29 november 2021 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks voor mij. Ik zou er elk bot op breken dat je kunt verzinnen.
Omdat dat ook echt zo is?quote:Op maandag 29 november 2021 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Jij houdt wel van lange mannen he ^^quote:Op maandag 29 november 2021 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En het zou je nog wel zo leuk staan
same.quote:Op maandag 29 november 2021 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ballen krompen plotseling bij het lezen van dit.quote:Op maandag 29 november 2021 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En het zou je nog wel zo leuk staan
quote:Op maandag 29 november 2021 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij houdt wel van lange mannen he ^^
quote:Op maandag 29 november 2021 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaquote:
Zo liep ik net al over de natte blaadjes.quote:Op maandag 29 november 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
same.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat begrijp ik ook niet. Vond deze trui nu al op het randje van acceptabelquote:Op maandag 29 november 2021 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is wel een mooie print, maar ze hebben ook gewoon simpele joggingbroeken en hoodies waar daily paper op staat en die gaan dan voor 159 over de toonbank
Stiletto's, m'n enkels.quote:Op maandag 29 november 2021 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Auwwwquote:Op maandag 29 november 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
same.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind die Crack schoenen dus echt te vet
quote:Op maandag 29 november 2021 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
Schoenen met meer dan twee kleurtjes zouden verboden moeten worden trouwens
Mn knieën vinden het ook niet zo leukquote:
Ja, dan ben ik gelijk 190quote:Op maandag 29 november 2021 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]Oefenen, en niet te veel mee lopen want daarvoor zijn ze niet bedoeld hoor
[..]
Ja
Hakken prima, maar dan wel een beetje stevig.quote:Op maandag 29 november 2021 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn knieën vinden het ook niet zo leukdaarom maar af en toe, en weinig lopen. Ik doe ze soms gewoon pas aan bij bestemming
Dit doet gewoon echt pijn om naar te kijkenquote:
Ja saaiquote:Op maandag 29 november 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor je het eens van onze eigen high maintenance vamp hč
Ohquote:
Leuk tochquote:Op maandag 29 november 2021 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik gelijk 190
En plateau maakt het makkelijkerquote:Op maandag 29 november 2021 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hakken prima, maar dan wel een beetje stevig.Zo geweldig is m'n evenwicht niet.
Plateau vind ik wel weer leuk.
quote:Een rustige wandelomgeving zou voor hem heel fijn zijn, een huisje in de stad is daarom niet geschikt.
Alles een beetje in laten korten tot je zo'n schattig klein lief knap meisje bent?quote:Op maandag 29 november 2021 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik gelijk 190
quote:
Ach ja, anders had hij het toch kunnen inleveren bij pa-liefquote:Op maandag 29 november 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, Gergi heeft precies ruzie gekregen met z'n baas op de dag dat de salarisverhogingen en behalen van de bonus targets besproken worden![]()
Goede timing.
Mja. Het moet een beetje een middenweg zijn. De banen waar ik op heb gesolliciteerd lijken me wel leuk. Maar dat weet je nooit van tevorenquote:Op maandag 29 november 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja maar arbeidsvreugde is ook wat waard"![]()
ja als ik daar mijn hypotheek van kon betalen stond ik burgers te flippen in de Efteling
Mooi, je mening niet voor je houden om wat spiegeltjes en kraaltjes.quote:Op maandag 29 november 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, Gergi heeft precies ruzie gekregen met z'n baas op de dag dat de salarisverhogingen en behalen van de bonus targets besproken worden![]()
Goede timing.
"Goh waarom schakel jij na dertig bier over op alcoholvrij?quote:
Ik moet wel weer aan überhaupt hakken aan hebben wennen hoor.quote:Op maandag 29 november 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toen hadden we ineens twee vrouwen met een beetje dezelfde toffe smaak.
quote:Op maandag 29 november 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
Goede timing.
quote:Op maandag 29 november 2021 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Goh waarom schakel jij na dertig bier over op alcoholvrij?"
-"Minder vooroverkiepidee"
OWN ITquote:Op maandag 29 november 2021 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet wel weer aan überhaupt hakken aan hebben wennen hoor.
Ach gossiequote:Op maandag 29 november 2021 17:34 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)/dierenasiel-utrecht
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die schoenen interesseren me niet maar wil weten welke broek ze aan heeft
quote:Op maandag 29 november 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, net even met mr 4E wezen wandelen
Net voor de voordeur door mn enkel gegaan
#kluns
maar wat voor functie is dit?quote:Op maandag 29 november 2021 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Het moet een beetje een middenweg zijn. De banen waar ik op heb gesolliciteerd lijken me wel leuk. Maar dat weet je nooit van tevoren
Besteldquote:Op maandag 29 november 2021 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk tochwel even oppassen met naar de wc gaan, is ineens een hele val als je dat niet door hebt
ouchquote:Op maandag 29 november 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#kluns
Ik vind dat kwiwi wel een toffe smaak qua mannen heeft hoorquote:Op maandag 29 november 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toen hadden we ineens twee vrouwen met een beetje dezelfde toffe smaak.
Erop lopen is geen probleemquote:
oeeeeeh een ambtenaarquote:Op maandag 29 november 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Functie bij een ondersteunende dienst van de Rijksoverheid. Min of meer wat ik nu ook doe.
Dit zou mij kunnen gebeuren.quote:Op maandag 29 november 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#kluns
Nou dat zal lekker makkelijk kokenquote:Op maandag 29 november 2021 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, kerel is thuis, dan ga ik maar eens koken.![]()
Was natgeregend, dus m'n ijskoude pootjes lig ik in bed op te warmen.
Auw. Heeft mr 4E je wel heel ridderlijk naar binnen gedragen?quote:Op maandag 29 november 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#kluns
Eerst een paar keer in bed aantrekkenquote:Op maandag 29 november 2021 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet wel weer aan überhaupt hakken aan hebben wennen hoor.
ik kan dat hier veilig doenquote:Op maandag 29 november 2021 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Nooit meer schoenen delen voordat je ze hebt gekocht
Nee joh, opstaan, een droge broek opdiepen en naar beneden.quote:Op maandag 29 november 2021 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat zal lekker makkelijk koken0900-JUSTEAT?
Daar zijn de meeste veel te zwaar voor joh.quote:Op maandag 29 november 2021 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst een paar keer in bed aantrekken
Beetje recht de lucht mee in wiebelen?quote:Op maandag 29 november 2021 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste veel te zwaar voor joh.
Denk niet dat we dezelfde maat hebbenquote:Op maandag 29 november 2021 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEB JE ZE NOU VOOR MIJN OGEN WEGGEKAAPT
KUTHOER
Ik ben ooit 4 maanden betaald en een half jaar onbetaald ambtenaar geweest...quote:
Niet sexy joh.quote:Op maandag 29 november 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje recht de lucht mee in wiebelen?
Lach me kapot als er een keer een blind getint kaboutertje die schoenen voor je neus wegkaapt.quote:
Bikkelquote:Op maandag 29 november 2021 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, opstaan, een droge broek opdiepen en naar beneden.
Ook al was het dat wel, thats lifequote:Op maandag 29 november 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk niet dat we dezelfde maat hebben
Die was op mij aan het schelden dat uit moest kijken en dat het elke keer hetzelfde liedje met mij isquote:Op maandag 29 november 2021 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Auw. Heeft mr 4E je wel heel ridderlijk naar binnen gedragen?
quote:Op maandag 29 november 2021 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEB JE ZE NOU VOOR MIJN OGEN WEGGEKAAPT
KUTHOER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |