SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, sorry, dat is hier. Duingefilterd ditdat.quote:Op maandag 29 november 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim en gezond, ok ik ga dat ook proberen want het schijnt dat hier het lekkerste water ter wereld uit de kraan stroomt.
Oke zet hem op. En water is ook lekkerquote:Op maandag 29 november 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim en gezond, ok ik ga dat ook proberen want het schijnt dat hier het lekkerste water ter wereld uit de kraan stroomt.
Dat is wel irritant. en alleen werken is ook shit.quote:Op maandag 29 november 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
ze communiceren ook niks ofzo he. Ja dat er geen personeelseten wordt gemaakt maar verder hoor je niets over wat ze nu gaan doen
Ja hier ook blijkbaar, kwakdiep onder de grond en 35.000 jaar oud of zo, oerwater.quote:Op maandag 29 november 2021 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat is hier. Duingefilterd ditdat.
ja buiten is wel kut en je moet echt veel doen daar en veel tillen maar de dag er na staan ze wel met 2 dus misschien komt er toch nog 1 bijquote:Op maandag 29 november 2021 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel irritant. en alleen werken is ook shit.
Hoop het voor je. Wel genoeg personeel bij jullie?quote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja buiten is wel kut en je moet echt veel doen daar en veel tillen maar de dag er na staan ze wel met 2 dus misschien komt er toch nog 1 bij
ja nu zelfs teveel. ze proberen mensen vakantie uren op te laten nemen en mensen met veel overuren worden niet meer ingeroosterd. We hebben ook nog wat collega's die via payroll bij ons werken en die worden ook niet meer ingeroosterdquote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het voor je. Wel genoeg personeel bij jullie?
Net wanneer je begint te tellen. De moleculen zelf bestaan al wat langerquote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook blijkbaar, kwakdiep onder de grond en 35.000 jaar oud of zo, oerwater.
Ik vind het kraanwater elders serieus tegenvallen. Verwend.quote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook blijkbaar, kwakdiep onder de grond en 35.000 jaar oud of zo, oerwater.
Aiquote:Op maandag 29 november 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu zelfs teveel. ze proberen mensen vakantie uren op te laten nemen en mensen met veel overuren worden niet meer ingeroosterd. We hebben ook nog wat collega's die via payroll bij ons werken en die worden ook niet meer ingeroosterd
maar ik heb geen vakantieuren of plus urenquote:
Eh, THT dus ok.quote:Op maandag 29 november 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Aaaaaaah drinkbuillon![]()
THT 03-2019 dus ik vond het weleens tijd worden
Van jouw belastinggeldquote:Op maandag 29 november 2021 16:15 schreef Karzai het volgende:
Hmm wel lastig ja, de overheid komt maar compenseren dan
Uiteraard uiteraard.quote:Op maandag 29 november 2021 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net wanneer je begint te tellen. De moleculen zelf bestaan al wat langer
Ja, snap het wel dat ze dat doen maar is wel shitquote:Op maandag 29 november 2021 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ik heb geen vakantieuren of plus urenook wel beter anders moet je dat nu allemaal inleveren
ja weet niet hoeveel je mee mag nemen naar volgend jaar maar als je wat wilde sparen dan wordt je dat lastig gemaaktquote:Op maandag 29 november 2021 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, snap het wel dat ze dat doen maar is wel shit
Testen wordt verplicht, iedereen gaat als een malle testen en het aantal positieve testen stijgt.quote:Op maandag 29 november 2021 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, een soort Tafelberg is ook een "flatten the curve" I guess?
[ afbeelding ]
Scheelt wel dat de kans groot is dat we volgend jaar weer in deze shit zittenquote:Op maandag 29 november 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoeveel je mee mag nemen naar volgend jaar maar als je wat wilde sparen dan wordt je dat lastig gemaakt
mja. ik denk zelfs nog dat we dicht gaanquote:Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Scheelt wel dat de kans groot is dat we volgend jaar weer in deze shit zitten
johquote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Het was trouwens loeipoepje druk in de sportschool.
Je maakt mij niet wijs dat door iedereen zo op elkaar te drukken je het aantal besmettingen die daar plaatvinden naar beneden brengt.
Na 17:00 vinden er geen besmettingen meer plaatsquote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Het was trouwens loeipoepje druk in de sportschool.
Je maakt mij niet wijs dat door iedereen zo op elkaar te drukken je het aantal besmettingen die daar plaatvinden naar beneden brengt.
quote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 17:00 vinden er geen besmettingen meer plaats
Ja samequote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja. ik denk zelfs nog dat we dicht gaan
quote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Bohhh bakker had verse slagroomsoesjes met chocoladesaus
Ik dacht tussen 5:00 en 17:00 niet, want dan mag alles op elkaar gepropt. In ieder geval fijn dat het virus zo'n ingebouwde klok heeftquote:Op maandag 29 november 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 17:00 vinden er geen besmettingen meer plaats
Al opquote:Op maandag 29 november 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geef maar aan mij kwiwi
[ afbeelding ]
Alle materie in het universum is voor altijd en is altijd geweest, het verandert alleen qua samenstelling van de moleculen in protonen, dus technisch gezien zijn we gewoon onsterfelijkquote:Op maandag 29 november 2021 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net wanneer je begint te tellen. De moleculen zelf bestaan al wat langer
quote:Op maandag 29 november 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt je toch niet laten friendzonen hč
Ik ga dit weekend als ik me verveel hier een spel posten: "raadt de TS op basis van de TT"quote:Op maandag 29 november 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Wist al direct dat dit een tt van@uitstraling is
Bekend waarover?quote:Op maandag 29 november 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Collega appt dat ik blijf todat restaurant klaar is en schoon. Dan loop je met de leidinggevende sluitronde door gebouw. Leidinggevende moet blijven om savonds alarm er op te zetten als de schoonmaak van het pand klaar is. Verder niets bekend
quote:Op maandag 29 november 2021 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht tussen 5:00 en 17:00 niet, want dan mag alles op elkaar gepropt. In ieder geval fijn dat het virus zo'n ingebouwde klok heeft
Hoop dat de leidinggevende leuk is, dan klinkt het primaquote:Op maandag 29 november 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Collega appt dat ik blijf todat restaurant klaar is en schoon. Dan loop je met de leidinggevende sluitronde door gebouw. Leidinggevende moet blijven om savonds alarm er op te zetten als de schoonmaak van het pand klaar is. Verder niets bekend
Misschien dat ik Raad de Stad weer eens herintroduceer in TRVquote:Op maandag 29 november 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend als ik me verveel hier een spel posten: "raadt de TS op basis van de TT"
Dat is hier wel een ding trouwens, dat mensen om 7u voor een ontbijtje met vrienden afspreken in de plaats waar ze werken.quote:Op maandag 29 november 2021 16:33 schreef Karzai het volgende:
Gewoon om 5.00 uur open gaan voor de koffie , denk dat er wel wat bouwvakkers en taxichauffeurs komen
Leuk wel, ik blijf dan liever nog wat langer slapenquote:Op maandag 29 november 2021 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is hier wel een ding trouwens, dat mensen om 7u voor een ontbijtje met vrienden afspreken in de plaats waar ze werken.
Hey, de sportscholen doen het ook.quote:Op maandag 29 november 2021 16:33 schreef Karzai het volgende:
Gewoon om 5.00 uur open gaan voor de koffie , denk dat er wel wat bouwvakkers en taxichauffeurs komen
ze willen niet eerder openquote:Op maandag 29 november 2021 16:33 schreef Karzai het volgende:
Ow bahquote:Op maandag 29 november 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of ik dan savodns nog moet schoonmaken ofzo
Ik leef in een land van kwiwi'squote:Op maandag 29 november 2021 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben geen kwiwi, dus pech voor mij.
Hoeveel uren heb je? In je contractquote:Op maandag 29 november 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kom zo niet aan de uren natuurlijk
Volgens mij gaat dat best wel erg lekker wordenquote:
Doe je ook van die agressieve maori-dansjes?quote:
Elke dag gezamenlijk op werk even een haka doenquote:Op maandag 29 november 2021 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe je ook van die agressieve maori-dansjes?
Lijkt me wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 29 november 2021 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke dag gezamenlijk op werk even een haka doen
benieuwd naar de fazant, kan mij niet herinneren dat ik dat ooit gegeten hebquote:Op maandag 29 november 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat best wel erg lekker worden
Dat moesten we een keer doen tijdens een teambuilding-event. Dat heb ik vanzelfsprekend geweigerdquote:Op maandag 29 november 2021 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
32quote:Op maandag 29 november 2021 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveel uren heb je? In je contract
Ik best vaakquote:Op maandag 29 november 2021 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
benieuwd naar de fazant, kan mij niet herinneren dat ik dat ooit gegeten heb
nee binnen hebben we andere kaart. meer frans.quote:Op maandag 29 november 2021 16:40 schreef Karzai het volgende:
Hmm ja het is een visrestaurant dus dat snap ik opzich wel
Wat flauw.quote:Op maandag 29 november 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moesten we een keer doen tijdens een teambuilding-event. Dat heb ik vanzelfsprekend geweigerd
tien minuten op laag vuur staat er op het pakjequote:Op maandag 29 november 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik best vaakWel lekker. Wordt snel droog dus niet te ver doorbakken.
Ik wou net zeggen, in mijn oude team opperde er iemand dit als team building te doen. Hij was de enige die voor heeft gestemdquote:Op maandag 29 november 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moesten we een keer doen tijdens een teambuilding-event. Dat heb ik vanzelfsprekend geweigerd
quote:Op maandag 29 november 2021 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nou dan kan je misschien ook ontbijt verzorgenquote:Op maandag 29 november 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee binnen hebben we andere kaart. meer frans.
ja dat dat willen ze niet. vroeg vorige week of we niet eerder open konden gaan dan,z eiden ze ja komen alleen mensen voor koffie. hadden ze al een keer geprobeerd. blablaquote:Op maandag 29 november 2021 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou dan kan je misschien ook ontbijt verzorgen
Is niet rendabel. Meeste mensen halen even snel koffie en een broodje op het station, benzinepomp of starbucks voor ze naar werk gaan.quote:Op maandag 29 november 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dat willen ze niet. vroeg vorige week of we niet eerder open konden gaan dan,z eiden ze ja komen alleen mensen voor koffie. hadden ze al een keer geprobeerd. blabla
Maar het is al bijna vijvenquote:Op maandag 29 november 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo eens een dubbele whisky pakken, ik heb wat te vieren
Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap!quote:Op maandag 29 november 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo eens een dubbele whisky pakken, ik heb wat te vieren
quote:Op maandag 29 november 2021 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap!![]()
![]()
nee kloptquote:Op maandag 29 november 2021 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is niet rendabel. Meeste mensen halen even snel koffie en een broodje op het station, benzinepomp of starbucks voor ze naar werk gaan.
En een tweeling nog wel, dubbele whiskyquote:Op maandag 29 november 2021 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap!![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gefeliciteerd US
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |