SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, sorry, dat is hier. Duingefilterd ditdat.quote:Op maandag 29 november 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim en gezond, ok ik ga dat ook proberen want het schijnt dat hier het lekkerste water ter wereld uit de kraan stroomt.
Oke zet hem op. En water is ook lekkerquote:Op maandag 29 november 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim en gezond, ok ik ga dat ook proberen want het schijnt dat hier het lekkerste water ter wereld uit de kraan stroomt.
Dat is wel irritant. en alleen werken is ook shit.quote:Op maandag 29 november 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
ze communiceren ook niks ofzo he. Ja dat er geen personeelseten wordt gemaakt maar verder hoor je niets over wat ze nu gaan doen
Ja hier ook blijkbaar, kwakdiep onder de grond en 35.000 jaar oud of zo, oerwater.quote:Op maandag 29 november 2021 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat is hier. Duingefilterd ditdat.
ja buiten is wel kut en je moet echt veel doen daar en veel tillen maar de dag er na staan ze wel met 2 dus misschien komt er toch nog 1 bijquote:Op maandag 29 november 2021 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel irritant. en alleen werken is ook shit.
Hoop het voor je. Wel genoeg personeel bij jullie?quote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja buiten is wel kut en je moet echt veel doen daar en veel tillen maar de dag er na staan ze wel met 2 dus misschien komt er toch nog 1 bij
ja nu zelfs teveel. ze proberen mensen vakantie uren op te laten nemen en mensen met veel overuren worden niet meer ingeroosterd. We hebben ook nog wat collega's die via payroll bij ons werken en die worden ook niet meer ingeroosterdquote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het voor je. Wel genoeg personeel bij jullie?
Net wanneer je begint te tellen. De moleculen zelf bestaan al wat langerquote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook blijkbaar, kwakdiep onder de grond en 35.000 jaar oud of zo, oerwater.
Ik vind het kraanwater elders serieus tegenvallen. Verwend.quote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook blijkbaar, kwakdiep onder de grond en 35.000 jaar oud of zo, oerwater.
Aiquote:Op maandag 29 november 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu zelfs teveel. ze proberen mensen vakantie uren op te laten nemen en mensen met veel overuren worden niet meer ingeroosterd. We hebben ook nog wat collega's die via payroll bij ons werken en die worden ook niet meer ingeroosterd
maar ik heb geen vakantieuren of plus urenquote:
Eh, THT dus ok.quote:Op maandag 29 november 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Aaaaaaah drinkbuillon![]()
THT 03-2019 dus ik vond het weleens tijd worden
Van jouw belastinggeldquote:Op maandag 29 november 2021 16:15 schreef Karzai het volgende:
Hmm wel lastig ja, de overheid komt maar compenseren dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |