En hoeveel zouden er sterven zonder vaccin?quote:Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef Novavax het volgende:
Zal wel eerder gepost zijn vandaag, dus 1 op de 5 bejaarde die volledig is gevaccineerd overlijd uiteindelijk toch aan corona![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)nks-vaccin~aec365b3/
Waar koopt Hugo deze vaccins achter het centraal station ofzo
Ik vind het juist wel goed. Hopelijk motiveert het Nederland en andere landen om de boosters nog op een enigszins relevant moment uit te delen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een enorme bullshit zeg. Kutland.
Omdat de gevaccineerde gezonde mensen nu niet op het IC terecht komen in tegenstelling tot de ongevaccineerde gezonde mensen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:26 schreef Novavax het volgende:
Die ongevaccineerde op de IC hebben waarschijnlijk ook allemaal last van onderliggend lijden en obesitas.
Met prik had deze groep ook gewoon in het ziekenhuis gelegen die vaccins zijn net zo kansloos als die jaarlijkse griepprik.
Wat voor nut heeft het om gezonde mensen onder 40 te gaan boosteren elke 6 maanden 25X minder kans van wat 0.000000123![]()
Eerst maar eens zien of ze nog zo standvastig zijn als het ze geld gaat kosten.quote:Op maandag 29 november 2021 16:03 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nergens-meer-toegang
15 januariDat gaan we never nooit niet redden als Nederlanders.
Nee, dit is absoluut belachelijk. Overschat boosters niet, al helemaal als het merendeel van de twintigers nu net 3 maanden geleden hun tweede prik hebben gehad.quote:Op maandag 29 november 2021 16:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel goed. Hopelijk motiveert het Nederland en andere landen om de boosters nog op een enigszins relevant moment uit te delen.
Die hebben het liefste ietwat uniformiteit in de regels omtrent de coronapas, en die verdwijnt nogal snel als elke lidstaat daar zelf aan gaat rommelen.quote:
Altijd lastig, die meervoudsvormen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:26 schreef Novavax het volgende:
Die ongevaccineerdeN op de IC hebben waarschijnlijk ook allemaal last van onderliggend lijden en obesitas.
Met prik had deze groep ook gewoon in het ziekenhuis gelegen die vaccins zijn net zo kansloos als die jaarlijkse griepprik.
Wat voor nut heeft het om gezonde mensen onder 40 te gaan boosteren elke 6 maanden 25X minder kans van wat 0.000000123![]()
In het bericht staat toch duidelijk vermeld dat het aantal doden gelijk is aan de periode voordat er geprikt werd.quote:Op maandag 29 november 2021 16:28 schreef Questular het volgende:
[..]
En hoeveel zouden er sterven zonder vaccin?
Edit: laat maar ik zie al wat voor een soort user je bent. Negeer mijn vraag maar
Met 23K besmettingen per dag nog steeds geen code zwart, geeft toch wel aan dat de vaccinaties iets doen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:26 schreef Novavax het volgende:
Die ongevaccineerde op de IC hebben waarschijnlijk ook allemaal last van onderliggend lijden en obesitas.
Dit is in geen enkele vorm een vraag op mijn antwoord. Maar leuk dat je het probeert.quote:Op maandag 29 november 2021 16:30 schreef Novavax het volgende:
[..]
In het bericht staat toch duidelijk vermeld dat het aantal doden gelijk is aan de periode voordat er geprikt werd.
We prikken ons wel uit deze pandemie
Als je naar het buitenland wilt geldt dit voor iedereen 12+, anders vervalt je vinkje.quote:Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef mazaru het volgende:
Mensen boven de 60 moeten ieder jaar een booster gaan halen, net zoals de griepprik
In dat geval hoef je ook geen booster te hebben. Het gaat erom dat je laatste prik niet ouder dan 7 maanden mag zijn volgens de nieuwe Franse regels.quote:Op maandag 29 november 2021 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit is absoluut belachelijk. Overschat boosters niet, al helemaal als het merendeel van de twintigers nu net 3 maanden geleden hun tweede prik hebben gehad.
Naja als ik hier even uitgebreid op mag inhaken.quote:Op maandag 29 november 2021 16:17 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen in een pandemie zo graag op wintersport of zonvakantie moeten.
Haha, dit kan toch niet joh. In het onderwijs is min of meer alles toegestaan terwijl de rest van het openbare leven te maken heeft met allerlei draconische restricties.quote:'Besmette studenten toch naar VU vanwege aanwezigheidsplicht'
Enkele besmette studenten van de opleiding psychologie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam zijn uit angst voor studievertraging toch naar de universiteit gegaan. Een derdejaars student zegt dat tegen Het Parool. Op de opleiding geldt een strenge fysieke aanwezigheidsplicht.
Van de zeven werkgroepen mogen studenten er normaal gesproken één missen. Vanwege de coronacrisis is dit uitgebreid naar twee. Daarna krijgen ze een vervangende opdracht, maar die is volgens de student "veel zwaarder dan de werkgroepen". Bij drie of meer gemiste werkgroepen van een vak bepaalt de examencommissie of de student dat vak nog kan halen.
Een woordvoerder van de VU zegt tegen de krant dat het onverantwoord is om met een positieve test naar de universiteit te komen. Ze zegt te begrijpen dat een extra opdracht meer druk op studenten legt. "Tegelijkertijd bieden we studenten op deze manier de mogelijkheid om studievertraging zoveel mogelijk te voorkomen."
https://nos.nl/liveblog/2(...)tegen-omikronvariant
Dat sowieso, maar ook los daarvan: alsof het de pandemie erger maakt wanneer je naar het buitenland gaat? Voor de Nederlandse cijfers is het juist beter als iedereen ervandoor gaatquote:Op maandag 29 november 2021 16:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar om een lang verhaal kort te maken.Voor sommige mensen is weg kunnen naar een zonnig oord, JUIST tijdens een pandemie een GODsgeschenk.
Begrip 'Het land uit' krijgt een nieuwe dimensiequote:Op maandag 29 november 2021 16:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ook los daarvan: alsof het de pandemie erger maakt dat je naar het buitenland gaat? Voor de Nederlandse cijfers is het juist beter als iedereen ervandoor gaat
Het grootste deel van de ongevaccineerden heeft juist geen onderliggend lijden:quote:Op maandag 29 november 2021 16:26 schreef Novavax het volgende:
Dan kind gewoon binnen houden tot klachtenvrij..quote:Op maandag 29 november 2021 16:38 schreef Jazeg het volgende:
Dochter van 6 heeft op school zowel naast als achter zich een kindje zitten dat positief is getest. Vanochtend opgestaan zonder stem en met een blafhoest.
Ik heb vanaf vanochtend al meer dan 40 (!!!) keer de afsprakenlijn gebeld voor een test. Zwaar overbelast dus.
Vriendinnetje naast haar was negatief op de zelftest. Flink ziek en hardstikke positief op de test van de ggd.
Ik kan me wel voorstellen dat er zo een hoop afhaken. Niet te doen gewoon.
Is er geen inlooplocatie dan bij je in de buurt? Ik kon vorige week zo naar binnen lopen en 12 uur later had ik de uitslag.quote:Op maandag 29 november 2021 16:38 schreef Jazeg het volgende:
Dochter van 6 heeft op school zowel naast als achter zich een kindje zitten dat positief is getest. Vanochtend opgestaan zonder stem en met een blafhoest.
Ik heb vanaf vanochtend al meer dan 40 (!!!) keer de afsprakenlijn gebeld voor een test. Zwaar overbelast dus.
Vriendinnetje naast haar was negatief op de zelftest. Flink ziek en hardstikke positief op de test van de ggd.
Ik kan me wel voorstellen dat er zo een hoop afhaken. Niet te doen gewoon.
Houden we dan ook alle leerplichtambtenaren binnen?quote:Op maandag 29 november 2021 16:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dan kind gewoon binnen houden tot klachtenvrij..
Dit dus. Die boosters zijn voor veel nu nog niet nodig, ik mag hopen dat ze daar in EU verband afspraken over gaan maken.quote:Op maandag 29 november 2021 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit is absoluut belachelijk. Overschat boosters niet, al helemaal als het merendeel van de twintigers nu net 3 maanden geleden hun tweede prik hebben gehad.
Dat haal ik er niet uit.quote:Op maandag 29 november 2021 16:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
In dat geval hoef je ook geen booster te hebben. Het gaat erom dat je laatste prik niet ouder dan 7 maanden mag zijn volgens de nieuwe Franse regels.
School bellen en doorgeven dat je kind ziek is zou wel handig zijn ja...quote:Op maandag 29 november 2021 16:40 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Houden we dan ook alle leerplichtambtenaren binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |