Irritante reclame wel.quote:
Als het mag van @liesje1979quote:Op woensdag 1 december 2021 09:57 schreef Benny het volgende:
Ik heb een want
Wanneer doen jullie de extra spellen?
quote:
Lol dat moeten jullie toch zelf weten?quote:Op woensdag 1 december 2021 10:03 schreef Benny het volgende:
[..]
@:Liesje1979, doe je een tagje? Doe ik hierin mee
5: twee bellenquote:
Nee en da's ook niet leuk, de pret is juist om iedere dag er 1tje open te makenquote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dat brengt ongeluk
Ah dus drie van die dingen in huis?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Elke dag 1-tje, leuke bezigheid
We spelen met z'n drieën hier
Ik heb 1 snwpop en 1 slee nu
Dat is ook zo, doe het zelf ook niet hoor.. alleen met dei AH December kalenderquote:Op donderdag 2 december 2021 11:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee en da's ook niet leuk, de pret is juist om iedere dag er 1tje open te maken
Ja, voor ieder 1-tje, de 'traditie' gaat al zo ver terug dat ik er ook nog 2 extra haal voor mijn zoon die al lang het huis uit is, čn voor zijn vriendinquote:Op donderdag 2 december 2021 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dus drie van die dingen in huis?
[..]
Dat is wel leuk zeg, ik doe nu voor de tweede keer mee.. En geef ook een aan mijn zus en zwagerquote:Op donderdag 2 december 2021 12:35 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, voor ieder 1-tje, de 'traditie' gaat al zo ver terug dat ik er ook nog 2 extra haal voor mijn zoon die al lang het huis uit is, čn voor zijn vriendin![]()
We hebben er al jaren veel lol mee
5: 2 bel, 1 sleequote:Op donderdag 2 december 2021 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5: twee bellen
5: 1 bel, 1 slee
10: 1 ster, 1 bel
Nou ja kijk, het is een beetje een ingewikkeld verhaal. Op zich zou je zeggen, is de uitkomst al bepaald. Er gaat nu niks meer veranderen aan die kalender. Maar je weet niet of je wat wint of niet. Maar als je alles nu gaat open krassen dan denk ik dat je niks wint. En als je braaf een vakje per dag open maakt is de kans groter dat je wat wint. Dus eigenlijk is ook nu al bepaald of je dat gaat doen of niet.quote:
Beetje raar verhaalquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja kijk, het is een beetje een ingewikkeld verhaal. Op zich zou je zeggen, is de uitkomst al bepaald. Er gaat nu niks meer veranderen aan die kalender. Maar je weet niet of je wat wint of niet. Maar als je alles nu gaat open krassen dan denk ik dat je niks wint. En als je braaf een vakje per dag open maakt is de kans groter dat je wat wint. Dus eigenlijk is ook nu al bepaald of je dat gaat doen of niet.
Hele religies baseren zich op dit psychologische naaistreekje.
Ja maar dat helpt ook niet want WELKE laat je dan dicht en WELKE maak je dan open??quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Eigenlijk moet je twee kalenders kopen, de ene kalender open je braaf elke dag 1 vakje open en de andere kalender meteen alles
Nog lastiger: ik heb nu een kalender gekocht als Sinterklaas kado.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat helpt ook niet want WELKE laat je dan dicht en WELKE maak je dan open??
Eerst even openkrassen, die met de ton erin hou je zelfquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog lastiger: ik heb nu een kalender gekocht als Sinterklaas kado.
Stél dat die de 100.000 bevat, heb ik die dan gewonnen, of de ontvanger???
En dan het kraslaagje erop terug spuwenquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst even openkrassen, die met de ton erin hou je zelf
Ah bah joh ranzig mensquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dan het kraslaagje erop terug spuwen
5: 2 bel, 1 slee, 1 sterquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5: 2 bel, 1 slee
5: 1 bel, 1 slee, 1 want
10: 1 ster, 1 bel, 1 hulst
Jij hebt drie gekocht?quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5: 2 bel, 1 slee, 1 ster
5: 1 bel, 1 slee, 1 want, 1 schaats![]()
10: 1 ster, 2 bel, 1 hulst
Wat denk je zelf? 😶quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog lastiger: ik heb nu een kalender gekocht als Sinterklaas kado.
Stél dat die de 100.000 bevat, heb ik die dan gewonnen, of de ontvanger???
Die loten zijn bijna een A4’tje, dus als die niet door je brievenbus passen, passen die krasloten denk ik ook nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:36 schreef mschol het volgende:
briefje in de bus: bus te klein![]()
zouden dat eindelijk mijn krasloten zijn? (brievenbus is wat smaller dan gemiddeld)
morgen weet ik het, dan kan ik het ophalen bij postnl punt
Ja maar ik vind het kut met die 2 vijven. Denk dat ik er toch maar eentje vast meteen open ga krassenquote:
Doe nou nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het kut met die 2 vijven. Denk dat ik er toch maar eentje vast meteen open ga krassen
Nou dan win ik dat toch nog steeds hmmquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe nou niet![]()
Straks zit er toch achter die ene een groot bedragHahaha
Maar dan klopt je verhaal niet, wat je eergisteren zeiquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan win ik dat toch nog steeds hmmAlleen wat sneller
Neequote:Op zaterdag 4 december 2021 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan klopt je verhaal niet, wat je eergisteren zei
Ja, ze maken je gokverslaafd als je niet opletquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik niet, vorig jaar eerste keer mee gedaan en had toen 5 euro gewonnen, dus eigenlijk een gratis kraskaart
Ik misschien straks. Zo ff kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:24 schreef Kanaroe het volgende:
Heeft iemand wel eens een aanzienlijk bedrag gewonnen hier?
Wij spelen al een jaar of 10 en het hoogste dat we ooit hebben gekrast was, denk ik, 20 euro.
(Daar hebben we weer loten van gekocht, en niks mee gewonnen)
Niet stiekem alles openkrassen hč, maar succes!quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik misschien straks. Zo ff kijken
Mwa valt wel mee, sommige die kopen ook echt tig van die krasloten ik dan weer nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:27 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, ze maken je gokverslaafd als je niet oplet
Nee, ik ook niet hoor. Alleen de decemberkalender. Ik zie regelmatig tiepes die het hele jaar door een stapeltje kraslootjes kopen in de supermarkt. Niks voor mij, gelukkig.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee, sommige die kopen ook echt tig van die krasloten ik dan weer niet
Zonde van t geld..quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor. Alleen de decemberkalender. Ik zie regelmatig tiepes die het hele jaar door een stapeltje kraslootjes kopen in de supermarkt. Niks voor mij, gelukkig.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:24 schreef Kanaroe het volgende:
Wij spelen al een jaar of 10 en het hoogste dat we ooit hebben gekrast was, denk ik, 20 euro.
Informatief!quote:
Je speelt toch al jaren mee?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
1 bel tekort voor de 5000 dus![]()
en wat een tiefeswerk. Ik dacht dat je gewoon dat laatste vakje open kon maken en dan meteen te zien kreeg wat je gewonnen had
Nou precies en ik had er dus drie gekocht, dat was dus de fout. Maar dat is nu rechtgezetquote:
De barcodelezer van de wink0lt kan dat laatste vakje wel lezen.quote:
Ja had waarschuwing erbij moeten doen. Kijk verder niks van hem. Vond mbt winkansen het wel leuk om te kijken. Maar je kan doorspoelen naar einde voor de uitslag.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Informatief!
Wat een druktemakers trouwens, pfoe...ik kan er niet naar kijken eigenlijk.
5000 uitgegeven () , 2000 euro verlies, dat heb ik begrepen, en de les; koop er 1 of 2 voor de lol!
Ah, en jij hebt ze nu allemaal opengemaakt al?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou precies en ik had er dus drie gekocht, dat was dus de fout. Maar dat is nu rechtgezet
Komt me bekend voorquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoZie? Brengt ongeluk
Nou leveren die andere dus meer op ineens
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bel van een van je andere kaarten bijplakken, extra X zetten en klahquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoZie? Brengt ongeluk
Nou leveren die andere dus meer op ineens
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee iedere winkel geeft even doodleuk 5000 ballen weg aan een dakloze die met die kaart heeft liggen klooien nou goedquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bel van een van je andere kaarten bijplakken, extra X zetten en klah![]()
Beloning voor deze gouden tip kan naar mijn rekening![]()
Alsof iedere winkel die barcode scant
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee iedere winkel geeft even doodleuk 5000 ballen weg aan een dakloze die met die kaart heeft liggen klooien nou goed
Niet met een decemberkraslot. Jaren geleden wel, omgerekend naar euro’s, zo’n 25.000 euro met een Zweeds kraslot. Dat was wel erg prettigquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:24 schreef Kanaroe het volgende:
Zo! Dat is een fijn bedrag om te winnen!quote:Op zondag 5 december 2021 15:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niet met een decemberkraslot. Jaren geleden wel, omgerekend naar euro’s, zo’n 25.000 euro met een Zweeds kraslot. Dat was wel erg prettigHet kan dus wel.
5: 1 Slee, 1 Want, 3 Bel, 1 Sterquote:Op zondag 5 december 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
5: 1 Slee, 1 Want, 2 Bel, 1 Ster
10: 1 Hulst, 3 Bel, 1 Ster
5: 1 Slee, 1 Want, 3 Bel, 2 Sterquote:Op maandag 6 december 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5: 1 Slee, 1 Want, 3 Bel, 1 Ster
10: 1 Hulst, 4 Bel, 1 Ster
5: 1 Slee, 1 Want, 3 Bel, 2 Ster, 1 Schaatsquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5: 1 Slee, 1 Want, 3 Bel, 2 Ster
10: 1 Hulst, 4 Bel, 2 Ster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |