abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 1 februari 2003 @ 13:15:15 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8219211
Ik begrijp best dat jullie kinders willen opkomen voor julle SuperSterretje, maar is het in jullie breezerhoofdjes nog niet opgekomen dat er ook mensen zijn die een, ik noem maar lukraak een naam, Jim echt niet goed vinden qua zang of performance?

Leg ons dat eens uit?

pi_8219224
Ja leg dat eens uit!!!
pi_8219234
je verwacht logica van hysterische pubermeisjes... good luck!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_8219254
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:17 schreef Cheiron het volgende:
Hackney Downs
  zaterdag 1 februari 2003 @ 13:20:59 #5
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8219257
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:17 schreef Cheiron het volgende:
[hoog stemmetje opzetten]

Maar jim is gewoon GE-WEL-DIG!!! En hij is ZO LEUK. Zo'n LEK-KER DING. Ohhhhh Jimmmmmmmmmm

[/hoog stemmetje afzetten]

Wat denk je zelf? Is dat logica? Vrouwen zijn nu eenmaal een raadsel. Face it, it makes them interesting, but still a mystery

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  Redactie Frontpage zaterdag 1 februari 2003 @ 13:22:15 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8219269
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:20 schreef kwib het volgende:
Vrouwen zijn nu eenmaal een raadsel.
Maar niet alle vrouwen zeggen met smileys dat je jaloers op Jim bent als je zegt dattie niet kan zingen.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 13:25:55 #7
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8219305
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Maar niet alle vrouwen zeggen met smileys dat je jaloers op Jim bent als je zegt dattie niet kan zingen.

Tja, maar dat zijn vrouwen-to-be, oftwel meisjes. Die zijn ook niet interessant voor ons mannen (op de pedo's na dan ) Dit soort pre-vrouwen negeren wij want veel zinnigs komt er toch niet uit

Dus mijn eigenlijke advies voor je openingspost: gewoon negeren en lachen. Je weet beter

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 13:28:15 #8
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8219321
pff we zijn van dat probleem af als het einde van de maand is, dan komen de rekeningen binnen, is er geen beltegoed meer en zijn alle blije breezerkinderkes meteen de mond gesnoerd

blijkbaar voelen die kindjes dat gezeik als persoonlijk aan, WANT hun grote fan (en voorbeeld) wordt beledigd

put
your
clothes
on!
pi_8219324
hedendaagse popmuziek (de kwaliteit daarvan) is voor de minder ontwikkelde mensen (Britney spears etc van dat niveau)

Minder ontwikkelde mensen vinden muziek goed als ze de tekst mee kunnen zingen en als ze de uitermate simpele (chicee girls oid )en niet originele tekst niet meer kunnen zingen (he hallo ze hebben een IQ van onder de 80 dus dan is de songtekst van die chicee girls vrij moeilijk) Dan hebben ze iets nodig om naar te kijken.

Kortom niet op ingaan die mensen zijn te stom voor woorden en denken ook echt dat ze bij Idols echt muziektalent een kans willen geven. Niet dus als ze dat willen hadden ze die andere gozer erin laten zitten die z'n eigen teksten wilde schrijven.

Maar het is natuurlijk wel een superidee: je creert een hype, maakt 2 albums en vertrekt met het geld net zoals met k-otic

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8219335
Op zich zingt Jim niet slecht maar zijn stembereik is veelste beperkt en zijn stem past slecht bij nummers van deze tijd....

Ik zat meer te denken aan Lee Towers nummers als

"I can see clearly now the rain is gone.... I can see all Obbstakkkkles in my way"

Verder zingt Hind gewoon het best.... Daar kan gewoon niemand onderuit... die zingt gewoon alles relatief goed... en die jamai kan ook aardig zingen... en die heeft ook iets meer uitstraling als Jim...

Anyway, het maakt me eigenlijk niet eens uit wie er wint.. maar goed, dis mijn mening zo even tussen neus en lippen door

Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
  Redactie Frontpage zaterdag 1 februari 2003 @ 13:30:51 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8219345
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:
je creert een hype, maakt 2 albums en vertrekt met het geld
En het betreffende idool kun je vervolgens bezichtigen bij de kaasafdeling van Albert Heijn.
pi_8219358
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:29 schreef ReSiever het volgende:
Op zich zingt Jim niet slecht maar zijn stembereik is veelste beperkt en zijn stem past slecht bij nummers van deze tijd....

Ik zat meer te denken aan Lee Towers nummers als

"I can see clearly now the rain is gone.... I can see all Obbstakkkkles in my way"

Verder zingt Hind gewoon het best.... Daar kan gewoon niemand onderuit... die zingt gewoon alles relatief goed... en die jamai kan ook aardig zingen... en die heeft ook iets meer uitstraling als Jim...

Anyway, het maakt me eigenlijk niet eens uit wie er wint.. maar goed, dis mijn mening zo even tussen neus en lippen door

Tis overduidelijk dat Jim zal winnen, die staat nu al super in de publiciteit, z'n naam hoor je heel vaak uit de mond van de BrEeZaHjEuGd dus er zijn veel fans. Wat doe je dan als je echt voor het muzikaal talent gaat ? dan kies je Hind maar ja wat doe je als je op de "K-Otic" tour gaat ? dan neem je Jim. Tis gewoon financieel veel aantrekkelijker je kan die gozer met een kluitje het riet in sturen. Geef um 4000 euro in de maand en hij is helemaal blij en de rest kan je zelf houden
pi_8219387
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:32 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Tis overduidelijk dat Jim zal winnen, die staat nu al super in de publiciteit, z'n naam hoor je heel vaak uit de mond van de BrEeZaHjEuGd dus er zijn veel fans. Wat doe je dan als je echt voor het muzikaal talent gaat ? dan kies je Hind maar ja wat doe je als je op de "K-Otic" tour gaat ? dan neem je Jim. Tis gewoon financieel veel aantrekkelijker je kan die gozer met een kluitje het riet in sturen. Geef um 4000 euro in de maand en hij is helemaal blij en de rest kan je zelf houden

Mja, tis jammer dat het zo moet gaan ja...Anyway... koop toch geen muziek van die mensen.. ook al zouden ze eventueel doorgaan...
Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
pi_8219389
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En het betreffende idool kun je vervolgens bezichtigen bij de kaasafdeling van Albert Heijn.

Precies ja. Het betreffende idool heeft dan ook nog het idee dat z'n leven geslaagd is als ie nagefloten word in de supermarkt of als er weer een liefdesbriefje onder de ruitenwisser van z'n BMW zit op z'n fietszadel geplakt zit.

pi_8219408
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:32 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

ik denk dat ie ouders van Jim een heel gehaaide manager voor 'm vinden.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Redactie Frontpage zaterdag 1 februari 2003 @ 13:37:38 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8219421
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:36 schreef Vision het volgende:

[..]

In het contract staat dat Edwin dat wordt!
pi_8219448
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:36 schreef Vision het volgende:

[..]

Ik mag het hopen voor hem maar aan de andere kant. Verder is hij nog helemaal niets, heeft hij helemaal niets en heeft hij nog helemaal niets geprestreerd dus om nou te zeggen dat je veel op tafel kan leggen. Plus dat er absoluut nog geen duidelijk is over de mate waarin het populair word. Take That was ook populair maar er is maar 1 die het verder echt gemaakt heeft terwijl ze toch allemaal populair waren. Alhoewel dit project wel meer kans van slagen heeft dan Take That solo maar toch. Jim doet er waarschijnlijk het beste aan om een zo'n kort mogelijk contract te tekenen. Dan kan ie het daarna steeds verhogen alst goed loopt
pi_8219464
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:37 schreef SunChaser het volgende:

[..]

In het contract staat dat Edwin dat wordt!

Dat is dus het gehaaide van RTL4 die gasten komen binnen en hebben het idee van hoihoi als ik het haal heb ik al een contract en daar worden ze op genaaid. Ze worden echt uitgemolken
pi_8219510
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:41 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dat is dus het gehaaide van RTL4 die gasten komen binnen en hebben het idee van hoihoi als ik het haal heb ik al een contract en daar worden ze op genaaid. Ze worden echt uitgemolken

stelletje koeien
046
Dank aan Yeahinho
pi_8219556
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:46 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

stelletje koeien

Eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat
punt 1 er mensen zijn die daadwerkelijk denken dat ze op hun talent geselecteerd zullen worden.
punt 2 die mensen daarna akkoord gaan met het feit dat ze er alleen maar staan vanwege hun leuke koppie en omdat ze in een studio een beetje kunnen zingen (want mark my words:Jim gaat echt niet live zingen)
punt 3 er gewoon mensen zijn die denken dat de deelnemers op hun talent geselecteerd zijn en dus echt muzikanten (als in ik zing/schrijf/zing live/bespeel instrumenten) zijn ipv dat ze poppetjes zijn die doen wat hun opgedragen word.
en punt 4 die mensen nog de cd's kopen en naar concerten gaan omdat ze zo 'goed' zijn.

De jeugd van tegenwoordig....Als dat later ons land moet gaan redden...dan ga ik binnenkort emigreren...

*surft alvast naar www.easyjet.com

[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 01-02-2003 13:52]

pi_8219565
offtopic.. maarre.. moet iedereen het nou *altijd* hebben over breezahsletten etc..

Die term is een eigen leven gaan leiden en slaat in de meeste gevallen nieteens ergens meer op..

pi_8219582
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:52 schreef Sven- het volgende:
offtopic.. maarre.. moet iedereen het nou *altijd* hebben over breezahsletten etc..

Die term is een eigen leven gaan leiden en slaat in de meeste gevallen nieteens ergens meer op..

Idols en BrEeZaHgIrLs lijken me hier twee termen die zeer goed met elkaar samen gaan in dit verhaal denk je niet ?
  Redactie Frontpage zaterdag 1 februari 2003 @ 13:57:59 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8219630
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:53 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Idols en BrEeZaHgIrLs lijken me hier twee termen die zeer goed met elkaar samen gaan in dit verhaal

Inderdaad, let vanavond eens voor de grap op het publiek als de naam van Jim wordt genoemd of als hij in beeld komt. Dat heeft niks meer met nuance te maken.
pi_8219925
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik begrijp best dat jullie kinders willen opkomen voor julle SuperSterretje, maar is het in jullie breezerhoofdjes nog niet opgekomen dat er ook mensen zijn die een, ik noem maar lukraak een naam, Jim echt niet goed vinden qua zang of performance?

Leg ons dat eens uit?

Dat 'breezerhoofdjes' zegt al genoeg.. Dit hele topic zegt eigenlijk al genoeg.. Niemand zegt dat er geen kritiek op Jim gegeven mag worden, maar de manier waarop, daar gaat het om.. Er word namelijk niet alleen maar gezegd dat men Jim niet zo fantastisch vind als alle jongere meiden (Tjongejonge, hoe logisch ), er word door velen ook gescholden op hem, of op het publiek wat op hem stemt.. *dat komt jaloers over*

Als jij jezelf als volwassen beschouwt, laat het dan lekker gaan zeg.. Voel je gewoon niet aangesproken als je jaloers word genoemd. Het ontkennen, laat staan een heel topic er voor openen, komt al helemaal intelligent over

zaterdag 1 februari 2003 @ 15:37:13 #25
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_8220797
HmmmZzzzZZzz reageren op een reactie ........ Heheheheh

Maar alle gekheid op een stokje: Anderen krijgen ook kritiek...... oh hell iedereen krijgt kritiek. That's the point off the show.

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_8221158
quote:

Leg ons dat eens uit?

Omdat ik dingen als 'hij ziet er nichterig uit' geen kritiek meer vind..maar gewoon een achterlijke opmerking...en dat vind ik inderdaad overkomen als een jaloerse reactie
pi_8221262
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:34 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Precies ja. Het betreffende idool heeft dan ook nog het idee dat z'n leven geslaagd is als ie nagefloten word in de supermarkt of als er weer een liefdesbriefje onder de ruitenwisser van z'n BMW zit op z'n fietszadel geplakt zit.

Inderdaad, over 3 jaar kan Jimmie pas z'n rijbewijs gaan halen. Maar je weet maar nooit, volgend jaar kan hij gaan brommerrijden!
  Redactie Frontpage zondag 2 februari 2003 @ 01:37:18 #28
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8231005
Mag ik nu wel wat zeggen obver Jim of ben ik dan nog steeds jaloers?
pi_8233599
quote:
Op zondag 2 februari 2003 01:37 schreef SunChaser het volgende:
Als jij een topic opent met 'waarom ben je jaloers als je kritiek geeft' , reageer dan ook op de posts die uitleggen waarom (je niet gelijk jaloers bent, maar jij 't verkeerd begrijpt).. Het enige waar jij op reageert zijn mensen die het met jou eens zijn. Waarom open je dan in godsnaam zo'n topic?? Er hebben al een aantal mensen gereageerd op jouw 'stelling' of 'vraag', en jij negeert gewoon het antwoord op je eigen vraag, en stelt de vraag aan het einde gewoon weer opnieuw!
  zondag 2 februari 2003 @ 11:26:18 #30
30560 2Mini
Official Logo
pi_8233744
Jim kan niet zingen.

Wat alle breezahsletjes ook zeggen... en volgende week is ie eruit

Camera 1... 1!
  zondag 2 februari 2003 @ 11:28:49 #31
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8233765
quote:

Leg ons dat eens uit?

Maak je toch niet zo druk jongen.
Ik vind dat je nu een beetje zielig begint over te komen dus hou gewoon op....
In Vino Veritas
  zondag 2 februari 2003 @ 11:31:36 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_8233788
quote:
Op zondag 2 februari 2003 01:37 schreef SunChaser het volgende:
je zou je kunnen afvragen of je daadwerkelijk intelligenter overkomt dan die breezerdozen door er telkens notie van te nemen en te reageren alsof het je raakt It takes 2 to tango
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_8233836
Waarom ben je gelijk een breezah meisje als je Jim goed vindt??
  Redactie Frontpage zondag 2 februari 2003 @ 11:36:55 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8233842
quote:
Op zondag 2 februari 2003 11:36 schreef schatje het volgende:
Waarom ben je gelijk een breezah meisje als je Jim goed vindt??
Waarom ben je gelijk jaloers als je Jim slecht vindt?
  zondag 2 februari 2003 @ 11:41:53 #35
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8233893
quote:

Leg ons dat eens uit?

Ik ben allang geen kind meer.

Mijn favoriet is Hind maar die wordt veel te veel opgehemeld ook als ze het niet sterk doet zoals gisteren en vorige week.
Ik ga er eigenlijk ook gewoon vanuit dat ze het haalt.

De kritiek die op Jim wordt gegeven is gewoon niet gegrond. Je kan zijn stem niet mooi vinden. Dat is een kwestie van smaak en daar kan je heel lang over bomen maar daar kom je toch niet uit. Als je stelt dat hij niet kan zingen dan ben je gewoon een domme opmerking aan het maken. Jim heeft net als iedereen wel zijn mindere optredens gehad maar over het algemeen zingt hij erg zuiver en krachtig. Hij kan dus gewoon wel zingen. Zijn performance is voor iemand van 15 helemaal niet slecht. Vergelijk het met een Jamai die is 16 en daar zegt niemend wat van maar die is in staat om bij de meest trieste teksten toch vooral te blijven lachen. Dus waarom wordt alleen een Jim op zijn performance bekritiseerd?
De tegenstand tegen Jim krijgt met de week meer een soort hetze vorming van wat volwassen mannen die het blijkbaar niet begrijpen dat een Jim wel bereikt wat zij niet kunnen bereiken. Het tegendeel van deze stelling wordt pas bewezen op het moment dat er gewoon een eerlijke beoordeling over Jim kan plaatsvinden die niet doorspekt is van een soort ongegronde haat.

pi_8234186
quote:
Op zondag 2 februari 2003 11:41 schreef marky het volgende:

[..]

Mijn favoriet is Hind maar die wordt veel te veel opgehemeld ook als ze het niet sterk doet zoals gisteren en vorige week.

De kritiek die op Jim wordt gegeven is gewoon niet gegrond. Je kan zijn stem niet mooi vinden. Dat is een kwestie van smaak en daar kan je heel lang over bomen maar daar kom je toch niet uit. Als je stelt dat hij niet kan zingen dan ben je gewoon een domme opmerking aan het maken. Jim heeft net als iedereen wel zijn mindere optredens gehad maar over het algemeen zingt hij erg zuiver en krachtig. Hij kan dus gewoon wel zingen. Zijn performance is voor iemand van 15 helemaal niet slecht. Vergelijk het met een Jamai die is 16 en daar zegt niemend wat van maar die is in staat om bij de meest trieste teksten toch vooral te blijven lachen. Dus waarom wordt alleen een Jim op zijn performance bekritiseerd?
De tegenstand tegen Jim krijgt met de week meer een soort hetze vorming van wat volwassen mannen die het blijkbaar niet begrijpen dat een Jim wel bereikt wat zij niet kunnen bereiken. Het tegendeel van deze stelling wordt pas bewezen op het moment dat er gewoon een eerlijke beoordeling over Jim kan plaatsvinden die niet doorspekt is van een soort ongegronde haat.

pi_8234236
quote:

[..]

pi_8235132
quote:

[..]

En van mij ook

pi_8235401
Ja dahag. Elke beoordeling van Jim die niet direct positief is, is meteen doorspekt van haat, oneerlijk en ingegeven door jaloezie. En als iemand een lap tekst plaatst in praise of Jim, komen er meteen drie onder.

Das wel een beetje triest niet? We hebben het hier over een knaapje zonder stagepresence, met een stem die totaal geen bereik en nog minder diepte heeft en nieuwe inzichten aan het begrip 'monotoon' geeft.

En ja, dat is een valide opvatting.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8235812
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:44 schreef Argento het volgende:
Ja dahag. Elke beoordeling van Jim die niet direct positief is, is meteen doorspekt van haat, oneerlijk en ingegeven door jaloezie. En als iemand een lap tekst plaatst in praise of Jim, komen er meteen drie onder.

Das wel een beetje triest niet? We hebben het hier over een knaapje zonder stagepresence, met een stem die totaal geen bereik en nog minder diepte heeft en nieuwe inzichten aan het begrip 'monotoon' geeft.

Pfff hahahaha

Knaapje?!? Bestaat dat woord nog? Ik dacht dat alleen mijn opa dat nog gebruikte...

Oh ja en nog een paar keer voor marky!!

pi_8236297
quote:

Ik vond het heel goed geschreven, heb jij 't uberhaupt wel gelezen?
Dat gelul de hele tijd over dat 'monotone', 'stagepresence' (wat hij trouwens wel heeft), kijk toch eens gewoon naar het totaal plaatje! Je hebt toch ogen in je kop?? Hij ziet er fantastisch uit, en klinkt wel lekker, ik zeg niet dat hij de beste is, maar het is gewoon niet zo dat Jim 'niet' kan zingen, anders was hij niet zover gekomen! De jury geeft echt eerlijk commentaar, en weet wel waar ze het over hebben.. Er word hier keer op keer exact hetzelfde commentaar gegeven!

En: "Elke beoordeling van Jim die niet direct positief is, is meteen doorspekt van haat, oneerlijk en ingegeven door jaloezie"

Hier klopt gewoon helemaal niks van.. Er zijn zoveel negatieve reacties over Jim die wel kloppen, maar waar anderen gewoon een andere mening over hebben, maar meer dan de helft van alle negatieve reacties slaan als 'n lul op 'n drumstel. Dat klopt gewoon niet en veel negatieve reacties doen er ook niet toe. (het publiek wat op hem stemt, zijn arrogantie ( ), 'staat er als een zoutzak bij' (is allang niet meer zo), het eeuwige gezeik over 2 weken geleden toen hij de fout in ging) Dat is gewoon geen volwassen kritiek!

zondag 2 februari 2003 @ 15:40:16 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8237646
quote:

En wat maakt jou tot deskundige????

Volgens mij is het een kwestie van smaak.

En Jim geen diepte in de stem.... mag ik hier even vreselijk hard om lachen. Kom op zeg.

pi_8240379
quote:

Dacht het niet, mensen die er duidelijk verstand van hebben denken er anders over, bijvoorbeeld John Ewbank.
  Redactie Frontpage zondag 2 februari 2003 @ 21:23:47 #44
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8243592
quote:
Op zondag 2 februari 2003 18:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Dacht het niet, mensen die er duidelijk verstand van hebben denken er anders over, bijvoorbeeld John Ewbank.

Waarom zou hij ook kritiek hebben, dat is a: zijn taak niet en b: je zag slechts 20 sec Ewbank en de kandidaat. Misschien wilde hij ze op hun gemak stellen en dacht hij het er het zijne van.
  zondag 2 februari 2003 @ 22:19:12 #45
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8244654
quote:
Op zondag 2 februari 2003 21:23 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Waarom zou hij ook kritiek hebben, dat is a: zijn taak niet en b: je zag slechts 20 sec Ewbank en de kandidaat. Misschien wilde hij ze op hun gemak stellen en dacht hij het er het zijne van.

Dan had hij het ook anders kunnen zeggen. Hij had kunnen zeggen dat Jim er goed uitzag en dat hij kon zingen.
pi_8245091
quote:
Op zondag 2 februari 2003 15:40 schreef marky het volgende:

[..]

En wat maakt jou tot deskundige????

Volgens mij is het een kwestie van smaak.

En Jim geen diepte in de stem.... mag ik hier even vreselijk hard om lachen. Kom op zeg.

Hallooo, ik zeg toch ook: 'valide MENING!!!!!!!!!!'

tering hey. Een mening, je weet wel. Het enkele feit dat ik een mening heb, wil nog niet zeggen dat ik pretendeer deskundig te zijn.

Maar voor de goede orde
Mijn MENING

-Jim heeft een monotone stem.
-Jim's stem heeft geen bereik.
-Jim's stem heeft geen diepte.
-Jim slaagt er niet in een lied met bezieling te brengen.
-Jim heeft geen stagepresence.

Als het programma op zoek was naar een fotomodel, dan was het een gelopen koers. Maar het programma zoekt kennelijk meer. En als het aan mij gevraagd wordt, dan is Jim domweg te beperkt voor hetgeen in Idols gezocht wordt.

En even over dat geneuzel van John Ewbank, waar schatje te pas en te onpas mee aan komt zetten. Je denkt toch niet dat John een onvertogen woord over zijn lippen laat komen? Je denkt toch niet dat hij ook maar iets negatiefs zegt over welke kandidaat dan ook? Of ben je echt zo naief? Het is misschien interessanter om te horen wat John off-camera over de artiesten zegt. Op de momenten waarop ie dacht dat niemand mee kan luisteren.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8245127
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:09 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Pfff hahahaha

Knaapje?!? Bestaat dat woord nog? Ik dacht dat alleen mijn opa dat nog gebruikte...

Oh ja en nog een paar keer voor marky!!

Is het je dan echt niet gegeven om inhoudelijk op een reactie in te gaan? Echt elke vorm van kritiek op Jim wordt afgedaan als jaloezie, en als dat het niet is dan wordt de poster in kwestie maar even persoonlijk aangesproken, het liefse geillustreerd met suggestieve smiley's.
pi_8245596
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:42 schreef Argento het volgende:

[..]

Is het je dan echt niet gegeven om inhoudelijk op een reactie in te gaan? Echt elke vorm van kritiek op Jim wordt afgedaan als jaloezie, en als dat het niet is dan wordt de poster in kwestie maar even persoonlijk aangesproken, het liefse geillustreerd met suggestieve smiley's.

Jij bent ook erg goed in dat persoonlijke, is mij net opgevallen..

En op je vorige reactie: Mag er tegenwoordig niet gediscussieerd worden over 'n mening van iemand?? Jij kan zoveel vinden, anderen mogen daar toch wel gewoon hun reactie op geven?

En volgens mij word normaal kritiek op Jim niet afgedaan als jaloezie.. Zoveelste keer, (jaja, mijn mening, blabla) de manier waarop sommige mensen kritiek geven op Jim komt gewoon niet serieus over.. En niemand zegt dat jij daartoe behoord, of dat jij jaloers bent, en als dat wel word gezegd over je; voel je dan niet aangesproken..

pi_8245597
quote:

[..]

Vind jij het dan echt de moeite waard om OVERAL op in te gaan? Sjonge jonge..als ik die verhalen van jou hier allemaal lees..... waar maak je je druk om man? Vind je Idols nou werkelijk zo belangrijk dat je in elk topic moet vertellen hoe slecht Jim wel niet is en bladibla...
Ik begrijp ook wel dat dit een forum is waar iedereen zijn mening mag uiten en dat het de bedoeling is dat anderen daar op reageren..maar dat van jou vind ik wel heel ver gaan..waar maak je je druk om...elke keer zulke verhalen om een jongen van 15(!!!) te bekritiseren..
Zo dat is eruit

Nu weer lief zijn allemaal...al die haat en nijd hier om een paar mensen die leuk kunnen zingen en die aan een AMUSEMENTSprogramma meedoen..moet daar nou zoveel herrie om geschopt worden?!? Dat is geen discussieren meer maar gewoon een ja/nee spelletje..
"Jim is goed".."nee Jim is niet goed, Jim is een homo, Jim is een sukkel" "Nee Jim is lekker" het gaat gewoon nergens meer om...daarom had ik ook zo'n kinderachtige reactie op jou..omdat het gewoon echt NERGENS meer om gaat!

zondag 2 februari 2003 @ 23:42:31 #50
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8245657
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:40 schreef Argento het volgende:
Maar voor de goede orde
Mijn MENING

Als het programma op zoek was naar een fotomodel, dan was het een gelopen koers. Maar het programma zoekt kennelijk meer. En als het aan mij gevraagd wordt, dan is Jim domweg te beperkt voor hetgeen in Idols gezocht wordt.

Precies. Dat vind ik ook. Qua zang en performance is hij gewoon stukken minder dan een Hind, Dewi en Jamai. IMHO
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_8246032
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:40 schreef Argento het volgende:

[..]

Het enkele feit dat ik een mening heb, wil nog niet zeggen dat ik pretendeer deskundig te zijn.

Precies, laat het maar aan de echte deskundigen over.
quote:
Maar voor de goede orde
Mijn MENING

quote:
Dan had Jim er allang uitgelegen.
quote:
En even over dat geneuzel van John Ewbank, waar schatje te pas en te onpas mee aan komt zetten. Je denkt toch niet dat John een onvertogen woord over zijn lippen laat komen? Je denkt toch niet dat hij ook maar iets negatiefs zegt over welke kandidaat dan ook? Of ben je echt zo naief? Het is misschien interessanter om te horen wat John off-camera over de artiesten zegt. Op de momenten waarop ie dacht dat niemand mee kan luisteren.
Hij was ronduit het meest positief over Jim.

Ja, het is idd slechts jouw mening.

pi_8246064
quote:

[..]

Precies, gejank over dat breezah meisjes massaal voor Jim zouden bellen en dergelijke wordt keihard afgestraft.
  Redactie Frontpage maandag 3 februari 2003 @ 00:28:31 #53
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8246287
quote:
Op maandag 3 februari 2003 00:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Precies, gejank over dat breezah meisjes massaal voor Jim zouden bellen

Wie bellen er nog meer dan?
  maandag 3 februari 2003 @ 01:12:04 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8246887
De discussies gaan lekker hier.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8247328
quote:
Op maandag 3 februari 2003 01:12 schreef scanman01 het volgende:
De discussies gaan lekker hier.
Ik heb ook een discussie hier
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_8247740
Jaloers?? moet kunnen...het is beter om jaloers te zijn dan hem dood te wensen , ja toch???
pi_8250194
quote:
Op zondag 2 februari 2003 23:37 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Vind jij het dan echt de moeite waard om OVERAL op in te gaan? Sjonge jonge..als ik die verhalen van jou hier allemaal lees..... waar maak je je druk om man? Vind je Idols nou werkelijk zo belangrijk dat je in elk topic moet vertellen hoe slecht Jim wel niet is en bladibla...
Ik begrijp ook wel dat dit een forum is waar iedereen zijn mening mag uiten en dat het de bedoeling is dat anderen daar op reageren..maar dat van jou vind ik wel heel ver gaan..waar maak je je druk om...elke keer zulke verhalen om een jongen van 15(!!!) te bekritiseren..
Zo dat is eruit

Nu weer lief zijn allemaal...al die haat en nijd hier om een paar mensen die leuk kunnen zingen en die aan een AMUSEMENTSprogramma meedoen..moet daar nou zoveel herrie om geschopt worden?!? Dat is geen discussieren meer maar gewoon een ja/nee spelletje..
"Jim is goed".."nee Jim is niet goed, Jim is een homo, Jim is een sukkel" "Nee Jim is lekker" het gaat gewoon nergens meer om...daarom had ik ook zo'n kinderachtige reactie op jou..omdat het gewoon echt NERGENS meer om gaat!

Ik ga lang niet overal op in, maar een flauwekul reactie op een post van mij zal ik niet zo snel ongestraft voorbij laten gaan.

Ik daag je uit mij te betrappen op een mening over de persoon van Jim. Ik heb het enkel en uitsluitend over zijn zang gehad, en dat schiet naar mijn (daar is ie weer:) mening te kort. Ik heb ook al netjes uiteengezet op welke punten ik vind dat dit tekortschiet. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar om mij vervolgens te pakken op het gebruik van het woord ´knaapje´ (jij) of wel de moeite nemen de boel te quoten maar ter reactie niet meer te kunnen opbrengen dan een (schatje) zonder dat mijn mening inhoudelijk ter discussie gesteld wordt, dat is domweg te stompzinnig voor woorden. Alleen als je dat met me eens bent, alleen dan, maken we een kans op een discussie (of beter, gesprek, want over smaak is het lastig te discussieren) waarin we op basis van respect voor elkaars standpunten tot zinnige uitspraken kunnen komen. Geen moment eerder.

pi_8250233
Tja... zou het de leeftijd zijn? Adoratie maakt nu eenmaal blind ben ik bang... men kijkt niet meer objectief en gaat de negatieve punten van iemand helemaal niet meer zien, en wil ook al niet aan die punten herinnerd worden door anderen.

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 03-02-2003 11:26]

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8250448
Waar ik me het meest aan stoor zijn de mensen die zeggen dat "Jim niet kan zingen". Man, maak dat de kat wijs. Jim kan WEL zingen. Hij zingt zuiver, zingt zonder veel moeite, is muzikaal begaafd, en zoals John Ewbank al zei pakt hij dingen heel erg snel op en dat is een pré als je in de studio moet werken met een artiest. Er is een wereld van verschil tussen 'niet kunnen zingen' en 'saai zingen'.

Er zijn zoveel mutsen hier op het forum die eerst zeggen dat hij niet kan zingen, en even later zeggen ze (vaak in dezelfde post) dat hij 'saai zingt'. Wat is het nou dan? Eerst zeggen dat hij niet kan zingen, en later zeggen dat hij wel kan zingen? Blijkbaar hebben ze nog niet helemaal door wat 'zingen' betekent. Dat soort uitspraken zijn niet zo maar 'kritiek' uitspraken. Het zijn ondoordachte domme uitspraken die meer naar jaloezie neigen dan naar kritiek.

Als Jim nou vals zong of gewoon op een manier zoals Wanda/Tim/lickmypussy etc dat doet, okay... dan kan hij niet zingen. Maar dat doet hij niet. Maar toch schijnen er veel mensen op dit forum te zitten die meer verstand hebben van muziek (en de betekenis van het woord 'zingen') dan mensen als John Ewbank en Eric van Tijn, die -tig hits hebben gescoord en dus wel degelijk weten waar ze over praten. Sorry dat ik het zeg, maar ik ga liever af op de mening van mensen die zich bewezen hebben in het vak en dus weten waar ze over praten, dan de doorsnee amateur-ik-zing-onder-de-douche-en-daardoor-heb-ik-verstand-van-muziek-typjes waarvan er zich vele van op het forum bevinden.

Afgeven op iemand is oh zo gemakkelijk, maar daadwerkelijk kritiek geven die ook opbouwend is, lukt velen hier niet. Die mensen komen niet verder dan "Jim kan niet zingen. Jim is saai. Alle BReeZaH-meisjes stemmen op hem." Die hebben blijkbaar zo'n bord voor hun kop, dat ze niet willen zien dat er ook nog veel andere mensen dan de "BReeZaH-chicks" op hem stemmen, terwijl het toch echt al vaak genoeg in dit topic gezegd is door mensen die nou niet echt in de categorie "BReeZaH" vallen.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_8250693
quote:
Op maandag 3 februari 2003 11:18 schreef CJ het volgende:
Waar ik me het meest aan stoor zijn de mensen die zeggen dat "Jim niet kan zingen". Man, maak dat de kat wijs. Jim kan WEL zingen. Hij zingt zuiver, zingt zonder veel moeite, is muzikaal begaafd, en zoals John Ewbank al zei pakt hij dingen heel erg snel op en dat is een pré als je in de studio moet werken met een artiest.
Dingen snel oppakken betekent dat je nog een hoop te leren hebt. En dat slaat inderdaad op Jim ja.
pi_8250877
quote:
Op maandag 3 februari 2003 11:39 schreef Argento het volgende:

[..]

Dingen snel oppakken betekent dat je nog een hoop te leren hebt. En dat slaat inderdaad op Jim ja.

Dan heb jij een hele andere opvatting over "dingen snel oppakken" dan ik heb.

Vaak moet de producer/tekstschrijver iets voorzingen om te laten horen hoe het misschien beter zou kunnen klinken (bv. zoals toen Jim iets langer moest aanhouden). Ik heb uit eigen ervaring gezien dat het enorm scheelt in tijd en moeite als je het maar 1x hoeft voor te doen en dat de artiest in kwestie het dan meteen goed doet. En geloof mij dat niet alle artiesten zo gemakkelijk/goed zijn.

Maar goed, je interpreteert "snel oppakken" maar zoals je zelf wilt en zoals dat het beste in je straatje past.

pi_8251232
quote:
Op maandag 3 februari 2003 00:28 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wie bellen er nog meer dan?

Ben jij dom of doe je alsof je dom bent??
Jim zat een zaterdag in de gevarenzone, dat Jim verkouden was liet de kijker koud.Kennelijk zijn er dus ook kijkers die Jim gewoon keihard afrekenen wat betreft zijn optreden.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 03-02-2003 12:16]

pi_8251265
quote:
Waar ik me het meest aan stoor zijn de mensen die zeggen dat "Jim niet kan zingen". Man, maak dat de kat wijs. Jim kan WEL zingen. Hij zingt zuiver, zingt zonder veel moeite, is muzikaal begaafd, en zoals John Ewbank al zei pakt hij dingen heel erg snel op en dat is een pré als je in de studio moet werken met een artiest. Er is een wereld van verschil tussen 'niet kunnen zingen' en 'saai zingen'.

Er zijn zoveel mutsen hier op het forum die eerst zeggen dat hij niet kan zingen, en even later zeggen ze (vaak in dezelfde post) dat hij 'saai zingt'. Wat is het nou dan? Eerst zeggen dat hij niet kan zingen, en later zeggen dat hij wel kan zingen? Blijkbaar hebben ze nog niet helemaal door wat 'zingen' betekent. Dat soort uitspraken zijn niet zo maar 'kritiek' uitspraken. Het zijn ondoordachte domme uitspraken die meer naar jaloezie neigen dan naar kritiek.

Als Jim nou vals zong of gewoon op een manier zoals Wanda/Tim/lickmypussy etc dat doet, okay... dan kan hij niet zingen. Maar dat doet hij niet. Maar toch schijnen er veel mensen op dit forum te zitten die meer verstand hebben van muziek (en de betekenis van het woord 'zingen') dan mensen als John Ewbank en Eric van Tijn, die -tig hits hebben gescoord en dus wel degelijk weten waar ze over praten. Sorry dat ik het zeg, maar ik ga liever af op de mening van mensen die zich bewezen hebben in het vak en dus weten waar ze over praten, dan de doorsnee amateur-ik-zing-onder-de-douche-en-daardoor-heb-ik-verstand-van-muziek-typjes waarvan er zich vele van op het forum bevinden.

Afgeven op iemand is oh zo gemakkelijk, maar daadwerkelijk kritiek geven die ook opbouwend is, lukt velen hier niet. Die mensen komen niet verder dan "Jim kan niet zingen. Jim is saai. Alle BReeZaH-meisjes stemmen op hem." Die hebben blijkbaar zo'n bord voor hun kop, dat ze niet willen zien dat er ook nog veel andere mensen dan de "BReeZaH-chicks" op hem stemmen, terwijl het toch echt al vaak genoeg in dit topic gezegd is door mensen die nou niet echt in de categorie "BReeZaH" vallen.

maandag 3 februari 2003 @ 12:19:15 #64
34384 Destroyer2000
Saddam may be bombed...
pi_8251319
quote:

Leg ons dat eens uit?

Ja ik!

Het jongetje is nog maar 15, zingt het glas uit de kozijnen, maar omdat hij toevallig een 'good look' heeft krijgt hij de stemmen van massa's naieve meisjes.

"Al-Sahaf, the men that cheers everyone up!"
pi_8251419
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:19 schreef Destroyer2000 het volgende:

[..]

Ja ik!

Het jongetje is nog maar 15, zingt het glas uit de kozijnen, maar omdat hij toevallig een 'good look' heeft krijgt hij de stemmen van massa's naieve meisjes.

Ziehier... weer een voorbeeld van 'ik lees alleen wat ik wil lezen'.
  maandag 3 februari 2003 @ 12:40:28 #66
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8251693
quote:
terwijl het toch echt al vaak genoeg in dit topic gezegd is door mensen die nou niet echt in de categorie "BReeZaH" vallen.
klopt, Riann en Schatje vallen in een heel andere categorie
  maandag 3 februari 2003 @ 12:41:56 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8251728
Sjezus, waar je je al niet druk over kunt maken
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 3 februari 2003 @ 12:51:40 #68
34384 Destroyer2000
Saddam may be bombed...
pi_8251924
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:24 schreef CJ het volgende:

[..]

Onweerlegbare feiten zijn dat.
"Al-Sahaf, the men that cheers everyone up!"
pi_8252966
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:41 schreef SEMTEX het volgende:
Sjezus, waar je je al niet druk over kunt maken
Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk.
  maandag 3 februari 2003 @ 13:40:39 #70
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8253094
bla!

jim lijkt mij een toffe gozer, gewoon onwenning maar wel me potentie, want ik denk dat er veel uit te halen valt. Maar ik vind hetm niet een winnaar van idols. Als mensen eens zo een mening zouden geven in plaats van "hij ken nie zingen, hij is kut, hij heeft breezahkutjes achter zich blabla" danwas deze topic nie eens nodig geweest

put
your
clothes
on!
pi_8253119
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:40 schreef Jerruh het volgende:
Als mensen eens zo een mening zouden geven in plaats van "hij ken nie zingen, hij is kut, hij heeft breezahkutjes achter zich blabla" danwas deze topic nie eens nodig geweest
  maandag 3 februari 2003 @ 13:53:51 #72
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8253369
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:41 schreef schatje het volgende:

[..]

..?
put
your
clothes
on!
  maandag 3 februari 2003 @ 14:01:21 #73
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8253524
mijn mening:

Jim kan niet zingen en heeft capsones!

zo goed?

pi_8254127
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:24 schreef CJ het volgende:

[..]

Hoezo?? Voel je je soms buitengesloten??
pi_8255004
quote:
Op maandag 3 februari 2003 14:32 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

Hoezo?? Voel je je soms buitengesloten??

[schatje-mode]

[/schatje-mode]
quote:
Op maandag 3 februari 2003 14:01 schreef Doopy-X- het volgende:
mijn mening:

Jim kan niet zingen en heeft capsones!

zo goed?

Wat denk je zelf.
quote:
Schaamteloze zelfquote van CJ:

*** KNIP ***

Klik hier voor de rest van het verhaal ***

*** KNIP ***

Sorry dat ik het zeg, maar ik ga liever af op de mening van mensen die zich bewezen hebben in het vak en dus weten waar ze over praten, dan de doorsnee amateur-ik-zing-onder-de-douche-en-daardoor-heb-ik-verstand-van-muziek-typjes waarvan er zich vele van op het forum bevinden

maandag 3 februari 2003 @ 16:59:12 #76
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8256874
quote:
Er zijn zoveel mutsen hier op het forum die eerst zeggen dat hij niet kan zingen, en even later zeggen ze (vaak in dezelfde post) dat hij 'saai zingt'. Wat is het nou dan? Eerst zeggen dat hij niet kan zingen, en later zeggen dat hij wel kan zingen? kniperdeknip

Sjit he, neem jij altijd alles zo letterlijk op?
Ook als iemand zegt dat Jim saai, monotoom en zeurderig overkomt is dat toch terechte kritiek en dat vloeit echt niet alleen maar voort uit een afkeer tegen breezah types of jaloersie. En als jij dat wel denkt dan ben jij juist degene met een bord voor je kop.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_8257070
Jim kan zingen, maar hij is duidelijk jong en mist nog 'iets' - zijn stem is mooi en hij kan er vast veel mee, zoals hij liet zien met het nummer 'jesse', maar hij is kennelijk nog niet ontwikkeld genoeg om alles eruit te halen wat er in zit, want de laatste paar keren sprong hij er niet écht uit.
bovendien mist er de spanning, emotie, gevoeligheid en afwisseling die je bijvoorbeeld bij hind en jamai en dewi wel hoort.

ik vind dat hij wel bij de opvallendste vier hoort qua stem mogelijkheden, maar ik vind hind, jamai en dewi constanter goed zingen...

ik vermoed dat het een afvalrace gaat worden voor david en marieke, omdat ze gewoon niet zó goed zijn als deze drie. hoelang jim het gaat volhouden, hangt af van zijn volgende optredens én natuurlijk van die fans die zo hard roepen tijdens de live uitzendingen.

maar ik hoop dat mensen blijven kiezen op stem en performance, dat is het eerlijkste. tenslotte is een idol met stem en kwaliteit een stuk langer leuk...

pi_8258744
quote:
Op maandag 3 februari 2003 16:59 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Sjit he, neem jij altijd alles zo letterlijk op?
Ook als iemand zegt dat Jim saai, monotoom en zeurderig overkomt is dat toch terechte kritiek en dat vloeit echt niet alleen maar voort uit een afkeer tegen breezah types of jaloersie. En als jij dat wel denkt dan ben jij juist degene met een bord voor je kop.

Begrijpend lezen is ook een kunst. En reageren op een gequote stuk trouwens ook. Maar goed, ik heb nu geen zin om weer het zelfde verhaaltje af te draaien. Dat gebeurt hier al vaak genoeg.
pi_8258988
quote:
Op maandag 3 februari 2003 17:15 schreef fayle het volgende:
Jim kan zingen, maar hij is duidelijk jong en mist nog 'iets' - zijn stem is mooi en hij kan er vast veel mee, zoals hij liet zien met het nummer 'jesse', maar hij is kennelijk nog niet ontwikkeld genoeg om alles eruit te halen wat er in zit, want de laatste paar keren sprong hij er niet écht uit.
bovendien mist er de spanning, emotie, gevoeligheid en afwisseling die je bijvoorbeeld bij hind en jamai en dewi wel hoort.

ik vind dat hij wel bij de opvallendste vier hoort qua stem mogelijkheden, maar ik vind hind, jamai en dewi constanter goed zingen...

ik vermoed dat het een afvalrace gaat worden voor david en marieke, omdat ze gewoon niet zó goed zijn als deze drie. hoelang jim het gaat volhouden, hangt af van zijn volgende optredens én natuurlijk van die fans die zo hard roepen tijdens de live uitzendingen.

maar ik hoop dat mensen blijven kiezen op stem en performance, dat is het eerlijkste. tenslotte is een idol met stem en kwaliteit een stuk langer leuk...

Goed gezegd!
  maandag 3 februari 2003 @ 19:48:23 #80
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8259027
laat ik de vraag eens met een vraag beantwoorden....

waarom moeten sommige users altijd gelijk hebben, het altijd beter weten, en altijd zeuren en mag je niet eens meer je eigen mening vormen...

toevallig zijn er op fok vaak meer tegenstanders dan voorstanders (en vice versa).

en deze hele discussie draait eigenlijk over Jim, leer er nou mee leven dat niet iedereen hem goed vind,
mij haalt ie ook het bloed onder de nagels vandaan

Redactie Frontpage maandag 3 februari 2003 @ 20:21:45 #81
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8259583
Vandaag wat interviews gehoord EN gelezen van [s]Bart[/] Bas. Hij denkt dat Dewi gaat winnen omdat Jim toch wel beperkt kan zingen. Hij vint het ook niet terecht dat Jim al weken lang schermt met zijn verkoudheid: 'daar kun je je niet achter blijven verschuilen'.

Hij zal wel jaloers zijn omdat jij eruit is gestemd, want het publiek heeft immers besloten. Yeah right.

En ik las ook wat Idols-fans die zeggen dat Jim wel elke keer hetzelfde zingt en dat het een beetje saai wordt.

Ik denk persoonlijk dat Jim de finale niet haalt. het zal ook beter zijn voor hem, zaterdag was hij zo stuk van zijn schopstoelnominatie dat ie zichzelf heeft opgesloten in de kleedkamer. Die jongen moet het gevoel hebben dat hij God is, dat kan niet gezond zijn.

pi_8261033
quote:
Op maandag 3 februari 2003 19:48 schreef Cybart het volgende:

en deze hele discussie draait eigenlijk over Jim, leer er nou mee leven dat niet iedereen hem goed vind,

Dat is geen probleem hoor, alleen die jankerds die keer op keer het woordje breezah gebruiken.
  Redactie Frontpage maandag 3 februari 2003 @ 21:36:39 #83
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8261058
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:35 schreef schatje het volgende:

alleen die jankerds die keer op keer het woordje breezah gebruiken.

alleen die jankerds die keer op keer het woordje jaloers gebruiken
pi_8261120
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:36 schreef SunChaser het volgende:

[..]

alleen die jankerds die keer op keer het woordje jaloers gebruiken

Dom gelul wordt met dom gelul beantwoord.
pi_8262451
quote:
Op maandag 3 februari 2003 19:48 schreef Cybart het volgende:
En dat is het hem nou juist. De mensen die hem niet goed vinden, doen alsof alle mensen hem niet goed vinden. Of iets genuanceerder, doen overkomen alsof heel Fok! hem niet goed vindt.

Als de mensen die hem niet goed vinden nou zouden accepteren dat er ook andere mensen zijn (op het forum) die hem wel goed vinden, en dat het niet alleen maar BrEzAh-chicks zijn die geilen op z'n uiterlijk, dan zou dat al een hele grote vooruitgang zijn.

Dus om je zin om te draaien: "Leer er mee leven dat er ook mensen zijn die Jim wel goed vinden".

Maar ik vrees dat sommige mensen helaas met de spreekwoordelijke oogkleppen op blijven lopen.

maandag 3 februari 2003 @ 22:45:04 #86
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_8262500
Leuk om afgelopen zaterdag te constateren dat het geld van de breezahchicks en dus ook het beltegoed een beetje op was.....

Jim zat op de wip!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_8262895
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:42 schreef CJ het volgende:

[..]

Als de mensen die hem niet goed vinden nou zouden accepteren dat er ook andere mensen zijn (op het forum) die hem wel goed vinden, en dat het niet alleen maar BrEzAh-chicks zijn die geilen op z'n uiterlijk,

Nee er zijn ook homo 's op het forum die op zijn uiterlijk geilen.
Dat accepteer ik van jullie hoor.
pi_8263080
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:01 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Nee er zijn ook homo 's op het forum die op zijn uiterlijk geilen.
Dat accepteer ik van jullie hoor.

Grappig.
pi_8263092
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:21 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag wat interviews gehoord EN gelezen van [s]Bart[/] Bas. Hij denkt dat Dewi gaat winnen omdat Jim toch wel beperkt kan zingen. Hij vint het ook niet terecht dat Jim al weken lang schermt met zijn verkoudheid: 'daar kun je je niet achter blijven verschuilen'.

Hij zal wel jaloers zijn omdat jij eruit is gestemd, want het publiek heeft immers besloten. Yeah right.

En ik las ook wat Idols-fans die zeggen dat Jim wel elke keer hetzelfde zingt en dat het een beetje saai wordt.

Ik denk persoonlijk dat Jim de finale niet haalt. het zal ook beter zijn voor hem, zaterdag was hij zo stuk van zijn schopstoelnominatie dat ie zichzelf heeft opgesloten in de kleedkamer. Die jongen moet het gevoel hebben dat hij God is, dat kan niet gezond zijn.

Was jij bij hem in die kleedkamer ofzo??

En ik heb Jim tot nu toe nog geen een keer het woord 'verkoudheid' horen gebruiken, was ook niet nodig geweest want de andere keren (en deze keer trouwens ook, vind ik) heeft hij gewoon perfect gezongen.. (jaja behalve die van 2 weken geleden)

Dus wat jij nou zegt vind ik echt nergens op slaan. Maarja, dat is mijn mening..

pi_8263233
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Was jij bij hem in die kleedkamer ofzo??

En ik heb Jim tot nu toe nog geen een keer het woord 'verkoudheid' horen gebruiken, was ook niet nodig geweest want de andere keren (en deze keer trouwens ook, vind ik) heeft hij gewoon perfect gezongen.. (jaja behalve die van 2 weken geleden)

Dus wat jij nou zegt vind ik echt nergens op slaan. Maarja, dat is mijn mening..

Zulke stukjes als hetgeen jij gequote had, komen op mij echt over als 'ik heb dit gehoord over Jim dus dat zal wel waar zijn, want het bevestigt mooi alle vooroordelen die ik al over hem had'. Echt zo'n Privé/Story niveau.

Het lijkt wel of er ergens een stuk haat/nijd/jaloezie zit, die eigenlijk nergens op gegrond is, behalve dan het feit dat een 15-jarig jongetje gewoon populair is bij de doelgroep van Idols (M-Kids, Buzz Club, K3, Backstreet boys, Westlife etc doelgroep) en bij de media, terwijl hij er zelf niets aan kan doen. En dat hij zo populair is ondanks dat hij zoooo saai en monotoon zingt, dat is helemaal onbegrijpelijk en dat is natuurlijk nog een grotere reden om hem niet te mogen.

Redactie Frontpage maandag 3 februari 2003 @ 23:19:31 #91
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8263247
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:10 schreef Taurus het volgende:
En ik heb Jim tot nu toe nog geen een keer het woord 'verkoudheid' horen gebruiken,
Dan heb je zaterdag zeker niet gekeken.
pi_8263274
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:19 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dan heb je zaterdag zeker niet gekeken.

Dan heb jij zeker niet gelezen dat er in jouw stukje 'elke week' staat..

Je kon zaterdag toch horen dat ie verkouden was, flapdrol..

dinsdag 4 februari 2003 @ 12:16:11 #93
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8268110
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:42 schreef CJ het volgende:

[..]

Als de mensen die hem niet goed vinden nou zouden accepteren dat er ook andere mensen zijn (op het forum) die hem wel goed vinden, en dat het niet alleen maar BrEzAh-chicks zijn die geilen op z'n uiterlijk, dan zou dat al een hele grote vooruitgang zijn.

Beetje jammer dat iedereen denkt dat je 14 jaar bent en op zaterdagavond Breezertjes drinkt als je Jim goed en leuk vind.
Ik ben 24 en vind hem gewoon een goed nieuw idool. Hij heeft de looks en kan aardig zingen.
Ik maak me dan ook helemaal geen zorgen, Jim komt er wel!
(met of zonder al dat commentaar van jaloerse en onzekere mannetjes )
In Vino Veritas
pi_8283852
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:21 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dan heb jij zeker niet gelezen dat er in jouw stukje 'elke week' staat..

Je kon zaterdag toch horen dat ie verkouden was, flapdrol..

ohoh, schelden!

Een stereotype lid van de Jim-doelgroep ben je
(ja, nu scheld ik zelf ook, lekker puh)

pi_8283897
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:55 schreef Argento het volgende:

[..]

Fijn voor je.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 23:59:52 #96
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8283928
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:58 schreef schatje het volgende:

[..]

Fijn voor je.

put
your
clothes
on!
pi_8284106
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:55 schreef Argento het volgende:

[..]

ohoh, schelden!

Een stereotype lid van de Jim-doelgroep ben je

Jij voelt je op alles aangesproken he? Zwaar irritant dat jij op al mijn reacties op anderen reageert, maar goed, je verveelt je zeker..

Ik ben geen fan van Jim, maar vind hem wel de leukste van het stel, mag ik?
Dat is mijn goed recht dacht ik zo..

En jouw probleem is dat jij blijkbaar niet kan praten over degene die jij dan wel goed vind, maar alleen maar over degene die jij slecht vind, en het continu herhalen van dezelfde boodschap: Hij zingt slecht, monotoom, en heeft duf publiek. !! Like that's never gonna be boring..

pi_8284445
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 12:16 schreef Lady_J het volgende:

[..]

Beetje jammer dat iedereen denkt dat je 14 jaar bent en op zaterdagavond Breezertjes drinkt als je Jim goed en leuk vind.

Hehe, eigenlijk schaam ik me wel een beetje om 't te zeggen, maar ik heb meegewerkt aan een drankje dat binnenkort op de markt komt, die als doelgroep de Breezermarkt heeft...

Dus nou maar hopen dat de Jim-chicks net zo voor dit drankje zullen vallen als voor Jim, dan kan het feestje niet meer kapot. Dan krijgen we straks kreten als "Alleen maar Sex On The BeAcH-sletjes stemmen voor Jim."

pi_8285425
Heftige discussies hier ...
  woensdag 5 februari 2003 @ 21:05:36 #100
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8299776
Ben ik nog ontopic in dit topic als ik over de herhaling van vanavond begin?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8299798
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ik nog ontopic in dit topic als ik over de herhaling van vanavond begin?
Als je jaloers en/of kritiek hebt/bent wel .
pi_8299838
OordoppenALERT!!!!!!!!!!!!!
pi_8299842
Jim
pi_8299855
Zijn nederlandse uitspraken klinken raar.
pi_8299860
*gezeur ende geknerp*
Haal die wasknijper eens van je neus .
pi_8299866
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 21:08 schreef Lexie het volgende:
*gezeur ende geknerp*
Haal die wasknijper eens van je neus .
Ja dat was het... een wasknijper.
pi_8299879
en de gillende keukenmeiden op het eind.
pi_8299919
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 21:09 schreef Dragonwizard het volgende:
en de gillende keukenmeiden op het eind.
Hysterische vrouwen
  woensdag 5 februari 2003 @ 21:14:24 #109
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8299993
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 21:08 schreef Dragonwizard het volgende:
Zijn nederlandse uitspraken klinken raar.
Da koooooooooooomt: hij koooooooooomt uit Noord-Hollaaaaaaaaand waar iedereen nogal plaaaaaaaat praaaaaaaaat
pi_8300388
Eej semtex, we gaan niet katten hè.
Op Noordhollanders bedoel ik dan, op Jim maakt het me niet uit.
  Redactie Frontpage woensdag 5 februari 2003 @ 23:19:30 #111
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8303187
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 21:29 schreef Cheja het volgende:
Op Noordhollanders bedoel ik dan
Waarom zou ze? Ze komt zelf uit De Kop.
  woensdag 5 februari 2003 @ 23:23:51 #112
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8303272
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 23:19 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Waarom zou ze? Ze komt zelf uit De Kop.

hehe zie die michael jackson gister was er ook zo;n soortgelijk topic over michael, en ik werd me toch afgebrand omdat ik het redelijk vreemd vond dat michael zijn kinderke over denne balkon zwaaide....mjwa kritiek mag je tegenwoordig echt nie meer hebbe (mien dobbelsteenstem opzet)
put
your
clothes
on!
pi_8303326
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 00:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jij voelt je op alles aangesproken he? Zwaar irritant dat jij op al mijn reacties op anderen reageert, maar goed, je verveelt je zeker..

Ik ben geen fan van Jim, maar vind hem wel de leukste van het stel, mag ik?
Dat is mijn goed recht dacht ik zo..

En jouw probleem is dat jij blijkbaar niet kan praten over degene die jij dan wel goed vind, maar alleen maar over degene die jij slecht vind, en het continu herhalen van dezelfde boodschap: Hij zingt slecht, monotoom, en heeft duf publiek. !! Like that's never gonna be boring..

Natuurlijk mag je Jim de leukste vinden. Wat jij echter niet mag is elk negatief argument jegens Jim afdoen als jaloezie of er zelfs scheldwoorden op loslaten. Jij gebruikt het woord breezah vaker dan degenen die je van gebruik van dat woord beschuldigt. Ik gebruik het woord in elk geval niet als ik het over Jim heb.

Bovendien, zodra jij gaat beweren dat Jim wel kan zingen (en dat doe je nogal ns) dan ben ik niet te beroerd om mijn riedel nog ns af te draaien. Het is simpelweg mijn weerwoord op jouw mening en tja, op een discussieforum heb je dat maar te slikken. Hoera!

Voor het overige kan ik heel goed praten over wie ik goed vind, maar in de desbetreffende topics komt dat neer op preken voor eigen parochie, en dat is gewoon saai. Als je het weten wil, ik vind, dat als er nog enige gerechtigheid in deze godvergeten wereld bestaat, Hind moet winnen. Ik wacht geduldig af.

pi_8303451
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 23:27 schreef Argento het volgende:

[..]
Bovendien, zodra jij gaat beweren dat Jim wel kan zingen (en dat doe je nogal ns) dan ben ik niet te beroerd om mijn riedel nog ns af te draaien.

Jim kan wel zingen. Maar daar hadden we het geloof ik al eerder over gehad. Nu ben je precies mijn vooroordelen aan het bevestigen over de mensen die Jim altijd afkraken. Alleen jij doet het omgekeerd. Je zegt eerst dat Jim saai "zingt" (dus hij 'zingt'). En nu zeg je precies het omgekeerde, dus dat hij niet kan zingen. Rara wat klopt hier niet.

Zelfquote: Er is een wereld van verschil tussen 'niet kunnen zingen' en 'saai zingen'. "Saai zingen" = Zingen. "Niet kunnen zingen" = Niet kunnen zingen.

pi_8303739
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 23:27 schreef Argento het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je Jim de leukste vinden. Wat jij echter niet mag is elk negatief argument jegens Jim afdoen als jaloezie of er zelfs scheldwoorden op loslaten. Jij gebruikt het woord breezah vaker dan degenen die je van gebruik van dat woord beschuldigt. Ik gebruik het woord in elk geval niet als ik het over Jim heb.

Ik heb nooit iemand jaloers genoemd wegens normaal kritiek op Jim, jou al helemaal niet.. En scheldwoorden? "flapdrol" ?
En ik gebruik het woord breezah sarcastisch, omdat ik het ontzettend vaak serieus tegen kom..

Bovendien, zodra jij gaat beweren dat Jim wel kan zingen (en dat doe je nogal ns) dan ben ik niet te beroerd om mijn riedel nog ns af te draaien. Het is simpelweg mijn weerwoord op jouw mening en tja, op een discussieforum heb je dat maar te slikken. Hoera!

Prima, ik vind Jim wel zingen, en jij vind hem echt niet zingen.. Moet je zelf weten, ik vind het raar dat je dat denkt, aangezien hij toch al 'n paar rondes door is en de jury meer heeft gezegd dan 'je ziet er zo lekker uit'..

Voor het overige kan ik heel goed praten over wie ik goed vind, maar in de desbetreffende topics komt dat neer op preken voor eigen parochie, en dat is gewoon saai. Als je het weten wil, ik vind, dat als er nog enige gerechtigheid in deze godvergeten wereld bestaat, Hind moet winnen. Ik wacht geduldig af.

Ik heb je alleen maar commentaar op Jim zien geven, en al helemaal als ik erover praat, en het niet eens een reactie op jou is. Dan denk ik; doe es relaxed zeg, voel je niet te snel aangesproken, daar krijg je later last van..

[Dit bericht is gewijzigd door Taurus op 05-02-2003 23:49]

woensdag 5 februari 2003 @ 23:48:52 #116
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8303751
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 21:29 schreef Cheja het volgende:
Op Noordhollanders bedoel ik dan, op Jim maakt het me niet uit.
Noh maid, hej je geen skik daaaan?
  woensdag 5 februari 2003 @ 23:55:17 #117
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8303867
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 23:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Noh maid, hej je geen skik daaaan?

en dat zit ook in hellmond?
put
your
clothes
on!
  Redactie Frontpage zaterdag 15 februari 2003 @ 23:49:55 #118
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8506637
Henk Jan zei dat Jim's stem monotoon is. Hij is vast jaloers.
pi_8506648
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:49 schreef SunChaser het volgende:
! Ik denk het ook.
pi_8506743
quote:
pi_8506766
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 21:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Da koooooooooooomt: hij koooooooooomt uit Noord-Hollaaaaaaaaand waar iedereen nogal plaaaaaaaat praaaaaaaaat

Ja, alsof ze in andere delen van Nederland niet plat praten! *zich lichtelijk beledigd voelt*
pi_8507266
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:56 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Ja, alsof ze in andere delen van Nederland niet plat praten! *zich lichtelijk beledigd voelt*

LOL
pi_8507342
En trouwens, ik woon ook in NH en praat over het algemeen gewoon ABN.
  Redactie Frontpage zondag 16 februari 2003 @ 00:24:12 #124
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8507374
quote:
Op zondag 16 februari 2003 00:22 schreef Minnie_ het volgende:
En trouwens, ik woon ook in NH en praat over het algemeen gewoon ABN.
Noord-Holland loopt van Hilversum tot Den Helder, daartussen zitten wel 30 dialecten.
pi_8507410
quote:
Op zondag 16 februari 2003 00:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Noord-Holland loopt van Hilversum tot Den Helder, daartussen zitten wel 30 dialecten.

Precies. Nog wel meer misschien, want ik woon hemelsbreed misschien 10 km van Jim af, maar in Egmond praten ze toch weer heel anders dan bij mij in het dorp.
pi_8507600
quote:

Leg ons dat eens uit?

uhmm het programma heet idols!!!, niet het nederlands song festival??
en ja jim is een idol en zo heet het programma.... pannenkoek je kan niet eens 1 woord lezen dombo
het gaat er niet om wie het beste zingt!!
pi_8508894
quote:
Op zondag 16 februari 2003 00:34 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

uhmm het programma heet idols!!!, niet het nederlands song festival??
en ja jim is een idol en zo heet het programma.... pannenkoek je kan niet eens 1 woord lezen dombo
het gaat er niet om wie het beste zingt!!

Eindelijk iemand die ook doorheeft waar het programma om gaat.. Top reactie.
pi_8508919
quote:
Leuke reactie!!

Ik geloof niet dat iemand ooit iemand hier jaloers heeft genoemd om het kritiek ' hij heeft een monotone stem '.. Das nogal algemeen bekend namelijk, is ook zo.

zondag 16 februari 2003 @ 01:54:38 #129
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8508943
quote:
Op zondag 16 februari 2003 01:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Leuke reactie!!

Ik geloof niet dat iemand ooit iemand hier jaloers heeft genoemd om het kritiek ' hij heeft een monotone stem '.. Das nogal algemeen bekend namelijk, is ook zo.

Hij is ook een kneus

Ben ik nu ook jaloers?

En David zong veel beter

[Dit bericht is gewijzigd door jerney op 16-02-2003 01:58]

pi_8508983
quote:
Op zondag 16 februari 2003 01:54 schreef jerney het volgende:

[..]

Hij is ook een kneus

Ben ik nu ook jaloers?

En David zond veel beter

Nee dat komt niet jaloers over, wel raar

Iemand die je niet kent kan je geen kneus noemen, weet je te weinig van, dus dat zou 'n kutreactie zijn om 't maar even plat uit te drukken.

David zong 'n stuk beter, maar ik vind 'm minder idool-achtig

zondag 16 februari 2003 @ 01:59:29 #131
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8509015
quote:
Op zondag 16 februari 2003 01:57 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nee dat komt niet jaloers over, wel raar

Iemand die je niet kent kan je geen kneus noemen, weet je te weinig van, dus dat zou 'n kutreactie zijn om 't maar even plat uit te drukken.

Met een kutreactie heb ik geen problemen, dus dat komt goed uit

En waarom zou David geen idool zijn

Of minder.. whatever.

pi_8509096
quote:
Op zondag 16 februari 2003 01:59 schreef jerney het volgende:

[..]

Met een kutreactie heb ik geen problemen, dus dat komt goed uit

En waarom zou David geen idool zijn

Of minder.. whatever.

Weet ik niet, ik vind hem niet die uitstraling hebben.. Dat is gewoon persoonlijk, praten over die idolen is zowieso persoonlijk, snap zowieso niet zo goed waarom daar zulke heftige discussies overkomen. Tegenstanders van Jim kun je toch nooit overtuigen, voorstanders ook niet. Alleen Jim kan dat.
pi_8512502
quote:
Op zondag 16 februari 2003 01:57 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat is idd zo, er zijn er maar twee die idool-achtig zijn Jim en Dewi.
  zondag 16 februari 2003 @ 12:55:10 #134
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8512704
quote:
LOL!

En deze was ook goed:

quote:
met een stem die [...] nieuwe inzichten aan het begrip 'monotoon' geeft.

Geweldig topic!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8512985
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Helemaal waar, geen twijfel over mogelijk..
  zondag 16 februari 2003 @ 13:53:09 #136
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_8513721
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:25 schreef kwib het volgende:

[..]

Tja, maar dat zijn vrouwen-to-be, oftwel meisjes. Die zijn ook niet interessant voor ons mannen (op de pedo's na dan ) Dit soort pre-vrouwen negeren wij want veel zinnigs komt er toch niet uit

pi_8513783
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:41 schreef schatje het volgende:

[..]

vrij geniale opmerking
pi_8513789
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:56 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

vrij geniale opmerking

HAHAHAHA
pi_8514397
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

HAHAHAHA

Duh, is wel zo, het is immers geen Soundmix Show, en de stem van Jim kan in de studio wel wat bijgewerkt worden.
pi_8522825
zoals ik al eerder heb gezegd: heeft iemand Britney Spears wel eens live gehoord? nee? houden zo!
was het wel een idool? ja? dacht ik ook

[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 16-02-2003 21:23]

pi_8523004
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:11 schreef DarkMaxie het volgende:
zoals ik al eerder heb gezegd: heeft iemand Britney Spears wel eens live gehoord? nee? houden zo!
Is het wel een idool? ja? dacht ik ook
Britney Live, dat is idd schrikken.

Britney is passé.

pi_8523187
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:17 schreef schatje het volgende:

[..]
Britney is passé.

idd.. ik heb het even aangepast is=was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: