SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen 15% korting op alles bij de Hema https://nl.pepper.com/kor(...)ting-op-alles-219287quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen 15% korting op alles bij de Hema https://nl.pepper.com/kor(...)ting-op-alles-219287
ja deden we al tochquote:Op zondag 28 november 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu noem je die zelf ook al zo.
quote:
OMIKRON! QuarantaineLipsquote:
Truste budaquote:Op zondag 28 november 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn tanden poetsen en dan nog even boekje lezen
'boekje lezen'quote:Op zondag 28 november 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn tanden poetsen en dan nog even boekje lezen
quote:Op zondag 28 november 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dik en plakkerig en het rook naar dooie kraai.
smurfenquote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Morgen weer prachtige mooie dingen doen.
quote:
Toch wel erg leuk te weten wie er schuil gaat achter deze mysterieuze nickquote:Op zondag 28 november 2021 23:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Valt nu mee. Ik heb wel rustig aan gedaan vandaag.
Duurt nog wel ff zeg...🤔quote:
Haha ja wel leuk om de user achter de nick te zien. Insgelijks.quote:Op zondag 28 november 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch wel erg leuk te weten wie er schuil gaat achter deze mysterieuze nick
Hallo Yvonnequote:Op zondag 28 november 2021 23:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Haha ja wel leuk om de user achter de nick te zien. Insgelijks.
Mooie inhaalactie, zoveel onbekenden in 1xquote:Op zondag 28 november 2021 23:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Haha ja wel leuk om de user achter de nick te zien. Insgelijks.
Dag meneer die ik helaas ook niet gemeet heb gisterenquote:Op zondag 28 november 2021 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dag mevrouw die ik net niet gemeet heb
ditquote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Morgen weer prachtige mooie dingen doen.
wacht watquote:Op zondag 28 november 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Mmm m'n pillow mist.
Nu ruik ik m'n eigen adem en kwijl en vette haar niet zo.
Je kussen natspuiten huehue voordat je er op gaat liggen klinkt nog steeds heel onprettigquote:Op zondag 28 november 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Mmm m'n pillow mist.
Nu ruik ik m'n eigen adem en kwijl en vette haar niet zo.
Ooooooh ja dan zeker wel jaquote:Op zondag 28 november 2021 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als Los, C.E en ik zouden gaan feestje vieren op een festival wil jij ook mee.
Laatste KSC meet is ook al wel echt 100 jaar geleden of zo.quote:Op zondag 28 november 2021 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we een meet moeten doen als Kwiwi weer eens in Nederland is.
quote:
Oh maar zo voelt het voor mij ook hoorquote:Op zondag 28 november 2021 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Wel eng hoor om jullie te ontmoeten. Ik kan in het echt alleen maar tegenvallen.
Ik kan beamen dat dat echt niet zo erg is als dat je doet voorkomen altijdquote:Op zondag 28 november 2021 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Wel eng hoor om jullie te ontmoeten. Ik kan in het echt alleen maar tegenvallen.
Ik heb CL eens gemeet.quote:Op zondag 28 november 2021 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar zo voelt het voor mij ook hoorMaar zou je het durven?
Ik heb CL 2x gemeetquote:Op zondag 28 november 2021 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
O Ja hoor. Heb al veel fokkers gemeet en ken er al een paar van hier dus m'n imago is al verpest.quote:Op zondag 28 november 2021 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2021 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan beamen dat dat echt niet zo erg is als dat je doet voorkomen altijd
Ik heb echt giga veel fokkers gemeet maar echt bijna niemand van hier.quote:Op zondag 28 november 2021 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja hoor. Heb al veel fokkers gemeet en ken er al een paar van hier dus m'n imago is al verpest.
Voor mij was de laatste KSC meet volgens mij die in Weird in 2016quote:Op zondag 28 november 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laatste KSC meet is ook al wel echt 100 jaar geleden of zo.
Dat heb ik met de oude ABO kliek.quote:Op zondag 28 november 2021 23:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken ook bijna iedereen uit R&P SC. Sommigen tig keer gemeet, en op de katten gepast enzo.
Ik heb denk ik de meeste gemeet vanuit VBL hier ook een zwik, maar daar van komt 90% niet meer hierquote:Op zondag 28 november 2021 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt giga veel fokkers gemeet maar echt bijna niemand van hier.
Vroeger was dat best heel vaak, en ook wel echt grote meets.quote:Op zondag 28 november 2021 23:48 schreef -Shii- het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel meets zijn georganiseerd al.
DaMart en Toekito ook wel eens gemeet.quote:Op zondag 28 november 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Van hier nu ken ik irl:
CL, Shii, TaMieke, Bomenverzameling, Fles. En van de nauwelijks nog aanwezigen Molo en DaMart en van de kort geleden vertrokkenen Miauw, Toekito en Arch-Indar. En dan nog een hele zwik die al erg lang weg zijn
Alleen bij mijn allereerste meet in 2010 leidde Fles de optocht langs de Stairwayquote:Op zondag 28 november 2021 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger was dat best heel vaak, en ook wel echt grote meets.
Ik zou niet eens weten hoe vaak in in de stairway geweest ben.
Sinds Corona kom ik geregeld in de ESF SC langs maar daardoor nog nooit iemand gemeetquote:Op zondag 28 november 2021 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja, nu vergeet ik helemaal de sjoelmeets/ESF meets bij Henk
Daar zaten we op een gegeven moment bijna elke maandagavond.
In de vroege KSC jaren paar keer bij DaMart thuis geweest in Zandvoort. Nu woont ie ook in Zoetermeer, maar schandalig als het is nooit bij hem langsgeweestquote:Op zondag 28 november 2021 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
DaMart en Toekito ook wel eens gemeet.
Ja, Zoetermeer, daar wil niemand heenquote:Op zondag 28 november 2021 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de vroege KSC jaren paar keer bij DaMart thuis geweest in Zandvoort. Nu woont ie ook in Zoetermeer, maar schandalig als het is nooit bij hem langsgeweest
koen woont erquote:Op maandag 29 november 2021 00:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, Zoetermeer, daar wil niemand heen
Succes. Je weet dat die wijken een doolhof zijn en dat niemand begrijpt waar de fuck je woont. O wachtquote:
dat veel wijken een doolhof zijn ben ik met je eensquote:Op maandag 29 november 2021 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Succes. Je weet dat die wijken een doolhof zijn en dat niemand begrijpt waar de fuck je woont. O wacht
Nicequote:Op maandag 29 november 2021 00:16 schreef Recce het volgende:
Cool plaatje van de komeet Churyumov-Gerasimenko, gemaakt door de Europese ruimteverkenner Rosetta.
[ afbeelding ]
De klif is ongeveer een kilometer hoog en door de geringe zwaartekracht op de komeet, zou een sprong te overleven zijn.
quote:Op maandag 29 november 2021 00:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hallo is dit weer he mid-nacht-wake-up?
Veel gejodel op TV daar?quote:Op maandag 29 november 2021 00:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]lig maar een beetje tv te kijken op de ipad in bed.
Ken t probleem :xquote:Op maandag 29 november 2021 00:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]lig maar een beetje tv te kijken op de ipad in bed.
Dat is best duur voor iets waar je bij in slaap valt.quote:Op maandag 29 november 2021 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
Maar die sleepcasts op Calm werken ook wel aardig
Ik val nu al in slaapquote:Op maandag 29 november 2021 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is best duur voor iets waar je bij in slaap valt.Ik heb één of andere app die regengeluiden maakt. Die helpt vooral als ik te vroeg wakker word. Met die app raak ik dan meestal wel weer in een soort halfslaap.
*gaat in de rij staan*quote:Op maandag 29 november 2021 05:07 schreef kwiwi het volgende:
Morgen*bakt verse broodjes en croissantjes voor de Foqueville bakkerij*
quote:Op maandag 29 november 2021 06:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Koffie met croissantje van kwiwi
quote:Op maandag 29 november 2021 07:21 schreef mschol het volgende:
mn wekker heeft zowaar af kunnen gaan
Nee ik was afgelopen week vrij. En dat mis ik.quote:Op maandag 29 november 2021 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je ergens naartoe gaan? Of mis je wat vrije dagen?
nicequote:
also nice, welke?quote:Op maandag 29 november 2021 08:25 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe labelmaker gekocht, goede aanbieding op cyber mondayDeze organiseerfreak is blij
Met dit weer vind ik het plots niet zo erg dat m'n buitentraining niet door mag gaan.quote:
quote:
Beetje het laatste koekje uit de koekjestrommel.quote:Op maandag 29 november 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
ik zou oud collega in de storie van die maxim hartman, ze doet een oproep voor een date voor lang leve de liefde
![]()
https://www.instagram.com(...)2717026567281833057/
Is die sheila
Dat idee heb ik bij programma's zoals First Date en Lang Leve de Liefde altijd wel..quote:Op maandag 29 november 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het laatste koekje uit de koekjestrommel.
Ja, dan moet je toch wel flink wanhopig zijn. En aandachtsgeil.quote:Op maandag 29 november 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij programma's zoals First Date en Lang Leve de Liefde altijd wel..
Vind dat ze bij first dates soms echt wel leuke kandidaten hebben maar denk meeste zitten daar omdat ze graag in de spotlight staanquote:Op maandag 29 november 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij programma's zoals First Date en Lang Leve de Liefde altijd wel..
Zullen buitenstaanders van ons ook wel denkenquote:Op maandag 29 november 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat lang leve de liefde denk ik soms dat het acteurs zijn, zulke rare mensen zitten er in.
Pick me, pick me, pick mequote:Op maandag 29 november 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
terechtquote:Op maandag 29 november 2021 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen buitenstaanders van ons ook wel denken
Ja, dit.quote:Op maandag 29 november 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je toch wel flink wanhopig zijn. En aandachtsgeil.
Volgens mij hopen ze ook vooral op een "doorbraak" als BN'er.quote:Op maandag 29 november 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit.
Heel soms zitten er wel normale en leuke mensen tussen en is er echt wel leuke interactie tussen mensen, maar soms is het ook tenenkrommend.
Ik vind die Gergio een soms zo tenenkrommend en vaak ook niet zo leuk met de kandidaten.quote:Op maandag 29 november 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dat ze bij first dates soms echt wel leuke kandidaten hebben maar denk meeste zitten daar omdat ze graag in de spotlight staan
Verkeerde programma, denk ik danquote:Op maandag 29 november 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij hopen ze ook vooral op een "doorbraak" als BN'er.
quote:Op maandag 29 november 2021 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga wel nooit meer naar buiten.quote:Op maandag 29 november 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
08:29
Er bestaat een grote kans dat de Omikron-variant van het coronavirus zich wereldwijd verder verspreidt. Dat zegt de World Health Organisation (WHO) in een briefing naar haar 194 liddstaten.
Afhankelijk van de precieze eigenschappen van de Omikron-variant kunnen er 'toekomstige coronagolven zijn, die ernstige gevolgen kunnen hebben', aldus de WHO. Het algehele wereldwijde risico gerelateerd aan Omikron is 'zeer hoog' volgens de organisatie.
De WHO roept haar lidstaten op om Omikron-gevallen en -clusters te melden, evenals het aandeel van deze variant onder geanalyseerde monsters. Ook dringt de WHO erop aan dat deze landen de vaccinatiegraad onder hoog-risicogroepen snel omhoog krijgen. De organisatie komt nog met meer nieuwe adviezen.
[ afbeelding ]
Ik wil niet al te lang nadenken over het denkproces van lui die vrijwillig aan dat soort shows meedoen.quote:Op maandag 29 november 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkeerde programma, denk ik dan
Raar is ook maar het gemiddelde van normaal.quote:Op maandag 29 november 2021 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ken" een grietje die doet regelmatig mee met dit soort programma's, die roept iedere maandag bij de koffieautomaat dat ze met een ander gaat trouwen en dat roept ze al jarenquote:Op maandag 29 november 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil niet al te lang nadenken over het denkproces van lui die vrijwillig aan dat soort shows meedoen.
Ja, dat is er dus zo een:quote:Op maandag 29 november 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ken" een grietje die doet regelmatig mee met dit soort programma's, die roept iedere maandag bij de koffieautomaat dat ze met een ander gaat trouwen en dat roept ze al jaren
quote:Op maandag 29 november 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij hopen ze ook vooral op een "doorbraak" als BN'er.
He watquote:Op maandag 29 november 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raar is ook maar het gemiddelde van normaal.
Dit werd al lang weer toegeschreven aan het vaccin uiteraardquote:Op maandag 29 november 2021 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
maAr STeL jE vOoR daT jE onVRucHtbAar wORdt
https://nos.nl/artikel/24(...)tsteking-door-corona
Maar jij hebt r toch 300 weken geleden al wel tactloos geconfronteerd met haar tanende geloofwaardigheid?quote:Op maandag 29 november 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frustratie en bewijsdrang omdat ze te lang in de fruitmand is blijven liggen.
De hoeveelheid ongefundeerde nonsens die geroeptoeterd wordt, is om verdrietig van te worden.quote:Op maandag 29 november 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit werd al lang weer toegeschreven aan het vaccin uiteraard
Dat normaal zijn ook maar relatief isquote:
Ik denk dat alle rek wel uit de voorraad opmerkingen is die zij over zich heen gekregen heeft de laatste jaren.quote:Op maandag 29 november 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij hebt r toch 300 weken geleden al wel tactloos geconfronteerd met haar tanende geloofwaardigheid?
Ja dit was er wel weer eentje, zit me af te vragen of we die mensen niet moeten gaan vervolgen.quote:Op maandag 29 november 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De hoeveelheid ongefundeerde nonsens die geroeptoeterd wordt, is om verdrietig van te worden.
Van een beetje minder kinderen, wordt de wereld niet slechter.quote:Op maandag 29 november 2021 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
maAr STeL jE vOoR daT jE onVRucHtbAar wORdt
https://nos.nl/artikel/24(...)tsteking-door-corona
Het is natuurlijk intens verdrietig dat het gebeurt.quote:Op maandag 29 november 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van een beetje minder kinderen, wordt de wereld niet slechter.
Zwarte muisjes op beschuit.quote:Op maandag 29 november 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet onwaar, maar op deze manier gun je het ook niemand.quote:Op maandag 29 november 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op maandag 29 november 2021 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is natuurlijk intens verdrietig dat het gebeurt.
Klinkt gezellig.quote:
Nee, dat niet, maar dit had voorkomen kunnen worden door de vaccinatie of lees ik het verkeerd?quote:Op maandag 29 november 2021 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet onwaar, maar op deze manier gun je het ook niemand.
In mijn omgeving was er ook eentje die aan ongeveer alle programma's van Eddy Zoey meegedaan heeftquote:
Take me outquote:Op maandag 29 november 2021 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn omgeving was er ook eentje die aan ongeveer alle programma's van Eddy Zoey meegedaan heeft
Er gaat toch ook zuurstof door die placenta of denk ik nu te simpel?quote:Op maandag 29 november 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Wel bijzonder dat corona blijkbaar ook af en toe placentaweefsel en bijvoorbeeld ook hersenweefsel aanvalt, dat is heel wat voor een respiratoir virus.
Ja dit zou zomaar eens de oorzaak kunnen zijn, daar waar veel zuurstof nodig is.quote:Op maandag 29 november 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er gaat toch ook zuurstof door die placenta of denk ik nu te simpel?
Volgens mij heb ik dat programma ook wel eens gezien, lekker ongemakkelijkquote:Op maandag 29 november 2021 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar stond 'ie ook tussen. Volgens mij nooit uitgekozen.
Mja, zoals ik 'm lees hebben ze dit gevonden bij gevallen uit de eerste golf, dus sowieso pre-vaccin. En het is (voor ons) ook lastig in te schatten wat voor impact de mutaties hebben.quote:Op maandag 29 november 2021 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Klinkt gezellig.
[..]
Nee, dat niet, maar dit had voorkomen kunnen worden door de vaccinatie of lees ik het verkeerd?
quote:Op maandag 29 november 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, zoals ik 'm lees hebben ze dit gevonden bij gevallen uit de eerste golf, dus sowieso pre-vaccin. En het is (voor ons) ook lastig in te schatten wat voor impact de mutaties hebben.
Desalniettemin: vaccin niet nemen heeft meer kans op nare langetermijngevolgen dan 'm wel nemen.
quote:Sinds juli dit jaar zouden zeker dertien doodgeboortes in de Randstad komen door een door het coronavirus beschadigde placenta. De vrouwen waren niet gevaccineerd.
Naja, krijgt ze tenminste toch IETS over zich heen hue huequote:Op maandag 29 november 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat alle rek wel uit de voorraad opmerkingen is die zij over zich heen gekregen heeft de laatste jaren.
Nou ja ieder weekend wel, alleen wilden die meestal niet al te lang blijvenquote:Op maandag 29 november 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja, krijgt ze tenminste toch IETS over zich heen hue hue
Oeps, gemist.quote:
quote:Ze onderzochten begin dit jaar de placenta's van 36 vrouwen die tijdens de eerste golf corona opliepen.
Erg samenhangend is het niet neequote:Op maandag 29 november 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeps, gemist.
Ik focuste hierop:
[..]
M'n conclusie blijft er wel mee staan, toch nog iets.quote:Op maandag 29 november 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erg samenhangend is het niet nee
Past bij jequote:Op maandag 29 november 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NegatiefGeen hip Zuid-Afrikaans virus, maar gewoon een verkoudheid.
Oke je moet meer naar buiten dus. Probeer de metro in Rotterdamquote:Op maandag 29 november 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NegatiefGeen hip Zuid-Afrikaans virus, maar gewoon een verkoudheid.
Wachtwatquote:Op maandag 29 november 2021 09:23 schreef LTVDK het volgende:
Explosieve toename aantal mensen met schurft
ik heb liever corona hoorquote:Op maandag 29 november 2021 09:23 schreef LTVDK het volgende:
Je zou ook thuis moeten zijn hequote:Op maandag 29 november 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker rustig op kantoor vandaag.
Roep ik toch al jarenquote:Op maandag 29 november 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik saai en ouderwetsch ben?![]()
Nou ja, klopt eigenlijk wel
quote:Schurft is goed te behandelen met een speciale crčme en met het medicijn ivermectine
“Schurft, ook scabiës genoemd, wordt veroorzaakt door de schurftmijt, een klein beestje dat met het blote oog niet te zien is maar gangetjes graaft in de huid en daar eitjes legt.”quote:
gewoon op zn foks 1,5m afstand houden en alleen op je zolderkamer vertoevenquote:Op maandag 29 november 2021 09:23 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2021 09:27 schreef TaMieke het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over enge/vieze dingen?
Even de koppen doornemen enzo. Tijdens de ochtendgerrie, want iedereen heeft inmiddels de eerste koffie er wel inzitten.quote:Op maandag 29 november 2021 09:27 schreef TaMieke het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over enge/vieze dingen?
Liever schurft dan een Limburgse vlaaiquote:Op maandag 29 november 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, liever schurft. Als ik zou mķeten kiezen.
Covips natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever schurft dan een Limburgse vlaai
quote:De jeuk komt doordat de afweer van uw lichaam in actie komt tegen de poep van de mijt.
niet omdat die een tunneltje in je graaftquote:Op maandag 29 november 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoewel, als je dit dan weer leest:
[..]
Nee, dat wist ik al.quote:Op maandag 29 november 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet omdat die een tunneltje in je graaft
Had ze zo'n setje besteld?quote:Op maandag 29 november 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb dus een collega. die wilde zich niet laten vaccineren maar wel die corona app. Dus ze riep van geef mij maar gewoon corona.
nou dat is haar dus nu gelukt
Misschien graven ze wel in je darmen bij jou?quote:Op maandag 29 november 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet omdat die een tunneltje in je graaft
nee een van de collega's is vorige week getrouwd. paar collega's zijn daar geweest en besmet terug gekomen dusquote:
Volgens mij is dat zķ klein dat je het niet eens in de gaten hebt.quote:Op maandag 29 november 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat zou ook moeten jeuken toch
quote:Op maandag 29 november 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien graven ze wel in je darmen bij jou?
Web he, web.quote:Op maandag 29 november 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat er inmiddels zon gigantsche stad is opgebouwd?
Vanaf morgen. Even wat spulletjes ophalen, onderhoud voor de auto en daarna kom ik niet meer van m’n zolderkamer af.quote:Op maandag 29 november 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou ook thuis moeten zijn he
quote:Op maandag 29 november 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb dus een collega. die wilde zich niet laten vaccineren maar wel die corona app. Dus ze riep van geef mij maar gewoon corona.
nou dat is haar dus nu gelukt
Oh ja, top wel.quote:Op maandag 29 november 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee een van de collega's is vorige week getrouwd. paar collega's zijn daar geweest en besmet terug gekomen dus
Alles in de toename!quote:Op maandag 29 november 2021 09:23 schreef LTVDK het volgende:
Mijn bankrekening ook ?quote:
Haha, nee.quote:
quote:
De mijne volgende maand welquote:
Vanavond pasta met pesto, mozzarella, kip en broccoli. Ja weer broccoli. Heb nog over.quote:
Spook broccoli.quote:
Wasa Vezelrijk met jong belegen kaas.quote:
De mijne volgende maand tijdelijk ook, omdat ik wat meer zakelijke reiskosten maak en wellicht nog een soort van jaarlijkse bonus.quote:
Het lijkt mij heel vet van smaak?quote:Op maandag 29 november 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Witte chocoladevlokken zijn minder lekker dan ik had verwacht.
De mijne permanentquote:Op maandag 29 november 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mijne volgende maand tijdelijk ook, omdat ik wat meer zakelijke reiskosten maak en wellicht nog een soort van jaarlijkse bonus.
Ik mix ze met pure vlokkenquote:Op maandag 29 november 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Had laatst witte chocoladepasta gehaald, die viel ook flink tegen.quote:Op maandag 29 november 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij krijg ik ook mijn beoordeling in december, dus misschien de mijne ook permanentquote:Op maandag 29 november 2021 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mijne permanent![]()
En met een beetje mazzel in maart weer
[..]
Ik mix ze met pure vlokken
Zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik ook mijn beoordeling in december, dus misschien de mijne ook permanentgeen idee
quote:Op maandag 29 november 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Beetje teriyaki voor dummies.quote:Op maandag 29 november 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Zou dit wat zijn?
https://tasty.co/recipe/3-ingredient-teriyaki-chicken
Ja, dat zal best lekker zijn, vind het persoonlijk wat veel suikerquote:Op maandag 29 november 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Zou dit wat zijn?
Jaquote:Op maandag 29 november 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje teriyaki voor dummies.
Was ze zo aan het spoken?quote:Op maandag 29 november 2021 09:48 schreef Haags het volgende:
Wat een waanzinnige kut nacht
Maarja kind is negatief getest, das dan ook wel weer fijn.
ja dat zag ik ook maar er missen geen hele belangrijke ingredienten ofzo?quote:Op maandag 29 november 2021 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zal best lekker zijn, vind het persoonlijk wat veel suiker
hier hopelijk ook niet.quote:Op maandag 29 november 2021 09:53 schreef Ama het volgende:
Zoals verwacht gaat het kerstdiner op werk niet meer door.
Ja mooi. De tering hey. Viel geloof ik pas om 5 uur in slaap of zo.quote:
Rijstwijn ontbreekt (kunt ook sherry gebruiken) en verder zou ik er knoflook in doen, maar dat is persoonlijke smaakquote:Op maandag 29 november 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zag ik ook maar er missen geen hele belangrijke ingredienten ofzo?
En toen om 0600 weer op?quote:Op maandag 29 november 2021 09:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mooi. De tering hey. Viel geloof ik pas om 5 uur in slaap of zo.
Zou er zelf wat knoflook een pepertjes/sambal bij doenquote:Op maandag 29 november 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat minder suiker gebruiken anders lijkt teriyaki al snel op een dood beestje in de behanglijm.quote:Op maandag 29 november 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mierzoet juist, proef er niks van de volle witte chocola in.quote:Op maandag 29 november 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel vet van smaak?
Ja dacht vandaag beter om de knoflook te skippenquote:Op maandag 29 november 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er zelf wat knoflook een pepertjes/sambal bij doen
de helft?quote:Op maandag 29 november 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat minder suiker gebruiken anders lijkt teriyaki al snel op een dood beestje in de behanglijm.
Gewoon weer wakker maken wanneer jouw wekker gaat. Terugpakken die hap.quote:Op maandag 29 november 2021 09:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mooi. De tering hey. Viel geloof ik pas om 5 uur in slaap of zo.
Net zoals bij die pasta dusquote:Op maandag 29 november 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mierzoet juist, proef er niks van de volle witte chocola in.
Ja slim welquote:Op maandag 29 november 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht vandaag beter om de knoflook te skippen
quote:Op maandag 29 november 2021 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of je moet juist van dat plakkerige houden.
Oh bah.quote:Op maandag 29 november 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mierzoet juist, proef er niks van de volle witte chocola in.
Ik mis er wel groente bij.quote:Op maandag 29 november 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Zou dit wat zijn?
Een soort karamel-kipquote:Op maandag 29 november 2021 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of je moet juist van dat plakkerige houden.
Nee rond kwart voor 7 maakte mijn vriendin mij wakker met het nieuws dat de test negatief was.quote:
Top wel.quote:Op maandag 29 november 2021 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee rond kwart voor 7 maakte mijn vriendin mij wakker met het nieuws dat de test negatief was.
Godsamme
Cola kip is een ding.quote:Op maandag 29 november 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n kip met een fles cola in de cloaca.
Bourbon chickenquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n kip met een fles cola in de cloaca.
Dat had ze je later ook wel kunnen vertellenquote:Op maandag 29 november 2021 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee rond kwart voor 7 maakte mijn vriendin mij wakker met het nieuws dat de test negatief was.
Godsamme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |