SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen 15% korting op alles bij de Hema https://nl.pepper.com/kor(...)ting-op-alles-219287quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen 15% korting op alles bij de Hema https://nl.pepper.com/kor(...)ting-op-alles-219287
ja deden we al tochquote:Op zondag 28 november 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu noem je die zelf ook al zo.
quote:
OMIKRON! QuarantaineLipsquote:
Truste budaquote:Op zondag 28 november 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn tanden poetsen en dan nog even boekje lezen
'boekje lezen'quote:Op zondag 28 november 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn tanden poetsen en dan nog even boekje lezen
quote:Op zondag 28 november 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dik en plakkerig en het rook naar dooie kraai.
smurfenquote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Morgen weer prachtige mooie dingen doen.
quote:
Toch wel erg leuk te weten wie er schuil gaat achter deze mysterieuze nickquote:Op zondag 28 november 2021 23:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Valt nu mee. Ik heb wel rustig aan gedaan vandaag.
Duurt nog wel ff zeg...🤔quote:
Haha ja wel leuk om de user achter de nick te zien. Insgelijks.quote:Op zondag 28 november 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch wel erg leuk te weten wie er schuil gaat achter deze mysterieuze nick
Hallo Yvonnequote:Op zondag 28 november 2021 23:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Haha ja wel leuk om de user achter de nick te zien. Insgelijks.
Mooie inhaalactie, zoveel onbekenden in 1xquote:Op zondag 28 november 2021 23:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Haha ja wel leuk om de user achter de nick te zien. Insgelijks.
Dag meneer die ik helaas ook niet gemeet heb gisterenquote:Op zondag 28 november 2021 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dag mevrouw die ik net niet gemeet heb
ditquote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Morgen weer prachtige mooie dingen doen.
wacht watquote:Op zondag 28 november 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Mmm m'n pillow mist.
Nu ruik ik m'n eigen adem en kwijl en vette haar niet zo.
Je kussen natspuiten huehue voordat je er op gaat liggen klinkt nog steeds heel onprettigquote:Op zondag 28 november 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Mmm m'n pillow mist.
Nu ruik ik m'n eigen adem en kwijl en vette haar niet zo.
Ooooooh ja dan zeker wel jaquote:Op zondag 28 november 2021 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als Los, C.E en ik zouden gaan feestje vieren op een festival wil jij ook mee.
Laatste KSC meet is ook al wel echt 100 jaar geleden of zo.quote:Op zondag 28 november 2021 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we een meet moeten doen als Kwiwi weer eens in Nederland is.
quote:
Oh maar zo voelt het voor mij ook hoorquote:Op zondag 28 november 2021 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Wel eng hoor om jullie te ontmoeten. Ik kan in het echt alleen maar tegenvallen.
Ik kan beamen dat dat echt niet zo erg is als dat je doet voorkomen altijdquote:Op zondag 28 november 2021 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Wel eng hoor om jullie te ontmoeten. Ik kan in het echt alleen maar tegenvallen.
Ik heb CL eens gemeet.quote:Op zondag 28 november 2021 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar zo voelt het voor mij ook hoorMaar zou je het durven?
Ik heb CL 2x gemeetquote:Op zondag 28 november 2021 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
O Ja hoor. Heb al veel fokkers gemeet en ken er al een paar van hier dus m'n imago is al verpest.quote:Op zondag 28 november 2021 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2021 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan beamen dat dat echt niet zo erg is als dat je doet voorkomen altijd
Ik heb echt giga veel fokkers gemeet maar echt bijna niemand van hier.quote:Op zondag 28 november 2021 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja hoor. Heb al veel fokkers gemeet en ken er al een paar van hier dus m'n imago is al verpest.
Voor mij was de laatste KSC meet volgens mij die in Weird in 2016quote:Op zondag 28 november 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laatste KSC meet is ook al wel echt 100 jaar geleden of zo.
Dat heb ik met de oude ABO kliek.quote:Op zondag 28 november 2021 23:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken ook bijna iedereen uit R&P SC. Sommigen tig keer gemeet, en op de katten gepast enzo.
Ik heb denk ik de meeste gemeet vanuit VBL hier ook een zwik, maar daar van komt 90% niet meer hierquote:Op zondag 28 november 2021 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt giga veel fokkers gemeet maar echt bijna niemand van hier.
Vroeger was dat best heel vaak, en ook wel echt grote meets.quote:Op zondag 28 november 2021 23:48 schreef -Shii- het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel meets zijn georganiseerd al.
DaMart en Toekito ook wel eens gemeet.quote:Op zondag 28 november 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Van hier nu ken ik irl:
CL, Shii, TaMieke, Bomenverzameling, Fles. En van de nauwelijks nog aanwezigen Molo en DaMart en van de kort geleden vertrokkenen Miauw, Toekito en Arch-Indar. En dan nog een hele zwik die al erg lang weg zijn
Alleen bij mijn allereerste meet in 2010 leidde Fles de optocht langs de Stairwayquote:Op zondag 28 november 2021 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger was dat best heel vaak, en ook wel echt grote meets.
Ik zou niet eens weten hoe vaak in in de stairway geweest ben.
Sinds Corona kom ik geregeld in de ESF SC langs maar daardoor nog nooit iemand gemeetquote:Op zondag 28 november 2021 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja, nu vergeet ik helemaal de sjoelmeets/ESF meets bij Henk
Daar zaten we op een gegeven moment bijna elke maandagavond.
In de vroege KSC jaren paar keer bij DaMart thuis geweest in Zandvoort. Nu woont ie ook in Zoetermeer, maar schandalig als het is nooit bij hem langsgeweestquote:Op zondag 28 november 2021 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
DaMart en Toekito ook wel eens gemeet.
Ja, Zoetermeer, daar wil niemand heenquote:Op zondag 28 november 2021 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de vroege KSC jaren paar keer bij DaMart thuis geweest in Zandvoort. Nu woont ie ook in Zoetermeer, maar schandalig als het is nooit bij hem langsgeweest
koen woont erquote:Op maandag 29 november 2021 00:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, Zoetermeer, daar wil niemand heen
Succes. Je weet dat die wijken een doolhof zijn en dat niemand begrijpt waar de fuck je woont. O wachtquote:
dat veel wijken een doolhof zijn ben ik met je eensquote:Op maandag 29 november 2021 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Succes. Je weet dat die wijken een doolhof zijn en dat niemand begrijpt waar de fuck je woont. O wacht
Nicequote:Op maandag 29 november 2021 00:16 schreef Recce het volgende:
Cool plaatje van de komeet Churyumov-Gerasimenko, gemaakt door de Europese ruimteverkenner Rosetta.
[ afbeelding ]
De klif is ongeveer een kilometer hoog en door de geringe zwaartekracht op de komeet, zou een sprong te overleven zijn.
quote:Op maandag 29 november 2021 00:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hallo is dit weer he mid-nacht-wake-up?
Veel gejodel op TV daar?quote:Op maandag 29 november 2021 00:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]lig maar een beetje tv te kijken op de ipad in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |