SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Citroentje werkt het beste heb hier vlekken regelmatig door de jongens in hun kleding niks helpt zelfs een nacht in de vanish niet, puur boenen etc niet alleen citroentjequote:
Grote praktijk, ik heb inmiddels een ander behandelend arts. Vind ook dat je ze de kans moet geven fouten te herstellen, maar ik ben wel een zeik klant voor ze. Ik vertrouw niks, vraag continu door en wil alles begrijpen voor ik akkoord ga.quote:
Lijkt mij vrij normaal als het om je beestje gaat.quote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Grote praktijk, ik heb inmiddels een ander behandelend arts. Vind ook dat je ze de kans moet geven fouten te herstellen, maar ik ben wel een zeik klant voor ze. Ik vertrouw niks, vraag continu door en wil alles begrijpen voor ik akkoord ga.
M'n cavia met diarree kreeg laxeermiddelquote:Op zondag 28 november 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik de dierenarts aan zou vliegen als die fouten maakt met Nina Poekie.
Oh dan was ik inmiddels al 4 dierenartsen verder.quote:Op zondag 28 november 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik de dierenarts aan zou vliegen als die fouten maakt met Nina Poekie.
Het was haar geluk dat het gaasje uitkotsen op vrijdagavond gebeurde en de praktijk al gesloten was. Anders had het interessant beeldmateriaal opgeleverd denk ikquote:Op zondag 28 november 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Niet gek na alles tochquote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Grote praktijk, ik heb inmiddels een ander behandelend arts. Vind ook dat je ze de kans moet geven fouten te herstellen, maar ik ben wel een zeik klant voor ze. Ik vertrouw niks, vraag continu door en wil alles begrijpen voor ik akkoord ga.
Wat veel mensen niet weten is dat diarree ook een teken van verstopping is. Klinkt stom maar dat heet overloop diarreequote:Op zondag 28 november 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n cavia met diarree kreeg laxeermiddeltoen ben ik ook meteen naar een ander gegaan.
ik kan hier over mee pratenquote:Op zondag 28 november 2021 21:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet weten is dat diarree ook een teken van verstopping is. Klinkt stom maar dat heet overloop diarree
Ja als het er lekker langssijpelt. Maar dat was nu niet het geval.quote:Op zondag 28 november 2021 21:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet weten is dat diarree ook een teken van verstopping is. Klinkt stom maar dat heet overloop diarree
Misschien toch die verzekering maar eens afsluiten hier.quote:Op zondag 28 november 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Moet je goed kijken of t de moeite is. Gebitsproblemen waar ik nu mee zit worden bijv. bij 99% van de verzekeringen niet vergoed.quote:Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien toch die verzekering maar eens afsluiten hier.
Ook zo ongeveer mijn grootste angst dat er iets met de hond gebeurd.
Altijd de kleur van ontlasting in de gaten houden. Maja ik werk voor een MDL arts dus zit dit halve dagen aan mensen ongeveer uit te leggen. Netzo uitleggen wat een lactose intolerantie isquote:Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan hier over mee pratenal was het wel laxeermiddel induced overloop diarree
Daarom altijd gevoel volgen en goed in de gaten houdenquote:Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als het er lekker langssijpelt. Maar dat was nu niet het geval.
Ik heb wel eens een hondje verloren op de OK, ook met tanden trekken, maar die had al een zwak hartje en dat kon ik de dierenarts niet aanrekenen eigenlijk, dat beestje was pas 6.quote:Op zondag 28 november 2021 21:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Het was haar geluk dat het gaasje uitkotsen op vrijdagavond gebeurde en de praktijk al gesloten was. Anders had het interessant beeldmateriaal opgeleverd denk ik
Ik wil niet nadenken wat onze hond haar laatste jaren heeft gekostquote:Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien toch die verzekering maar eens afsluiten hier.
Ook zo ongeveer mijn grootste angst dat er iets met de hond gebeurd.
mja ik was toen euh.. 6 ofzo? of 8?quote:Op zondag 28 november 2021 21:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Altijd de kleur van ontlasting in de gaten houden. Maja ik werk voor een MDL arts dus zit dit halve dagen aan mensen ongeveer uit te leggen. Netzo uitleggen wat een lactose intolerantie is
Ik zag dat gebits- en bepaalde gewrichtsproblemen vaak uitgesloten zijn inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2021 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Moet je goed kijken of t de moeite is. Gebitsproblemen waar ik nu mee zit worden bijv. bij 99% van de verzekeringen niet vergoed.
En ras afhankelijk sluiten ze ook nog wel eea uitquote:Op zondag 28 november 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag dat gebits- en bepaalde gewrichtsproblemen vaak uitgesloten zijn inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |