SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Citroentje werkt het beste heb hier vlekken regelmatig door de jongens in hun kleding niks helpt zelfs een nacht in de vanish niet, puur boenen etc niet alleen citroentjequote:
Grote praktijk, ik heb inmiddels een ander behandelend arts. Vind ook dat je ze de kans moet geven fouten te herstellen, maar ik ben wel een zeik klant voor ze. Ik vertrouw niks, vraag continu door en wil alles begrijpen voor ik akkoord ga.quote:
Lijkt mij vrij normaal als het om je beestje gaat.quote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Grote praktijk, ik heb inmiddels een ander behandelend arts. Vind ook dat je ze de kans moet geven fouten te herstellen, maar ik ben wel een zeik klant voor ze. Ik vertrouw niks, vraag continu door en wil alles begrijpen voor ik akkoord ga.
M'n cavia met diarree kreeg laxeermiddelquote:Op zondag 28 november 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik de dierenarts aan zou vliegen als die fouten maakt met Nina Poekie.
Oh dan was ik inmiddels al 4 dierenartsen verder.quote:Op zondag 28 november 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik de dierenarts aan zou vliegen als die fouten maakt met Nina Poekie.
Het was haar geluk dat het gaasje uitkotsen op vrijdagavond gebeurde en de praktijk al gesloten was. Anders had het interessant beeldmateriaal opgeleverd denk ikquote:Op zondag 28 november 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Niet gek na alles tochquote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Grote praktijk, ik heb inmiddels een ander behandelend arts. Vind ook dat je ze de kans moet geven fouten te herstellen, maar ik ben wel een zeik klant voor ze. Ik vertrouw niks, vraag continu door en wil alles begrijpen voor ik akkoord ga.
Wat veel mensen niet weten is dat diarree ook een teken van verstopping is. Klinkt stom maar dat heet overloop diarreequote:Op zondag 28 november 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n cavia met diarree kreeg laxeermiddeltoen ben ik ook meteen naar een ander gegaan.
ik kan hier over mee pratenquote:Op zondag 28 november 2021 21:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet weten is dat diarree ook een teken van verstopping is. Klinkt stom maar dat heet overloop diarree
Ja als het er lekker langssijpelt. Maar dat was nu niet het geval.quote:Op zondag 28 november 2021 21:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet weten is dat diarree ook een teken van verstopping is. Klinkt stom maar dat heet overloop diarree
Misschien toch die verzekering maar eens afsluiten hier.quote:Op zondag 28 november 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Moet je goed kijken of t de moeite is. Gebitsproblemen waar ik nu mee zit worden bijv. bij 99% van de verzekeringen niet vergoed.quote:Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien toch die verzekering maar eens afsluiten hier.
Ook zo ongeveer mijn grootste angst dat er iets met de hond gebeurd.
Altijd de kleur van ontlasting in de gaten houden. Maja ik werk voor een MDL arts dus zit dit halve dagen aan mensen ongeveer uit te leggen. Netzo uitleggen wat een lactose intolerantie isquote:Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan hier over mee pratenal was het wel laxeermiddel induced overloop diarree
Daarom altijd gevoel volgen en goed in de gaten houdenquote:Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als het er lekker langssijpelt. Maar dat was nu niet het geval.
Ik heb wel eens een hondje verloren op de OK, ook met tanden trekken, maar die had al een zwak hartje en dat kon ik de dierenarts niet aanrekenen eigenlijk, dat beestje was pas 6.quote:Op zondag 28 november 2021 21:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Het was haar geluk dat het gaasje uitkotsen op vrijdagavond gebeurde en de praktijk al gesloten was. Anders had het interessant beeldmateriaal opgeleverd denk ik
Ik wil niet nadenken wat onze hond haar laatste jaren heeft gekostquote:Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien toch die verzekering maar eens afsluiten hier.
Ook zo ongeveer mijn grootste angst dat er iets met de hond gebeurd.
mja ik was toen euh.. 6 ofzo? of 8?quote:Op zondag 28 november 2021 21:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Altijd de kleur van ontlasting in de gaten houden. Maja ik werk voor een MDL arts dus zit dit halve dagen aan mensen ongeveer uit te leggen. Netzo uitleggen wat een lactose intolerantie is
Ik zag dat gebits- en bepaalde gewrichtsproblemen vaak uitgesloten zijn inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2021 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Moet je goed kijken of t de moeite is. Gebitsproblemen waar ik nu mee zit worden bijv. bij 99% van de verzekeringen niet vergoed.
En ras afhankelijk sluiten ze ook nog wel eea uitquote:Op zondag 28 november 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag dat gebits- en bepaalde gewrichtsproblemen vaak uitgesloten zijn inderdaad.
Wat een cute beestjequote:Op zondag 28 november 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hondje verloren op de OK, ook met tanden trekken, maar die had al een zwak hartje en dat kon ik de dierenarts niet aanrekenen eigenlijk, dat beestje was pas 6.
Rust zacht kleine Belhamel![]()
https://i.imgur.com/hWmTmoO.jpg
quote:Op zondag 28 november 2021 21:27 schreef Goitske het volgende:
[..]
En ras afhankelijk sluiten ze ook nog wel eea uit
Ja daarom. Ergens houdt het natuurlijk op, zeker als ze pijn hebben. Ook nog eens co-ouderschap dus het is sowieso beetje complexquote:Op zondag 28 november 2021 21:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik wil niet nadenken wat onze hond haar laatste jaren heeft gekost
Waarom zou je een kreupel paard willen?quote:Op zondag 28 november 2021 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond een cavia al veel geld, maar ik ben sowieso blij dat ik geen kreupel paard bezit.
Die bedragen![]()
Niet, maar dat kost vreselijk veel geld.quote:Op zondag 28 november 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou je een kreupel paard willen?
Frikandellenvlees.quote:Op zondag 28 november 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou je een kreupel paard willen?
Ja ik geloofde het ook niet toen ze belden in eerste instantie.quote:Op zondag 28 november 2021 21:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat een cute beestje![]()
Is trouwens mn grootste angst, dat ze morgen bellen dat t niet goed is gegaan
Oor ontsteking bij een beagle ivm hangorenquote:Op zondag 28 november 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maagkantelingen bij een Duitse dog bijvoorbeeld
quote:Op zondag 28 november 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hondje verloren op de OK, ook met tanden trekken, maar die had al een zwak hartje en dat kon ik de dierenarts niet aanrekenen eigenlijk, dat beestje was pas 6.
Rust zacht kleine Belhamel![]()
https://i.imgur.com/hWmTmoO.jpg
Ok, klikt zoekresultaten weg.quote:Op zondag 28 november 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet, maar dat kost vreselijk veel geld.
hm die van mn ouders heef totaal geen hangoren hahaquote:Op zondag 28 november 2021 21:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oor ontsteking bij een beagle ivm hangoren
quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 21:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat een cute beestje![]()
Is trouwens mn grootste angst, dat ze morgen bellen dat t niet goed is gegaan
Wat had je erop geschreven? dan ben ik je digitale post-itquote:Op zondag 28 november 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kleine memo-plakkers die niet plakken.
Hoe verzinnen ze het.
Niets, want het zijn plakkertjes voor een boek, om iets snel op te zoekenquote:Op zondag 28 november 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat had je erop geschreven? dan ben ik je digitale post-it
Heksenbrouwsels?quote:Op zondag 28 november 2021 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, want het zijn plakkertjes voor een boek, om iets snel op te zoeken
hij is gestruikeld over een bal van je vent?quote:Op zondag 28 november 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
Mijn maffiosi kat heeft trouwens een 'voetbalknie'.
Wat is het?quote:Op zondag 28 november 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
Mijn maffiosi kat heeft trouwens een 'voetbalknie'.
Ja, verzinsels van de (r)overheidquote:
één van de paarden van mijn moeder heeft een slechte schouder.quote:Op zondag 28 november 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet, maar dat kost vreselijk veel geld.
Afgescheurde kruisband aan z'n knie. Dus hopelijk fixt de ontstekingsremmer dat nog wat en nemen de andere pezen het wat over anders moet hij er waarschijnlijk aan geopereerd worden. Dierenarts vond dat eigenlijk niet echt een goed idee gezien zijn leeftijd.quote:
Géén idee. Beest is van zichzelf nogal lompigquote:Op zondag 28 november 2021 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij is gestruikeld over een bal van je vent?
Ownoes, is de osteopaat ook al langs geweest ?quote:Op zondag 28 november 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één van de paarden van mijn moeder heeft een slechte schouder.
500 euro per maand aan botox en stamcellen
Dat is shit en zieligquote:Op zondag 28 november 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Afgescheurde kruisband aan z'n knie. Dus hopelijk fixt de ontstekingsremmer dat nog wat en nemen de andere pezen het wat over anders moet hij er waarschijnlijk aan geopereerd worden. Dierenarts vond dat eigenlijk niet echt een goed idee gezien zijn leeftijd.
Een ex had twee oude paarden, die leefde af en toe op water en brood en ze kocht amper kleding en lippenstift zoveel was ze kwijt aan die beesten.quote:Op zondag 28 november 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownoes, is de osteopaat ook al langs geweest ?![]()
500 per maand, loopt men aardig op leeg.![]()
Als een paard ernstige peesproblemen heeft, zeg dan ook maar je portemonnee gedag.
Hier in de buurt zit ook een zaak, daar ga ik liefst iedere dag bedelen om een handje nootjesquote:Op zondag 28 november 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die nootjes van de markt zijn zo lekker
Zeker als ze nog warm zijn
Ja je hebt twee soorten paardentypes.quote:Op zondag 28 november 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ex had twee oude paarden, die leefde af en toe op water en brood en ze kocht amper kleding en lippenstift zoveel was ze kwijt aan die beesten.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Géén idee. Beest is van zichzelf nogal lompig
HM, ik bedenk mij dat wij hier helemaal geen nootjeszaak hebben, dus als ik voor mezelf zou willen beginnen, zou dit een gat in de markt zijnquote:Op zondag 28 november 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit ook een zaak, daar ga ik liefst iedere dag bedelen om een handje nootjes
De verzekering zei ook: joejoequote:Op zondag 28 november 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownoes, is de osteopaat ook al langs geweest ?![]()
500 per maand, loopt men aardig op leeg.![]()
Als een paard ernstige peesproblemen heeft, zeg dan ook maar je portemonnee gedag.
Een paard met lippenstift ziet er ook wel gek uit.quote:Op zondag 28 november 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ex had twee oude paarden, die leefde af en toe op water en brood en ze kocht amper kleding en lippenstift zoveel was ze kwijt aan die beesten.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een paard met lippenstift ziet er ook wel gek uit.
US bedoelt wss met lippenstift de piel van dat paardquote:Op zondag 28 november 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou US daarmee in bed gelegen hebben?quote:Op zondag 28 november 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja... hij heeft wel eens vaker (want lomp) dat ie ff niet zo lekker loopt, ergens dacht ik nu... klopt niet. Was dus ook zo. Dat hele knietje kon gewoon heen en weer en geen kik geven.quote:
"Loopt niet te kloten, koopt allen 4E's noten"quote:Op zondag 28 november 2021 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HM, ik bedenk mij dat wij hier helemaal geen nootjeszaak hebben, dus als ik voor mezelf zou willen beginnen, zou dit een gat in de markt zijn
quote:Op zondag 28 november 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Loopt niet te kloten, koopt allen 4E's noten"
Ja ik zou ook ver gaan om mijn beestje weer op te lappen.quote:Op zondag 28 november 2021 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... hij heeft wel eens vaker (want lomp) dat ie ff niet zo lekker loopt, ergens dacht ik nu... klopt niet. Was dus ook zo. Dat hele knietje kon gewoon heen en weer en geen kik geven.![]()
Zegt die pipo... ja eerst dit maar proberen want opereren is ook wel duur... dus ik 'wat is duur'... Ja, dat is relatief. Precies. Dus zo lang hij er nog zin aan heeft en het nog kan en goed voor hem is gaat ie gewoon onder het mes als het moet.
Dat was wel een monster in bedquote:Op zondag 28 november 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou US daarmee in bed gelegen hebben?
Zolang het de moeite waard is en beestje blij leven kan hebben zeker.quote:Op zondag 28 november 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik zou ook ver gaan om mijn beestje weer op te lappen.
Nou ja... als vruchtbare vrouw staat die vraag eigenlijk soort van gelijk aan 'moeten we nog rekening houden met zwangerschapsverlof'.quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist dus niet dat men in een sollicitatie eigenlijk niet mag vragen naar de burgerlijke staat. Vond dat altijd een vrij normale interesse-vraag.
Even de eierstokken peilen.quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist dus niet dat men in een sollicitatie eigenlijk niet mag vragen naar de burgerlijke staat. Vond dat altijd een vrij normale interesse-vraag.
Bij mannen tegenwoordig ook. Heb het idee dat sommige mannelijke collega's maar gewoon overal kinderen maken om verlof te krijgen.quote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja... als vruchtbare vrouw staat die vraag eigenlijk soort van gelijk aan 'moeten we nog rekening houden met zwangerschapsverlof'.
True, maar tegenwoordig hebben mannen ook wat langer verlof dan de 2 dagen die zij eerst hadden.quote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja... als vruchtbare vrouw staat die vraag eigenlijk soort van gelijk aan 'moeten we nog rekening houden met zwangerschapsverlof'.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even de eierstokken peilen.
Zo kreeg ik een keer een sollicitant, slap handje kreeg ik al en hij had het steeds over zijn partner dus ik vroeg op een gegeven moment, bende gij soms homosensueel of zo? Hij heel brutaal, ja ik ben flikker en wat dan nog? Niks maar je bent aangenomen, joehoe.quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat vind ik ten alle tijde het belangrijkste. Maar soms vind ik dat ook wel een lastige. Een kat laat bijvoorbeeld niet altijd zien dat hij ziek is of pijn heeft. Dus ben eigenlijk bang dat ik ze dan te lang laat leven omdat ik ze niet wil missen of niet goed ingeschat heb.quote:Op zondag 28 november 2021 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het de moeite waard is en beestje blij leven kan hebben zeker.
Oh... je krijgt als man ook zwangerschapsverlof bij al je bijvrouwen?quote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mannen tegenwoordig ook. Heb het idee dat sommige mannelijke collega's maar gewoon overal kinderen maken om verlof te krijgen.
Ewllll slappe dodevis-handjesquote:Op zondag 28 november 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo kreeg ik een keer een sollicitant, slap handje kreeg ik al en hij had het steeds over zijn partner dus ik vroeg op een gegeven moment, bende gij soms homosensueel of zo? Hij heel brutaal, ja ik ben flikker en wat dan nog? Niks maar je bent aangenomen, joehoe.
Ik zou met de vraag geen moeite hebben, wel met de conclusie die getrokken wordt na t antwoord.quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet eigenlijk zijn seks en evt kinderenquote:Op zondag 28 november 2021 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]"Hoe denkt u over kinderen?"
Sollicitant: gatver..
Oke, aangenomen!
Ownoes.quote:
Ik zeg heel vaak soort van semi expres partner. Soms worden mensen daar heel zenuwachtig vanquote:Op zondag 28 november 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo kreeg ik een keer een sollicitant, slap handje kreeg ik al en hij had het steeds over zijn partner dus ik vroeg op een gegeven moment, bende gij soms homosensueel of zo? Hij heel brutaal, ja ik ben flikker en wat dan nog? Niks maar je bent aangenomen, joehoe.
Per ongeluk zwanger worden moet je wel je best voor doen tegenwoordig.quote:Op zondag 28 november 2021 21:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Moet eigenlijk zijn seks en evt kinderen
Kan ook per ongeluk een zwangerschap komen en dan kan een vrouw last van de hormonen hebben en van het kind gaan houden
Ja, die aannames...quote:Op zondag 28 november 2021 21:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou met de vraag geen moeite hebben, wel met de conclusie die getrokken wordt na t antwoord.
Als vrouw rond de 30 die verloofd is wordt je toch al snel weggezet als "die gaat binnen 3 jaar biggen en ligt dr dan maanden uit"
Geen idee hoe ze het controleren. Als ik tegen mijn baas zou zeggen dat ik een kleine zou krijgen zouden ze me best geloven. Even geboorte-kaartje opsturen en lekker op vakantie.quote:Op zondag 28 november 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh... je krijgt als man ook zwangerschapsverlof bij al je bijvrouwen?
Ja ik zei, dat handje gaf het meteen weg jonguh dus doe daar wat aan als ik je naar klanten stuur want dat komt week, zwak, laf en slap over maar helaas heeft dat niet geholpen, gelukkig heeft hij andere charmes.quote:Op zondag 28 november 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewllll slappe dodevis-handjes![]()
![]()
![]()
Heb je hem wel het advies gegeven om iets aan die handdruk te doen?
Ik vind het dan wel een heel raar sollicitatiegesprek worden.quote:Op zondag 28 november 2021 21:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Moet eigenlijk zijn seks en evt kinderen
Kan ook per ongeluk een zwangerschap komen en dan kan een vrouw last van de hormonen hebben en van het kind gaan houden
Bij mij is het ook reden van discussie en twijfel geweest.quote:Op zondag 28 november 2021 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die aannames...![]()
Ik heb een keer te horen gekregen van een directe collega dat ze mij niet aan zou nemen om precies die reden. Ik heb geen kinderen en zij momenteel 2![]()
Boah... op zich kan je daar best statistiek op los latenquote:Op zondag 28 november 2021 21:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou met de vraag geen moeite hebben, wel met de conclusie die getrokken wordt na t antwoord.
Als vrouw rond de 30 die verloofd is wordt je toch al snel weggezet als "die gaat binnen 3 jaar biggen en ligt dr dan maanden uit"
Denk dat je wel je burgerlijke stand moet laten zien ofzoquote:Op zondag 28 november 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het controleren. Als ik tegen mijn baas zou zeggen dat ik een kleine zou krijgen zouden ze me best geloven. Even geboorte-kaartje opsturen en lekker op vakantie.
Sowieso vrouw rond de 30 nog geen kinderen.... Heb je geen verloving voor nodigquote:Op zondag 28 november 2021 21:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |