abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202383674
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_202383687
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:14 schreef Goitske het volgende:

[..]
e:[/b]
Vanish FTW
Citroentje werkt het beste heb hier vlekken regelmatig door de jongens in hun kleding niks helpt zelfs een nacht in de vanish niet, puur boenen etc niet alleen citroentje
[/quote]
Vorige week nog mee in de handen gestaan :o
Maar die bloedvlek ging er vanmorgen rap uit met Vanish :@
Tap tap tap
pi_202383690
TT :)
pi_202383694
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Andere dierenarts geen optie?
Grote praktijk, ik heb inmiddels een ander behandelend arts. Vind ook dat je ze de kans moet geven fouten te herstellen, maar ik ben wel een zeik klant voor ze. Ik vertrouw niks, vraag continu door en wil alles begrijpen voor ik akkoord ga.
pi_202383715
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef Puala het volgende:

[..]
Grote praktijk, ik heb inmiddels een ander behandelend arts. Vind ook dat je ze de kans moet geven fouten te herstellen, maar ik ben wel een zeik klant voor ze. Ik vertrouw niks, vraag continu door en wil alles begrijpen voor ik akkoord ga.
Lijkt mij vrij normaal als het om je beestje gaat.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_202383719
Ik denk dat ik de dierenarts aan zou vliegen als die fouten maakt met Nina Poekie.
pi_202383728
quote:
8s.gif Op zondag 28 november 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik de dierenarts aan zou vliegen als die fouten maakt met Nina Poekie.
M'n cavia met diarree kreeg laxeermiddel :{ toen ben ik ook meteen naar een ander gegaan.
Tap tap tap
pi_202383738
quote:
Oh dan was ik inmiddels al 4 dierenartsen verder.
Als ik toen wist wat ik nu weet...
pi_202383740
quote:
Het was haar geluk dat het gaasje uitkotsen op vrijdagavond gebeurde en de praktijk al gesloten was. Anders had het interessant beeldmateriaal opgeleverd denk ik :@
pi_202383742
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef Puala het volgende:

[..]
Niet gek na alles toch
pi_202383755
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n cavia met diarree kreeg laxeermiddel :{ toen ben ik ook meteen naar een ander gegaan.
Wat veel mensen niet weten is dat diarree ook een teken van verstopping is. Klinkt stom maar dat heet overloop diarree
pi_202383766
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:20 schreef Goitske het volgende:

[..]
Wat veel mensen niet weten is dat diarree ook een teken van verstopping is. Klinkt stom maar dat heet overloop diarree
ik kan hier over mee praten ;( al was het wel laxeermiddel induced overloop diarree :X
pi_202383773
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:20 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ja als het er lekker langssijpelt. Maar dat was nu niet het geval.
Tap tap tap
pi_202383778
quote:
Misschien toch die verzekering maar eens afsluiten hier.

Ook zo ongeveer mijn grootste angst dat er iets met de hond gebeurd.
pi_202383793
quote:
15s.gif Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Moet je goed kijken of t de moeite is. Gebitsproblemen waar ik nu mee zit worden bijv. bij 99% van de verzekeringen niet vergoed.
pi_202383795
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef FranticDJ het volgende:

[..]
ik kan hier over mee praten ;( al was het wel laxeermiddel induced overloop diarree :X
Altijd de kleur van ontlasting in de gaten houden. Maja ik werk voor een MDL arts dus zit dit halve dagen aan mensen ongeveer uit te leggen. Netzo uitleggen wat een lactose intolerantie is
pi_202383813
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja als het er lekker langssijpelt. Maar dat was nu niet het geval.
Daarom altijd gevoel volgen en goed in de gaten houden
pi_202383816
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:19 schreef Puala het volgende:

[..]
Het was haar geluk dat het gaasje uitkotsen op vrijdagavond gebeurde en de praktijk al gesloten was. Anders had het interessant beeldmateriaal opgeleverd denk ik :@
Ik heb wel eens een hondje verloren op de OK, ook met tanden trekken, maar die had al een zwak hartje en dat kon ik de dierenarts niet aanrekenen eigenlijk, dat beestje was pas 6.

Rust zacht kleine Belhamel ;(

https://i.imgur.com/hWmTmoO.jpg
pi_202383822
Onze hond had epilepsie, al vanaf jonge leeftijd. Toen ze ouder was kreeg ze vaak blaasontsteking en de antibiotica werkten maar tijdelijk, dus op een gegeven moment kreeg ze standaard elke dag AB want ze was al oud dus dan kon het geen kwaad. Wisten wij veel dat ze 18 zou worden.
Ze was ook ineens hartstikke ziek, geen idee waarvan. Dat ze ineens voor apegapen op het kleed lag te rillen van de koorts. Ze was ook neurologisch niet in orde en ze dierenarts wist niet of het een virus was of dat ze vergif binnen had gekregen. Was even kantje boord toen -O-
Tap tap tap
pi_202383829
quote:
15s.gif Op zondag 28 november 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik wil niet nadenken wat onze hond haar laatste jaren heeft gekost :@
pi_202383835
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:22 schreef Goitske het volgende:

[..]
Altijd de kleur van ontlasting in de gaten houden. Maja ik werk voor een MDL arts dus zit dit halve dagen aan mensen ongeveer uit te leggen. Netzo uitleggen wat een lactose intolerantie is
mja ik was toen euh.. 6 ofzo? of 8?

had een ontsteking van mn lymfeklieren bij mn darmen waardoor mn darmen dichtgedrukt werden. Dus kreeg ik in t ziekenhuis laxeermiddel omdat ze dachten dat t een reguliere verstopping was.

Na een anal probe zagen ze wat 't echt was.
pi_202383849
Ik vond een cavia al veel geld, maar ik ben sowieso blij dat ik geen kreupel paard bezit.
Die bedragen :{w :X
pi_202383853
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:22 schreef Puala het volgende:

[..]
Moet je goed kijken of t de moeite is. Gebitsproblemen waar ik nu mee zit worden bijv. bij 99% van de verzekeringen niet vergoed.
Ik zag dat gebits- en bepaalde gewrichtsproblemen vaak uitgesloten zijn inderdaad.
pi_202383862
Zin in een toetje maar heb niks. I
Tap tap tap
pi_202383866
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik zag dat gebits- en bepaalde gewrichtsproblemen vaak uitgesloten zijn inderdaad.
En ras afhankelijk sluiten ze ook nog wel eea uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')