SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
quote:Op zondag 28 november 2021 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Er viel ineens een stuk kip met pesto en paprika op m'n iPad en ik weet niet goed waar het vandaan kwam. Denk uit m'n sjaaltje of zo
Er viel ineens een stuk kip met pesto en paprika op m'n iPad en ik weet niet goed waar het vandaan kwam. Denk uit m'n sjaaltje of zo
Er gaat hier een nieuwe wind waaien Bianca, en niemand gaat dat echt leuk vinden!quote:
Ja echt hoor.quote:Op zondag 28 november 2021 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende keer zoiets dragen bij t eten?
Oke, Herbert.quote:Op zondag 28 november 2021 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er gaat hier een nieuwe wind waaien Bianca, en niemand gaat dat echt leuk vinden!
Die dingen hebben twee standen:quote:Op zondag 28 november 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week moest ik m'n hand ergens even ontsmetten voor ik naar binnen ging, dus ik hou m'n hand onder dat pompje... zit er aan de voorkant een slangetje waar die gel uitkwam. Dus m'n hele mouw zat onder.
Waarom ben ik zo.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 28 november 2021 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dingen hebben twee standen:
1. Tsunami
2. Niets.
Gaat dat met je erotische handelingen ook zo?quote:Op zondag 28 november 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week moest ik m'n hand ergens even ontsmetten voor ik naar binnen ging, dus ik hou m'n hand onder dat pompje... zit er aan de voorkant een slangetje waar die gel uitkwam. Dus m'n hele mouw zat onder.
Waarom ben ik zo.
De desinfectiedispenser, maar ik kon even niet op het woord komen.quote:
dit gaat over je hitachi magic wand?quote:Op zondag 28 november 2021 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dingen hebben twee standen:
1. Tsunami
2. Niets.
Dit is geen makkelijk normaal woord voor algemeen gebruik.quote:Op zondag 28 november 2021 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De desinfectiedispenser, maar ik kon even niet op het woord komen.
Van "dingen" vond ik wel dat het de lading dekte.
de handsquirtquote:Op zondag 28 november 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is geen makkelijk normaal woord voor algemeen gebruik.
Nee.quote:Op zondag 28 november 2021 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit gaat over je hitachi magic wand?
Ik gebruik het niet dagelijks nee.quote:Op zondag 28 november 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is geen makkelijk normaal woord voor algemeen gebruik.
Hoe was het in Groningen?quote:Op zondag 28 november 2021 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik gebruik het niet dagelijks nee.
Eigenlijk ook niet maandelijks
quote:Op zondag 28 november 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik zo.
De K-Koerier?quote:Op zondag 28 november 2021 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Ben een beetje bang dat @:4EverBlackEyed stiekem gewoon hier in het dorp woont, in het lokale maandblad stond een recept voor broccoli-prei-gehakt schotel
Ja, was leuk!quote:
Nog cultuur gesnoven? Eierballen gegeten?quote:Op zondag 28 november 2021 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was leuk!
Alleen waren we er ergens in de avond en na 20.00 ging alles natuurlijk dicht, dus niet echt heel veel gezien.
Wel veel gegeten
quote:Op zondag 28 november 2021 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Ben een beetje bang dat @:4EverBlackEyed stiekem gewoon hier in het dorp woont, in het lokale maandblad stond een recept voor broccoli-prei-gehakt schotel
Nee de K-Koerier is een schimmige pizzatentquote:
Ben in het Forum geweest, mega gebouw joh en heb geen eierbal gezienquote:Op zondag 28 november 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog cultuur gesnoven? Eierballen gegeten?
Biefstuk, steak, entrecote of rib-eye zeker, iets anders is er niet te krijgen in Groningen.quote:Op zondag 28 november 2021 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was leuk!
Alleen waren we er ergens in de avond en na 20.00 ging alles natuurlijk dicht, dus niet echt heel veel gezien.
Wel veel gegeten
Hoe lang al?quote:Op zondag 28 november 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
“In totaal zag ze al enkele tientallen patiënten met de nieuwe variant. In de meeste gevallen waren het gezonde mannen die zich erg vermoeid voelen en klagen over een pijnlijk lichaam.”
Ik denk dat ik omicron heb
Ik heb het al een paar jaar.quote:Op zondag 28 november 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
“In totaal zag ze al enkele tientallen patiënten met de nieuwe variant. In de meeste gevallen waren het gezonde mannen die zich erg vermoeid voelen en klagen over een pijnlijk lichaam.”
En eierballen, maar ik ben niet in een snackbar geweestquote:Op zondag 28 november 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biefstuk, steak, entrecote of rib-eye zeker, iets anders is er niet te krijgen in Groningen.
O, dat raar gevormde gebouw dat ze zo patsboem op een plein hebben geplant? Daar heb ik een docu over gezien. Weet niet of ik het mooi vindquote:Op zondag 28 november 2021 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben in het Forum geweest, mega gebouw joh en heb geen eierbal gezien
Zeker.quote:Op zondag 28 november 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je weer lekker slapen vannacht.
quote:Op zondag 28 november 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, mooi is anders, maar wel heel hoogquote:Op zondag 28 november 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat raar gevormde gebouw dat ze zo patsboem op een plein hebben geplant? Daar heb ik een docu over gezien. Weet niet of ik het mooi vind
Best mooi gedaan. Van binnen ook wel.quote:Op zondag 28 november 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat raar gevormde gebouw dat ze zo patsboem op een plein hebben geplant? Daar heb ik een docu over gezien. Weet niet of ik het mooi vind
Eierballen in het hotelquote:Op zondag 28 november 2021 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En eierballen, maar ik ben niet in een snackbar geweest
Het zou wel mooi zijn als deze variant echt heel mild is en dan dominant wordt.quote:
Geen hoogtevrees op de roltrappen?quote:Op zondag 28 november 2021 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mooi is anders, maar wel heel hoog
Pardon! Doe normaal!quote:Op zondag 28 november 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best mooi gedaan. Van binnen ook wel.
Beter dan de standaard saaie architectuur die we in Nederland hebben.
Ik vind een gehaktbal Kiekeboe leukerquote:Op zondag 28 november 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eierballen in het hotel [ afbeelding ]
Is wel goed voor de acceptatie van het virus, nu nog baby's, jonge meisjes, huiskatten en twijfelaars.quote:Op zondag 28 november 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog milder dan worden de doden weer levend.quote:Op zondag 28 november 2021 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als deze variant echt heel mild is en dan dominant wordt.
Maar even afwachten nog.
Mwah, afgezien van de rare vorm is het net zo brutalistisch als menig kantoorgebouw dat je langs de snelweg ziet.quote:Op zondag 28 november 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, dat viel wel mee, maar Wattenschijfje leunde op mij toen we naar beneden gingen en toen kukelde ik bijna van de roltrap afquote:Op zondag 28 november 2021 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen hoogtevrees op de roltrappen?
quote:Op zondag 28 november 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog milder dan worden de doden weer levend.
vast nietquote:Op zondag 28 november 2021 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar even afwachten nog.
Heeft ze wel genoten van het uitje? Veel whiepen zeker?quote:Op zondag 28 november 2021 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat viel wel mee, maar Wattenschijfje leunde op mij toen we naar beneden gingen en toen kukelde ik bijna van de roltrap af
Dit lelijke ding?quote:Op zondag 28 november 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Das hetzellufdequote:Op zondag 28 november 2021 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een gehaktbal Kiekeboe leuker![]()
Inb4: WASDA?
Personeelstekort opgelost.quote:Op zondag 28 november 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog milder dan worden de doden weer levend.
wat is dat?quote:Op zondag 28 november 2021 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit lelijke ding?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 november 2021 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze wel genoten van het uitje? Veel whiepen zeker?
Dan kukel je een stuk naar beneden.quote:Op zondag 28 november 2021 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat viel wel mee, maar Wattenschijfje leunde op mij toen we naar beneden gingen en toen kukelde ik bijna van de roltrap af
Het idee aan de binnenkant is wel goed uitgevoerd. Dat is niet als menig kantoorgebouw. Buitenkant is ook wel over nagedacht, volgens mij duurde het wel een paar jaar voordat de deuren goed werkten.quote:Op zondag 28 november 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, afgezien van de rare vorm is het net zo brutalistisch als menig kantoorgebouw dat je langs de snelweg ziet.
Hallo vetje kroketjequote:
Nee deze is gecombineerd met Ebola en HIV, binnen 2 jaar is de helft van de mensheid uitgestorvenquote:Op zondag 28 november 2021 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar even afwachten nog.
Oh, zo ziet het er uit.. ik heb het alleen in het donker gezienquote:Op zondag 28 november 2021 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit lelijke ding?![]()
[ afbeelding ]
Alleen mensen die een vaccin gehad hebben.quote:Op zondag 28 november 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee deze is gecombineerd met Ebola en HIV, binnen 2 jaar is de helft van de mensheid uitgestorven
quote:Op zondag 28 november 2021 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Megafoon tegen haar hoofdje en dwars door Groningen banjeren
Kudt !!!quote:Op zondag 28 november 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee deze is gecombineerd met Ebola en HIV, binnen 2 jaar is de helft van de mensheid uitgestorven
Zie ik Hugo als ik klik?quote:Op zondag 28 november 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
oh niks aan de hand jongens
https://nos.nl/video/2407(...)een-reden-tot-paniek
Nou mooi zo.quote:Op zondag 28 november 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht trouwens jouw bolide voorbij te zien zoeven op de snelweg, maar er zaten twee vrouwen inquote:
quote:Op zondag 28 november 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2021 20:05 schreef Haags het volgende:
Ben wel benieuwd wat van Ranst er vanavond bij Humberto over weet te vertellen. Die was ook voorzichtig positief in zijn tweet over deze variant.
* Zet blonde pruik afquote:Op zondag 28 november 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens jouw bolide voorbij te zien zoeven op de snelweg, maar er zaten twee vrouwen in
quote:Op zondag 28 november 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee een soort uilerige huisvrouw die het zaad in je ballen doet stollen.
Ik durf niet te klikken.quote:
Maar wel met een fijne, relativerende boodschapquote:Op zondag 28 november 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda lag gewoon op de achterbank, die was helemaal uitgeputquote:Op zondag 28 november 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens jouw bolide voorbij te zien zoeven op de snelweg, maar er zaten twee vrouwen in
Ze lijkt op mijn huisarts.quote:Op zondag 28 november 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag je wel meeklappen en meezingen op de muziek.quote:
*budalidequote:
quote:Op zondag 28 november 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda lag gewoon op de achterbank, die was helemaal uitgeput
quote:Op zondag 28 november 2021 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag je wel meeklappen en meezingen op de muziek.
Heel de bolide op en neer gaan
handig bijzettafeltjequote:Op zondag 28 november 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn huisarts is 1.48 en zegt vaak oeioei, geen geintje
Je huisarts is een dwerg met een tic?quote:Op zondag 28 november 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn huisarts is 1.48 en zegt vaak oeioei, geen geintje
Ja dit waren slechts de twee vrouwen die hem naar huis brachten he, weten wij veel wat die de rest van de nacht nog meer heeft uitgespooktquote:
Dat weet ik ook niet, maar mijn onderbroek zat vol 20 euro biljetten.quote:Op zondag 28 november 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit waren slechts de twee vrouwen die hem naar huis brachten he, weten wij veel wat die de rest van de nacht nog meer heeft uitgespookt
Klein Indo mannetje die dat al begint te roepen als ik de kamer binnen kom struinen.quote:Op zondag 28 november 2021 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je huisarts is een dwerg met een tic?
”Eruit!”quote:Op zondag 28 november 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein Indo mannetje die dat al begint te roepen als ik de kamer binnen kom struinen.
quote:
stond al tijdenlang in een OPquote:Op zondag 28 november 2021 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
In mijn stad, zonder mij.
Man man man.
Weet ik. Zat op vrijwel niemand in dat topic te wachten. Een enkele uitzondering daargelaten.quote:
Gras, water etc.quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik. Zat op vrijwel niemand in dat topic te wachten. Een enkele uitzondering daargelaten.
Ik had zo'n klein Indonesisch mannetje als tandarts (is nu met pensioen) en die was legertandarts geweest, dus die moest ook overleden mensen identificeren.quote:
Lekker, wat voor taart?quote:
sneeuwstorm van de eeuw?quote:Op zondag 28 november 2021 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg een waarschuwing voor hinder door sneeuw en ijs.
quote:Op zondag 28 november 2021 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had zo'n klein Indonesisch mannetje als tandarts (is nu met pensioen) en die was legertandarts geweest, dus die moest ook overleden mensen identificeren.
Maar.. nu komt het.. hij gebruikte geen handschoenen, dus elke keer kokhalzen bij elke controle
Misschien raakte hij zijn eigen penis ook wel eens aan. Heeft 4BE daar ook van geproefd.quote:Op zondag 28 november 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Iedere keer die lijkvingers in je mondje
Het wordt slechts -2 of zoquote:
Ja, dat dusquote:Op zondag 28 november 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Iedere keer die lijkvingers in je mondje
Ff het avondeten weer uitkotsen, brbquote:Op zondag 28 november 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien raakte hij zijn eigen penis ook wel eens aan. Heeft 4BE daar ook van geproefd.
Misschien ging ze wel heel erg graag naar die tandartsquote:Op zondag 28 november 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien raakte hij zijn eigen penis ook wel eens aan. Heeft 4BE daar ook van geproefd.
Beter dan lijkhandenquote:
”Ik moet eerst even naar de wc, kom ik zo bij u.”quote:Op zondag 28 november 2021 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had zo'n klein Indonesisch mannetje als tandarts (is nu met pensioen) en die was legertandarts geweest, dus die moest ook overleden mensen identificeren.
Maar.. nu komt het.. hij gebruikte geen handschoenen, dus elke keer kokhalzen bij elke controle
"Heeft u uw handen wel gewassen?"quote:Op zondag 28 november 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Ik moet eerst even naar de wc, kom ik zo bij u.”
Ik werkte vroeger in een supermarkt, waar het meisje achter het vlees naar de wc ging, haar handen NIET waste en weer lekker in het gehakt ging knedenquote:Op zondag 28 november 2021 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Heeft u uw handen wel gewassen?"
Proef je vanzelf.quote:Op zondag 28 november 2021 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Heeft u uw handen wel gewassen?"
Lijkt mij een heel interessant gezicht, maar ik heb het hem niet gevraagd.. denk dat hij alleen de schoongemaakte schedels+gebit ziet en niet al halfvergane dingen.quote:Op zondag 28 november 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Of dat hij ook drenkelingen moest identificeren, dat er visseneitjes in de ogen zitten en krabbetjes en minipalingen in alle andere gaten.
Die zou ik oplaaien, die gaat echt niet hoesten van een brokje vies.quote:Op zondag 28 november 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger in een supermarkt, waar het meisje achter het vlees naar de wc ging, haar handen NIET waste en weer lekker in het gehakt ging kneden
quote:Op zondag 28 november 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger in een supermarkt, waar het meisje achter het vlees naar de wc ging, haar handen NIET waste en weer lekker in het gehakt ging kneden
quote:
Stuur.quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja er trok net een mega hagel bui over
Nu ook onweer.
Ze kwam van het kamp en had drie grote broersquote:Op zondag 28 november 2021 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou ik oplaaien, die gaat echt niet hoesten van een brokje vies.
Oeioei.quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hadden via de app van hun bank iets overgemaakt of zo en nu zijn hun pinpassen geblokkeerd.
Hysterisch aan de lijn net. Klantenservice is al naar huis. Genieten.
quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hadden via de app van hun bank iets overgemaakt of zo en nu zijn hun pinpassen geblokkeerd.
Daar gaat je erfenis.quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Lief voor haar zijn dan zijn de grote broers lief voor jouquote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kwam van het kamp en had drie grote broers
Ik heb ooit op een stal gestaan van kampers, die waren gewoon echt niet vriendelijkquote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kwam van het kamp en had drie grote broers
Daar gaat het familiefortuinquote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Verstandige keuzequote:Op zondag 28 november 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendelijk doch dringend aan mijn moeder gevraagd om voortaan het vlees elders te kopen
Daar zijn noodnummers voor toch?quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Slagerij in Veldhoven, die heeft een stuk of vijftien identieke blonde meisjes in dienst en die maakt 1000 euro per week op aan hijglijnen of hoe heet die zooi, daar koop ik dus ook nooit ietsquote:Op zondag 28 november 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendelijk doch dringend aan mijn moeder gevraagd om voortaan het vlees elders te kopen
Ze hebben ook helemaal geen andere pinpas of rekening?quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
quote:
de noodlijn?quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Waar zit die slagerij. Ga ik er een keer heen, als ik weer daar moet bezorgen...quote:Op zondag 28 november 2021 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slagerij in Veldhoven, die heeft een stuk of vijftien identieke blonde meisjes in dienst en die maakt 1000 euro per week op aan hijglijnen of hoe heet die zooi, daar koop ik dus ook nooit iets
Wil je zeggen dat je een leven hebt?quote:Op zondag 28 november 2021 20:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tijd ontbreekt mij soms om hier veel te zitten
Geef je kinderen dan een FOK!account...quote:Op zondag 28 november 2021 20:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tijd ontbreekt mij soms om hier veel te zitten
Twee pinpassen, allebei geblokkeerd.quote:Op zondag 28 november 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben ook helemaal geen andere pinpas of rekening?
Mijn dochter heeft het complete eiland in Animal crossing zitten verklotenquote:
Gelukkig valt t meequote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee pinpassen, allebei geblokkeerd.
Maar ze hebben een tijdje met iemand aan de lijn gehangen en blijkbaar hadden ze iets gedaan wat werd beschouwd als verdachte activiteit en was de boel uit voorzorg geblokkeerd. Dus alles is weer in orde
Nee veel erger een baan en kinderenquote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je een leven hebt?
dus je wil weer komen plukken?quote:Op zondag 28 november 2021 20:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft het complete eiland in Animal crossing zitten verkloten
Ik heb er geen energie meer voor.
Citycentrum.quote:Op zondag 28 november 2021 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar zit die slagerij. Ga ik er een keer heen, als ik weer daar moet bezorgen...![]()
No way die hoeven niet te weten wat hun moeder doetquote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geef je kinderen dan een FOK!account...
Bah.quote:Op zondag 28 november 2021 20:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee veel erger een baan en kinderen
Nee man. Ik speel voorlopig even niet meer. Het lijkt nu meer op de Gazastrook.quote:
Jammer die wijk heb ik helaas nog nooit gehad..quote:
Dat is ook weer zo ja...quote:Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
No way die hoeven niet te weten wat hun moeder doet
Heb je dat ook met kaaswinkels? Ik vind kaas lekker, maar die geur.quote:Op zondag 28 november 2021 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer die wijk heb ik helaas nog nooit gehad..
Ik weet wel een slagerij in de Kromstraat. Alleen ben ik daar het liefst zo snel mogelijk weg, want er zit ook een viswinkel in dat pand... En ik kan echt slecht tegen die stank..
zie wel flitsen jaquote:Op zondag 28 november 2021 20:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die heb ik in mijn auto. Maar daar zit ik nu niet.
Ieuw die geur van die winkels... Dat je er überhaupt kan werkenquote:Op zondag 28 november 2021 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat ook met kaaswinkels? Ik vind kaas lekker, maar die geur.
Ik kom regelmatig in België en daar heb je een winkelstraat met een kaaswinkel en die heeft de luchtverversing op volle kracht naar buiten stromen, dus elke keer als ik daar langs loop even de neus dicht hoor.quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ieuw die geur van die winkels... Dat je er überhaupt kan werken
Nee, ik hou van kaas.quote:Op zondag 28 november 2021 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja, oke zit wat in, maar ik hou ook van kaas.. alleen niet van de geurquote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik hou van kaas.
Maar ik vind vis en niet lekker ruiken en ook niet lekker qua smaak
Eindje weg voor jou.quote:Op zondag 28 november 2021 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer die wijk heb ik helaas nog nooit gehad..
Ik weet wel een slagerij in de Kromstraat. Alleen ben ik daar het liefst zo snel mogelijk weg, want er zit ook een viswinkel in dat pand... En ik kan echt slecht tegen die stank..
quote:Op zondag 28 november 2021 20:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee veel erger een baan en kinderen
Binnenkort naar Eindje, wat te eten scorenquote:
Ik ben ooit in een pakhuis geweest vol oude kaasquote:Op zondag 28 november 2021 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt dat niet door die gebrande nootjes die ze meestal ook in kaaswinkels verkopen, zo'n zwangere vieze dikke gore zoete lucht?quote:Op zondag 28 november 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja, oke zit wat in, maar ik hou ook van kaas.. alleen niet van de geur
Ga je rib-eye knabbelen?quote:Op zondag 28 november 2021 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Binnenkort naar Eindje, wat te eten scoren
Dat wel. Maar ik heb regelmatig al in die wijk mogen bezorgen, Dus ken er wel de weg zeg maar.quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dat niet door die gebrande nootjes die ze meestal ook in kaaswinkels verkopen, zo'n zwangere vieze dikke gore zoete lucht?
cacaobonen zijn erger..quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dat niet door die gebrande nootjes die ze meestal ook in kaaswinkels verkopen, zo'n zwangere vieze dikke gore zoete lucht?
oeh kaasquote:Op zondag 28 november 2021 20:57 schreef dud0r het volgende:
Oude kaas. Goed plan. Ik ga een stukje pakken
Ik vind dat dus erg lekker ruiken, keer in zo'n kaasgrot geweest met een miljoen kilo Gruyere, lekker.quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben ooit in een pakhuis geweest vol oude kaas![]()
Lol, wat deed je daar, behalve over je nek gaan ?quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben ooit in een pakhuis geweest vol oude kaas![]()
Ik denk dat ik die smerige gorgonzola -lucht niet te doen vindquote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaas pakken.quote:Op zondag 28 november 2021 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, wat deed je daar, behalve over je nek gaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, minder luxe.. beetje niveau eierbal, maar mijn guilty pleasure is ramen (noodlesoup)quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kaas pakken.PadammmmtssssjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik reed wel eens achterlangs van de Korze door de polder heen richting Waalre, daar zit zo'n vage foute camping waar dikke mannen goedkoop bier drinken.quote:Op zondag 28 november 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik heb regelmatig al in die wijk mogen bezorgen, Dus ken er wel de weg zeg maar.
Ik heb al een keer meegedaan aan de Ten Miles van Veldhoven dat is een eindje verder bij de Atletiekbaan achter het Sondervick. Gewoon met de fiets vanaf Eindje er heen. 16km rennen en weer terug op de fiets naar huis...
Ik heb bij een bedrijf gewerkt wat kaas liet rijpen, versneed en transporteerde voor een supermarktketenquote:Op zondag 28 november 2021 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, wat deed je daar, behalve over je nek gaan ?
quote:Op zondag 28 november 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat dus erg lekker ruiken, keer in zo'n kaasgrot geweest met een miljoen kilo Gruyere, lekker.
Wat kom je eten?quote:Op zondag 28 november 2021 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Binnenkort naar Eindje, wat te eten scoren
quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb bij een bedrijf gewerkt wat kaas liet rijpen, versneed en transporteerde voor een supermarktketen![]()
En die locatie had een IT probleem wat opgelost moest worden. Maar de serverkast stond op 3/4 van die hal. En ik ging elke keer halverwege de wandeling daarheen bijna over mn nek. Dat was een uitdaging
Soepquote:
Zo ver hoef ik gelukkig nooit te komen... Dat doen mijn collegae... Korze zelf wel hoor...quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reed wel eens achterlangs van de Korze door de polder heen richting Waalre, daar zit zo'n vage foute camping waar dikke mannen goedkoop bier drinken.
Dat klonk vanuit de caviaflat... Mini-drumstelletje dit dat alles.quote:
quote:
Leuke naamquote:
Aaawquote:Op zondag 28 november 2021 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klonk vanuit de caviaflat... Mini-drumstelletje dit dat alles.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef dud0r het volgende:
Waarom doet een ontstoken vinger zo'n zeer. Prik ik dat ding door komt er een partij zooi uit. Doet nog steeds zeer![]()
Misschien heeft @:bitterbal wel een nieuwe middelvinger voor me
Oke gatverquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb bij een bedrijf gewerkt wat kaas liet rijpen, versneed en transporteerde voor een supermarktketen![]()
En die locatie had een IT probleem wat opgelost moest worden. Maar de serverkast stond op 3/4 van die hal. En ik ging elke keer halverwege de wandeling daarheen bijna over mn nek. Dat was een uitdaging
Hoe kom je aan een ontstoken vinger? Nagelbijter?quote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef dud0r het volgende:
Waarom doet een ontstoken vinger zo'n zeer. Prik ik dat ding door komt er een partij zooi uit. Doet nog steeds zeer![]()
Ken dat van Givaudan, wereldleider in luchtjes en essences, alles ruikt daar naar Maggi, als je daar een uurtje rondloopt gaat je neus blijvend kapot en ruiken je haren wekenlang naar Maggiquote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hele weeïge intense cacao/chocoladelucht
Omdat door steken niet de oplossing is want dan krijg je nog meer meuk er in. 2-3x per dag een soda badje, door prikken ondertussen verder de zooi er uit weken zodat de ontsteking rustig wordtquote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef dud0r het volgende:
Ja was nog terug gegaan laatst voor die vinger op de coolsingel maar al wegquote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef dud0r het volgende:
ff weken in warm water, liefst met soda er in.quote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef dud0r het volgende:
Denk opgelopen met trainen van de week toen ik tegen een betonnen balk sloeg. Dit keer zonder wat te breken. Zal wel vuil in gekomen zijn daarnaquote:Op zondag 28 november 2021 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een ontstoken vinger? Nagelbijter?
Inb4: hoe kom je er vanaf ..
Auw.quote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk opgelopen met trainen van de week toen ik tegen een betonnen balk sloeg. Dit keer zonder wat te breken. Zal wel vuil in gekomen zijn daarna
Ik ben geïnteresseerd.quote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paardjerijden en pony's borstelen kun je daar.
Goeden tipquote:Op zondag 28 november 2021 21:04 schreef Puala het volgende:
[..]
ff weken in warm water, liefst met soda er in.
En dan nog een x lek prikken. Dat paar x op een dag, ben je t snel kwijt
Elke keer dat ik dat doe wordt het alleen maar erger. Ik ga tegen het doktersassistente advies in en prik lekkerquote:Op zondag 28 november 2021 21:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Omdat door steken niet de oplossing is want dan krijg je nog meer meuk er in. 2-3x per dag een soda badje de zooi er uit weken zodat de ontsteking rustig wordt
Volgens mij prik jij liever in andere dingenquote:Op zondag 28 november 2021 21:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke keer dat ik dat doe wordt het alleen maar erger. Ik ga tegen het doktersassistente advies in en prik lekker
Die is van 3 jaar terug toen ik m'n voet op het asfalt open gehaald heb en ze er stukjes steen uit zaten te peuteren met een pincetquote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw.![]()
Je tetanusprik is nog wel recent?
Ja das ook niet heel slim he!quote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk opgelopen met trainen van de week toen ik tegen een betonnen balk sloeg. Dit keer zonder wat te breken. Zal wel vuil in gekomen zijn daarna
quote:Op zondag 28 november 2021 21:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij prik jij liever in andere dingen
Nee dat klopt. Deed het ook niet expres ofzoquote:
Klinkt echt heel aangenaamquote:Op zondag 28 november 2021 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die is van 3 jaar terug toen ik m'n voet op het asfalt open gehaald heb en ze er stukjes steen uit zaten te peuteren met een pincet
En bedankt hè.quote:
Zou ik wel superraar vinden.quote:Op zondag 28 november 2021 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Deed het ook niet expres ofzo
Prima en daarna je hand in de sodaquote:Op zondag 28 november 2021 21:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke keer dat ik dat doe wordt het alleen maar erger. Ik ga tegen het doktersassistente advies in en prik lekker
quote:Op zondag 28 november 2021 21:08 schreef Puala het volgende:
Mn kat is in een kroel en knuffelbui. Alsof ze aanvoelt dat ze morgen een prutdag gaat hebben
Lekker van genieten. Hoop zo dat het gaat helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn kat is in een kroel en knuffelbui. Alsof ze aanvoelt dat ze morgen een prutdag gaat hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte kat van PualaBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
En bedankt hè.
Ik ga m'n oude kaas opeten en weer verder met gamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme jij en arme poezelbeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
bestaat dat nog?quote:Op zondag 28 november 2021 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weken in groene biotex kan ook..
Ja dat hoop ik ook. Moet er niet aan denken dat dit niet de oplossing gaat zijn, want dan is er geen oplossingquote:Op zondag 28 november 2021 21:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Lekker van genieten. Hoop zo dat het gaat helpen
Weet hetquote:Op zondag 28 november 2021 21:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Moet er niet aan denken dat dit niet de oplossing gaat zijn, want dan is er geen oplossing
Haha, ja. Ik heb dat voor mijn handwasjes.quote:
Oud poezebeest of?quote:Op zondag 28 november 2021 21:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Moet er niet aan denken dat dit niet de oplossing gaat zijn, want dan is er geen oplossing
In mijn hoofd ruikt dat spul naar hele oude oma, klopt dat?quote:Op zondag 28 november 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik heb dat voor mijn handwasjes.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Hele oude oma ruikt eerder naar eau de cologne (4711) en Saridon.quote:Op zondag 28 november 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mijn hoofd ruikt dat spul naar hele oude oma, klopt dat?
Nomnomquote:
10 jaar oud.quote:
Check.quote:
Ik ken dat als onjeklonje.quote:Op zondag 28 november 2021 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hele oude oma ruikt eerder naar eau de cologne (4711) en Saridon.
Andere dierenarts geen optie?quote:Op zondag 28 november 2021 21:13 schreef Puala het volgende:
[..]
10 jaar oud.
Begin sept hebben ze tandsteen weggehaald en een 'foutje' gemaakt door een gaasje achter te laten in dr maag. Die heeft ze goddank uitgespuugd, dat kwam t herstel van haar gebit niet ten goede. Uiteindelijk heeft de dierenarts toen weer verkeerd gehandeld en gezegd dat het rode tandvlees wel zou herstellen. Paar weken later bleek t zo erg dat ze nu bijna alles er uit moeten halen in de hoop dat de ontsteking weg gaat. En als die niet weg gaat is de andere optie alles er uit + levenslang prednison, maar daar sta ik niet achter.
e:[/b]quote:Op zondag 28 november 2021 21:13 schreef CherryLips het volgend[quote]
[b]Op zondag 28 november 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Vanish FTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |