SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
quote:Op zondag 28 november 2021 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Er viel ineens een stuk kip met pesto en paprika op m'n iPad en ik weet niet goed waar het vandaan kwam. Denk uit m'n sjaaltje of zo
Er viel ineens een stuk kip met pesto en paprika op m'n iPad en ik weet niet goed waar het vandaan kwam. Denk uit m'n sjaaltje of zo
Er gaat hier een nieuwe wind waaien Bianca, en niemand gaat dat echt leuk vinden!quote:
Ja echt hoor.quote:Op zondag 28 november 2021 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende keer zoiets dragen bij t eten?
Oke, Herbert.quote:Op zondag 28 november 2021 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er gaat hier een nieuwe wind waaien Bianca, en niemand gaat dat echt leuk vinden!
Die dingen hebben twee standen:quote:Op zondag 28 november 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week moest ik m'n hand ergens even ontsmetten voor ik naar binnen ging, dus ik hou m'n hand onder dat pompje... zit er aan de voorkant een slangetje waar die gel uitkwam. Dus m'n hele mouw zat onder.
Waarom ben ik zo.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 28 november 2021 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dingen hebben twee standen:
1. Tsunami
2. Niets.
Gaat dat met je erotische handelingen ook zo?quote:Op zondag 28 november 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week moest ik m'n hand ergens even ontsmetten voor ik naar binnen ging, dus ik hou m'n hand onder dat pompje... zit er aan de voorkant een slangetje waar die gel uitkwam. Dus m'n hele mouw zat onder.
Waarom ben ik zo.
De desinfectiedispenser, maar ik kon even niet op het woord komen.quote:
dit gaat over je hitachi magic wand?quote:Op zondag 28 november 2021 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dingen hebben twee standen:
1. Tsunami
2. Niets.
Dit is geen makkelijk normaal woord voor algemeen gebruik.quote:Op zondag 28 november 2021 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De desinfectiedispenser, maar ik kon even niet op het woord komen.
Van "dingen" vond ik wel dat het de lading dekte.
de handsquirtquote:Op zondag 28 november 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is geen makkelijk normaal woord voor algemeen gebruik.
Nee.quote:Op zondag 28 november 2021 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit gaat over je hitachi magic wand?
Ik gebruik het niet dagelijks nee.quote:Op zondag 28 november 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is geen makkelijk normaal woord voor algemeen gebruik.
Hoe was het in Groningen?quote:Op zondag 28 november 2021 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik gebruik het niet dagelijks nee.
Eigenlijk ook niet maandelijks
quote:Op zondag 28 november 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik zo.
De K-Koerier?quote:Op zondag 28 november 2021 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Ben een beetje bang dat @:4EverBlackEyed stiekem gewoon hier in het dorp woont, in het lokale maandblad stond een recept voor broccoli-prei-gehakt schotel
Ja, was leuk!quote:
Nog cultuur gesnoven? Eierballen gegeten?quote:Op zondag 28 november 2021 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was leuk!
Alleen waren we er ergens in de avond en na 20.00 ging alles natuurlijk dicht, dus niet echt heel veel gezien.
Wel veel gegeten
quote:Op zondag 28 november 2021 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Ben een beetje bang dat @:4EverBlackEyed stiekem gewoon hier in het dorp woont, in het lokale maandblad stond een recept voor broccoli-prei-gehakt schotel
Nee de K-Koerier is een schimmige pizzatentquote:
Ben in het Forum geweest, mega gebouw joh en heb geen eierbal gezienquote:Op zondag 28 november 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog cultuur gesnoven? Eierballen gegeten?
Biefstuk, steak, entrecote of rib-eye zeker, iets anders is er niet te krijgen in Groningen.quote:Op zondag 28 november 2021 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was leuk!
Alleen waren we er ergens in de avond en na 20.00 ging alles natuurlijk dicht, dus niet echt heel veel gezien.
Wel veel gegeten
Hoe lang al?quote:Op zondag 28 november 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
“In totaal zag ze al enkele tientallen patiënten met de nieuwe variant. In de meeste gevallen waren het gezonde mannen die zich erg vermoeid voelen en klagen over een pijnlijk lichaam.”
Ik denk dat ik omicron heb
Ik heb het al een paar jaar.quote:Op zondag 28 november 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
“In totaal zag ze al enkele tientallen patiënten met de nieuwe variant. In de meeste gevallen waren het gezonde mannen die zich erg vermoeid voelen en klagen over een pijnlijk lichaam.”
En eierballen, maar ik ben niet in een snackbar geweestquote:Op zondag 28 november 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biefstuk, steak, entrecote of rib-eye zeker, iets anders is er niet te krijgen in Groningen.
O, dat raar gevormde gebouw dat ze zo patsboem op een plein hebben geplant? Daar heb ik een docu over gezien. Weet niet of ik het mooi vindquote:Op zondag 28 november 2021 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben in het Forum geweest, mega gebouw joh en heb geen eierbal gezien
Zeker.quote:Op zondag 28 november 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je weer lekker slapen vannacht.
quote:Op zondag 28 november 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, mooi is anders, maar wel heel hoogquote:Op zondag 28 november 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat raar gevormde gebouw dat ze zo patsboem op een plein hebben geplant? Daar heb ik een docu over gezien. Weet niet of ik het mooi vind
Best mooi gedaan. Van binnen ook wel.quote:Op zondag 28 november 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat raar gevormde gebouw dat ze zo patsboem op een plein hebben geplant? Daar heb ik een docu over gezien. Weet niet of ik het mooi vind
Eierballen in het hotelquote:Op zondag 28 november 2021 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En eierballen, maar ik ben niet in een snackbar geweest
Het zou wel mooi zijn als deze variant echt heel mild is en dan dominant wordt.quote:
Geen hoogtevrees op de roltrappen?quote:Op zondag 28 november 2021 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mooi is anders, maar wel heel hoog
Pardon! Doe normaal!quote:Op zondag 28 november 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best mooi gedaan. Van binnen ook wel.
Beter dan de standaard saaie architectuur die we in Nederland hebben.
Ik vind een gehaktbal Kiekeboe leukerquote:Op zondag 28 november 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eierballen in het hotel [ afbeelding ]
Is wel goed voor de acceptatie van het virus, nu nog baby's, jonge meisjes, huiskatten en twijfelaars.quote:Op zondag 28 november 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |