Nouquote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben voorzitter van de Dolan fanclub. SLUIT AAN OF ER VOLGEN TRIBUNALEN.
Doe mij die tribunalen maar dan.quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben voorzitter van de Dolan fanclub. SLUIT AAN OF ER VOLGEN TRIBUNALEN.
Kruikenzeikers genot. Als wij een avond Tilburg deden namen we standaard wat messen mee. Tilburgers waren nogal dol om hun mes te trekken. Stelletje KOEKWAUZENquote:Op zondag 28 november 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij die tribunalen maar dan.
Ik had in Tilburg een stamkroeg die Tribunaal heette trouwens. Aan de Korte Heuvel
@Lenny_Leonardquote:Op zondag 28 november 2021 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kruikenzeikers genot. Als wij een avond Tilburg deden namen we standaard wat messen mee. Tilburgers waren nogal dol om hun mes te trekken. Stelletje KOEKWAUZEN
Dat is @wimderon toch alquote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben voorzitter van de Dolan fanclub.
Lul niet man. Nog nooit gezien.quote:Op zondag 28 november 2021 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kruikenzeikers genot. Als wij een avond Tilburg deden namen we standaard wat messen mee. Tilburgers waren nogal dol om hun mes te trekken. Stelletje KOEKWAUZEN
quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lul niet man. Nog nooit gezien.
Tijdens de Champions League was het altijd ook wel rampzalig.quote:Op zondag 28 november 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een gekut steeds met die camera's. Nog nooit ZO vaak gehad dat je niet kan zien waar de derd of zelfs de tweede pijl terecht komt
Zeer sympathieke darter die Searle. Gun hem de majorquote:Op zondag 28 november 2021 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaan we straks de walgelijke Sjurl in de finale zien.
Oh dat heb ik gemist denk ik.quote:Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijdens de Champions League was het altijd ook wel rampzalig.
Waarom vind je hem een kwal?quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef Machielovic het volgende:
Goed Searle nog maar een paar 11 darters laat die kwal maar op negen darters jagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |