abonnement Unibet Coolblue
pi_204450893
quote:
Donder op met Kuivenhoven :') en Ron :')
pi_204495609
quote:
WRIGHT IS KLAAR MET WISSELEN VAN DARTPIJLEN: 'HET IS TIJD OM IEDEREEN OMVER TE BLAZEN'

Peter Wright gaat de pijlen waarmee hij in januari voor de tweede maal wereldkampioen werd weer oppakken. Snakebite hoopt hiermee zijn vorm terug te vinden en plaatsing voor de play-offs van de Premier League Darts af te dwingen.

Wright staat momenteel vierde in de tussenstand, maar zijn laatste finale was tijdens de derde speelweek begin maart. Ook wist Wright sinds begin februari geen rankingtitel meer te winnen.

De Schot weet wat hij moet veranderen om weer succesvol te worden. ''Nadat ik terugkwam van München (afgelopen weekend, red.), heb ik tegen mezelf gezegd dat ik moet stoppen met het continu wisselen met materiaal. Ik heb een paar domme keuzes gemaakt, daarom zijn mijn resultaten zo wisselvallig'', zegt de tweevoudig wereldkampioen in gesprek met de PDC.

''Het is tijd om weer mijn gouden pijlen (waarmee hij wereldkampioen werd, red.) te gebruiken. Daarmee ga ik iedereen omver blazen. Er breekt een belangrijke periode aan. Er zijn niet veel speelweken meer te gaan in de Premier League, daarnaast wil ik ook in vorm zijn voor het toernooi in New York (3-4 juni).

Later in juni volgt ook nog de World Cup of Darts. ''Daar wil ik zeker goed zijn, zodat ik niet gedragen hoef te worden door John (Henderson)'', aldus Wright, die daarmee eigenlijk ook aangeeft dat Henderson als verdedigend kampioen opnieuw zijn teamgenoot zal zijn, ondanks dat Henderson momenteel de nummer zes van Schotland is.
@El-Stinho
  donderdag 21 april 2022 @ 20:50:56 #83
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_204502174
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 01:46 schreef wimderon het volgende:

[..]
@:El-Stinho
Zal wel.
pi_204502655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 01:46 schreef wimderon het volgende:

[..]
@:El-Stinho
Dé pijlen _O_.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_204594839
De dames hebben mochten weer dit weekend. Vandaag wonnen Ashton en, zowaar, Gulliver.
pi_204599971
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 01:50 schreef wimderon het volgende:
De dames hebben mochten weer dit weekend. Vandaag wonnen Ashton en, zowaar, Gulliver.
Blijft wel een vrijplaats voor Sherrock en Ashton i see.

https://www.dartsrankings.com/womens-series
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_204600013
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 17:39 schreef El-Stinho het volgende:

[..]
Blijft wel een vrijplaats voor Sherrock en Ashton i see.

https://www.dartsrankings.com/womens-series
Spijtig dat Beau absent blijft. Dat is de beste vrouw van dit moment.
pi_204607141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 01:46 schreef wimderon het volgende:

[..]
@:El-Stinho
pi_204634550
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:42 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
edgartv genot @:poepz0r
CADBYGOD
  donderdag 5 mei 2022 @ 16:17:00 #92
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_204635872
quote:
Wordt darten weer de moeite waard?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_204653508
https://www.telegraaf.nl/(...)ng-top-van-het-darts

Heeft er een lost soul toevallig een abonnement op de T.?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_204653650
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ng-top-van-het-darts

Heeft er een lost soul toevallig een abonnement op de T.?
@ikweethetookniet @Gehrman
pi_204653667
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ng-top-van-het-darts

Heeft er een lost soul toevallig een abonnement op de T.?
@Mylene
pi_204653764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ng-top-van-het-darts

Heeft er een lost soul toevallig een abonnement op de T.?
Premiumstront.

Hopelijk gaan alle dagbladen snel failliet.
pi_204653822
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:40 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Premiumstront.

Hopelijk gaan alle dagbladen snel failliet.
Hoe wil jij dan de journalistiek betalen, ouwe reus.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_204653950
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204701131
quote:
Nederlandse topdarters bundelen krachten en vormen nieuw team

Vijf Nederlandse topdarters maken per ingang van de Premier League in Sheffield aanstaande donderdag deel uit van een nieuw team. Michael van Gerwen, Raymond van Barneveld, Danny Noppert, Vincent van der Voort en Dirk van Duijvenbode bundelen de krachten onder de vlag van TOTO Dart Kings.

De komende drie jaar komen ze onder deze teamnaam uit tijdens alle toernooien op de dartskalender. Het doel is vooral om elkaar te stimuleren, te motiveren en wedstrijden te analyseren. „Wat in het schaatsen kan met individuele sporters in een team, moet ook lukken in het darts. Daar ben ik altijd van overtuigd geweest”, legt Chris Woerts, sportmarketeer en oprichter van het team uit.

Van Gerwen, de huidige nummer drie van de wereld, is strijdvaardig en hoopt dat de samenwerking hem terugbrengt naar de nummer één positie op de wereldranglijst. „Het afgelopen jaar ben ik mijn nummer 1-positie op de wereldranglijst kwijtgeraakt. Deze wil ik dolgraag terugveroveren. Door samen in één team te stappen waarin veel ervaring en talent zit, denk ik dat we allemaal beter kunnen gaan presteren. En ik weer terug kan komen daar waar ik hoor: op plek 1.”

Ook Raymond van Barneveld is blij dat hij zich heeft aangesloten bij het team. De 55-jarige darter haalt nieuwe inspiratie uit deze nieuwe stap in zijn carrière. „Het is voor mij altijd een droom geweest om in een team te spelen. Dit is nu mogelijk met TOTO Dart Kings, met daarin allemaal jongens die strijden voor de prijzen. Dat geeft mij inspiratie om dit ook weer te doen. Ik hoop met mijn ervaring ook een steentje bij te dragen aan het team. Trots dat ik hier onderdeel van mag zijn.”

Woertsed.

twitter

Het nette setje, jawel!

twitter
  woensdag 11 mei 2022 @ 04:51:15 #100
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_204701132
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 04:49 schreef wimderon het volgende:

bundelen de krachten onder de vlag van TOTO Dart Kings

Ik gooi een ééntje hier en een vijfje daar.
pi_204702461
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 04:49 schreef wimderon het volgende:

[..]
Woertsed.

[ twitter ]
Het nette setje, jawel!

[ twitter ]
FatVinnie heeft nog wat nooit wat gepresteerd en mag op de bagagedrager.
pi_204785204
quote:
Raymond van Barneveld verplettert grote namen bij Hungarian Darts Show

Raymond van Barneveld heeft een lekkere avond achter de rug. De 5-voudig wereldkampioen was bij een demonstratietoernooitje in Boedapest de sterkste in zowel het single- als koppeltoernooi. Vooral bij de singles maakte 'Barney' indruk.

Op weg naar de finale van de Hungarian Darts Show versloeg hij oud-rivaal Phil Taylor en Devon Petersen. Voor zo'n 7.000 fans in Boedapest liet Van Barneveld zijn landgenoot Michael van Gerwen een poepie ruiken, hij won de eindstrijd met een whitewash: 5-0!

De avond stond bol van entertainment. Voordat de grootsten der aarde het individueel tegen elkaar opnamen werden de darters gekoppeld aan een Hongaarse bekendheid. Daarin was Van Barneveld dus ook de beste.

Naast de eerder genoemde darters waren ook Gerwyn Price en Fallon Sherrock aanwezig in de Hongaarse hoofdstad.
twitter


Ray _O_
pi_204843759
twitter
pi_204867669
quote:
The Sportsman Management Company heeft afgelopen week bekend gemaakt dat zij Justin van Tergouw hebben gecontracteerd. TSMC staat te boek als een bekend managementteam in de dartswereld, met onder meer José de Sousa, James Wade, Jermaine Wattimena en Dimitri van den Bergh in hun stal.

Van Tergouw maakte in 2015 naam door op slechts 15-jarige leeftijd de jeugdeditie van de Winmau World Masters op zijn naam te schrijven. Daarna werd hij in 2017 en 2018 jeugdwereldkampioen bij de BDO.

Kort daarna werd Justin geplaagd door blessures die een verdere ontwikkeling van zijn dartscarrière in de weg stonden. Daarna werd een terugkeer aan de oche verder uitgesteld door de coronapandemie.

Door samen te werken met manager Mac Elkin van TSMC hoopt Van Tergouw zijn carrière een nieuw leven in te blazen. ''Ik wil hem graag bedanken voor deze kans en zijn geloof in mij'', zegt Van Tergouw.

''Mijn ambitie is om een Tour Card te veroveren en professional te worden. Dat is al mijn droom sinds ik zes jaar ben. Ooit won ik tweemaal achter elkaar het jeugdwereldkampioenschap, maar het zou leuk zijn om dat ook bij de volwassenen te bewerkstelligen'', aldus de 22-jarige Utrechter.
pi_204883221
quote:
Dartsicoon James Wade dacht dat hij zijn zoontje nooit zou zien na fysieke instorting: “Voortaan één en geen twee steaks eten”

James Wade vreesde even voor zijn leven. Dat maakte ‘The Machine’ bekend in een interview. De 39-jarige Engelsman lag onlangs drie dagen in het ziekenhuis.

Wade, met elf zeges in toptoernooien (‘majors’) bij de PDC de op twee na meest succesvolle darter ooit, had last van hartritmestoornissen, een hoge bloeddruk, misselijkheid en duizeligheid. Door zijn forfait plaatste Dimitri Van den Bergh zich zonder te spelen voor de finale van de met 164.000 euro gedoteerde European Darts Open.

Pas drie dagen later verliet hij het ziekenhuis. “Mijn eerste gedachte, toen ik hoorde dat het zo erg bleek te zijn, was: ga ik mijn ongeboren zoontje ooit te zien krijgen?”, aldus Wade, die al een zoon van 3,5 jaar heeft met zijn vrouw Sammi. “Dit alles heeft me wel een schop onder m’n kont gegeven. Ik ben me gaan bedenken wat ik allemaal moet doen om mezelf op de rails te krijgen. Ik had bovendien geluk dat ik in Duitsland was, want de gezondheidszorg daar is de beste.”

Wade stond donderdag opnieuw te darten en is zeker van een plek in de finale van Premier League of Darts. Hij voelt zich opnieuw goed, mede door een aangepast dieet.

“Ik heb wat er gebeurd is gebruikt als iets positief”, stelt ‘The Machine’. “Door meteen wat gewicht te verlezen en wat gezonder te gaan leven. Het kon allemaal iets héél slecht geweest zijn, maar gelukkig was het mijn lichaam die mij een waarschuwing heeft gegeven. Van: kalm aan, jongen. Ik ga niet vier keer per maand meer eten afhalen, maar slechts één keer. En ik wil opnieuw fitter worden. Ik ben bijna 40 jaar, dus ik kan niet meer blijven doen wat ik deed toen ik 20 of 30 was. Zoals twee steaks eten als je op restaurant gaat. Pak er dan gewoon eentje, logisch niet? Lang van huis weg zijn, doet je vaak ongezond leven. Maar dat is slechts een excuus. Ik heb wat om voor te leven: een mooie vrouw, een geweldige zoon en nog een baby onderweg. Ik ben de gelukkigste darter ter wereld.”
James gaat de gezonde toer op.
pi_204883283
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 18:19 schreef wimderon het volgende:

[..]
James gaat de gezonde toer op.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 mei 2022 @ 08:07:03 #107
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_204911322
twitter


Klomparm
pi_204911459
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 18:19 schreef wimderon het volgende:

[..]
James gaat de gezonde toer op.
1 milkshake per dag genot
pi_204911467
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2022 08:07 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Klomparm
Noppie met Dirk? Dit is leuk.
pi_204911620
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2022 08:07 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Klomparm
Ik vraag mij af of hij na deze operatie ooit nog op niveau komt. Meestal niet met dit soort operaties....
pi_204912385
Voorspel dat Wade in het najaar een major pakt.
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_204912449
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2022 08:07 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Klomparm
pi_204912529
twitter


Klomparm er dus niet bij. PUUR BEDROG.

VIAPLAYED. @Wereldgozer
  maandag 30 mei 2022 @ 12:00:22 #114
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204913036
Mike teveel aan het rukken op z'n hotelkamer, moet die gewoon lekker overlaten aan Vincent.
pi_204913100
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2022 08:07 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Klomparm
Zo zie je maar weer dat sporten ongezond is.
pi_204913103
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:07 schreef Nober het volgende:

[..]
Zo zie je maar weer dat sporten ongezond is.
MvG heeft overigens exact dezelfde blessure als Jelle K had. KOEKOEK.
pi_204914201
Karpaal Tunnel Syndroom is geen kleinigheid. Die gaat de World Matchplay ook niet halen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_204914205
En van samenwerking noppert en van duijvenbode verwacht ik geen reet. Dolle Dirk kan helemaal niet met zo'n dooie omgaan
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_204914206
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Karpaal Tunnel Syndroom is geen kleinigheid. Die gaat de World Matchplay ook niet halen.
Vrees voor de rest van zijn carriere. Vaak is het gevoel daarna totaal anders etc.
pi_204925094
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
En van samenwerking noppert en van duijvenbode verwacht ik geen reet. Dolle Dirk kan helemaal niet met zo'n dooie omgaan
Maar zijn wel beide bereid er het beste van te maken. Kan nog wel es goed gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')