Het gaat dan ook niet om de vaccinatie. Asha heeft het eerder anderen verweten dat ze opmerkingen hadden dat ze ongezond was (tegen een cardioloog nota bene) en zegt dat zij het aan niemand verplicht is gezond te zijn. Tegelijkertijd wil ze wel anderen verplichten gezond te zijn (door zich te laten vaccineren).quote:Op zondag 28 november 2021 15:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat mensen dik zijn met een vaccinatie vergelijken.
Bij mijn weten is dik zijn namelijk niet besmettelijk voor anderen, en kun je dik zijn niet voorkomen met 2 gratis vaccinaties.
Die dikke loopt wel veel meer kans om voor wat voor reden dan ook in het ziekenhuis te belanden. En dat met code zwart in het vooruitzicht!quote:Op zondag 28 november 2021 15:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dik zijn namelijk niet besmettelijk voor anderen, en kun je dik zijn niet voorkomen met 2 gratis vaccinaties.
Roken ook. Alcohol drinken ook. Al die blessures van het sporten. De wielrenners die ongelukken veroorzaken. Drugs. De lachgas ballonnen.quote:Op zondag 28 november 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mensen snappen tenminste dat wat ze doen minstens even schadelijk is als ongezond dik zijn
Al ontkennen ze dat graag.
Zou waarschijnlijk wel een prima vaccinatiegraad opleveren.quote:Op zondag 28 november 2021 15:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom alles dicht moet als je andere lekken wagenwijd open laatquote:Op zondag 28 november 2021 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we nu niet meer in teamverband trainen, maar nog wel wedstrijden spelen tegen ploegen uit andere regio's
Tenzij je net als ik een sport beoefent waar de wedstrijden zelden voor 17:00 zijn afgelopen
Dit is al jaren aan de gang hoorquote:Op zondag 28 november 2021 15:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die dikke loopt wel veel meer kans om voor wat voor reden dan ook in het ziekenhuis te belanden. En dat met code zwart!
Als vaccinaties verplicht worden, dikke mensen verplicht laten afvallen tot een normaal BMI.
Klap in het gezicht van de zorg dit.
Desondanks hadden ze 6000 ziekenhuisopnames in juli, alleen al in Gauteng.quote:Op zondag 28 november 2021 15:37 schreef Tijn het volgende:
Waarbij wel de slag om de arm gehouden moet worden dat de bevolking van Zuid-Afrika vrij jong is.
Echt he, en dan volgen enorm veel mensen ook nog eens dat soort lui.quote:Op zondag 28 november 2021 15:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Asha: Ik ben het aan niemand verplicht dun te zijn, ook niet om gezond te zijn.
Ook Asha: Je bent het aan mij verplicht gezond te zijn.
Dit is wel een goede opsomming van Nederland anno 2021.
Je kan wel gaan sporten om te zorgen dat je niet een verhoogd risico loopt om de zorg te belasten. Dus het gaat weldegelijk op, net zoals roken, drink, etc.quote:Op zondag 28 november 2021 15:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vaccineren individualiseren.quote:Op zondag 28 november 2021 15:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zou waarschijnlijk wel een prima vaccinatiegraad opleveren.
Als je niet oppast, kom je daardoor juist in het ziekenhuisquote:Op zondag 28 november 2021 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan wel gaan sporten om te zorgen dat je niet een verhoogd risico loopt om de zorg te belasten.
Die maatregelen zijn er toch al? Ze moeten verplicht 10 dagen (oid) in quarantaine en testen. Wat had je nog meer gewild dan?quote:Op zondag 28 november 2021 15:40 schreef TLC het volgende:
De Jonge 'nu geen extra maatregelen voor reizigers vanuit Zuid-Afrika'
Nee, het virus moet zich eerst hier lekker verder verspreiden
fucking faalhaas
Maar soms is het niet zo simpel als 'sporten en minder eten'. Er spelen meer dingen mee. Zo heeft Asha bijvoorbeeld een ziekte waardoor zij niet keihard kan sporten en die bijdraagt aan haar overgewicht.quote:Op zondag 28 november 2021 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan wel gaan sporten om te zorgen dat je niet een verhoogd risico loopt om de zorg te belasten. Dus het gaat weldegelijk op, net zoals roken, drink, etc.
Net wat andere landen doen, de grenzen dicht.quote:Op zondag 28 november 2021 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die maatregelen zijn er toch al? Ze moeten verplicht 10 dagen (oid) in quarantaine en testen. Wat had je nog meer gewild dan?
Je kan me niet wijs maken dat een gastheer nog 4 maanden blijft leven met onbehandeld HIV en Corona.quote:Op zondag 28 november 2021 15:44 schreef crystal_meth het volgende:
en in immuundeficiente personen kan het virus maandenlang aanwezig blijven en muteren
Zoals je zegt, soms. 1 op de 100 ofzo (positief ingeschat).quote:Op zondag 28 november 2021 15:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar soms is het niet zo simpel als 'sporten en minder eten'. Er spelen meer dingen mee. Zo heeft Asha bijvoorbeeld een ziekte waardoor zij niet keihard kan sporten en die bijdraagt aan haar overgewicht.
Wappies hebben ook een ziekte. Een hersenziekte waardoor ze extra gevoelig zijn voor complotten en dus geen vaccin kunnen nemenquote:Op zondag 28 november 2021 15:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar soms is het niet zo simpel als 'sporten en minder eten'. Er spelen meer dingen mee. Zo heeft Asha bijvoorbeeld een ziekte waardoor zij niet keihard kan sporten en die bijdraagt aan haar overgewicht.
Wat een onzin, maar dat weet je zelf ook wel. Als dikkie word je gewoon behandeld wanneer je ziek bent.quote:Op zondag 28 november 2021 15:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit is al jaren aan de gang hoorJe kunt geen medische behandeling krijgen voordat je afvalt.
Ik begrijp echt volledig dat niet iedereen zomaar kan afvallen. Het punt is dan ook niet dat Asha overgewicht heeft, om wat voor reden ook.quote:Op zondag 28 november 2021 15:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nergens op gebaseerd dus, behalve je eigen vooroordelen.quote:Op zondag 28 november 2021 15:46 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zoals je zegt, soms. 1 op de 100 ofzo (positief ingeschat).
fopmaatregelen, OMT had niks over sporten gezegd, maar het clownsduo draaide toch aan de knoppen. virusfabrieken moesten 2 weken extra dicht, clownsduo heeft dat niet opgevolgd.quote:Op zondag 28 november 2021 15:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom alles dicht moet als je andere lekken wagenwijd open laat
Hugo de Jonge is incompetent aan het worden, net als Rutte, tijd voor een vervroegd pensioen
Nope. Helaas.quote:Op zondag 28 november 2021 15:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar dat weet je zelf ook wel. Als dikkie word je gewoon behandeld wanneer je ziek bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |