Dan ga je wel uit van een korte incubatietijd.quote:Op zondag 28 november 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgenmiddag testen, gisteren langdurig bij iemand in de buurt geweest die vanmorgen positief bleek
Ik heb vorige week getwijfeld mn aandelen Pfizer te verkopen, gelukkig toch maar niet gedaanquote:Op zondag 28 november 2021 15:25 schreef galantis het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch, het zou toch onverminderd weken blijven stijgen? Aldus sommigen hier. Waarschijnlijk dezelfden die boven in de markt kopen en onder in de markt verkopen
Ja Omicron hè, dan heb je al symptomen voor je in de buurt bent geweest van iemand die positief is.quote:Op zondag 28 november 2021 15:26 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan ga je wel uit van een korte incubatietijd.
Dit was 2 uur geleden, dus in Rijswijk is het prima te doen.quote:Op zondag 28 november 2021 15:25 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Tot 1.5 week geleden was dat zo ja, vorige week dinsdag geweest en nu vandaag. Twee keer Judgement Day.
Ze had het begin dit jaar ook al eens moeten doen ivm een uitbraak op school. Blijft inderdaad een dingetje voor ze, maar het scheelt dat het stokje in de neus niet meer zo diep moet bij kinderen. Was in maart nog wel. Dus het viel eigenlijk reuze mee dit keer.quote:Op zondag 28 november 2021 15:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op die leeftijd, vinden ze het reuze spannend
Maak je niet druk Jor_Dii, hele week met een positief zoontje in huis gezeten die ook nog om mijn nek hing.quote:Op zondag 28 november 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgenmiddag testen, gisteren langdurig bij iemand in de buurt geweest die vanmorgen positief bleek
We kunnen er pas echt iets van zeggen als ze er ook de testcapaciteit bij gaan vernoemen. Anders kan het net zo goed daar aan liggen.quote:Op zondag 28 november 2021 15:25 schreef galantis het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch, het zou toch onverminderd weken blijven stijgen? Aldus sommigen hier. Waarschijnlijk dezelfden die boven in de markt kopen en onder in de markt verkopen
De Broodfabriek wil toch niemand komenquote:Op zondag 28 november 2021 15:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dit was 2 uur geleden, dus in Rijswijk is het prima te doen.
[..]
Ja zit wat in, die test is zinloos. Of je het nu wel of niet hebt, je moet toch 5 dagen in quarantaine. Ik heb het ook niet gedaan met de positivo hier in huis, pas nu na 5 dagen.quote:Op zondag 28 november 2021 15:26 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het enige wat je nu kan zeggen is iets op basis van percentage positief.quote:Op zondag 28 november 2021 15:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
We kunnen er pas echt iets van zeggen als ze er ook de testcapaciteit bij gaan vernoemen. Anders kan het net zo goed daar aan liggen.
Maar laten we hopen op een plateau.
Nee niet voor het eerst testen.. maar wel voor het eerst vanwege deze situatiequote:
Hoho dat is gewoon haar bouw! Kan ze niets aan doenquote:Op zondag 28 november 2021 15:29 schreef THEFXR het volgende:
goede omroep van een vrouw die 150 kilo weegt.
[ afbeelding ]
Ja eens, maar ik bedoelde dan ook dat de instroom in ziekenhuizen een plateau lijkt te hebben de afgelopen dagen. Dat staat los van de besmettingscijfers, kan juist indicatief zijn of er veel gemist wordt of niet.quote:Op zondag 28 november 2021 15:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
We kunnen er pas echt iets van zeggen als ze er ook de testcapaciteit bij gaan vernoemen. Anders kan het net zo goed daar aan liggen.
Maar laten we hopen op een plateau.
Ha, daar dacht ik ook heen te moeten. Maar het was bij Sportvereniging De Brug.quote:Op zondag 28 november 2021 15:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
De Broodfabriek wil toch niemand komen
Omicron is een virus met toekomstvisie.quote:Op zondag 28 november 2021 15:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja Omicron hè, dan heb je al symptomen voor je in de buurt bent geweest van iemand die positief is.
Haha wel een gevalletje van de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.quote:Op zondag 28 november 2021 15:29 schreef THEFXR het volgende:
goede omroep van een vrouw die 150 kilo weegt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog ff geüpdatet.quote:Op zondag 28 november 2021 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoho dat is gewoon haar bouw! Kan ze niets aan doen
Psies.quote:Op zondag 28 november 2021 15:28 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maak je niet druk Jor_Dii, hele week met een positief zoontje in huis gezeten die ook nog om mijn nek hing.
Niks van gemerkt
Is ook, maar doe het toch maar..quote:Op zondag 28 november 2021 15:26 schreef Mammietje het volgende:
[..]
dus de instroom cijfers zijn niet betrouwbaar?quote:Op zondag 28 november 2021 15:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja eens, maar ik bedoelde dan ook dat de instroom in ziekenhuizen een plateau lijkt te hebben de afgelopen dagen. Dat staat los van de besmettingscijfers, kan juist indicatief zijn of er veel gemist wordt of niet.
Sterkte, hopelijk valt het mee. Als-ie negatief is, zou ik over een paar dagen nog een zelftest doen. Als je daarna verder geen klachten ontwikkelt zal het wel goed zijn?quote:Op zondag 28 november 2021 15:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee niet voor het eerst testen.. maar wel voor het eerst vanwege deze situatie
Of dood.quote:Op zondag 28 november 2021 15:32 schreef Tijn het volgende:
Blijkbaar zijn ze toch aardig voorzichtig over het algemeen.
zeg datquote:Op zondag 28 november 2021 15:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Haha wel een gevalletje van de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |