Het was maar heel kort afvragen hoor...quote:Op zondag 28 november 2021 16:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is een topic over in LIF.
En @:Molo heeft zoiets gedaan en kan je er vast meer over vertellen.
Voor sommige mensen is zwaar overgewicht ook iets waar ze niks aan kunnen doen. Door bijvoorbeeld medicijnen. Prednison is de bekendste.quote:Op zondag 28 november 2021 16:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Kan je vinden. Maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Voor sommige mensen is een vacccinatie een principieel iets of waarvan ze geloven dat dat echt niet goed is. Dan kan je die mensen dom of wappie noemen maar zo kan ik nog wel meer voorbeelden noemen die maatschappelijk geaccepteerd worden. Neem bijvoorbeeld religies waarbij men het normaal vind om een stukje van de piemel van een kind af te snijden.
Nogal hypocriet om te stellen dat de 1 maar een vaccinatie moet halen omdat het zo makkelijk/gratis is alsof dat de reden is om het niet te doen en alsof een gezond gewicht hebben kei veel moeite is.
Overigens heb ik een gezond gewicht en ben ik gevaccineerd.
Wat ik ervan begrepen heb is 't met vet net als met spieren. De vetcellen blijven bestaan, ze zijn alleen inactief. Op het moment dat je weer meer gaat eten om wat voor reden ook kom je dus sneller aan dan, net als je spieropbouw sneller gaat als je al eerder die bouw gehad hebt.quote:Op zondag 28 november 2021 16:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het was maar heel kort afvragen hoor...![]()
Op eigen kracht lijkt me hoe dan ook nog steeds een stuk beter.
Overgewicht zal deels wel te wijten zijn aan onwetendheid en misinformatie over calorien, energiehuishouden, etc, maar ik denk dat je eetverslavingen veel beter bij de kern aanpakt door psychologen op die mensen af te sturen ipv diëtisten.quote:Op zondag 28 november 2021 16:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
In het kader van preventie. Groente/fruit BTW-vrij maken, sporten/personal trainers etc onderdeel van ziektekosten om mensen te helpen.
Uiteindelijk wil je naar een scenario dat je een GBP voorkomt lijkt me.
Alleen is het in dit geval echt wel compleet anders.quote:Op zondag 28 november 2021 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is zwaar overgewicht ook iets waar ze niks aan kunnen doen. Door bijvoorbeeld medicijnen. Prednison is de bekendste.
Dus misschien moet je vooral niks zeggen als je niet weet waarom diegene overgewicht heeft.
Van geen calorieën val je af. Simpeler kun je het niet uitleggen.quote:Op zondag 28 november 2021 15:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik zo'n onzinpost voorbij heb zien komen.
Groente en fruit kan je vanuit de wetgeving niet zo maar btw vrij maken. Daar is een wetswijziging voor nodig.quote:Op zondag 28 november 2021 16:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
In het kader van preventie. Groente/fruit BTW-vrij maken, sporten/personal trainers etc onderdeel van ziektekosten om mensen te helpen.
Uiteindelijk wil je naar een scenario dat je een GBP voorkomt lijkt me.
Ik begon niet de discussie om af te geven tegen mensen die er voor kiezen om zich niet te vaccineren. Nogmaals, als je de bal kaatst kan je hem terug verwachten. En mocht je daar niet tegen kunnen dan kan jij beter je mond houden.quote:Op zondag 28 november 2021 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is zwaar overgewicht ook iets waar ze niks aan kunnen doen. Door bijvoorbeeld medicijnen. Prednison is de bekendste.
Dus misschien moet je vooral niks zeggen als je niet weet waarom diegene overgewicht heeft.
En als je dood bent val je ook snel af.quote:Op zondag 28 november 2021 16:19 schreef halfway het volgende:
[..]
Van geen calorieën val je af. Simpeler kun je het niet uitleggen.
Daar doen we niet meer zo moeilijk over tegenwoordigquote:Op zondag 28 november 2021 16:19 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Groente en fruit kan je vanuit de wetgeving niet zo maar btw vrij maken. Daar is een wetswijziging voor nodig.
Nou ik kan je anders uit persoonlijke ervaring vertellen dat dat uitstekend werkt. Hou je ook langer vol dan shaken, excessief sporten, geheelonthouding etc.quote:Op zondag 28 november 2021 15:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik zo'n onzinpost voorbij heb zien komen.
Vooral verslaving en hoe ons moderne maatschappij er op inspeelt. Alles aanlengen met extra suiker en zout, standaard porties elk jaar groter, etc. De onzekere tijden maken het er niet beter op, mensen blijven nog meer thuis zitten en vreten meer door angst/stressgevoelens.quote:Op zondag 28 november 2021 16:18 schreef galantis het volgende:
de kern aanpakt door psychologen op die mensen af te sturen ipv diëtisten.
Heb wel eens gehoord dat afvallen net zo moeilijk is als afkicken va
Mwoah ze zijn er mijn inziens erg subjectief in.quote:Op zondag 28 november 2021 16:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar doen we niet meer zo moeilijk over tegenwoordig
Door niks meer te eten ga je jojoën met je gewicht als een ADHD jojo.quote:Op zondag 28 november 2021 16:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou ik kan je anders uit persoonlijke ervaring vertellen dat dat uitstekend werkt. Hou je ook langer vol dan shaken, excessief sporten, geheelonthouding etc.
Al een Amber alert gedaan?quote:Op zondag 28 november 2021 15:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Psies.
Ik schijn een man te hebben die positief is.
Hele week al niets van vernomen.![]()
Zeker niet.quote:
Het perfecte Sinterklaaskadoquote:Op zondag 28 november 2021 15:38 schreef DonDruiper het volgende:
Het zou een godswonder zijn als deze variant alleen een snotneus veroorzaakt
Dit begint langzaamaan wel steeds harder te stijgen heb ik het ideequote:Bij het RIVM werden 45 overleden covid-patiënten gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 50 doden per dag, tegen 33 doden per dag een week eerder.
Je moet ook niet niks eten maar minder en gezonder. Heb je geen diëtiste voor nodig.quote:Op zondag 28 november 2021 16:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Door niks meer te eten ga je jojoën met je gewicht als een ADHD jojo.
Een diëtiste icm een trainer werkt vele malen beter dan zelf gaan zitten hobbyen.
Mag van mij wel wat hoger dat getal per dag.quote:Op zondag 28 november 2021 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit begint langzaamaan wel steeds harder te stijgen heb ik het idee
ken iemand die in een 2 jaar lifestyle change traject zit. met diëtiste en lifestyle coach.quote:Op zondag 28 november 2021 16:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Door niks meer te eten ga je jojoën met je gewicht als een ADHD jojo.
Een diëtiste icm een trainer werkt vele malen beter dan zelf gaan zitten hobbyen.
Intermittent fasting, dus gewoon een maaltijd eruit slopen. Ben persoonlijk in de coronatijd flink wat kilo's kwijtgeraakt. Thuiswerken, dus dan heb je ook niet zo'n last van als je met honger 's ochtends vroeg naar je werk moet of zo. Is één van vele manieren waarop je het zou kunnen doen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou ik kan je anders uit persoonlijke ervaring vertellen dat dat uitstekend werkt. Hou je ook langer vol dan shaken, excessief sporten, geheelonthouding etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |