Waarom was hij eigenlijk zo ziedend?quote:
Bestel je toch gewoon gratis een nieuwe, René.quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
M'n e.dentifer heeft een lege batterij
Ik ben woedend
Geen idee, @maxi-mus heeft hem als laatste gesproken.quote:Op maandag 29 november 2021 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom was hij eigenlijk zo ziedend?
Daar kan ik niet nu direct mee bankieren of wel soms?quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestel je toch gewoon gratis een nieuwe, René.
Ik vind dat echt een enorm vervelende man.quote:Op maandag 29 november 2021 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
KeesGOD.
Ik moest eigenlijk ook wel lachen om de walgelijke act Ron Jans, die na afloop alleen maar Feyenoord aan het ophemelen was om de aandacht bij de eigen ploeg weg te houden.
Heb je je applimiet zo laag staan dan? Pauper.quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan ik niet nu direct mee bankieren of wel soms?
OF WEL SOMS
Voormalig leraar Duits, dat krijg je er nooit meer uit.quote:Op maandag 29 november 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een enorm vervelende man.
quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestel je toch gewoon gratis een nieuwe, René.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2021 14:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]Een likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Een tweet zou ook prima kunnen.quote:Op maandag 29 november 2021 15:00 schreef GGMM het volgende:
Bij het aanvragen van m'n identifier moet ik per se een keuze maken tussen heer of mevrouw
Dat wordt een woedend mailtje
Je kan ook chatten!quote:Op maandag 29 november 2021 15:00 schreef GGMM het volgende:
Bij het aanvragen van m'n identifier moet ik per se een keuze maken tussen heer of mevrouw
Wat ouderwets zeg.quote:Op maandag 29 november 2021 15:00 schreef GGMM het volgende:
Jij doet me denken aan die moeder in Maidquote:Op maandag 29 november 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
Wellicht is het verwijderen van zijn twitteraccount een opmaat naar het registreren van een nieuw FOK!-account
Ik ben extreem positief op deze maandag.
Vuile klootzak.quote:Op maandag 29 november 2021 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan die moeder in Maid
Ik heb een tijdje terug een HP Officejet gekocht. Die zou ik in ieder geval absoluut NIET nemen.quote:Op maandag 29 november 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een goedkope, compacte thuisprinter die je bij voorkeur ook via wifi/app kan bedienen?
Oh, waarom niet?quote:Op maandag 29 november 2021 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug een HP Officejet gekocht. Die zou ik in ieder geval absoluut NIET nemen.
Ik print niet zo heel veel en die inktdingen zitten bij die van mij al verstopt als ik een paar dagen niet heb geprint en dan moet je weer nieuwe halen. Ook was het scanding al heel snel kapot, daarvoor heb ik wel een nieuwe gekregen, maar dat duurde ook nogal lang.quote:Op maandag 29 november 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, waarom niet?
Ik kwam zelf zo'n beetje uit op deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000037011114/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |