Haha ja maar echt, ik had het ook echt pittig zwaar, ben thuis meteen naar de wc gerend (ik zal de details besparen) gek hoe je lichaam daar zo op kan reagerenquote:Op maandag 29 november 2021 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je altijd gewend bent laat op de dag te trainen is switchen naar zo vroeg flink kut. Maar voor degenen die fanatiek genoeg zijn geen onoverkomelijk iets.
quote:Op maandag 29 november 2021 12:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haha ja maar echt, ik had het ook echt pittig zwaar, ben thuis meteen naar de wc gerend (ik zal de details besparen) gek hoe je lichaam daar zo op kan reageren
[..]
Haha ja maar echt, ik had het ook echt pittig zwaar, ben thuis meteen naar de wc gerend (ik zal de details besparen) gek hoe je lichaam daar zo op kan reageren
Ik heb het een maandje geprobeerd in een ver verleden, maar ik bleef toch een procentje of 20 missen ten opzichte van een later tijdstip. Wellicht te snel afgehaakt, kan ook.quote:Op maandag 29 november 2021 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je altijd gewend bent laat op de dag te trainen is switchen naar zo vroeg flink kut. Maar voor degenen die fanatiek genoeg zijn geen onoverkomelijk iets.
[..]
Kotsen of schijten? In de middag of avond voelt het lichaam veel meer klaar om maximaal kracht te kunnen geven vind ik, lichaam wat meer op gang, beter doorbloed. Denk dat mensen die voor de cardio gaan makkelijker in de ochtend kunnen dan echt een krachtsessie. En geen te lange sessie anders kan je moe aan de rest van de dag beginnen en dat is ook niet fijn.quote:Op maandag 29 november 2021 12:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja klopt.quote:Op maandag 29 november 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het een maandje geprobeerd in een ver verleden, maar ik bleef toch een procentje of 20 missen ten opzichte van een later tijdstip. Wellicht te snel afgehaakt, kan ook.
Schijten maar ook misselijk. Wel eens wat je zegt verder. 'S avonds heb ik meer energie en kracht dan vanochtendquote:Op maandag 29 november 2021 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kotsen of schijten? In de middag of avond voelt het lichaam veel meer klaar om maximaal kracht te kunnen geven vind ik, lichaam wat meer op gang, beter doorbloed. Denk dat mensen die voor de cardio gaan makkelijker in de ochtend kunnen dan echt een krachtsessie. En geen te lange sessie anders kan je moe aan de rest van de dag beginnen en dat is ook niet fijn.
Misschien moet je gewoon eens minder ijs eten.quote:Op maandag 29 november 2021 13:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Schijten maar ook misselijk. Wel eens wat je zegt verder. 'S avonds heb ik meer energie en kracht dan vanochtend
Minder dan nul kan niet. Kijk maar naar jouw haar, oh wachtquote:Op maandag 29 november 2021 13:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens minder ijs eten.
Ik heb werkquote:Op maandag 29 november 2021 13:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
We zitten allemaal in DRT. Kom er gezellig bij!
Jij blijft maar klappen geven in het gezicht van de zorg.quote:
Is @De_Kraam Maik de Boer?quote:Op maandag 29 november 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
@:de_kraam kan dit?
Ik mis die jongenquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
Ik wist niet dat Jan van Halst kanker had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |