I know. En niet Heike.quote:
Geen voetbal zondag.quote:Op maandag 29 november 2021 19:33 schreef Caland het volgende:
Geen first dates vandaag![]()
@:lenny_leonard @:buitendam @:coco
WANBELEIDquote:Op maandag 29 november 2021 19:33 schreef Caland het volgende:
Geen first dates vandaag![]()
@:lenny_leonard @:buitendam @:coco
Sorry, ik was even aan het staren naar de volmaakte Marcel-quote.quote:Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat ook redelijk aan banden was gelegd.
Nouja komende weken eerst de ontknoping van de F1 waar ik veel zin in heb, aardig wat voetbal nog en dan kan het WK wel weer op worden gezet. @:el-stinho en ik hebben daar erg veel zin in.
quote:Op maandag 29 november 2021 16:38 schreef Slobeend het volgende:
Marcel van Roosmalen in de HardGras-podcast: "Ik hoop dat ze helemaal afzakken en kapot gaan, Barcelona. Jarenlang de opgeklopte blijdschap over Barcelona, dat je als Nederlander een beetje voor Barcelona moet zijn, dat gevoel. Ik heb gewoon een hekel aan die club." @:el-stinho
Toevallig heb ik nét op je tweet gereageerd!quote:Op maandag 29 november 2021 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het staren naar de volmaakte Marcel-quote.
[..]
Ik heb tot 24 december gewoon schoolquote:Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat ook redelijk aan banden was gelegd.
Nouja komende weken eerst de ontknoping van de F1 waar ik veel zin in heb, aardig wat voetbal nog en dan kan het WK wel weer op worden gezet. @:el-stinho en ik hebben daar erg veel zin in.
Wij spelen alleen nog maar een wedstrijd op 11 december. Die gaat dus nog wel door vooralsnog.quote:
Daar mag je in deze tijden toch best blij mee zijn, fysiek?quote:Op maandag 29 november 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb tot 24 december gewoon school.
Hullie zijn ook geen A-categorie neem ik aan. Ik vind het wel prima winterstop zo, lekker inhalen als het beter weer is. (met publiek en fatsoenlijke kantinetijden)quote:Op maandag 29 november 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij spelen alleen nog maar een wedstrijd op 11 december. Die gaat dus nog wel door vooralsnog.
Oh, absoluut. Vandaag was eigenlijk geen reet aan qua les, maar we hebben een prima groep waarmee we zitten en reizen.quote:Op maandag 29 november 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar mag je in deze tijden toch best blij mee zijn, fysiek?
Zo dan, terecht.quote:Op maandag 29 november 2021 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het staren naar de volmaakte Marcel-quote.
[..]
Nee ik doe het ookquote:Op maandag 29 november 2021 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat tweeten voor mietjes was.
Het één sluit het ander niet uit.quote:
Je zal vast ook ooit gedacht hebben rond je 60ste mentaal volwassen te zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat tweeten voor mietjes was.
Oei.quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal vast ook ooit gedacht hebben rond je 60ste mentaal volwassen te zijn.
Nondeju zegquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal vast ook ooit gedacht hebben rond je 60ste mentaal volwassen te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |