Wereldkampioen dus.quote:Op zondag 28 november 2021 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
Geen hoge verwachtingen overigens.
Anti-jinx, je hebt me door.quote:
Tegen Noorwegen gingen ze zwaar door de ondergrens, maar wellicht is het lek boven.quote:Op zondag 28 november 2021 15:57 schreef gianni61 het volgende:
Winst op zuid Korea: 41-25
Dat schept toch iets meer vertrouwend dan die zeperd tegen de Noren
De 4 streams die nu live zijn kan ik kijken zonder proxy.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:47 schreef gianni61 het volgende:
of met een land dat zelf geen uitzendrechten heeft (zoals bijvoorbeeld UK) kun je het youtube kanaal van de IHF kijken
https://www.youtube.com/channel/UCNxIzSQ_GOWPmpC_V1oQVIA
Ook gewoon een vervelende vraag als ze aangeeft er geen uitleg over te geven om dan toch te gaan vissen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Vaag verhaal van die bondscoach, die overigens een extreem hoog kort en pittig gehalte heeft.
(leek iets niet lekker te zitten met Duijndam)
Ik heb zo’n spuughekel aan dat mens.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Vaag verhaal van die bondscoach, die overigens een extreem hoog kort en pittig gehalte heeft.
(leek iets niet lekker te zitten met Duijndam)
Dat vind ik eigenlijk wel de taak van een journalist.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook gewoon een vervelende vraag als ze aangeeft er geen uitleg over te geven om dan toch te gaan vissen.
Maar goed, we zijn onderweg en het gaat aardig zoals verwacht.
Is Tess eigenlijk nog steeds de nummer 1? Ik las een tijdje geleden een artikel dat ze niet meer onomstreden was.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef gianni61 het volgende:
Zou de keepster er al achter zijn dat Vollebregt telkens maar onder haar door hoeft te gooien?
Ik denk het wel, maar ten Holte zou haar best wel eens kunnen inhalen als ze de kans krijgt dit toernooiquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Tess eigenlijk nog steeds de nummer 1? Ik las een tijdje geleden een artikel dat ze niet meer onomstreden was.
Die nummer 2 is smerig dik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Echt afgetraind zien ze er bij Puerto Rico niet uit.
48-10 lees ik. Hebben er niets te zoeken.quote:Op zondag 5 december 2021 16:07 schreef Symphonic het volgende:
Puerto Rico gaat weer naar de slachtbank.
Dit toernooi natuurlijk acht ploegen meer dan voorgaande edities dus dan krijg je van buiten Europa een aantal zwakke ploegen erbij.quote:Op zondag 5 december 2021 18:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
48-10 lees ik. Hebben er niets te zoeken.
Lijkt wel dat van te voren bepaalt. Alle twee de sterke landen moeten in de laatste wedstrijd tegen elkaar.quote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel lekker dat je dit toernooi mag beginnen tegen Puerto Rico en Oezbekistan i.p.v. dat je direct tegen Zweden moet.
Vanzelf, dat zie je in het voetbal ook inderdaad. Maar je kan er alleen maar blessures oplopen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit toernooi natuurlijk acht ploegen meer dan voorgaande edities dus dan krijg je van buiten Europa een aantal zwakke ploegen erbij.
Rest van het schema niet bekeken, maar dat lijkt dan inderdaad bewust.quote:Op zondag 5 december 2021 19:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lijkt wel dat van te voren bepaalt. Alle twee de sterke landen moeten in de laatste wedstrijd tegen elkaar.
Even op de stream teruggekeken. Lijkt een dingetje tussen Poolse bondscoach en scheidsrechters, vervolgens komt ook de bondscoach van Kameroen z'n ongenoegen kenbaar maken. Maar waar het over gaat? Geen idee.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Weet iemand wat er loos was bij Kameroen - Polen in de eerste helft?
Een hoop gedoe bij rust
Ah oke, thanksquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Even op de stream teruggekeken. Lijkt een dingetje tussen Poolse bondscoach en scheidsrechters, vervolgens komt ook de bondscoach van Kameroen z'n ongenoegen kenbaar maken. Maar waar het over gaat? Geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:58 schreef T3hTommay het volgende:
Wtf, 19-78 verloren van de Roemenen ooit?In 60 minuten speeltijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een grapje, omdat de commentator zei dat we ook in 1978 van ze verloren hadden, maar hij zei het wat raar.quote:
Toen was het +5quote:
Waarom oranje? Normaal lichtblauw (wat NL nu draagt) of geel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:00 schreef Meridiaan het volgende:
Even een minuutje wennen dat Kazachstan in het oranje speelt.
Maandag er weer hard af tegen Noorwegenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:17 schreef Szura het volgende:
Lachwekkend dit, heeft niks met topsport te maken natuurlijk
Om te kijken zijn dit soort wedstrijden ook niks.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:17 schreef Szura het volgende:
Lachwekkend dit, heeft niks met topsport te maken natuurlijk
De passie van Tess is wel mooi om te zien als fouten worden afgestraft.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Om te kijken zijn dit soort wedstrijden ook niks.
Zijn idd hun kleuren. Maar ik zie dat ze tegen Zweden in het rood speelden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom oranje? Normaal lichtblauw (wat NL nu draagt) of geel.
Het scoreverloop zat tegen, was geflatteerd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
46 goals verschil... wat ga je dan nog zeggen als coach in kleedkamer bij Kazachstan? Volgende keer beter?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:19 schreef heywoodu het volgende:
De dames uit de Maldiven zouden hier uiterst tevreden mee zijn geweest
Bizarre handbalwedstrijd op Asian Games
Volgende keer proberen we er eentje meer te maken!quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
46 goals verschil... wat ga je dan nog zeggen als coach in kleedkamer bij Kazachstan? Volgende keer beter?
Het is gewoon triest. Zulke landen dienen via kwalificaties eruit gefilterd te worden. Lijkt populair overal om maar meer deelnemers te hebben...quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende keer proberen we er eentje meer te maken!
Bij het voetbal is het 1 minuut analyseren en dan 10 minuten reclame en weer 1 minuut elkaar bevragen wat ze de tweede helft verwachten, daar komen ze hier niet mee wegquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:26 schreef Szura het volgende:
Dit serieus moeten analyseren in de studio
Gewoon zelf winnen van Noorwegen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat Roemenie de Zweden verslaan
Oh. Shit. Niet helemaal verwacht. Zweden is an sich echt een prima ploeg, maar ik schatte Noorwegen wel beter in. Was Noorwegen minder sterk?quote:
Ik heb slechts de laatste 5 minuten van beide helften gezien..quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh. Shit. Niet helemaal verwacht. Zweden is an sich echt een prima ploeg, maar ik schatte Noorwegen wel beter in. Was Noorwegen minder sterk?
Zonde maar waarschijnlijk staat Nederland zoals altijd na 15 minuten alweer 7 punten achter en dan maakt de stand in de poule niet veel meer uit.quote:Op maandag 13 december 2021 19:30 schreef gianni61 het volgende:
Noorwegen heeft dus niks aan een gelijkspel, die moeten gewoon winnen
Ik vind Malestijn erg leuk. En Nora mork.quote:
Oranje is een keer wakker in de openingsfase.quote:Op maandag 13 december 2021 20:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zonde maar waarschijnlijk staat Nederland zoals altijd na 15 minuten alweer 7 punten achter en dan maakt de stand in de poule niet veel meer uit.
Is al sinds 2009 hoofdcoach, daarvoor acht jaar assistent.quote:Op maandag 13 december 2021 20:40 schreef Szura het volgende:
Die Noorse coach zal ook ooit in het harnas sterven he
Verdediging lijkt ook net wat beter van de Noren waardoor de kwaliteit van kansen wat minder is.quote:Op maandag 13 december 2021 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland mist toch net te veel
We missen een type Yvette Brochquote:Op maandag 13 december 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verdediging lijkt ook net wat beter van de Noren waardoor de kwaliteit van kansen wat minder is.
Breng dr nou niet op ideeën.quote:Op maandag 13 december 2021 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We missen een type Yvette Broch
Toch beter dan verwacht.quote:Op maandag 13 december 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wordt hem niet meer ben ik bang.
Dat monotone gedreun is echt honderdmiljoenmiljard keer erger dan een beetje muziekquote:Op maandag 13 december 2021 21:27 schreef noodgang het volgende:
Ik weet niet wat ik irritanter vind, Kleintje Pils, of dit monotone getrommel steeds![]()
Lastig begin van de tweede helft, wordt een moeilijk verhaal ben ik bang
Ja.quote:Op maandag 13 december 2021 21:37 schreef Meridiaan het volgende:
Bij verlies zijn ze sowieso uitgeschakeld?
Die van Ziggy is echt een lulletje rozenwater.quote:Op maandag 13 december 2021 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas geen Bert Maalderink voor wat leuke vragen
Even al die vrouwen doorzagen over het ontslag van Mayonaisequote:Op maandag 13 december 2021 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maalderink is meest onderschatte journalist in NL. Garantie voor goede vragen en interessante gesprekken. Jammer dat ie Oranje niet meer doet.quote:Op maandag 13 december 2021 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er werden stuitende beslissingen genomen inderdaad.quote:
Niet te doen toch bij handbal. Minstens 3 overtredingen op elk willekeurig moment van beide kanten. Het is fluiten en een kant op wijzen en hope for the bestquote:
Frankrijk won met 31-26quote:Op woensdag 15 december 2021 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Kwartfinales:
Frankrijk - Zweden 15 december 20.30u
Denemarken - Brazilie 30-25
Noorwegen - Rusland 34-28
Spanje - Duitsland 26-21
Halve finales:
Frankrijk/Zweden - Denemarken 17 december
Noorwegen - Spanje 17 december
Maar wel jammer. Ik ben geen fan van Frankrijk. Stelletje straatvechters…quote:
Alleen Fransen zijn fan van de Franse ploeg.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar wel jammer. Ik ben geen fan van Frankrijk. Stelletje straatvechters…
Beetje hetzelfde als Nederland tegen Noorwegen? In de eerste helft gelijkwaardig maar in de tweede 30 minuten zet Noorwegen een tandje bij?quote:
Om 17.25 begint de uitzendingquote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Symphonic het volgende:
Voor de ziggoklanten: Ziggo heeft alle sportzenders openstaan voor iedereen.
De finale is te zien op Ziggosport Totaal Tennis kanaal 406
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |