Een klap in je gezichtquote:Op zondag 28 november 2021 12:01 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb net mijn winkelkar niet schoongemaakt.
Wat is een passende straf?
Nee, als gevaccineerd persoon had je nu voor veel bestemmingen geen test nodig bovenop je vaccinatie. Als niet gevaccineerde reiziger had je inderdaad al een negatieve test nodig, maar daar had ik het niet overquote:Op zondag 28 november 2021 12:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jawel maar je kon LFT nemen ipv PCR. Nu wordt het duurdere pcr idd. Nog meer geld voor vriendjes van de conservatives.
Lol, als ik bedenk wat ik in het begin allemaal deed. Bij thuiskomst m'n handen ontsmetten voor ik binnen ging. Boodschappen ontsmetten, maskers wisselen (gebruikte maskers 2 dagen op de verwarming laten liggen). Buiten huis nooit m'n gezicht aanraken...quote:Op zondag 28 november 2021 12:01 schreef DonDruiper het volgende:
Een lunch met Marion Koopmans.quote:Op zondag 28 november 2021 12:01 schreef DonDruiper het volgende:
Heus?quote:Op zondag 28 november 2021 12:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, als ik bedenk wat ik in het begin allemaal deed. Bij thuiskomst m'n handen ontsmetten voor ik binnen ging. Boodschappen ontsmetten, maskers wisselen (gebruikte maskers 2 dagen op de verwarming laten liggen). Buiten huis nooit m'n gezicht aanraken...
Dat was ook de grootste zorg in een artikel over het advies van de Gezondheidsraad om geen voorrang te verlenen aan mensen die specifieke vaccins hadden gehad.quote:Op zondag 28 november 2021 12:25 schreef zipcon het volgende:
De voorpagina van Telegraaf zoomt in op de belangrijkste bijwerking van omicron
Wintersport lijkt verder weg dan ooit door omicronvariant
Leuk dat ze er nog Ff ‘door omicronvariant’ bij zetten omdat het wel lekker kopt, maar het merendeel van die maatregelen komt ook gewoon door de situatie nu, uitgezonderd Zwitserland.quote:Op zondag 28 november 2021 12:25 schreef zipcon het volgende:
De voorpagina van Telegraaf zoomt in op de belangrijkste bijwerking van omicron
Wintersport lijkt verder weg dan ooit door omicronvariant
Liep je constant met een bivakmuts opquote:Op zondag 28 november 2021 12:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, als ik bedenk wat ik in het begin allemaal deed. Bij thuiskomst m'n handen ontsmetten voor ik binnen ging. Boodschappen ontsmetten, maskers wisselen (gebruikte maskers 2 dagen op de verwarming laten liggen). Buiten huis nooit m'n gezicht aanraken...
Herinner me dat er veel spreiding was in het aantal virusdeeltjes dat besmette personen verspreiden, kon een factor 104 of 105 verschillen.quote:Op zondag 28 november 2021 11:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Overigens, geen idee of jij daar iets zinnigs over kan zeggenMaar ik heb toch ook wel enkele gevallen gehoord dat bij een stel een van de twee besmet raakte, maar de ander niet....
Terwijl die toch gewoon in hetzelfde huis leven, zelfde bed slapen, geen afstand houden etc.
Dus het gebeurt niet altijd dat de ander besmet raakt in een huishouden. Zou dat een genetisch dingetje kunnen zijn, of domweg betere weerstand ofzo?
Haha! Wel logisch, ik zou me ook niet jarenlang willen opsluiten als ik 60+ zou zijn. Daaronder ook niet trouwens, maar dat gebeurt toch door die 'avondlockdown'. Wat eenquote:Op zondag 28 november 2021 12:37 schreef Noek het volgende:
Mijn moeder mocht na enkele weken naar het ouderenuurtje bij de Appie van me. Toen ging ik 's middags langs (bleef altijd buiten op 5 meter) en toen was ze em gesmeerd naar Kruidvat. Ik gaf haar één vinger en ze vrat mn hele arm op. Toen was de geest uit de fles en liet ze zich niet meer opsluiten. Boomermoeders
quote:Noorse media schrijven dat van de 61 mensen van twee op Schiphol gelande KLM-vluchten er 13 de nieuwe variant hebben. Dat is opmerkelijk omdat het RIVM pas later vanmiddag met een exact cijfer komt.
De grote Noorse krant VG schrijft het bericht op basis van het Noorse RIVM.
Het RIVM liet gisteren weten dat er vermoedelijk met omikron besmette mensen bij die vrijdag gelande groep zitten, maar noemde geen exact aanta
PANIEKquote:Op zondag 28 november 2021 12:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom die toelichting van de Jonge zometeen?
Maar daar wordt het risicogebaseerd ingezet. En niet one size fits all voor iedereen (al dan niet binnen de EU).quote:Op zondag 28 november 2021 12:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ingevoerd? Dat is al geruime tijd voor een aantal landen gewoon verplicht. Het VK kom je niet binnen zonder, Nederland vanuit het VK kom je niet in zonder PCR test.
Als je ziet hoe er nu extreem spastisch op die variant wordt gereageerd, zijn we gevoelsmatig weer helemaal terug in maart 2020. Dit wordt zo gewoon weer een winter binnen zitten.quote:
Goh heel raar dat ze zich niet door jou laat opsluitenquote:Op zondag 28 november 2021 12:37 schreef Noek het volgende:
Mijn moeder mocht na enkele weken naar het ouderenuurtje bij de Appie van me. Toen ging ik 's middags langs (bleef altijd buiten op 5 meter) en toen was ze em gesmeerd naar Kruidvat. Ik gaf haar één vinger en ze vrat mn hele arm op. Toen was de geest uit de fles en liet ze zich niet meer opsluiten. Boomermoeders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |