Ik vind dat Klaasje nogal verbleekt bij Julia. Nu al. Bij Klaasje mist het enthousiasme die Julia wel heeft. Ik vraag me af of Klaasje het echt leuk leuk heeft gevonden. Ik vind haar zo vlak als ik haar naast Julia zet.quote:Op donderdag 2 december 2021 08:56 schreef Japepk het volgende:
Ik heb vooral het idee dat Julia nu al stukken beter is dan Klaasje, maar dat komt omdat ik in Klaasje nooit echt wat gezien heb. Die bibberstem tijdens het zingen en die ongemakkelijkheid op het podium, ik heb het nooit wat gevonden. Julia heeft nu al 10x meer uitstraling. Ik merk alleen nu wel echt dat het K3 concept heel generiek is geworden. Julia is de eerste die écht niets meer met de originele lichting te maken heeft. Maar omdat ze wel beter is dan Klaasje, weet je dat je nu dus samenstellingen van K3 gaan krijgen die beter of slechter gaan zijn.
Even een rondje op insta:quote:Op donderdag 2 december 2021 08:56 schreef Japepk het volgende:
Julia is de eerste die écht niets meer met de originele lichting te maken heeft.
Kristel volgt Josje ook niet meer en Josje volgt niemand van (ex-)K3.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:09 schreef Melissa97 het volgende:
Ik zag dat
[..]
Even een rondje op insta:
Ik zag dat Kristel & Karen Julia allebei niet volgen op Instagram. Karen volgt Diede wel
Julia & Klaasje volgen Josje allebei niet (meer?)
Josje volgt sowieso HKM niet (meer?)
Dat is wel balen zeg, ik zag dat ze al daar waren en in de make up zaten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:25 schreef Riparius het volgende:
Update: Hans Bourlon van Studio 100 bevestigde zojuist bij de VRT dat alle dit weekend geplande voorstellingen in het Sportpaleis niet doorgaan, ook de voorstelling van vanavond niet. Er waren in totaal zo'n 100.000 tickets verkocht. Wel een enorme teleurstelling voor Julia.
Aii, zuur! Hoewel het wel gelijk een enórme stap was, kan ik me voorstellen dat dit een enorme blindganger is nu. Vooral omdat ze nu voorlopig wel helemaal niet op zullen treden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is wel balen zeg, ik zag dat ze al daar waren en in de make up zaten.
Misschien dat ze wat tv shows kunnen afgaan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:34 schreef Japepk het volgende:
[..]
Aii, zuur! Hoewel het wel gelijk een enórme stap was, kan ik me voorstellen dat dit een enorme blindganger is nu. Vooral omdat ze nu voorlopig wel helemaal niet op zullen treden.
Lijkt me wel nodig ja, Koffietijd, Shownieuws interviewtjes Kids Top 20. Management zou er alles aan moeten doen om ze overal te laten opduiken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien dat ze wat tv shows kunnen afgaan?
vind waterval een super nummer..maar die videoclip, veel te veel influencer vibes, vreselijk haha.quote:
Sterker nog, het is letterlijk zo'n locatie: Smile Safari in Lille.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:33 schreef Maartel het volgende:
Nu je het zegt... alle sets zijn idd heel erg 'zo'n locatie waar je leuke foto's voor je Insta kunt maken'
Lol ik wist helemaal niet dat dat soort locaties bestondenquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, het is letterlijk zo'n locatie: Smile Safari in Lille.
https://www.instagram.com/p/CXBtTfeNKuQ/
Mamasé en 10000 luchtballonnen waren ook best wel low budget ja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:04 schreef TeddyOliver het volgende:
Leuk om Julia er voor het eerst tussen te zien, maar wel een low budget clip inderdaad. Dat komt vast omdat ze 'm vier keer moesten opnemen
Vind ik ook, het nummer is top. En inderdaad past Julia er zo goed tussen dat het lijkt alsof het nooit anders geweest is. Haar energie is heel aanstekelijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mamasé en 10000 luchtballonnen waren ook best wel low budget ja.Wel een flinke verbetering ten opzichte van 10000 luchtballonnen als nummer en ik vind Julia er nu al beter bij passen dan dat ik dat ooit van Klaasje gevonden heb.
superjammer! wij zouden zaterdag gaan, hadden al tickets voordat we wisten dat k3 (met een nieuw lid) zou komen. Onze tickets werden verplaatst naar maandag, maar na een belletje hadden we toch zitplaatsen voor de zaterdag gekregen. Helaas!quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:25 schreef Riparius het volgende:
Update: Hans Bourlon van Studio 100 bevestigde zojuist bij de VRT dat alle dit weekend geplande voorstellingen in het Sportpaleis niet doorgaan, ook de voorstelling van vanavond niet. Er waren in totaal zo'n 100.000 tickets verkocht. Wel een enorme teleurstelling voor Julia.
Het is vrij gebruikelijk om wat meer nummers op te nemen dan er uiteindelijk op een album komen, het betekent dus niet per se dat er ook klassiekers opnieuw worden opgenomen met Julia. De nieuwe CD Waterval wordt in ieder geval een enkele CD, dus geen dubbel CD met op de tweede schijf klassiekers zoals bij de komst van Josje en bij het debuut van HKM.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:32 schreef TeddyOliver het volgende:
https://www.hln.be/showbi(...)ig-te-zien~a35694a3/
HLN zegt in een interview met Anja v. Mensel dat er 'een twintigtal nummers opgenomen, gemixt en geproducet' worden voor het nieuwe album. Dat zou dus betekenen dat er wel klassiekers opnieuw worden ingezongen. Ik weet verder niet of hun info klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |