abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 5 december 2021 @ 12:28:39 #241
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_202478388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:04 schreef Riparius het volgende:
De eerste aflevering van K3, een nieuw begin ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het zo zie ben ik toch wel blij met Julia, al is het maar omdat ik het een verbetering vind ten opzichte van Klaasje, als persoon.
Koel en donker bewaren
pi_202488077
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:04 schreef Riparius het volgende:
De eerste aflevering van K3, een nieuw begin ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top! Leuk om te kijken! Julia is leuk, maar kweetnie. Beetje too much ofzo. Hanne is ook zo een beetje waar Marthe toch wat rustiger lijkt. Hopelijk wordt ze niet teveel ondergesneeuwd.
pi_202488780
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:01 schreef TeddyOliver het volgende:
De aflevering staat nu op VTM Go, alleen is hij ook weer Geoblocked. Vraag me af waarom dat nog steeds zo is, dit wordt toch niet op SBS6 uitgezonden.
Omdat SBS6 niet betaalt voor de uitzendrechten
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 22:13:13 #244
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202489280
https://www.instagram.com/p/CXG8AEulsyy/

Babette zou echt te goed zijn geweest voor K3
  zondag 5 december 2021 @ 22:16:14 #245
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_202489343
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:13 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/CXG8AEulsyy/

Babette zou echt te goed zijn geweest voor K3
Sowieso, dat vond ik al toen ik haar uitleg-video zag. Te 'intelligent' (niet dat je dom moet zijn voor K3 :P), te serieus. Gewoon niet het type dat meegaat in dat hele drukke commerciŽle circus maar teveel nadenkt.

Maar ze zingt erg goed ja :o
Koel en donker bewaren
pi_202489744
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Sowieso, dat vond ik al toen ik haar uitleg-video zag. Te 'intelligent' (niet dat je dom moet zijn voor K3 :P), te serieus. Gewoon niet het type dat meegaat in dat hele drukke commerciŽle circus maar teveel nadenkt.

Maar ze zingt erg goed ja :o
Haar moeder is een professionele zangeres dus ze heeft het niet van een vreemde :) Ik denk alleen wel dat Studio100 haar puur op basis van dit feit heeft uitgekozen voor de audities. Die hele zoektocht leek grotendeels een verzameling van personen waar met allen iets bijzonders is ipv dat ze misschien echt Klaasje zouden kunnen opvolgen.
pi_202492406

Julia heeft blijkbaar ook iets met pieten te maken. Roetveegpieten wel te verstaan (Luisterpiet, de rechter), bij Studio Pepernoot van Bergen op Zoom.

Ik heb nog niet gekeken verder, maar er is hier een aflevering te bekijken: https://www.zuidwestupdate.nl/tv/studio-pepernoot/?v=506339641
pi_202497196
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:27 schreef Melissa97 het volgende:
[ afbeelding ]

Julia heeft blijkbaar ook iets met pieten te maken. Roetveegpieten wel te verstaan (Luisterpiet, de rechter), bij Studio Pepernoot van Bergen op Zoom.

Studio Pepernoot is een soort regionale variant van Het Sinterklaasjournaal bij Zuidwest TV. Een overzicht van alle afleveringen die nog terug zijn te kijken staat hier. Julia speelde een Luisterpiet in 2020.
pi_202500816
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:27 schreef Melissa97 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb nog niet gekeken verder, maar er is hier een aflevering te bekijken: https://www.zuidwestupdate.nl/tv/studio-pepernoot/?v=506339641
Vind het nog steeds kansloos dat Diede daarom een beetje gecanceld is, stom woke gedoe. Iemand kan in het verleden toch Piet gespeeld hebben. Er zijn ook acteurs die Hitler spelen.
't Echte en 't ware!
pi_202501761
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:46 schreef Japepk het volgende:

[..]
Vind het nog steeds kansloos dat Diede daarom een beetje gecanceld is, stom woke gedoe. Iemand kan in het verleden toch Piet gespeeld hebben.
Ik denk niet dat de agitatie van sommigen jegens Diede invloed gehad heeft op haar kansen in de wedstrijd. Het ging maar om een klein aantal twitteraars. Het zijn ook steeds dezelfden die elke kans aangrijpen om hun eigen politieke agenda onder de aandacht te brengen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Riparius op 08-12-2021 17:55:57 ]
pi_202503242
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 19:45 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de agitatie van sommigen jegens Diede invloed gehad heeft op haar kansen in de wedstrijd. Het ging maar om een klein aantal twitteraars. Het zijn ook steeds dezelfden die elke kans aangrijpen om hun eigen politieke agenda onder de aandacht te brengen.
Ik bedoelde het ook niet persť in de wedstrijd. Maar hier wordt ook al gezegd 'Julia heeft ook iets met Pieten gedaan'. Stoute Julia, foei! Ten minste, zo komt het over. Terwijl er geen entertainer is die nog nooit iets met Pieten heeft gedaan volgens mij.
't Echte en 't ware!
pi_202503635
Toen ik mijn 5-jarige zoon de clip van Waterval liet kijken om te laten zien wie Klaasje heeft vervangen, begonnen zijn ogen te stralen en verscheen er een grote verliefde glimlach op z'n gezicht. Julia is hier dus goedgekeurd 8-)
pi_202503863
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:06 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik bedoelde het ook niet persť in de wedstrijd. Maar hier wordt ook al gezegd 'Julia heeft ook iets met Pieten gedaan'. Stoute Julia, foei! Ten minste, zo komt het over. Terwijl er geen entertainer is die nog nooit iets met Pieten heeft gedaan volgens mij.
Dat was vanuit mij, wel een verwijzing naar Diede, maar absoluut geen commentaar :) Juist positief dat het roetveegpiet is en leuk dat ze al op die manier iets voor kinderen deed!
pi_202504012
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:06 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ja, dat proefde ik er ook uit. Als Julia in 2019 ook had meegespeeld in Studio Pepernoot, dan was dat waarschijnlijk door dezelfde groep twitteraars die Diede viseerden ook breed uitgemeten, want dat programma gebruikte tot 2019 nog traditioneel geschminkte Pieten. In 2020 hebben ze het uiterlijk van de Pieten aangepast, zie hier. Dat is niet anders dan bij SIRIS in Someren, waar Diede haar Sinterklaasshows gaf met Peejay. Ook daar is in 2020 het uiterlijk van de Pieten aangepast. Twitteraars beweerden dat Diede nog in 2020 met traditionele Pieten zou hebben opgetreden, maar dat klopt dus niet. Er waren toen trouwens geen optredens voor publiek vanwege de coronamaatregelen, wel een huiskamerconcert, zie hier.

En om even bij K3 te blijven: Kathleen kwam na haar afscheid van K3 nog jarenlang telkens in november terug naar BelgiŽ voor een aantal Sinterklaasshows, met doorgaans traditioneel geschminkte Pieten. Ze heeft in een interview bij Van Gils & Gasten wel eens verteld dat het haar niet uitmaakte hoe de Pieten er precies uitzagen, en dat de organisatie dat bepaalde en dat zij daar zelf ook geen bemoeienis mee had. Mensen van kleur in Zuid-Afrika die wisten dat ze dat deed en die ze opnames van haar optredens liet zien hadden daar trouwens ook nooit problemen mee.
pi_202504585
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:50 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ja, dat proefde ik er ook uit. Als Julia in 2019 ook had meegespeeld in Studio Pepernoot, dan was dat waarschijnlijk door dezelfde groep twitteraars die Diede viseerden ook breed uitgemeten, want dat programma gebruikte tot 2019 nog traditioneel geschminkte Pieten. In 2020 hebben ze het uiterlijk van de Pieten aangepast, zie hier. Dat is niet anders dan bij SIRIS in Someren, waar Diede haar Sinterklaasshows gaf met Peejay. Ook daar is in 2020 het uiterlijk van de Pieten aangepast. Twitteraars beweerden dat Diede nog in 2020 met traditionele Pieten zou hebben opgetreden, maar dat klopt dus niet. Er waren toen trouwens geen optredens voor publiek vanwege de coronamaatregelen, wel een huiskamerconcert, zie hier.
Dat wist ik niet. Jammer dat Diede dit nooit als statement heeft uitgesproken. Ze had toch wel iets opgemerkt moeten hebben door die twitterfiguren in haar inbox.

Ze had heel makkelijk een kort filmpje op de Peejay en Diede kanaal kunnen zetten in de trand van: "Vorig jaar hadden we dit huiskamer concert met roetveegpieten, maar dit jaar slaan we het een jaartje over vanwege K2zktK3". En dan weet iedereen dat het jaar daarvoor dus met roetveegpieten was. Weg haat

[ Bericht 9% gewijzigd door Banaanhangwagen op 06-12-2021 22:34:36 ]
  maandag 6 december 2021 @ 23:13:14 #256
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_202505187
wat een hits zijn dit toch O+ en dan te bedenken dat ze niet eens op de standaardversie van het album stonden :o

TEAM TAFEL
pi_202506091
quote:

[..]
Vind het nog steeds kansloos dat Diede daarom een beetje gecanceld is, stom woke gedoe. Iemand kan in het verleden toch Piet gespeeld hebben. Er zijn ook acteurs die Hitler spelen.
Tuurlijk kan het dat iemand Zwarte Piet heeft gespeeld, hier ging het ook niet meer om, gaat erom dat ze tot 2020 in een zelf geproduceerde show met zwart geschminkte Pieten speelde en wanneer er om uitleg wordt gevraagd wordt genegeerd of weggezet als ‘modder gooien’. Ze had gewoon kunnen zeggen “Ja ik deed dat maar ik support zwarte piet niet of ja ik deed dat en ben ben pro piet” was beiden oke geweest maar het hele ding onder de mat vegen maaktr het alleen maar erger.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202521741
twitter
pi_202521755
:Y
quote:
Ik zie Marthe niet?

Oh, toch wel 😁
pi_202523092
quote:
De 'random K3 lyric generator' heeft weer hard gewerkt zie ik :')
pi_202523329
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:16 schreef Maartel het volgende:

[..]
Laten we hopen dat het nummer niet Torenhoog heet 🥲
pi_202527335
Waterval schijn toch nog best wel hard te gaan in BelgiŽ. Meer dan een miljoen keer gestreamd. Ik weet nog dat HKM de eerste week vooral kritiek kregen vanwege een paar bar slechte optredens op televisie. Hopelijk houden ze dit elan met Julia vast!

https://www.flair.be/nl/c(...)mde-vlaamse-artiest/
't Echte en 't ware!
pi_202531850
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 16:55 schreef Japepk het volgende:
Waterval schijn toch nog best wel hard te gaan in BelgiŽ. Meer dan een miljoen keer gestreamd. Ik weet nog dat HKM de eerste week vooral kritiek kregen vanwege een paar bar slechte optredens op televisie. Hopelijk houden ze dit elan met Julia vast!

https://www.flair.be/nl/c(...)mde-vlaamse-artiest/
Door dit succes begin ik me af te vragen of ze Klaasje niet bewust weg hebben proberen te krijgen lol
pi_202532889
quote:

[..]
Het is ook gewoon kansloos. Zwarte piet is niet eens verboden in Nederland en die kanslozen vergeten dat Nederland groter is dan Amsterdam (en de grote steden) waarbuiten er minder of geen weerstand is tegen een egaal geschminkte piet. Die kansloze mensen op Twitter doen ook duidelijk niet aan factchecking want bij “Peejay & Diede 2020” waren alleen roetveegpieten. Dat kan je binnen een paar seconden zelf vinden op YouTube. Daarnaast is de hele productie “Diede & Peejay” iets van de Jumbo in Someren/Asten en Diede’s broer (die is producer, zie ook zijn LinkedIN) en is het dus maar de vraag hoeveel inspraak Diede de afgelopen jaren Łberhaupt had in de hoeveelheid gebruikte schmink. Maar goed de brutalen hebben de macht en dat geldt vooral op Twitter.
pi_202532919
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 21:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Door dit succes begin ik me af te vragen of ze Klaasje niet bewust weg hebben proberen te krijgen lol
Studio100 heeft nauwelijks nadeel bij de zoektocht naar een nieuw K3-lid. Commercieel gezien alleen maar voordelen tenzij de nieuwe formatie een flop is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2021 22:32:24 ]
pi_202534694
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:16 schreef Maartel het volgende:

[..]
Of niet?

"Want God zegt over jou over mij,
iets bijzonder en dat maakt mij blij,
Hij zegt:
Groter dan een berg, zo hoog,
mooier dan de regenboog,
dieper dan de oceaan,
is hoeveel Ik van je hou.
Maak je dus geen zorgen meer.
Elke dag ben Ik er weer.”"

Christelijk liedje: https://www.bijbelbios.nl(...)allerleukste-liedje/

Verder wil ik niet stoken hoor, het zijn ook redelijk basic lyrics dus is heel waarschijnlijk gewoon toeval.

[ Bericht 9% gewijzigd door Melissa97 op 09-12-2021 08:00:27 ]
pi_202534962
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 07:54 schreef Melissa97 het volgende:
Verder wil ik niet stoken hoor, het zijn ook redelijk basic lyrics dus is heel waarschijnlijk gewoon toeval.
Ach, wat heet stoken. Het is bekend dat het K3-team graag put uit andere nummers waar ze graag hun eigen sausje overheen gooien. Het is vaak genoeg voorgekomen dat Miguel en co gewoon graag een bekende pophit onder de K3-vlag wilden hangen en zich lieten inspireren. Ik vind het wel een mooie manier van verbinden en volgens mij is het een flink aandeel in het succes van K3
't Echte en 't ware!
pi_202535108
Zoals bekend konden de grote shows van Studio 100 in het Sportpaleis afgelopen weekend niet doorgaan, althans niet met publiek. Maar De Grote Sinterklaasshow ging afgelopen zaterdag wel door in een leeg Sportpaleis, inclusief het eerste echte optreden van K3 met Julia! Het volledige optreden van K3 kun je nu hier bekijken.
  donderdag 9 december 2021 @ 11:02:36 #269
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202536209
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 08:45 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ach, wat heet stoken. Het is bekend dat het K3-team graag put uit andere nummers waar ze graag hun eigen sausje overheen gooien. Het is vaak genoeg voorgekomen dat Miguel en co gewoon graag een bekende pophit onder de K3-vlag wilden hangen en zich lieten inspireren. Ik vind het wel een mooie manier van verbinden en volgens mij is het een flink aandeel in het succes van K3
Er lijkt inmiddels al een hele reeks Lambada-varianten door ze uitgebracht.

Kinderen hebben dat toch niet door. :+
pi_202544620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:02 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Er lijkt inmiddels al een hele reeks Lambada-varianten door ze uitgebracht.

Kinderen hebben dat toch niet door. :+
Ik zag niet dat ik in een K3 topic zat en dacht even dat het over corona ging _O-
't Echte en 't ware!
pi_202544733
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:42 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik zag niet dat ik in een K3 topic zat en dacht even dat het over corona ging _O-
Lambada ≠ Lambda (λ)
pi_202545234
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 09:06 schreef Riparius het volgende:
Zoals bekend konden de grote shows van Studio 100 in het Sportpaleis afgelopen weekend niet doorgaan, althans niet met publiek. Maar De Grote Sinterklaasshow ging afgelopen zaterdag wel door in een leeg Sportpaleis, inclusief het eerste echte optreden van K3 met Julia! Het volledige optreden van K3 kun je nu hier bekijken.
Zonder gekheid, K3 is weer een van de parels aan de Studio 100 ketting. Al komen niet alle nummers live (zonder publiek) even lekker uit de verf; ze staan er. Marthe lijkt wel nog behoorlijk verkouden, maar ik ga er vanuit dat ze genezen genoeg is om op het podium te staan.

Van alle revamps in de Studio 100-stal is Mega Mindy het meest geslaagd. Naast K3 komt Marie enorm talentloos en een beetje zuur over en Piet Piraat en Kwebbel beginnen toch serieus oud te worden.. Groot respect voor de acteurs die al zů veel jaren hun rol met verve neerzetten! Ik was 25 jaar geleden als kleuter al idolaat van Plop...
't Echte en 't ware!
pi_202549715
Beetje off-topic, maar ik meld het toch maar even, vers van de pers. Natalia deelt zojuist op haar instagram dat ze op 8 december is bevallen van een zoon genaamd Apollo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 10-12-2021 09:41:35 ]
pi_202550354
Apollo :X Klinkt meer als een paard.
Koel en donker bewaren
pi_202552541
twitter

twitter
pi_202556241
twitter
pi_202557234
quote:
Hier zie je de reactie van Julia veel uitgebreider (preview van de aflevering van morgen).
pi_202557484
quote:
Celester spat echt van het scherm af. En dit is alleen 1 scene. Ik vraag me echt af of ze de laatste 2 of zelfs de winst had kunnen binnenhalen als ze eerder in de wedstrijd was opengebloeit of meer van haar persoonlijkheid had laten zien.
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 00:05:22 #279
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202570117
quote:
Ik mis toch wel de edit stijl van de vlogs met Klaasje, lijkt nu net alsof het in een gratis app is gemaakt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')