SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Halve SC bijna heeft droge worsten gekocht dus zo gek is dat niet haha.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat het hier nou weer over worsten
Heb het wel eens eerder gehad, misschien heb ik het nu ook wel maar niet zo opgelet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
Lees ook dat het geen kwaad kan, maar smakelijk ziet het er niet uit.
Dat zei mijn huisarts ookquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
Die witte uitslag is gewoon goedaardige schimmel trouwens. Zie je wel vaker bij gedroogde worsten.
Vaker wassen danquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zei mijn huisarts ook
oh ik dacht vet of zo. Nou ja ik heb het er onder de kraan af gepoetst en het smaakt dus gewoon prima verderquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
Die witte uitslag is gewoon goedaardige schimmel trouwens. Zie je wel vaker bij gedroogde worsten.
de Drent. Vind hem lekkerder dan de Gewone. Rest heb ik nog niet geprobeerd dus.quote:
Die met knoflook is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de Drent. Vind hem lekkerder dan de Gewone. Rest heb ik nog niet geprobeerd dus.
Ik ga die Cowboy voor het laatst bewarenquote:
Toen er nog geen corona was.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij blijft ook hangen in 2017 ofnie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |