SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Halve SC bijna heeft droge worsten gekocht dus zo gek is dat niet haha.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat het hier nou weer over worsten
Heb het wel eens eerder gehad, misschien heb ik het nu ook wel maar niet zo opgelet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
Lees ook dat het geen kwaad kan, maar smakelijk ziet het er niet uit.
Dat zei mijn huisarts ookquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
Die witte uitslag is gewoon goedaardige schimmel trouwens. Zie je wel vaker bij gedroogde worsten.
Vaker wassen danquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zei mijn huisarts ook
oh ik dacht vet of zo. Nou ja ik heb het er onder de kraan af gepoetst en het smaakt dus gewoon prima verderquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
Die witte uitslag is gewoon goedaardige schimmel trouwens. Zie je wel vaker bij gedroogde worsten.
de Drent. Vind hem lekkerder dan de Gewone. Rest heb ik nog niet geprobeerd dus.quote:
Die met knoflook is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de Drent. Vind hem lekkerder dan de Gewone. Rest heb ik nog niet geprobeerd dus.
Ik ga die Cowboy voor het laatst bewarenquote:
Toen er nog geen corona was.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij blijft ook hangen in 2017 ofnie?
Jawel hoor die zwaaide me uitquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie heb je gemeet en weet je vrouw ervan?
quote:
Ben nu thuis./quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je eigen heater straks binnenhalen?
*hangt op* .quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo belt Moldavavië mij?
Ga weg
;squote:Op zaterdag 27 november 2021 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1 worst was bij mij ook wat wit uitgeslagen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nu thuis./
ben bevroren en dat voor 4 tafels
Ik hou het wel bij wat kerstdeco.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week kerstboom halen
Kan daar ook niks aan doenquote:
nou ja je zit 'binnen' maar als je daar vanaf 11 uur staat ga je wel langzaam dood jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Die vonden het wel mooi terrasweer?
Ballebal, hoe gaat dat nou morgen als het maar tot 5 is? Eerder beginnen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je zit 'binnen' maar als je daar vanaf 11 uur staat ga je wel langzaam dood ja
Straks nog maar tot 17 uurquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je zit 'binnen' maar als je daar vanaf 11 uur staat ga je wel langzaam dood ja
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ballebal, hoe gaat dat nou morgen als het maar tot 5 is? Eerder beginnen?
ja denk dat ze de buitenzaak dicht gaan doenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks nog maar tot 17 uur
Alleen nog wachten tot ze verzonden zijnquote:
Tikje klein?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk nou
Nee begin gewoon om 11 en dan 1700 dicht en dan weet ik het niet
Raar smaakje?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Pittige kipsalade van de Hema is raarrrrr.
agressieve trui welquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk nou
Nee begin gewoon om 11 en dan 1700 dicht en dan weet ik het niet
Kan paar dagen duren.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen nog wachten tot ze verzonden zijn
Dikzakquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
burrp... hele doos appelflappen op
Ja, niet pittig, ik proef geen kip en er zitten onverklaarbare groenten inquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raar smaakje?
De Hema heeft geen zeewiersnacks meer
Waren die zeewiersnacks lekker?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raar smaakje?
De Hema heeft geen zeewiersnacks meer
Gelukkig heb ik eenden rillette en paté gehaald om de avond door te komenquote:
vreetboeiquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik eenden rillette en paté gehaald om de avond door te komen
Dat is niet wat je wil proeven bij pittige kipsaladequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, niet pittig, ik proef geen kip en er zitten onverklaarbare groenten in
Badderenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Roze badwater door bruisbal -genot
Jij eet ook altijd paté he.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik eenden rillette en paté gehaald om de avond door te komen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren die zeewiersnacks lekker?
Ja klopt, maar vind het wel een extra luxe bij een nachtje wegquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Badderen
Maar jij hebt thuis toch ook een bad?
Het was in de aanbieding deze weekquote:
Als een ektequote:
Heb je een verwenweekend met wattenschijfje?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vind het wel een extra luxe bij een nachtje weg
Jaaa, net lekker uit eten geweest en nu lekker ontspannenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je een verwenweekend met wattenschijfje?
Ik ga je goud smeltenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pate is net als kaas vies.
Heel vies.
Ik probeer ook altijd een kamer met bad te boekenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vind het wel een extra luxe bij een nachtje weg
nou ja, wattenschijfjes e.d. is behoorlijk gedetailleerd voor een weekendje wegquote:
waaromquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou ja, wattenschijfjes e.d. is behoorlijk gedetailleerd voor een weekendje weg
Morgen een verwenontbijtjequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa, net lekker uit eten geweest en nu lekker ontspannen
zoiets kleins... een wattenschijfje...quote:
Gaat goed! Bloeddruk omlaag, bloedwaarden steeds beter en mn schoonloe niet dagelijks over de vloer.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je gezondheid?
oh neequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zoiets kleins... een wattenschijfje...
Of is dat gewoon weekendje-weg-lingo?
Ah, lekker! Heb je al een plaats op het oog?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd een kamer met bad te boekenZit toevallig net te kijken voor een hotelletje over 2 weken.
Ja heerlijk, nu al zin inquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen een verwenontbijtje
Zo schattigquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee
ik zie nu een caviaatje met van die komkommertjes op zijn oogjes met een badjasje aan
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat goed! Bloeddruk omlaag, bloedwaarden steeds beter en mn schoonloe niet dagelijks over de vloer.Ik wandel nu ook dagelijks minimaal 3 kwartier en dat is erg fijn voor de ontspanning
Ga je lekker Jomanda?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee
ik zie nu een caviaatje met van die komkommertjes op zijn oogjes met een badjasje aan
mwha.. een beetje pate zo eens per maand is wel lekker jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
Paté is godenvoer![]()
Zoals dat smelt in je mond
Wandelen is behandelenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt goedWandelen is perfect voor ontspanning. Ik probeer ook elke dag drie kwartier tot een uur buiten te zijn. Lukt niet altijd, maar ik merk wel het verschil
Ja, ik kijk nu naar Garderen of Putten. In Putten zou ik dan een suite (quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, lekker! Heb je al een plaats op het oog?
Had ooit een kamer met whirlpool, dat was ook zalig.
Maakte wel een herrie, dus in de avond even op het tijdstip letten
Klinkt goed! Mag je nog wel vrij van je bazin?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nu naar Garderen of Putten. In Putten zou ik dan een suite () met bad hebben. En dan overdag lekker wandelen in het Speulderbos.
En dan wil ik eigenlijk de volgende dag naar Sandrome in Nijmegen, lekker een paar uur poedelen
Heb je een buffet?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja heerlijk, nu al zin in
Huehuequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo schattig![]()
Ik heb al wel mijn gezichtsmasker op gehad, heerlijk!
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wandelen is behandelen
Maar ja, ik kom altijd wel rustiger thuis
Ja!quote:
je mag zo de badkamer schrobbenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ookNet ook weer. Heel de dag nerveuzig. En na het wandelen is het een stuk minder
oh ik dacht dat je in je glazen bolletje aan het kijken wasquote:
nee joh. zie ik aan de binnenkant van mijn ogenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je in je glazen bolletje aan het kijken was
Ja, derde week van december mag hetquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed! Mag je nog wel vrij van je bazin?![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je mag zo de badkamer schrobben
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, derde week van december mag het
doe je dat niet elke week?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb vandaag al wel het doucheputje schoongemaakt
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kinderstoeltje naast je tafel voor Wattenschijfje?
Zie het al voor me dat ze gewoon in een bak vol met sla ligt en mensen dan 's morgens sla op willen scheppen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, zij mag naar de saladebar
Gewoon wachten tot het water niet meer wegloopt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt dat putje openmaken, alles uit elkaar halen en schoonmaken? Nee
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie het al voor me dat ze gewoon in een bak vol met sla ligt en mensen dan 's morgens sla op willen scheppen.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, zij mag naar de saladebar
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie het al voor me dat ze gewoon in een bak vol met sla ligt en mensen dan 's morgens sla op willen scheppen.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot het water niet meer wegloopt.
Dan heb ik ineens een roze Wattenschijfjequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gewoon loslaten in de rucola en een half uur later weer opvissen uit de zure bietjes
Ze lijken dan echt op een vampierquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Met een rood bekkie van de tomaat en paprika
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb ik ineens een roze Wattenschijfje
ja beetje wel he.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Wordt allemaal wel een beetje perspectiefloos met die nieuwe variant
Nee was maart geloof ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje wel he.
Hadden we vorig jaar niet rond zelfde tijdstip die delta variant die er aan kwam?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje wel he.
Hadden we vorig jaar niet rond zelfde tijdstip die delta variant die er aan kwam?
Ja zo lang al weer ja?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik gisteren december hoorde.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
nou ja misschien worden mensen van deze niet zo ziek
las gisteren dacht ik dat ze onderzoeken of het ontstaan is doordat er zoveel mensen hiv positief zijn in ZA
Welkom in het nieuwe normaalquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Laat je niks wijsmaken hč?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh lees nu april.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo lang al weer ja?Ieder jaar in december gewoon een nieuwe variant die weer alles verneukt. Top
Hoor en lees er ook weinig over.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
die pil is ook al niet wat ze hadden gehoopt
jij ook alquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je al die onzin nog gelooft. Nou dan ben je wel goedgelovig.
Vooralsnog onder de 60 is er zowat geen kans dood te gaan. Nou doe dan een 60+ lockdown in de winter.
Maar nee dit is een heel andere agenda.
Lieve Los, je kan toch niet iedereen van 60+ compleet gaan opsluiten in de winter?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Vooralsnog onder de 60 is er zowat geen kans dood te gaan. Nou doe dan een 60+ lockdown in de winter.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lieve Los, je kan toch niet iedereen van 60+ compleet gaan opsluiten in de winter?
Voor 99.8 % van de bevolking niet gevaarlijk. Van de 0.2% overige heeft 95% zwaar overgewicht of onderliggend lijden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook 60+quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
gaat ook niet om het aantal doden maar om de mensen die ziekenhuisbedden bezet houden
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lieve Los, je kan toch niet iedereen die ongevaccineerd is compleet gaan opsluiten in de winter?
Kleinkinderen nog zien.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat die mensen toch ook een beetje willen genieten nog?
Inb4 dat willen ongevaccineerde mensen ook.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doen ze maar lekker thuis, voor hun eigen bestwilquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja maar die zijn dus niet zo relevant.quote:
Het is wel de grootste gemene deler. Dus als je iets aan IC bezetting wil doen is dat logischer dan de hele samenleving op slot gooien.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
60+ zijn is niet zozeer een keuze die heel makkelijk op te lossen is he?
Die worden twee keer meegeteldquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
NIemand met geslacht X ??
Gaat Los je nu vertellen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:38 schreef Ama het volgende:
Wie zegt me dat die grafieken niet zijn gephotoshopt?
Die kun je gewoon zelf bekijken op de site van het RIVM.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:38 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie zegt dat de RIVM ze niet gephotoshopped heeft?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kun je gewoon zelf bekijken op de site van het RIVM.
je twijfelt aan onze overheidquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:38 schreef Ama het volgende:
Dat heeft de oudere generatie al genoeg gedaan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is wel de grootste gemene deler. Dus als je iets aan IC bezetting wil doen is dat logischer dan de hele samenleving op slot gooien.
De oudere generatie moet dan maar wat offers maken voor de jeugd.
Wanneer dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heeft de oudere generatie al genoeg gedaan.
Toen ze met 57 met pensioen gingen bedoel je?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heeft de oudere generatie al genoeg gedaan.
Schandalige demonisering en forceren van een tweedeling in de samenleving, dit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
Toen ze met 57 met pensioen gingen bedoel je?
Laat die Boomers lekker 4 weken thuis.
Jongeren kunnen boodschappen voor de deur zetten, blijven werken, zingen voor de ramen en de ICs blijven bijna leeg.
Hou oud zijn je ouders?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
Toen ze met 57 met pensioen gingen bedoel je?
Laat die Boomers lekker 4 weken thuis.
Jongeren kunnen boodschappen voor de deur zetten, blijven werken, zingen voor de ramen en de ICs blijven bijna leeg.
Dat je dit moet vragen geeft enkel aan hoe wereldvreemd je werkelijk bent.quote:
Echt he...quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou oud zijn je ouders?
Die van mij konden pas met pensioen na 65e en zijn nu tegen de 70.
Die van mij gingen met 69/68 met pensioen. Vlak voor Corona. Echt genieten voor ze. Nadat ze vanaf hun 14e hebben gewerkt. Stomme boomers.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou oud zijn je ouders?
Leg dat prima donna DIMM even uitquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij gingen met 69/68 met pensioen. Vlak voor Corona. Echt genieten voor ze. Nadat ze vanaf hun 14e hebben gewerkt. Stomme boomers.
Dat je de vraag niet gewoon kan beantwoorden geeft enkel aan dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je dit moet vragen geeft enkel aan hoe wereldvreemd je werkelijk bent.
Neuh, toont gewoon wederom aan dat geschiedenis niet je sterkste kant is. Of gewoon logisch denken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat je de vraag niet gewoon kan beantwoorden geeft enkel aan dat ik gelijk heb.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat je de vraag niet gewoon kan beantwoorden geeft enkel aan dat ik gelijk heb.
Mijn pa is 69 en werkt nog 40 uurquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou oud zijn je ouders?
Geef gewoon een simpel antwoord dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, toont gewoon wederom aan dat geschiedenis niet je sterkste kant is. Of gewoon logisch denken.
Moet die ook in verplichte quarantaine van je?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn pa is 69 en werkt nog 40 uur
Hopelijk wel thuis. Want hij mag van jou niet meer naar buiten toe.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent zo begaan met de WO2 en je ziet niet eens in dat we in een nieuw tijdperk van facisme komen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, toont gewoon wederom aan dat geschiedenis niet je sterkste kant is. Of gewoon logisch denken.
Er moest eerst een paar uur gepolderd worden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
Lachwekkend weerJe mag toch verwachten dat mensen een keer voorbereid zijn.
Is reeds gegeven, door Cherrylips. Verder heb ik niet bijster veel zin om hier uiteen te zetten hoe het precies werkt, een samenleving, en waarom Nederland tot een van de beste ter wereld behoord dankzij de inzet en offers van de oudere generaties.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geef gewoon een simpel antwoord dan?
Tijdens een pandemie en een flinke golf daarvan naar de andere kant van de wereld reizen voor een bruiloft. Koekoek.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
Lachwekkend weerJe mag toch verwachten dat mensen een keer voorbereid zijn.
Omdat ik daarmee zo begaan ben weet ik dat dat achterlijke batshit insane complot-meuk is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent zo begaan met de WO2 en je ziet niet eens in dat we in een nieuw tijdperk van facisme komen.
Dit is nog maar het begin, OPEN JE OGENquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik daarmee zo begaan ben weet ik dat dat achterlijke batshit insane complot-meuk is.
Opsluiten die handel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het begin van wat? Armageddon omdat de sportschool om 17.00 sluit?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin, OPEN JE OGEN
wAkE uP, ShEePLequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin, OPEN JE OGEN
Ik krijg ook zin om de badkamer te schrobben.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik ga maar badkamerschrobben. Lijkt me gezelliger dan de discussie hier
Je mag mijn smiley best lenen hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg ook zin om de badkamer te schrobben.
Deze?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag mijn smiley best lenen hoor
Ah ja. Een niet representatief anekdotisch voorbeeld.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is reeds gegeven, door Cherrylips. Verder heb ik niet bijster veel zin om hier uiteen te zetten hoe het precies werkt, een samenleving, en waarom Nederland tot een van de beste ter wereld behoord dankzij de inzet en offers van de oudere generaties.
Is me net te koud nu.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Binnenkort lekker naar sobibor
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ja. Een niet representatief anekdotisch voorbeeld.
De meeste boomers hebben alle wind meegehad, eindeloos studeren, banen voor het oprapen, betaalbare woningen in overvloed, en zijn de rijkste generatie ooit. Oa omdat ze hun welvaart hebben beleend en de rekening hebben doorgeschoven naar de volgende generatie.
Dus nogmaals, welk offer hebben boomers moeten brengen ter begunstiging van de volgende generatie.
Banen liggen nu ook voor het oprapen hoor. Het zijn alleen niet de banen die iedereen wil.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ja. Een niet representatief anekdotisch voorbeeld.
De meeste boomers hebben alle wind meegehad, eindeloos studeren, banen voor het oprapen, betaalbare woningen in overvloed, en zijn de rijkste generatie ooit. Oa omdat ze hun welvaart hebben beleend en de rekening hebben doorgeschoven naar de volgende generatie.
Dus nogmaals, welk offer hebben boomers moeten brengen ter begunstiging van de volgende generatie.
sowieso... eindeloos studerende boomers...quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Banen liggen nu ook voor het oprapen hoor. Het zijn alleen niet de banen die iedereen wil.
Millennials zweven echt niet van de ene studie naar de ander omdat ze zoekende zijn in deze moeilijke wereld. En ze zijn zielig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sowieso... eindeloos studerende boomers...![]()
Ga gewoon werken en zelf iets opbouwen.
Dat is het dus; die zien boomers huisje boompje beestje hebben en eisen hetzelfde en wel onmiddellijk, want anders is het niet eerlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Millennials zweven echt niet van de ene studie naar de ander omdat ze zoekende zijn in deze moeilijke wereld. En ze zijn zielig.
Vooruit, dat gezeur met de leningen is wel kut, dat je meteen met een schuld aan je loopbaan begint.
Maar vroeger woonde men gewoon bij de grootouders in met het hele gezin. Boven de familiezaak. Kinderen deelden een slaapkamer. Nu wonen mensen in hun eentje in een eengezinswoning en janken dat het duur is. Heel raar.
Schuift een pilletje diazepam richting GekkievanBelgie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sowieso... eindeloos studerende boomers...![]()
Ga gewoon werken en zelf iets opbouwen, jankmillenial. Oh, en misschien in het vervolg wat minder D'66 en VVD stemmen.
Dank, ik heb een mooie doos bonbons voor je terug.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schuift een pilletje diazepam richting GekkievanBelgie.
Lust ik niet, chocolade is voor kinderen en instabiele vrouwen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dank, ik heb een mooie doos bonbons voor je terug.
Vooruit, een doos hout danquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lust ik niet, chocolade is voor kinderen en instabiele vrouwen.
Dank, mooi hout kan mooi zijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooruit, een doos hout dan
Boomers hebben ook financiële crises en onrust gekend. Koude oorlog, onrust in het midden-oosten, angst voor een kernoorlog, armoede. Jaren 80 waren volgens mij geen pretje. Met hypotheekrentes boven de 10 procent.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is het dus; die zien boomers huisje boompje beestje hebben en eisen hetzelfde en wel onmiddellijk, want anders is het niet eerlijk.
Joe, geef maar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lust ik niet, chocolade is voor kinderen en instabiele vrouwen.
Haha dat hoor ik 3 keer per week van mijn schoonpa die met 58 met pensioen ging en een ton meekreegquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boomers hebben ook financiële crises en onrust gekend. Koude oorlog, onrust in het midden-oosten, angst voor een kernoorlog, armoede. Jaren 80 waren volgens mij geen pretje. Met hypotheekrentes boven de 10 procent.
Genoegquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb jij nog wat te vreten @:Ama
Ah ja. Een niet representatief anekdotisch voorbeeld.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat hoor ik 3 keer per week van mijn schoonpa die met 58 met pensioen ging en een ton meekreeg
Dat is net zo anekdotisch als mijn ooms en tantes die tot hun 69e mogen doorwerken en amper wat meekrijgen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat hoor ik 3 keer per week van mijn schoonpa die met 58 met pensioen ging en een ton meekreeg
De meeste boomers en ouder.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is net zo anekdotisch als mijn ooms en tantes die tot hun 69e mogen doorwerken en amper wat meekrijgen.
Ik kom blijkbaar uit een hardwerkende familie.
Herkenbaar, het kon niet op maar vroeger zaten de wachtkamers van huisartsen ook niet vol met zinnelozen die elke week ergens anders wel ergens anders last van hadden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hypochonders zijn van alle tijden en de rest is heel veel gebrekkige informatie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, het kon niet op maar vroeger zaten de wachtkamers van huisartsen ook niet vol met zinnelozen die elke week ergens anders wel ergens anders last van hadden.
Als de ene chlamydia had dan de andere ookquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen staan wij elke ochtend lekker warm te douchen terwijl m'n moeder een keer in de week in bad mocht als kind en het water met haar zussen en broers mocht delen.
Katholieken hč. Iedereen aan de herpes.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de ene chlamydia had dan de andere ook
herkenbaar... katholiek zeker?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:12 schreef CherryLips het volgende:
En dan dacht m'n oma, ik wil niet nog meer kinderen die we niet kunnen onderhouden. En dan stond er wel iemand van de kerk op de stoep waar het volgende kind bleef. Die door m'n opa werd weggestuurd maar schande hoor.
Nu: joh doe mij een pil/spiraaltje/abortus.
Smeltangst...quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hypochonders zijn van alle tijden en de rest is heel veel gebrekkige informatie.
En halfjes gewoon speciaal onderwijs en een baan bij soweco kregen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, het kon niet op maar vroeger zaten de wachtkamers van huisartsen ook niet vol met zinnelozen die elke week ergens anders wel ergens anders last van hadden.
Dat werd je dan mooi eventjes fijntjes uitgelegd, je stelt je aan of je bent lui en kleinzerig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hypochonders zijn van alle tijden en de rest is heel veel gebrekkige informatie.
Gewoon uitkering geven, tochquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En halfjes gewoon speciaal onderwijs en een baan bij soweco kregen.
Nu moeten wij ermee werken omdat bij de aanbesteding je moest meedoen met MVO, 5% van je arbeidsbestand.
Ik werd eens ontslagen bij een bijbaantje omdat ze iemand met reuma konden aannemen met subsidie dus dat was goedkoper.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En halfjes gewoon speciaal onderwijs en een baan bij soweco kregen.
Nu moeten wij ermee werken omdat bij de aanbesteding je moest meedoen met MVO, 5% van je arbeidsbestand.
Krom liggen omdat pa een boothobby had.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen staan wij elke ochtend lekker warm te douchen terwijl m'n moeder een keer in de week in bad mocht als kind en het water met haar zussen en broers mocht delen.
Ik heb nog zo'n kerkelijk huwelijksboekje liggen ergens, heerlijke tips staan daarin "Gij zult uw plicht als echtgenote niet verzaken tegenover uw hardwerkende man"quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:12 schreef CherryLips het volgende:
En dan dacht m'n oma, ik wil niet nog meer kinderen die we niet kunnen onderhouden. En dan stond er wel iemand van de kerk op de stoep waar het volgende kind bleef. Die door m'n opa werd weggestuurd maar schande hoor.
Nu: joh doe mij een pil/spiraaltje/abortus.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu krijgen alle oude omgebouwden ¤5000 van de overheid omdat de oude wet te duidelijk was.
Verdomme en nu willen ze niet pijpen als je een keer laat thuis komtquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n kerkelijk huwelijksboekje liggen ergens, heerlijke tips staan daarin "Gij zult uw plicht als echtgenote niet verzaken tegenover uw hardwerkende man"
En als je ze een corrigerende tik geeft weten ze wie ze moeten bellen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
V
[..]
Verdomme en nu willen ze niet pijpen als je een keer laat thuis komt
Nee, eerst die piemel wassen goorlap.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
V
[..]
Verdomme en nu willen ze niet pijpen als je een keer laat thuis komt
Wie dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je ze een corrigerende tik geeft weten ze wie ze moeten bellen.
Vroeger knabbelden de huisvrouwen de mannenkaas er gewoon zelf af, washandje, we zijn toch niet van de zachte kantquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, eerst die piemel wassen goorlap.
Ja, nu verdienen we ons eigen geld en zijn we niet meer afhankelijk van de grillen van de kerel des huizes.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger knabbelden de huisvrouwen de mannenkaas er gewoon zelf af, washandje, we zijn toch niet van de zachte kant
Mannen verdienen meerquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nu verdienen we ons eigen geld en zijn we niet meer afhankelijk van de grillen van de kerel des huizes.
Promotie gemaakt?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
In het algemeen: ja. Maar ik weet wat ik binnenkort ga verdienen en da's flink meer dan een hoop kerels.
Oeh netjesquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
In het algemeen: ja. Maar ik weet wat ik binnenkort ga verdienen en da's flink meer dan een hoop kerels.
Pillow spray?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Pillow spray zit deze keer niet in m'n ogen.
Ja is met lavendel. Zou rustgevend moeten zijn voor goede nachtrust etc etc. Had eerst ook een poeder van Lush maar poeder is kut.quote:
Sjors Saksen-Coburg-Gotha.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Interessante podcast wel over George V
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://sextoycollective.com/blog/fake-cum
Knap staaltje PR. Maar goed, de Oranjes zijn natuurlijk net zo min Nederlands.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze lijken zo typisch Brits met hun verzonnen naam Windsor.
Die Moffen weten wel hoe ze Koningen en Koninginnen bij elkaar moeten bumsen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knap staaltje PR. Maar goed, de Oranjes zijn natuurlijk net zo min Nederlands.
Ze kan het hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
Panterprint overdosis![]()
https://www.zalando.nl/co(...)n-c5j21d015-o11.html
Broekpakken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
Panterprint overdosis![]()
https://www.zalando.nl/co(...)n-c5j21d015-o11.html
Bofkontquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Pillow spray zit deze keer niet in m'n ogen.
Nicequote:
In een enorm wienerfest van een werkveld ook nog.quote:
Mompelt iets met mannenkaas.quote:Op zondag 28 november 2021 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In een enorm wienerfest van een werkveld ook nog.
Lol, ik werk liever met mannen, dan met vrouwenquote:Op zondag 28 november 2021 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In een enorm wienerfest van een werkveld ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |