Dick Fijn - Gewoon een Truckerquote:Op zondag 28 november 2021 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik pleit voor Fred Siebelink en de Brandweermannen met 'Kijk me aan als ik je volspuit'
Ik ben ook meer van de kant van Put The Needle In It van Dannii Minogue en Voor Een Prikkie Een Sneeuwwitte Bruidsjurk van Henk Wijngaard.quote:Op zondag 28 november 2021 19:46 schreef Cee het volgende:
Ik zou Alphabeat met Vaccination doen of Alice in Chains met Booster.
Ik ga zelf voor Needles-System of a Down denk ikquote:Op zondag 28 november 2021 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van de kant van Put The Needle In It van Dannii Minogue en Voor Een Prikkie Een Sneeuwwitte Bruidsjurk van Henk Wijngaard.
Dat weet niemand, maar houd het op een paar honderd voor nummer 2000. Heb je actieplannen?quote:Op zondag 28 november 2021 22:17 schreef TLC het volgende:
Hoeveel stemmen heeft n nummer nodig om minimaal op 2000 te komen ?
Pippenquote:Op zondag 28 november 2021 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
Drie regels:
Elke artiest maar één keer (behalve Neil Young and CSNY, je kan ook te moeilijk doen)
Geen vrije keuze, want volslagen kansloos
Snel invullen en niet te lang over nadenken. Het leven is te kort voor spijt.
En dan krijg je zoiets:
Deep Purple
Child In Time
Rainbow
Catch The Rainbow
Doors
L.A. Woman
Led Zeppelin
Whole Lotta Love (Albumversie)
Pink Floyd
Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
Neil Young
Like A Hurricane (Albumversie)
Crosby, Stills, Nash & Young
Almost Cut My Hair
Killing Joke
Love Like Blood
Joy Division
Atmosphere
The The
Uncertain Smile
Smiths
There Is a Light That Never Goes Out
Eric B. & Rakim
Paid In Full
Dr. Dre & Snoop Dogg
Nuthin' But A G Thang
Al Green
Let's Stay Together
Curtis Mayfield
Move On Up
Nirvana
Heart-Shaped Box
Rage Against The Machine
Killing In The Name
Offspring
Come Out And Play (Keep 'Em Separated)
Green Day
Basket Case
Paul Weller
You Do Something To Me
Robert Plant
Big Log
Manic Street Preachers
Motorcycle Emptiness
Gary Moore
Still Got The Blues (Albumversie)
The Weeknd
Blinding Lights
War On Drugs
Thinking Of A Place (Albumversie)
Tame Impala
Let It Happen (Albumversie)
Golden Earrings
Just A Little Bit Of Peace In My Heart
Rolling Stones
Honky Tonk Women
The Beatles
While My Guitar Gently Weeps
Fleetwood Mac
The Chain
Bob Marley & The Wailers
Is This Love
Buena Vista Social Club
Chan Chan
The Cure
Lovesong
David Bowie
Starman
Ike & Tina Turner
Proud Mary
Dat blijft zo'n mooie scenequote:Op zondag 28 november 2021 18:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Travis heb ik ook vooral gekozen vanwege de associatie met The Office.
Basvriend!quote:
dank voor de tip! Ben geen joy division fan bij uitstek maar kan van wat ik van ze gehoord heb zeker waarderenquote:Op zondag 28 november 2021 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Basvriend!![]()
Er tourt een Joy Division coverband door Nederland die steengoed is. Als het straks weer kan, ga die zien. Voor een bassist is dit een absolute must!
Goeie, anders had je Wim Sonneveld ook bij die categorie moeten zetten.quote:Op maandag 29 november 2021 00:53 schreef TLC het volgende:
Ik moest mn post hierboven corrigeren sorry, ik zei meer dan 300 maar natuurlijk waren het er meer dan 3000, duh
Mick Jagger had -naar eigen zeggen- met meer dan 4000 vrouwen het bed gedeeld, maar die heb ik niet op mijn lijstjequote:Op maandag 29 november 2021 07:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goeie, anders had je Wim Sonneveld ook bij die categorie moeten zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst 1, jawel![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |