Dat zijn niet de regels he, dat is wat morgen ingaat.quote:
Ja wel dat is al vanaf begin November vanaf de eerste maatregelen...quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn niet de regels he, dat is wat morgen ingaat.
En toch is het deels vanaf morgen, staat er onderquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel dat is al vanaf begin November vanaf de eerste maatregelen...
Volgens mij ben je in het verkeerde cafe nu Chufiquote:
Verhip nu je het zegtquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in het verkeerde cafe nu Chufi
Zelfs verkeerde plaats, of heeft oma nijn een ander cafe?quote:
Het is maar een plaatje ...quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfs verkeerde plaats, of heeft oma nijn een ander cafe?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks man groeten van iedereen hier
Een gezellig cafequote:Op zaterdag 27 november 2021 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een willekeurig cafe na 20h00?
Wat mij betreft zijn de mensen echt veel bepalender.quote:
Jij mag hier zitten danquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn de mensen echt veel bepalender.
Interieur doet me pas wat in het negatieve
Met de juiste mensen kan dat welquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij mag hier zitten dan
[ afbeelding ]
Fijn te horenquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
Onderweg naar huis. Het was gezellig
Zekersquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
Onderweg naar huis. Het was gezellig
Geen probleem toch. Het leven kan zo simpel zijnquote:
Precies. Ook vandaag was het geen probleemquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen probleem toch. Het leven kan zo simpel zijn
Als het maar gezellig was. Zo leuk is het de laatste tijd nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Precies. Ook vandaag was het geen probleem![]()
Het was heel gezellig. En ik vind zo vroeg op de dag eigenlijk wel fijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het maar gezellig was. Zo leuk is het de laatste tijd niet
Zo hoef je je niet te haasten om de laatste trein te halen ..quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het was heel gezellig. En ik vind zo vroeg op de dag eigenlijk wel fijn.
Jullie waren er toch ook al vroeg?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het was heel gezellig. En ik vind zo vroeg op de dag eigenlijk wel fijn.
Ja, het begon om 15:00.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jullie waren er toch ook al vroeg?
Inderdaad. En iedereen ging rond dezelfde tijd weg.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo hoef je je niet te haasten om de laatste trein te halen ..
Leuk als ze kunnen zingen.. anders kun je beter het geluid uitzettenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:58 schreef mario390 het volgende:
de proben geloof ik en
opera
[ afbeelding ]
2e helftquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:05 schreef mario390 het volgende:
vangt dat villareal spel
erst nu an ?
ze doen geloof ik synchron zingenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk als ze kunnen zingen.. anders kun je beter het geluid uitzetten
OK.. Ik volg het nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze doen geloof ik synchron zingen
met playback
Heb je nog meer sneeuwfoto's gevonden?quote:
Niet naar gezocht , maar die zijn er zekerquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nog meer sneeuwfoto's gevonden?
Heb een stukje zitten kijken. Vond Villareal beter.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je gelooft het niet .. VAR zit ook niet tegen vandaag
Iedereenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb een stukje zitten kijken. Vond Villareal beter.
Portugal meegekregen? Vooral: Belenenses-Benficaquote:
Ja ...quote:Op zondag 28 november 2021 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Portugal meegekregen? Vooral: Belenenses-Benfica
Goed geregeld wel daar, ze staan zo helemaal niet voor lul als competitiequote:
Ik ookquote:Op zondag 28 november 2021 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik volg het ook niet, lees dit nu wel op meerdere plekken
Hey Notturnaquote:
Het was reuze gezellig en een heerlijk soepje van Nijn.quote:Op zondag 28 november 2021 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Notturna, hoe was het gisteren, of was jij niet mee?
Mooi zo. Wat echt net op de valreep he, vandaag had het niet meer gemogen. Of je had nog vroeger gemoeten.quote:Op zondag 28 november 2021 07:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Het was reuze gezellig en een heerlijk soepje van Nijn.
Ja was net op de valreep. Dit was ook qua tijd goed te doen, ben niet zo’n nachtdier.quote:Op zondag 28 november 2021 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Wat echt net op de valreep he, vandaag had het niet meer gemogen. Of je had nog vroeger gemoeten.
Dat kwam dan goed uit dan. Met hoeveel man waren jullie nu?quote:Op zondag 28 november 2021 07:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja was net op de valreep. Dit was ook qua tijd goed te doen, ben niet zo’n nachtdier.
13 man geloof ik.quote:Op zondag 28 november 2021 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kwam dan goed uit dan. Met hoeveel man waren jullie nu?
Mooi clubje, leuk hoor dat jullie dat regelmatig doen.quote:
Morguh cafcaquote:
Hey Chanelquote:
Wat ga je daar doen dan? Oh dat is helemaal mooi 15 euro is best veel...quote:Op zondag 28 november 2021 09:54 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen! Ik zit in de auto, rit naar oosten des lands voor de boeg. Ga zo rijden.
Heb zowaar een uitrijkaart voor de parkeergarage gekregen, scheelt weer 15 euro. Goed begin van de dag
Die gaat lekker thuis op de bank zitten.quote:Op zondag 28 november 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen dan? Oh dat is helemaal mooi 15 euro is best veel...
Ah ze komt uit Den Haag van de meet van gisterenquote:Op zondag 28 november 2021 10:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die gaat lekker thuis op de bank zitten.
quote:Op zondag 28 november 2021 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ze komt uit Den Haag van de meet van gisteren
Ligt er zoveel water buiten dan?quote:Op zondag 28 november 2021 10:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge, ontbijt achter de kiezen, zo maar naar het station zwemmen.
Geloof dat er voor een week regen in vijf minuter naar beneden komt.quote:Op zondag 28 november 2021 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ligt er zoveel water buiten dan?
Zo dat is best veel zeg.. hopelijk komt t niet deze kant op.. check wel even buienradarquote:Op zondag 28 november 2021 10:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geloof dat er voor een week regen in vijf minuter naar beneden komt.
Ergens zou je dan verwachten dat de regen voor de komende week al op isquote:Op zondag 28 november 2021 10:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geloof dat er voor een week regen in vijf minuter naar beneden komt.
Helaas niet. Zou wel mooi zijn anders.quote:Op zondag 28 november 2021 10:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ergens zou je dan verwachten dat de regen voor de komende week al op is![]()
Maar zo werkt het niet.
euhm...bijna iedereenquote:Op zondag 28 november 2021 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen.
We hebben een uitstekende tijd gehad gisteren.
Voor de goede orde: Wat we gisteren deden was gewoon binnen de regels.
Je hoefde nog niet op 1,5 meter.
Iedereen is gecontroleerd bij binnenkomst.
Maar jij bent 1,5 meter, dus sowieso veiligquote:Op zondag 28 november 2021 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm...bijna iedereen![]()
Ik ben over het hoofd gezien vrees ik.
The story of your lifequote:Op zondag 28 november 2021 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2021 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij bent 1,5 meter, dus sowieso veilig
quote:
Ik had niet voor niets dat opstapje voor jequote:Op zondag 28 november 2021 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja shitquote:Op zondag 28 november 2021 12:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had niet voor niets dat opstapje voor je
Hoe dan?quote:Op zondag 28 november 2021 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, gaat hier iets goed mis bij iemand in de straat hier achter
De dakpannen hier waren net aan het klapperen omdat de lifeliner nogal laag vloog, die moest iemand hier in de straat achter afzetten. Ambulances, brandweer en politie zijn ook al aanwezig.quote:
Je was er niet goed aan toe danquote:Op zondag 28 november 2021 12:50 schreef Chanel5 het volgende:
Nou bij mij was het zo dat de lifeliner echt niet in de buurt kon komen en landde op een plek in de buurt van de snelweg, ik met ambu richting lifel , hoefde niet met de lifl mee maar arts van de lifl ging wel met de ambu mee naar Nijmegen..ze nemen echt geen risico's met te dicht in de buurt komen als het niet kan.
Ik denk dat ze hem binnen Amsterdam niet zo heel vaak zullen inzettenquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef chufi het volgende:
Wel een gedoe zeg ... ik hoop het niet nodig te hebben ... alhoewel een goede piloot hier wel net tussen de flats op het garagedek zou kunnen landen
Hij stond hier ook op een stukje grasveld naast een vijver dat best nog schuin loopt.quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef chufi het volgende:
Wel een gedoe zeg ... ik hoop het niet nodig te hebben ... alhoewel een goede piloot hier wel net tussen de flats op het garagedek zou kunnen landen
Politie stond ook aan de deur ja bij dit soort oproepen. Ik weet er niets meer van, was de trap afgedoken, 9 dagen geheugenverlies, mag blij zijn dat ik mijn nek niet had gebrokenquote:Op zondag 28 november 2021 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je was er niet goed aan toe dan
Zo werkt het meestal ja.
Of de politie gaat de arts van de lifeliner halen of de patient met ambu naar de lifeliner. Ermee vliegen kan lang niet altijd omdat veel ziekenhuizen standaard geen heliplatform hebben. Dan kan wel de arts mee met de ambu als het nodig is ja.
quote:
Auwquote:Op zondag 28 november 2021 13:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Politie stond ook aan de deur ja bij dit soort oproepen. Ik weet er niets meer van, was de trap afgedoken, 9 dagen geheugenverlies, mag blij zijn dat ik mijn nek niet had gebroken
Ik zit meer aan het randje.. heb m ooit hier aan de overkant wel eens zien landenquote:Op zondag 28 november 2021 13:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem binnen Amsterdam niet zo heel vaak zullen inzetten
Helemaal, gelukkig wel.quote:Op zondag 28 november 2021 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw
Verder wel helemaal goed gekomen?
Dat was een partij matig tot slecht zegquote:
Ik heb met een half oog zitten kijken..quote:Op zondag 28 november 2021 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was een partij matig tot slecht zeg
Nu wel hockey
Dan heb je niets gemistquote:Op zondag 28 november 2021 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met een half oog zitten kijken..
En Nederland met een nieuwe coach weer richting de top..?quote:Op zondag 28 november 2021 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, belgie is tot nu toe heel matig
Wie weet,quote:Op zondag 28 november 2021 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En Nederland met een nieuwe coach weer richting de top..?
Die Argentijnquote:Op zondag 28 november 2021 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie weet,
nu eerst puinruimen om de klerezooi van hoe heet ie Caldas weg te werken
3e met een slechte race.quote:
Dat schaatsen is bijna over.. alleen nog de relays...quote:Op zondag 28 november 2021 15:20 schreef cafca het volgende:
Eerst even de cross kijken, dan schakel ik over naar het schaatsen
Ah, dan check ik alleen de uitslagenquote:Op zondag 28 november 2021 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat schaatsen is bijna over.. alleen nog de relays...
Ik heb wat beelden voorbij zien komen ...quote:Op zondag 28 november 2021 15:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, dan check ik alleen de uitslagen
Prachtige moddercross in Besanįon
Omdat het hokkie is afgelopen?quote:Op zondag 28 november 2021 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zit ik naar een sneeuwwedstrijd te kijken?
Maar sneeuw, daar is het veel te vroeg voor.quote:
Tis eind November in Spanje zijn de meeste Skistations ook weer geopendquote:Op zondag 28 november 2021 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar sneeuw, daar is het veel te vroeg voor.
Al wel op dat rare eiland, laat het dan maar daar.
Prachtige strijd tussen de kleine, behendige Iserbyt en de grote krachtpatser Aerts. De Nederlanders doen leuk mee in de achterhoedequote:Op zondag 28 november 2021 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wat beelden voorbij zien komen ...
Vieze mannenquote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Prachtige strijd tussen de kleine, behendige Iserbyt en de grote krachtpatser Aerts. De Nederlanders doen leuk mee in de achterhoede
Netjes.. nooit van gehoordquote:Op zondag 28 november 2021 16:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeg dat wel. En de Nederlandse belofte Pim Ronhaar knap derde.
Werd in januari wereldkampioen bij de beloften, dus niet echt een nobody. maar wel één die net komt kijken.quote:
Ik zal hem in de gaten houdenquote:Op zondag 28 november 2021 16:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Werd in januari wereldkampioen bij de beloften, dus niet echt een nobody. maar wel één die net komt kijken.
Hadden ze er maar eentje voor een tompouce. Of een Bossche bolquote:Op zondag 28 november 2021 18:29 schreef engine het volgende:
Voor wie het eten van een frikandel nogal ingewikkeld is, er is een tutorial!![]()
Die trek ik uit elkaar met mijn handen. Daar kan geen vork tegenopquote:Op zondag 28 november 2021 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hadden ze er maar eentje voor een tompouce. Of een Bossche bol
En zo'n bossche bol dan? Of die ook. Ik eindig altijd met fokking chocolade en slagroom op mijn neusquote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die trek ik uit elkaar met mijn handen. Daar kan geen vork tegenop
quote:Op zondag 28 november 2021 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zou ze nooit kopen voor mijn visite iig. Is lekker maar niet te doen. Spareribs en showarma eet ik ook het liefst thuis (of dronken)quote:Op zondag 28 november 2021 18:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
En zo'n bossche bol dan? Of die ook. Ik eindig altijd met fokking chocolade en slagroom op mijn neus
Klere dingen.
owja god spareribs, niet te doen iddquote:Op zondag 28 november 2021 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou ze nooit kopen voor mijn visite iig. Is lekker maar niet te doen. Spareribs en showarma eet ik ook het liefst thuis (of dronken)
Die kan je nog enigzins ontledenquote:Op zondag 28 november 2021 18:38 schreef engine het volgende:
Maar een bossche bol eet ik alleen als ik in den bosch ben en dat is ook maar eens om de zoveel jaar dus zo'n probleem is het ook weer niet
En tompouce
Gewoon niet de moeite waard om mezelf onder te smeren.quote:
Eerst het dakje eten, dan de rest happen zonder vork. Dat geeft meer ellende en schiet dat ding van je bordje afquote:Op zondag 28 november 2021 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon niet de moeite waard om mezelf onder te smeren.
Zonder bestek naar binnen schuiven.quote:Op zondag 28 november 2021 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor koningsdagquote:Op zondag 28 november 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst het dakje eten, dan de rest happen zonder vork. Dat geeft meer ellende en schiet dat ding van je bordje af
Nee, die pleur ik weg. Hier zit Boheemen, daar staan ze voor de Bossche bollen in de rij. Tot over het kruispuntquote:Op zondag 28 november 2021 18:38 schreef engine het volgende:
Maar een bossche bol eet ik alleen als ik in den bosch ben en dat is ook maar eens om de zoveel jaar dus zo'n probleem is het ook weer niet
En tompouce
Sommige restaurants krijg je handschoenen bij je hamburgerquote:Op zondag 28 november 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
Maar gister had ik een hamburger, super lekker maar toren hoog. Waarom? Dat is ook niet te behappen. Maak dan die broodjes wat breder. Die trend snap ik ook niet
Ja dat! Alles schiet vanaf de zijkant eraf. En probeer je mond eens zo wijd open te trekken, dat is niet te doen. Mondhoeken scheuren gewoon uit.quote:Op zondag 28 november 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
Maar gister had ik een hamburger, super lekker maar toren hoog. Waarom? Dat is ook niet te behappen. Maak dan die broodjes wat breder. Die trend snap ik ook niet
Het zegt mij niks maar dan zal het wel goed zijnquote:Op zondag 28 november 2021 18:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, die pleur ik weg. Hier zit Boheemen, daar staan ze voor de Bossche bollen in de rij. Tot over het kruispunt
Echt waarquote:Op zondag 28 november 2021 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Sommige restaurants krijg je handschoenen bij je hamburger
Zo hoort het! Bossche bollen haal je bij Jan de Groot. En die kun je heel goed met mes en vork eten. Of gewoon uit het vuistje, afhappenquote:Op zondag 28 november 2021 18:38 schreef engine het volgende:
Groot vuistje heb je danquote:Op zondag 28 november 2021 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo hoort het! Bossche bollen haal je bij Jan de Groot. En die kun je heel goed met mes en vork eten. Of gewoon uit het vuistje, afhappen
Dat lukt me niet. Collega neemt ze regelmatig mee naar kantoor en arghhh. Ik ga altijd met mijn rug naar iedereen toestaan zodat ze niet zien hoe ik dat eet.quote:Op zondag 28 november 2021 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo hoort het! Bossche bollen haal je bij Jan de Groot. En die kun je heel goed met mes en vork eten. Of gewoon uit het vuistje, afhappen
Ja die dingen zijn groter dan een moorkop (oh dat mag vast niet meer) KUT !!!quote:
Ik weigerde die shit.quote:Op zondag 28 november 2021 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat lukt me niet. Collega neemt ze regelmatig mee naar kantoor en arghhh. Ik ga altijd met mijn rug naar iedereen toestaan zodat ze niet zien hoe ik dat eet.
Nee dat moet chocokop zijnquote:Op zondag 28 november 2021 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die dingen zijn groter dan een moorkop (oh dat mag vast niet meer) KUT !!!
Oh echt. Nou ja die koop ik ook nooitquote:
Nee geen idee ... ik koop ze ook nooitquote:Op zondag 28 november 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt. Nou ja die koop ik ook nooit
Tsja, dan zie je ook niet hoe anderen dat eten.quote:Op zondag 28 november 2021 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat lukt me niet. Collega neemt ze regelmatig mee naar kantoor en arghhh. Ik ga altijd met mijn rug naar iedereen toestaan zodat ze niet zien hoe ik dat eet.
Ik koop eigenlijk nooit gebak. Ik koop wel soms wat oliebollen. De bakker heeft weer een kraam. Die ruik ik al als ik de deur uit gaquote:Op zondag 28 november 2021 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen idee ... ik koop ze ook nooit
slalom 2te lopquote:Op zondag 28 november 2021 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen idee ... ik koop ze ook nooit
Dip je in chocoladequote:
Ja das dan moeilijk te weerstaanquote:Op zondag 28 november 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk nooit gebak. Ik koop wel soms wat oliebollen. De bakker heeft weer een kraam. Die ruik ik al als ik de deur uit ga
Nooit met trek boodschappen doenquote:
Jij quote toch?quote:
Ja dat is erg triest. Ik heb de docu gezienquote:
Oh dat weet ik nietquote:Op zondag 28 november 2021 19:31 schreef mario390 het volgende:
deze josef was toch oostenrrijker of ?
Zou kunnen .. meen zoiets ooit opgevangen te hebben , maar ik weet het ook niet preciesquote:Op zondag 28 november 2021 19:31 schreef mario390 het volgende:
Dat klopt.quote:Op zondag 28 november 2021 19:31 schreef mario390 het volgende:
mensen die daar geen gevoelens bij hebben zijn ookquote:Op zondag 28 november 2021 19:39 schreef Soury het volgende:
Mijn hart brak dat een klein meisje de hoek in werd getrapt om niks.
Daar gaat het niet echt om. Het gaat over het feit dat iemand dat kan doen in de naam van god.quote:Op zondag 28 november 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die daar geen gevoelens bij hebben zijn ook
ik geloof nietquote:Op zondag 28 november 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het niet echt om. Het gaat over het feit dat iemand dat kan doen in de naam van god.
Daar is hij echt niet de eerste in geweest....quote:Op zondag 28 november 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof niet
maar de naam van God misbruiken om je eigen gewelddadigheden goed te praten
Bossche bollenquote:Op zondag 28 november 2021 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
nope en vast ook niet de laatstequote:Op zondag 28 november 2021 20:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar is hij echt niet de eerste in geweest....
Amenquote:Op zondag 28 november 2021 20:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar is hij echt niet de eerste in geweest....
Ja op zich niet zo raar die emancipatie. Ben je wat anders ga je op het vuurquote:Op zondag 28 november 2021 20:06 schreef chufi het volgende:
Dat speelt al van voor Jesus werd geboren ...
napoli vs.lazioquote:Op zondag 28 november 2021 20:06 schreef chufi het volgende:
Dat speelt al van voor Jesus werd geboren ...
Die hele film blijft gewoonweg geweldig.quote:
Diego heeft geen hart.. Ik kijk zo Real Sevillaquote:Op zondag 28 november 2021 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
napoli vs.lazio
de van napoli schwingen
nog altijd diego flaggen
Kan vast niet meer tegenwoordig, knippen ze erin en is er 3 minuten overquote:Op zondag 28 november 2021 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hele film blijft gewoonweg geweldig.
Tegenwoordig mag niets meer ... Alles moet "correct" zijnquote:Op zondag 28 november 2021 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan vast niet meer tegenwoordig, knippen ze erin en is er 3 minuten over
Ja wat is dat? Geloof jij hetquote:
Alleen de aftiteling blijft over.quote:Op zondag 28 november 2021 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan vast niet meer tegenwoordig, knippen ze erin en is er 3 minuten over
quote:Op zondag 28 november 2021 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt diego was en harde mens ?
weinig gevoel?
Nee dat ze zijn hart er hebben uit gehaaldquote:Op zondag 28 november 2021 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt diego was en harde mens ?
weinig gevoel?
geen idee,dat weest ik nietquote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Nee dat ze zijn hart er hebben uit gehaald
Ze waren bang dat FANS zn hart zouden stelen.... daarom hebben ze die uit voorzorg er uitgehaaldquote:
quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren bang dat FANS zn hart zouden stelen.... daarom hebben ze die uit voorzorg er uitgehaald
Lijkt me best mooi, zo'n opgezet hart in de vitrinekastquote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren bang dat FANS zn hart zouden stelen.... daarom hebben ze die uit voorzorg er uitgehaald
Net zoiets als je eigen ruiten ingooien omdat je bang bent dat een ander dat doet.quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
lopt nuquote:Op zondag 28 november 2021 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf fan van de Griswolds[ link | afbeelding ]
Ik kijk het wel als ik zin heb. Super leuke films welquote:
napoli nach 10 min 2:0 vornquote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon op sterk water in een potquote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me best mooi, zo'n opgezet hart in de vitrinekast
Volgens mij is het een broodje aapquote:
De leukste kerstfilm voor mij was The Polar Expressquote:Op zondag 28 november 2021 21:08 schreef mario390 het volgende:
de film werd zzeker an kerst
in somige zender lopen
Ja die wil er ook een tikkie vanquote:Op zondag 28 november 2021 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we het ooit weten? Zag wel een interview met een doktor die het bevestigde
Ja en 3d ik kan hetquote:
Deze is ook leuk maar moeilijk te vinden.quote:Op zondag 28 november 2021 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
De leukste kerstfilm voor mij was The Polar Express
Mertens 3:0quote:Op zondag 28 november 2021 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we het ooit weten? Zag wel een interview met een doktor die het bevestigde
quote:
quote:
quote:
Het is ook gewoonweg rustig.quote:
Hier wel idd.quote:Op zondag 28 november 2021 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook gewoonweg rustig.
Laatste tijd wel vaker. Ik lees ook niks meer over dat ze er mee bezig zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Net was het idd wel wat traag met een bericht plaatsen.
Geen idee waar het door komt. Ik maak mij er iig niet druk over.quote:Op zondag 28 november 2021 22:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Laatste tijd wel vaker. Ik lees ook niks meer over dat ze er mee bezig zijn.
Klinkt logischquote:Op zondag 28 november 2021 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook gewoonweg rustig.
Ik ook niet, maar wel jammer.quote:Op zondag 28 november 2021 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee waar het door komt. Ik maak mij er iig niet druk over.
Niet echt maar ik kan mij er ook niet druk om maken.quote:
Nee ik ook niet .. Ik zit daarnaast meestal via een VPN dus het kan ook aan iets anders liggenquote:Op zondag 28 november 2021 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar ik kan mij er ook niet druk om maken.
Ik niet en het was een uur geleden dat ik wat traagheid had met reacties invoeren.quote:Op zondag 28 november 2021 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet .. Ik zit daarnaast meestal via een VPN dus het kan ook aan iets anders liggen
Ik bij mn vorige post ookquote:Op zondag 28 november 2021 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet en het was een uur geleden dat ik wat traagheid had met reacties invoeren.
Gelukkig gaat het niet om puntjes.quote:
Ik denk eigenlijk bijna altijd dat het aan mn eigen trage Wi-Fi ligt, totdat ik dit soort reacties lees, en dan ga ik twijfelenquote:
Ik heb er geen last van iig.quote:
Is ook wel een meespelende factor iddquote:Op zondag 28 november 2021 23:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk bijna altijd dat het aan mn eigen trage Wi-Fi ligt, totdat ik dit soort reacties lees, en dan ga ik twijfelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |