Iemand die heel dichtbij je staat met een saturatie van 68 happend naar adem zien overlijden creëert meestal wel wat draagvlak voor de maatregelen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Moet je persoonlijk mensen kennen die er heel erg ziek van zijn geworden om in te zien dat het een rotziekte is?
Ik ken persoonlijk ook niemand die er heel ziek van is geweest maar ik ben als de dood dat mijn kwetsbare vader het krijgt.
Ik zit wel in de comfortabele positie dat er geen anti vaxxers in mijn omgeving zijn, ik weet niet hoe ik daar mee om zou moeten gaan.
Mijn pa en ma zijn dus beide goed ziek. Geen ziekenhuisopname maar zou mij niet verbazen als dit nog komt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:23 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Iemand die heel dichtbij je staat met een saturatie van 68 happend naar adem zien overlijden creëert meestal wel wat draagvlak voor de maatregelen.
Alleen al deze verhalen zouden toch tot draagvlak moeten leiden? Bij mij in ieder geval wel. Overigens weet ik zelf hoe het is om iemand zo te zien sterven (geen covid) en dat is inderdaad vreselijkquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:23 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Iemand die heel dichtbij je staat met een saturatie van 68 happend naar adem zien overlijden creëert meestal wel wat draagvlak voor de maatregelen.
Je zou toch denken dat dit bepaalde mensen de ogen moet openen? Maar blijkbaar is hun eigen waarheid belangrijkerquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn pa en ma zijn dus beide goed ziek. Geen ziekenhuisopname maar zou mij niet verbazen als dit nog komt.
Ik heb mijn zus nog niet gesproken maar ik hoor nu al dat mijn broertje er vrij laconiek over doet. Die verwacht dat ze snel weer op de been zijn.
Zus en broertje zijn beide anti-vaxers en anti-maatregelen.![]()
Die zien echt de ernst niet in.
De hypotheek van ons nieuwe huis is rondquote:
Wat is 'goed ziek'? Wat zijn de klachten?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn pa en ma zijn dus beide goed ziek. Geen ziekenhuisopname maar zou mij niet verbazen als dit nog komt.
Ik heb mijn zus nog niet gesproken maar ik hoor nu al dat mijn broertje er vrij laconiek over doet. Die verwacht dat ze snel weer op de been zijn.
Is dat geen extra reden om zelf heen te gaan? Dan kan je met eigen ogen zien hoe het gaat en aan de bel trekken als dat nodig is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou dat inderdaad…quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:01 schreef exode het volgende:
Mag je ook in het midden zitten qua mening?
Ik snap dat er maatregelen nodig zijn, maar ik zie ook de nadelen van alle effecten. Ik ken meerdere mensen die hun baan kwijt zijn geraakt, depressief en eenzaam zijn.
De maatregelen zijn echt heel heftig. Ik ben zelf altijd wel vrij outgoing en sociaal maar ben veranderd in iemand die het liefst thuis is en amper meer iemand ziet.
Ja, doodgaan aan Corona is erger.
Maar ik vind het zwaar, heel zwaar.
Ja, dat ook! Ik heb maar 1 keer in mijn leven echte griep gehad, en ik was echt heel erg bang. Ik kon me goed voorstellen dat als je oud en/of zwak bent dat je het leven kost. De meeste mensen hebben alleen manflu gehad I guess.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nou dat inderdaad…
Overigens vind ik het ook apart als iemand over ‘griepje’ spreekt, als je denkt dat de griep niks voorstelt, ben je alleen maar verkouden geweest.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:02 schreef exode het volgende:
NanuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pa: zeer moe maar kan wel beetje afwassen, beetje een was draaien. Verder zo min mogelijk. Eten en drinken gaat goed.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:36 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Wat is 'goed ziek'? Wat zijn de klachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |