abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202364456
Ennn toen was hij ineens dicht.

Hier verder!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_202364460
Iemand nog iets leuks te vertellen? :P
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zaterdag 27 november 2021 @ 13:23:18 #3
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_202364466
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:15 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dit snap ik niet helemaal. Moet je persoonlijk mensen kennen die er heel erg ziek van zijn geworden om in te zien dat het een rotziekte is?

Ik ken persoonlijk ook niemand die er heel ziek van is geweest maar ik ben als de dood dat mijn kwetsbare vader het krijgt.

Ik zit wel in de comfortabele positie dat er geen anti vaxxers in mijn omgeving zijn, ik weet niet hoe ik daar mee om zou moeten gaan.
Iemand die heel dichtbij je staat met een saturatie van 68 happend naar adem zien overlijden creëert meestal wel wat draagvlak voor de maatregelen.
pi_202364500
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:23 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Iemand die heel dichtbij je staat met een saturatie van 68 happend naar adem zien overlijden creëert meestal wel wat draagvlak voor de maatregelen.
Mijn pa en ma zijn dus beide goed ziek. Geen ziekenhuisopname maar zou mij niet verbazen als dit nog komt.
Ik heb mijn zus nog niet gesproken maar ik hoor nu al dat mijn broertje er vrij laconiek over doet. Die verwacht dat ze snel weer op de been zijn.
Zus en broertje zijn beide anti-vaxers en anti-maatregelen. -O-
Die zien echt de ernst niet in.
pi_202364538
Venco, kan je niet overleggen met de huisartsenpost, voor je ouders?
Of willen ze dat persé niet?

Ik weet niet of het alleen het corona gedoe is, maar ik merk wel dat mn stemming weer de neiging heeft om onderuit te gaan. Al een paar weken bij vlagen onrustig, begin van de week leek t nog wel redelijk, maar nu knap ik eerder af dan op :{ .
Het weer helpt ook niet mee, het regent. Anders was ik even een stuk gaan lopen, maar het is niet zo heel aantrekkelijk als ik zo naar buiten kijk...
Fake it till you make it...
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 13:33:43 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202364543
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:23 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Alleen al deze verhalen zouden toch tot draagvlak moeten leiden? Bij mij in ieder geval wel. Overigens weet ik zelf hoe het is om iemand zo te zien sterven (geen covid) en dat is inderdaad vreselijk ;(

Gelukkig heb ik dus alleen maar mensen in mijn omgeving die het heel serieus nemen en niet wegschrijven als een griepje.

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:27 schreef vencodark het volgende:

[..]
Mijn pa en ma zijn dus beide goed ziek. Geen ziekenhuisopname maar zou mij niet verbazen als dit nog komt.
Ik heb mijn zus nog niet gesproken maar ik hoor nu al dat mijn broertje er vrij laconiek over doet. Die verwacht dat ze snel weer op de been zijn.
Je zou toch denken dat dit bepaalde mensen de ogen moet openen? Maar blijkbaar is hun eigen waarheid belangrijker :X hopelijk voelen je ouders zich snel beter :*
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:22 schreef SaskiaR het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen? :P
De hypotheek van ons nieuwe huis is rond *O* Dus nu kunnen we echt gaan beginnen aan het maken van onze verbouwingsplannen!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 27 november 2021 @ 13:36:02 #7
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_202364562
quote:

[..]
Wat is 'goed ziek'? Wat zijn de klachten?
pi_202364601
Ik ben de kerstboom aan het optuigen O+ Even wat licht in deze (wederom) donkere tijd. Maar eerst nog even naar de teststraat :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 27 november 2021 @ 13:52:16 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202364739
Venco als je je zo een zorgen maakt echt ga er heen en bel de ha post.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202364757
quote:

[..]
Is dat geen extra reden om zelf heen te gaan? Dan kan je met eigen ogen zien hoe het gaat en aan de bel trekken als dat nodig is.

Handdesinfectie mee en als dat niet genoeg voelt gooi je bij thuiskomst direct alle kleding in de was en ga je douchen.
  zaterdag 27 november 2021 @ 13:53:44 #11
176471 oh-oh
pi_202364764
Ik had het al gezegd maar ik heb onverwacht zulke leuke kado's gekregen voor mijn verjaardag!
Mijn broertje kwam gisteren nog met nieuwe vissen voor mijn aquarium aanzetten O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202364777
Venco kan je niet beeldbellen met ze? Dan heb je er in elk geval zelf ook een beeld bij...? :*
  zaterdag 27 november 2021 @ 13:58:06 #13
176471 oh-oh
pi_202364818
Venco kan gewoon gaan, ze moet dat ook echt doen ipv de niet gevaccineerde familieleden. En als ze zelf geen ha post willen bellen kan ze zelf bepalen of ze dat nodig vindt en anders is ze gerustgesteld...
( Groucho Marx )
pi_202364856
Mag je ook in het midden zitten qua mening?
Ik snap dat er maatregelen nodig zijn, maar ik zie ook de nadelen van alle effecten. Ik ken meerdere mensen die hun baan kwijt zijn geraakt, depressief en eenzaam zijn.

De maatregelen zijn echt heel heftig. Ik ben zelf altijd wel vrij outgoing en sociaal maar ben veranderd in iemand die het liefst thuis is en amper meer iemand ziet.

Ja, doodgaan aan Corona is erger.

Maar ik vind het zwaar, heel zwaar.
pi_202364877
Nanu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 27 november 2021 @ 14:49:46 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202365409
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 14:01 schreef exode het volgende:
Ik snap dat er maatregelen nodig zijn, maar ik zie ook de nadelen van alle effecten. Ik ken meerdere mensen die hun baan kwijt zijn geraakt, depressief en eenzaam zijn.

De maatregelen zijn echt heel heftig. Ik ben zelf altijd wel vrij outgoing en sociaal maar ben veranderd in iemand die het liefst thuis is en amper meer iemand ziet.

nou dat inderdaad…

Overigens vind ik het ook apart als iemand over ‘griepje’ spreekt, als je denkt dat de griep niks voorstelt, ben je alleen maar verkouden geweest.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 27 november 2021 @ 14:59:07 #17
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_202365495
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 14:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]
nou dat inderdaad…

Overigens vind ik het ook apart als iemand over ‘griepje’ spreekt, als je denkt dat de griep niks voorstelt, ben je alleen maar verkouden geweest.
Ja, dat ook! Ik heb maar 1 keer in mijn leven echte griep gehad, en ik was echt heel erg bang. Ik kon me goed voorstellen dat als je oud en/of zwak bent dat je het leven kost. De meeste mensen hebben alleen manflu gehad I guess.
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:01:47 #18
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_202365524
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 14:02 schreef exode het volgende:
Nanu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_202365550
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:36 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Wat is 'goed ziek'? Wat zijn de klachten?
Pa: zeer moe maar kan wel beetje afwassen, beetje een was draaien. Verder zo min mogelijk. Eten en drinken gaat goed.

Ma: hoest al een week slijm. Extreem moe. Doet echt niks in huis. Eet 1 banaan per dag. Meer blijft er niet in. Praten is vermoeiend, ademt dan zwaar. Laatst had ze het in de nacht benauwd.
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:06:30 #20
176471 oh-oh
pi_202365558
Ik vind het echt zo kut dat ze geen ha post wil bellen -O-
( Groucho Marx )
pi_202365589
Overigens mag de Huisartsenpost geen advies geven als die persoon er niet zelf bij is en ze raden af dat ik bij hen langs ga ondanks dat ik pas hersteld ben van Corona en gevaccineerd.
Dus ze moeten echt zelf bellen en dat wilt ze echt niet.
“Geen zin” en “Gaat vanzelf over”. }:|
pi_202365601
:{ lastig venco :*
pi_202365686
@vencodark om de redenen die je broer noemt zou ik niet langs gaan. Vitaminen hadden ze voordat ze besmet werden nodig.
Wat willen je ouders zelf eigenlijk? Een contact met de huisarts om zuurstof te meten kan misschien geen kwaad.

@Nanukerst Fijn dat jullie de eerste keuze zijn. Ik gun haar ook een warm nest. :*

@SaskiaR Ik begrijp je. Zien ze het ook niet zitten na zelftests?
SPOILER
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:21:11 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202365697
Jarigen en moeders en partners van jarigen gefeliciteerd! :*

Qua geurtje gebruik ik al sinds m'n 18de Estee van Estee Lauder, vroeger regelmatig aan iemand die naar de VS ging vragen of ze het mee konden nemen, de laatste 25 jaar is het in NL ook wel te krijgen.

Qua maatregelen ben ik maatregelmoe, maar als iemand zich niet wil vaccineren prima, niet mijn probleem, ik ben nog steeds voor een (of meerdere) anti-vaxx ziekenhuizen waar niet gevaccineerden terecht kunnen, en dan zoekt iedereen het maar uit.
En boostershots gewoon beschikbaar vanaf 6 maanden na je laatste vaccinatie, niet weer een moeilijk schema opstellen, gewoon een afspraak kunnen maken vanaf 6 maanden na je laatste Covid-vacccinatie.

@vencodark wat een nare toestand met je ouders en wat vervelend dat ze eigenlijk niet toe willen geven dat ze toch zo ziek zijn van dat "griepje" dat niets zou voorstellen.
Ik ben het met @oh-oh eens dat jij het beste zou kunnen gaan; je bent gevaccineerd en hebt het zelf net gehad. Bij jou is dus de kans op verspreiding het kleinst.
Vitaminen zijn sowieso verstandig, maar reken niet dat Vitamine D het gaat oplossen, dat had misschien wel nuttig kunnen zijn om te voorkomen, maar ook dat staat nog niet vast.
De Lucovitaal 25mcg is bij de Kruidvat in de aanbieding: 3 potjes voor ¤ 10.
Heel veel sterkte ermee, want het is een hele rottige situatie waar ze zichzelf in hebben gebracht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202365725
Wij gingen vandaag naar de bieb. Ben wel benieuwd of deze boeken weer een half jaar in huis blijven. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:24:55 #26
176471 oh-oh
pi_202365737
Venco's huisgenoten kregen niks toen ze gewoon met haar in contact waren in huis en aangezien ze nu zelf niet opnieuw besmet gaat raken is de kans op via via nu heel klein maar ja, als die moeder geen ha post wil bellen of wat dan ook wordt het gewoon erg lastig. Als het mijn moeder was kreeg ze een tik van me geloof ik :')
( Groucho Marx )
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:25:05 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202365741
Over zuurstof meten, ik weet niet of een van hen een Samsung S serie heeft, maar binnen de Samsung Health app kun je ook zuurstof meten, niet helemaal zo zuiver als de huisarts kan, maar als het daar onder de 90% is zou ik wel even gaan bellen.
De stressmeter meet hartslag en bloedzuurstof.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202365773
@PKM Mijn vader gaat dus wel. Behalve heeeel moe en geen energie.
Ma is er dus slechter aan toe maar die is zo koppig. Die heeft “geen zin” om de ha-post te bellen en als ik vraag of ze soms denkt dat het vanzelf over gaat, zegt ze “Ja, gaat vanzelf over”.
Ze heeft nu hoestdrank om slijm eventueel te verzachten en in zuigtabletten paracetamol want tabletten slikken kan ze niet. }:|

Ze willen beide niet dat broertje langskomt. Ze willen gewoon alleen uitzieken/de dag doorkomen.

Ik ben overigens vandaag binnen geweest. Afstand gehouden maar ik ben dus 2 weken terug hersteld en gevaccineerd.
Thuis, voordat man gaat mopperen, wel even alles in de was gedaan.
pi_202365782
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:25 schreef Leandra het volgende:
Over zuurstof meten, ik weet niet of een van hen een Samsung S serie heeft, maar binnen de Samsung Health app kun je ook zuurstof meten, niet helemaal zo zuiver als de huisarts kan, maar als het daar onder de 90% is zou ik wel even gaan bellen.
Niet meer op de nieuwere telefoons helaas.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:33:38 #30
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_202365811
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Venco's huisgenoten kregen niks toen ze gewoon met haar in contact waren in huis en aangezien ze nu zelf niet opnieuw besmet gaat raken is de kans op via via nu heel klein maar ja, als die moeder geen ha post wil bellen of wat dan ook wordt het gewoon erg lastig. Als het mijn moeder was kreeg ze een tik van me geloof ik :')
Wij kunnen vanaf hier toch absoluut niet beter inschatten of er medische hulp nodig is dan zijzelf. Er valt ook wel iets te zeggen voor volwassen mensen gewoon hun eigen keuzes laten maken.
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:35:08 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202365826
Soneal heeft gisteren op school getrakteerd voor het geval er gisteravond een schoolsluiting zou worden aangekondigd maar dat is niet gebeurd.
Wel 12 van de 32 kinderen thuis, 2 positief getest, de rest in quarantaine of anderszins ziek.

Soneal is vanmorgen op kamp gegaan, hij had er zin in, wij hopen vooral dat hij het heel erg leuk heeft maar ook Covid-vrij terugkomt.
Op de terugweg wilde ik nog even een nieuw deurknopje kopen maar met de "Geen BTW" Black Friday actie was de CrockPot waar N al een tijd op zat te azen ineens ook wel heel interessant... enfin, wij gingen dus voor iets van nog geen tientje en tikten weer veel meer af bij de kassa :X
Maar goed, N heeft zijn felbegeerde CrockPot, dus die is weer helemaal gelukkig :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:36:12 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202365831
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:29 schreef Vicky het volgende:

[..]
Niet meer op de nieuwere telefoons helaas.
Op de S-serie niet?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:36:57 #33
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_202365837
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:25 schreef Leandra het volgende:
Ik ben geen fan van mensen zelf zulke dingen laten doen. Er zijn zoveel factoren die een meting kunnen beinvloeden, je kan zomaar iemand hebben die 77% meet omdat de vingers toevallig koud zijn en vervolgens helemaal in paniek raken vanwege die waarde. Bij twijfels over de gezondheid gewoon een arts contacteren.
pi_202365843
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:33 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Wij kunnen vanaf hier toch absoluut niet beter inschatten of er medische hulp nodig is dan zijzelf. Er valt ook wel iets te zeggen voor volwassen mensen gewoon hun eigen keuzes laten maken.
Zeker. Daarom moeten ze vooral aangeven of ze mijn broertje over de vloer willen hebben (hoe goed bedoeld ook) en of ze iets aan medicijnen of boodschappen nodig hebben.
Ik vind wel dat een HA bellen sowieso geen kwaad kan en advies is nooit weg.
Maar ik kan hier niemand toe dwingen. Kwaad worden gaat sowieso niet helpen, denk ik.
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:43:36 #35
176471 oh-oh
pi_202365893
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:36 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Ik ben geen fan van mensen zelf zulke dingen laten doen. Er zijn zoveel factoren die een meting kunnen beinvloeden, je kan zomaar iemand hebben die 77% meet omdat de vingers toevallig koud zijn en vervolgens helemaal in paniek raken vanwege die waarde. Bij twijfels over de gezondheid gewoon een arts contacteren.
Maar mss dat ze dan wel even de ha post bellen *)

Nou ja, als mijn moeder er zo aan toe was en mijn vader niks deed en je zonder medewerking geen hulp in kan schakelen zou ik dat echt niet chill vinden ieg.

Ik heb net een heel sinterklaasgedicht naar een klant gestuurd die een grappige case had, ik heb echt zo zitten lachen _O-
( Groucho Marx )
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:48:33 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202365945
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:36 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Klopt, dat is ook weer zo, het is eigenlijk alleen een geschikte manier van monitoren als je dat regelmatig doet en dus ook de verschillen kunt herkennen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202365961
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 14:01 schreef exode het volgende:

Het is ook zwaar. En kak.

Ik vond mijn zwangerschap het onwijs spannend. Bang om besmet te raken, complicaties te hebben, aangepaste zorg nodig te hebben. Gelukkig allemaal niet nodig. Maar dan een randpremature dochter, doe gelukkig groeit als kool. Mensen die bewust niet komen nu, omdat bang om ons te besmetten.

Vorig jaar zomer zijn wij in een 'bubbel' gegaan volgens het Belgische idee toen vanwege mantelzorg. De mantelzorg-situatie is nu niet meer, maar hebben onze bubbel iets groter gemaakt met een paar vrienden om zo, structureel veilig(?) contact te hebben. Zo zitten er 2 vriendinnen in die geen partner/kinderen hebben. Met de een wandel ik nu regelmatig, de ander komt hier vaak eten en spelen we een bordspel of 2 per avond. Want ook mijn verlof voelt best wel eenzaam, ondanks de drukte van een gezin.

En ik zou nu 1x in de week savonds gaan zwemmen voor mijn herstel na de bevalling |:(
pi_202365973

[ Bericht 100% gewijzigd door vencodark op 27-11-2021 15:50:58 ]
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:52:35 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202366005
Wij gaan ook min of meer uit van een bubbel, maar met een schoolgaand kind is dat wel lastig.
Mijn vader zien we iig als onderdeel van onze bubbel, hij komt bij ons over de vloer en wij bij hem.
En mijn zusje logeert hier dusdanig vaak dat we die inmiddels ook als onderdeel van de bubbel zien.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:55:18 #40
176471 oh-oh
pi_202366040
Ik bubbel me suf, heerlijk, ik wil er nooit meer uit!
( Groucho Marx )
pi_202366251
Wij zien ook wel een aantal vrienden/bekenden niet meer (of echt zeer zelden in de periodes dat er net wat meer mocht) waarvan ik het echt niet zo heel erg vind dat we ze minder zien. Maar ik vind het bij andere vrienden des te meer jammer dat we ze bijna niet zien eigenlijk.
pi_202366347
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:21 schreef Leandra het volgende:
@vencodark wat een nare toestand met je ouders en wat vervelend dat ze eigenlijk niet toe willen geven dat ze toch zo ziek zijn van dat "griepje" dat niets zou voorstellen.
Ik kan me zomaar voorstellen dat dit een groot deel van de terughoudendheid in het contacteren van de HA-post verklaart. Wat verdrietig -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202366402
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:10 schreef hilliebillie het volgende:
Wij zien ook wel een aantal vrienden/bekenden niet meer (of echt zeer zelden in de periodes dat er net wat meer mocht) waarvan ik het echt niet zo heel erg vind dat we ze minder zien. Maar ik vind het bij andere vrienden des te meer jammer dat we ze bijna niet zien eigenlijk.
Wij hadden donderdag een grote groep scoutingvrienden digitaal een Crazy66 opkomst. Mijn bekkenbodemspieren leven nog, maar wat heb ik gelachen _O-. Voor familie ga ik nu ook zoiets organiseren ^O^
pi_202366696
Nou, mijn vader kwam na 1,5 jaar nu toch wel tot de conclusie dat het echt op je longen slaat en echt een longziekte is… :{
No fucking way. :|W
  zaterdag 27 november 2021 @ 17:00:21 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202366837
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:44 schreef vencodark het volgende:
Nou, mijn vader kwam na 1,5 jaar nu toch wel tot de conclusie dat het echt op je longen slaat en echt een longziekte is… :{
No fucking way. :|W
Ik denk alleen wel dat het verstandig is dat ze medische hulp zoeken voor het zinloos is.

Misschien moet je het op die manier vragen: wil je nu een arts bellen of wil je zo lang wachten dat je kans op volledig herstel bijna verkeken is?

Maar goed, ik ben niet van het subtiele :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202366922
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk alleen wel dat het verstandig is dat ze medische hulp zoeken voor het zinloos is.

Misschien moet je het op die manier vragen: wil je nu een arts bellen of wil je zo lang wachten dat je kans op volledig herstel bijna verkeken is?

Maar goed, ik ben niet van het subtiele :+
Ik bel hen dagelijks even en geef het voor vandaag weer rust. Ik ga er wel op aandringen toch advies te vragen van de huisarts(enpost).
pi_202367056
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:21 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Wij hadden donderdag een grote groep scoutingvrienden digitaal een Crazy66 opkomst. Mijn bekkenbodemspieren leven nog, maar wat heb ik gelachen _O-. Voor familie ga ik nu ook zoiets organiseren ^O^
Wij hebben dat met pasen in 2020 met familie gedaan (losjes gebaseerd op de doe-opdrachten van de iScout). Was ook een groot succes, zelfs bij de pubers die normaal alleen voor de computer hangen. En de alleenstaande zus was jury en hield de stand bij. Mijn kinderen vonden het leuker dan gezamenlijk pasen in 2021 :D
pi_202367133
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Op de S-serie niet?
Klopt, mijn S21 kan het niet meer. Mijn S9 kon het wel inderdaad. Niet dat ik die functie ooit echt gebruikt heb, maargoed.

Wij deden vanmorgen met één van de zevenjarigen weer een coronatest, want hik is neusverkouden en ik wil hem toch ook wel graag naar school hebben maandag. We testten om 9:15 uur en om 11:45 uur was de uitslag er. Ik stond perplex van de snelheid. En de test was negatief, net als de thuistest, dus meneertje mag gelukkig gewoon naar school maandag. *O*

@vencodark wat rot om te zien dat je moeder zich zo beroerd voelt. Goed dat je haar enigszins in de gaten houdt want dit beestje is echt een nasty motherfucker.
pi_202367274
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:27 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Wij hebben dat met pasen in 2020 met familie gedaan (losjes gebaseerd op de doe-opdrachten van de iScout). Was ook een groot succes, zelfs bij de pubers die normaal alleen voor de computer hangen. En de alleenstaande zus was jury en hield de stand bij. Mijn kinderen vonden het leuker dan gezamenlijk pasen in 2021 :D
Ja, dat is ook tof! De iscout had vorig jaar ook mini tracks aan puzzels uit het verleden open staan per week, was ook leuk om te doen. Goede breinbrekers en Google skills. Wij eindigen als vereniging ook altijd goed hoog in de iscout, standaard top30 :D
pi_202367298
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:50 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Ja, dat is ook tof! De iscout had vorig jaar ook mini tracks aan puzzels uit het verleden open staan per week, was ook leuk om te doen. Goede breinbrekers en Google skills. Wij eindigen als vereniging ook altijd goed hoog in de iscout, standaard top30 :D
oh echt.. wij ook 😁
(zelfs een keer gewonnen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')