OK...quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:15 schreef drakin het volgende:
Veel mannen met baarden in mijn omgeving.
Niet iedereen die ik ken onderhoud het evengoed echter.
Sneeuwt het daar?quote:
NHLquote:Op zaterdag 27 november 2021 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik kijk nu iets terug , check het later wel .. NBA ? of NHL?
Kijk je op TV of via een app?quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NHL
T is ook over zodra ze die niet uitzenden, reclames oid gaat wel goed.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
En voor de duidelijkheid, ik heb geen baard.
Heb je geen decoder om rechtstreeks te kijken ?quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziggo Go, maar wel op mijn tv.
Bekabeling is hier naar waar ik nu zit klote, en geen zin meer om het te upgraden. Dus helaas moet het via de app.quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen decoder om rechtstreeks te kijken ?
Hockey doet het prima hier op de wifi van een Chromebook..quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
denk dat het echt in de uitzending zit, alles is goed behalve het hockey.
Maar al die reclames tussendoor, en dat zijn er veel, zitten geen problemen in.
Das aan te nemen ja, anders was je niet aan S3 begonnenquote:Op zaterdag 27 november 2021 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben net begonnen... maar de 1e 2 seizoenen waren OK
quote:
Nouja als het dan maar bij eentje blijft.quote:
Nee joh, dat helpt niet voor de seriequote:Op zaterdag 27 november 2021 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja als het dan maar bij eentje blijft.
Wat denk je .. Belgiequote:Op zaterdag 27 november 2021 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja als het dan maar bij eentje blijft.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier zit wel een baard, een coronabaard, kort gehouden. Leren kennen als iemand met snor(nog steeds) ooit een langere baard gehad (geen porem) dat dus.
Tot straks oma-Nijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 01:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor de nachtbrakers, prettige wedstrijden/film en voor straks welterusten.
Die heb ik nog net tussen alle lockdowns kunnen meepakken in de Melkwegquote:
Hey Pullup, lekker bakkie koffiequote:
Mogguh Dottiequote:Op zaterdag 27 november 2021 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Pullup, lekker bakkie koffieen zit hier naar de sneeuwvlokken te kijken, wellis waar natte sneeuw. Maar ik blijf het altijd mooi vinden die vlokjes die naar beneden dwarelen
Oh fraai, hier de gewone natte bagger die uit de lucht komtquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Pullup, lekker bakkie koffieen zit hier naar de sneeuwvlokken te kijken, wellis waar natte sneeuw. Maar ik blijf het altijd mooi vinden die vlokjes die naar beneden dwarelen
Morguh GOA,quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mogguh Dottie![]()
Hier is het nog regen
Wie komt het nu jou kant opquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh fraai, hier de gewone natte bagger die uit de lucht komt
Morguh Chanelquote:
Dan ben je goed herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel balen, kreeg vannacht last van mijn oog... heb nu een rood traan oog
*opnoteertquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dan doe ik gezellig meequote:Op zaterdag 27 november 2021 08:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.![]()
![]()
![]()
@:pullup, alvast een goede roei. Ik neem er vanmiddag 1 op
Veel plezier vandaag. Kan nog net op de valreepquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.![]()
![]()
![]()
@:pullup, alvast een goede roei. Ik neem er vanmiddag 1 op
JIj ook veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bedankt Dot!quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel plezier vandaag. Kan nog net op de valreep
[..]
JIj ook veel plezier
Nee hoor. Hij doet maar een ooglapje voorquote:
Niet mooi ik rij niet graag in sneeuwquote:
Rij voorzichtig straks.quote:
Blijft het ook liggen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet mooi ik rij niet graag in sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |