En weer in mot leverenquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, ik zei al dat alles voor mij was

De reeks is nog steeds groeiendequote:Op vrijdag 26 november 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En weer in mot leveren

Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, ik zei al dat alles voor mij was

Was ff een inkoppertje, sorryquote:

Debby Harry..quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Veel beter kwamen ze niet in de 80ties...
< Smacht.

Ik dacht dat je dat al was.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was ff een inkoppertje, sorryIk ga meteen solliciteren voor mod daar

Zoiets jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naughty self pleasure

Mafze!quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga ook maffen, heb het wel weer gezien voor vandaag 🤙

Gaat wel lukken 😑quote:

Uh, welke blonde of donkere?quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even voor de mannen... de blonde of de donkere?
Edit: GoA 2021 , vrouwen mogen ook antwoorden.

Beide leuk, maar geen van beide, kan dat ook?quote:

Tuurliojk!quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide leuk, maar geen van beide, kan dat ook?

Hier zit wel een baard, een coronabaard, kort gehouden. Leren kennen als iemand met snor(nog steeds) ooit een langere baard gehad (geen porem) dat dus.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat ik aan fokkers ontmoet heb, had geen baard. Op 29 februari 2020 dan.
Hier thuis zit geen baard.

Via Fok?quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier zit wel een baard, een coronabaard, kort gehouden. Leren kennen als iemand met snor(nog steeds) ooit een langere baard gehad (geen porem) dat dus.

quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurliojk!
You go your way

quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Details... just be happy !

Welterusten!quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga ook slapen, moet morgen a drop dead gorgioues impression maken op mijn mede fokkers

quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga ook slapen, moet morgen a drop dead gorgioues impression maken op mijn mede fokkers

Wie was daar nou niet verliefd opquote:

Nog steeds wel een beetjequote:Op vrijdag 26 november 2021 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie was daar nou niet verliefd op

quote:

Je hebt er toch fijne baardoliën voor? gebruik je die niet?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welke producten gebruik jij voor je baard? mijne droogt nogal uit

Ow je hebt al antwoord, ik moet ook eerst even verder lezenquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:17 schreef SwJ het volgende:
[..]
Iedere ochtend en avond baardolie. 's Ochtends gaat daar nog een balsem overheen om de boel in toom te houden. Eén keer per week was ik 'm met baardzeep. En natuurlijk genoeg drinken door de dag. Mijn baard is in prima conditie.

lees eerst ff door ...quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow je hebt al antwoord, ik moet ook eerst even verder lezen![]()
Lijkt je baard veel op je UI, de vorm? of heb je hem al op geschikte vlechtlengte?

johquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |