SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Parlez vous Francais peut etre?quote:
Je n'ai pas peur de parler francais (met zo'n ding onder de c maar ik weet niet waar die zitquote:
c ingedrukt houden op applequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je n'ai pas peur de parler francais (met zo'n ding onder de c maar ik weet niet waar die zit)
Hopenlijk nooitquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is alsof je een kerstboom pijpt. wanneer kan je dat nou meemaken?
Je ne sais pas aussiequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je n'ai pas peur de parler francais (met zo'n ding onder de c maar ik weet niet waar die zit)
De Bataviawerf drinken is ook lekker op z'n tijd.quote:
AUSSIE?! AUSSIE?!quote:
çquote:
Zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Bataviawerf drinken is ook lekker op z'n tijd.(rookbier)
Vast wel, maar er bestaan meer mensen danBal met een levenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
Maar ff ik denk dat Bal vanavond druk is met het schrijven van een sollicitatiebrief voor Walvis detective?
Strak strak in mijn trainingspak pakquote:
ja maar op Mac OS moet je een letter ingedrukt houden voor de speciale tekens. ideaal.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' een toetsenbord atm
supergabberrrquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strak strak in mijn trainingspak pak
Ik denk dat dit niet waar is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel, maar er bestaan meer mensen danBal met een leven
gelukkig welquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel, maar er bestaan meer mensen danBal met een leven
Mijn toetsenbord zit aan een windhoosquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar op Mac OS moet je een letter ingedrukt houden voor de speciale tekens. ideaal.
zeg dat danquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord zit aan een windhoos
Whoosh.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord zit aan een windhoos
Nee, daar moet je zelf onderzoek naar doen. Wie stelt hoeft niks te bewijzen enkel de ander te wijzen op het doen van onderzoekquote:
Uit m'n hoofd jonge.quote:
Van de streepjes of puntjes op de é ë ï í ó ö weet ik de snelkoppelingen wel uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar op Mac OS moet je een letter ingedrukt houden voor de speciale tekens. ideaal.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanaf nu spellen we alle woorden die een ç bevatten met een ç![]()
Gewoon omdat het kan.
Ik ook redelijk want die gebruik ik iets vakerquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de streepjes of puntjes op de é ë ï í ó ö weet ik de snelkoppelingen wel uit mijn hoofd
hey çois ik ben een niggah op standquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanaf nu spellen we alle woorden die een ç bevatten met een ç![]()
Gewoon omdat het kan.
autocorrect yoquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de streepjes of puntjes op de é ë ï í ó ö weet ik de snelkoppelingen wel uit mijn hoofd
ik niet, ideaal manquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Autocorrect heb ik op de laptop uitstaan hoor
Zo'n zwakke post heb ik in twintig jaar Fok eerlijk nog NOOIT gezien.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, daar moet je zelf onderzoek naar doen. Wie stelt hoeft niks te bewijzen enkel de ander te wijzen op het doen van onderzoek
I have no shamequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
Zalando afgestruind![]()
Nu komt de Bijenkorf
Dat is gewoon hoe het tegenwoordig werkt. Je moet wat meer met de tijd mee gaanquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n zwakke post heb ik in twintig jaar Fok eerlijk nog NOOIT gezien.
Ik maak er de kachel nog niet mee aan.
Daar heb ik meestal alleen maar ruzie meequote:
Ja, de realiteit schrijft waarschijnlijk inerrdaad voor dat het zo gaatquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe het tegenwoordig werkt. Je moet wat meer met de tijd mee gaan
Dat doet die sowieso al niet meer met al die ongelovigen tegenwoordigquote:
Anal to mouthquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' een toetsenbord atm
teveel American gods gekekenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doet die sowieso al niet meer met al die ongelovigen tegenwoordig
quote:Beste Bomenverzameling,
Je hebt kaarten voor één of meer voorstellingen in de komende periode.
Naar aanleiding van de nieuw aangekondigde maatregelen tijdens de persconferentie van 26 november 2021, is het Parktheater van zondag 28 november t/m zondag 19 december vanaf 17.00 uur gesloten.
Wat betekent dit?
De avondvoorstellingen die tijdens deze periode in het Parktheater te zien zijn gaan niet door.
Verplaatsen of annuleren
De komende dagen onderzoeken we met artiesten en gezelschappen de mogelijkheden. Voorstellingen worden mogelijk verplaatst naar een nieuwe datum. Indien verplaatsing niet mogelijk is wordt de voorstelling definitief geannuleerd.
Je tickets blijven geldig
Je gekochte kaarten blijven in ieder geval geldig. Mocht verplaatsing van de voorstelling niet mogelijk zijn, dan krijg je uiteraard compensatie in de vorm van een voucher of geld terug. We sluiten hierbij aan bij de landelijke regeling Bewaar je ticket, geniet later.
Nog even geduld
Op dit moment hoef je dus niets te doen, we vragen je om begrip en geduld. We brengen je op de hoogte zodra we weten of de voorstelling waarvoor jij kaarten hebt verplaatst of geannuleerd wordt. Je ontvangt dan per e-mail meer informatie over de afhandeling van je kaarten.
Bekijk de website voor de actuele informatie. Deze informatie wordt regelmatig geactualiseerd.
Blijf gezond en wij hopen je snel weer in ons theater te mogen verwelkomen.
Parktheater Eindhoven
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I have no shame![]()
Lookfantastic half leeggekocht
quote:
Nou ja, 'bier' ...quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog steeds 4 tickets die gekocht zijn in het vorige decennium. Toen Corona voornamelijk nog gewoon bier was.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik geef niks weg... alles blijft mooi in huis.
Met warm weer doe ik niet zo moeilijkquote:
ah! die heeft m'n ma ook liggen. wel indrukwekkend boek als ik 't zo begreepquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:56 schreef Ama het volgende:
https://www.luisterrijk.n(...)65/iedereen-wist-het deze maar dan gewoon als boek. Is nergens te krijgen dus via marktplaats gekocht.
Ja maar dat vind ik juist wel leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah! die heeft m'n ma ook liggen. wel indrukwekkend boek als ik 't zo begreep
Nee over een meisje was jarenlang is verkracht door haar stiefvader. Ja erg gezellig.quote:
Jemig! Wat een verhaalquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:56 schreef Ama het volgende:
https://www.luisterrijk.n(...)65/iedereen-wist-het deze maar dan gewoon als boek. Is nergens te krijgen dus via marktplaats gekocht.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:01 schreef Ama het volgende:
Gezellige dingen komen niet voor in mijn boeken of docu's.
heb al sinds begin dit jaar geen boek gelezen ter ontspanningquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:02 schreef Ama het volgende:
Tijd geleden Christiane F. nog gekocht. Ook zo'n vrolijk boek.
Nee hoor het is maar net wat je interesses zijn hé en dat is bij mij true crime dingen enz en tweede wereldoorlog.quote:
truequote:Op vrijdag 26 november 2021 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor het is maar net wat je interesses zijn hé en dat is bij mij true crime dingen enz en tweede wereldoorlog.
Heb Christiane F. ook nog niet gelezen maar ken de film wel dus moest dat boek gewoon hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb al sinds begin dit jaar geen boek gelezen ter ontspanning
heb hier nog een tom Clancy boek liggen..
uhuquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb Christiane F. ook nog niet gelezen maar ken de film wel dus moest dat boek gewoon hebben.
en...quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor het is maar net wat je interesses zijn hé en dat is bij mij true crime dingen enz en tweede wereldoorlog.
Boks. Recent iets wat ik 2019 heb gekocht naar 2023(!) verplaatst zien worden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog steeds 4 tickets die gekocht zijn in het vorige decennium. Toen Corona voornamelijk nog gewoon bier was.
nu ben ik benieuwd watje gekocht hebtquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks. Recent iets wat ik 2019 heb gekocht naar 2023(!) verplaatst zien worden.
Deathstars. Nee, niet die van Star Wars.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd watje gekocht hebt
Ohquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deathstars. Nee, niet die van Star Wars.
Ja sorry, zo heet de band.quote:
Niet voor de poes?quote:
Oh bah, filosofie.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben even het spechtennest van de achterbank van een oude 2CV schrapen om daarna met een willekeurige voorbijganger over het existentialisme te babbelen
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
link?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deathstars. Nee, niet die van Star Wars.
Bitterbal wat doe je op BUda's accountquote:
oopsquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bitterbal wat doe je op BUda's account![]()
pas net thuis?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
wat een pleuris weer was het vandaag he. wel net droog thuis gekomen
Ze wil chinees eten?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moedertje wil graag 2 december komen eten, en of het mij schikt om te chinezen![]()
voor de vierhonderdmiljardste keer heb ik het idee dat een eerlijk antwoord niet het goede antwoord is. Serieus jongens wat moet ik hier nou mee?
misschien wilt ze je wel gewoon zien?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt heel veel zin om te zeggen: "Nee blijf lekker thuis"
Ze wil vooral iets doen wat tegen de regels is geloof ik.quote:
Ja die kans zit er dik inquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wilt ze je wel gewoon zien?
Waar zit de crux. Geen zin in je moeder op visite of geen zin in chineesquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moedertje wil graag 2 december komen eten, en of het mij schikt om te chinezen![]()
voor de vierhonderdmiljardste keer heb ik het idee dat een eerlijk antwoord niet het goede antwoord is. Serieus jongens wat moet ik hier nou mee?
nou ze mag toch bij je thuis komen eten?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze wil vooral iets doen wat tegen de regels is geloof ik.
Om te verbranden voor ettokroketto z'n ogen?quote:
Nou ja dit. we moeden echt even wat gaan verzinnen voor de verzameling van mijn moederquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar zit de crux. Geen zin in je moeder op visite of geen zin in chinees![]()
Of beide... kan ook natuurlijk.
Wacht.. ze komt met haarzelf en 27 alternatieve persoonlijkheden? Hoe zit ditquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dit. we moeden echt even wat gaan verzinnen voor de verzameling van mijn moeder
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Om te verbranden voor ettokroketto z'n ogen?
Je moeder wil heroine met je roken?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
benauwdserveerserpentquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
las net dat als je je verplaatst in de horeca je een mondkapje op moet
quote:
ja die tien meter van de deur naar de tafel en dan mag die afquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
En max. 4 gasten thuis.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1.5 meter afstand
mondkapje
17.00 alles dicht
Ik dacht dat dit al wasquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
nou das niet zo raar natuurlijk. als je loopt verpreid je het virusquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ja die tien meter van de deur naar de tafel en dan mag die af![]()
Het virus weet namelijk wanneer je zit en houdt daar dan rekening mee
De stekker er uit trekken zodat ik die horrormuziek niet meer hoef te horen, alsof ik in Tilburg zitquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
is grmbl de buren van het feestje aan het vermoordem?
WAS JIJ IN DE HORECA?!quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit al wasVanmiddag nog gedaan.
Lang leve de pirkquote:
SUPERSPREADER!quote:
ik ook hoor... zit daar altijd met cappucinootje na een werkdagquote:
Ik heb alleen in restaurants gelunchtquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wow.
En nu moeten we ineensn om 1700 dicht
Ik vind het wel echt top van je trouwens, gezien je angst eerder.quote:
Er is constant luchtstroming. Die paar stappen als je daarna 3 uur gaat dineren maakt echt geen drol uit,quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das niet zo raar natuurlijk. als je loopt verpreid je het virus
nee beter hadden ze gewoon alles dicht gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is constant luchtstroming. Die paar stappen als je daarna 3 uur gaat dineren maakt echt geen drol uit,
Dat ga ik morgen heenquote:
Jij wil gewoon vakantiequote:Op vrijdag 26 november 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee beter hadden ze gewoon alles dicht gedaan
Mocromaffia met Baddddrrr als president toch?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bal was sowieso niet van de hip hop toch...
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt top van je trouwens, gezien je angst eerder.
nou ja ik denk niet dat dit het tij gaat keren.quote:
Wie heb je nou weer allemaal foto's lopen te dm-enquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
'een lekker delleke'
Ja die heb ik nou wel weer voor de zesde keer gehoord
Stuurt hij zijn delleke rond via dmquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie heb je nou weer allemaal foto's lopen te dm-en
Dan had ik een mailtje gestuurd dat ze je beter kunnen laten schuren.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik denk niet dat dit het tij gaat keren.
als we dicht waren gegaan hadden ze mij wel iets laten schilderen ofzo
Zeg ik nietquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie heb je nou weer allemaal foto's lopen te dm-en
kan niet. schuurptssquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik een mailtje gestuurd dat ze je beter kunnen laten schuren.
Denk het...quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stuurt hij zijn delleke rond via dm
Dat is van een paar generaties geledenquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
Heb je dikke tieten in een enveloppe al gehoord grmbl?
wat een slecht nummer is dat zegquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is van een paar generaties geleden
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
Heb je dikke tieten in een enveloppe al gehoord grmbl?
Een muzikaal meesterwerk met wat er nu voorbij komt hoorquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een slecht nummer is dat zeg
Ben je heel de week rhymes aan het spitten geweest?quote:
Ja, ken ik, altijd leuk...quote:
Ok Adriaanquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Haha, die broek, je bent toch geen homo... hahahaha"
Echt leuk altijd met de mannen in de dishoek
Dus ik moet nu ook een mondkapje op waar je een corona bewijs nodig heb? Zoals de sportschool? Ga toch niet sporten met zo'n ding opquote:
Mondkapje en anderhalve meter, dus weer lekker de ruimte om je heen in de bioscoop. Die om vijf uur dichtgaat, want anders gaan de kinderen zich vervelen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus ik moet nu ook een mondkapje op waar je een corona bewijs nodig heb? Zoals de sportschool? Ga toch niet sporten met zo'n ding op
Vind het wel knap dat je hier kan posten en tegelijkertijd bij Jinek aan tafel zitquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mondkapje en anderhalve meter, dus weer lekker de ruimte om je heen in de bioscoop. Die om vijf uur dichtgaat, want anders gaan de kinderen zich vervelen.
pssst... bal... hee... psstquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een slecht nummer is dat zeg
Anderhalve meter vind ik prima.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mondkapje en anderhalve meter, dus weer lekker de ruimte om je heen in de bioscoop. Die om vijf uur dichtgaat, want anders gaan de kinderen zich vervelen.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pssst... bal... hee... psst
Van ding tot ding met mondkapje I guess?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus ik moet nu ook een mondkapje op waar je een corona bewijs nodig heb? Zoals de sportschool? Ga toch niet sporten met zo'n ding op
Hoop het maar ja ga het wel beleven volgende weekquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van ding tot ding met mondkapje I guess?
Ik zie het wel, ik had serieus besloten om vanaf komende week hardlopen weer prio 1 te maken en de rest ondersteunend.
Bij mijn fysio kreeg ik ditquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop het maar ja ga het wel beleven volgende week
quote:- Vanaf aanstaande zondag 28 november moeten de zwembaden en sportcentra om 17.00 uur sluiten. Jouw fysiotherapie-behandelingen in de sportschool mogen wel gewoon doorgaan.
- Een mondkapje dragen in de praktijk is verplicht, met uitzondering van sporten/oefenen of tijdens de behandeling in overleg met de zorgverlener.
Oh dat valt dan nog meequote:
#hardgaan en een mondkapje lijkt me wel serieus kut. Maar hey, als ze het graag willen, prima. Doe ik het #hardgaan wel elders.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de hele zomer door een mondkapje gedragen bij de fysio.
Duinen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb na de wandeling in de duinen van gisteren gemerkt dat ik écht wat aan mijn conditie moet doen. Vooral die bult de duin over
geen chocola meerquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb na de wandeling in de duinen van gisteren gemerkt dat ik écht wat aan mijn conditie moet doen. Vooral die bult de duin over
Elke dag rondjes lopenquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Tien minuutjes en ik kom er nooit.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n kuteind rijden is.
maar ms zit er wel lego verstopt... diep in de duinen...quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tien minuutjes en ik kom er nooit.
Hertenbiefstukquote:
Dat is een uil hoorquote:
Zijn er rellen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Oh en toen was het stil? Althans hier in het topic, hier buiten nog niet
Die uil is uit Bambiquote:
Partyparty!quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Oh en toen was het stil? Althans hier in het topic, hier buiten nog niet
Nee dronken pubersquote:
Hoezo is die uil uit en hoezo noem je duuds0r opeens Bambi?quote:
Ben bang dat ik de oude zure buurman benquote:Op vrijdag 26 november 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je de oude zure buurman? Of hebben ze iedere week een feestje?
Die bambi-ogen he.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo is die uil uit en hoezo noem je duuds0r opeens Bambi?
RIP je jeugd.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben bang dat ik de oude zure buurman benMaar komt ook wel door de 'muziek'keuze, alsof je met carnaval in Tilburg staat zeg maar
Mijn relatief recente buren deden een tot-laat housewarming (zou heus niet zó laat worden), afgesloten met maag-omdraai-geluid.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe overburen hadden vorige week house-warming. Klonk wel gezellig maar was ook wel op tijd klaar.
Dat heb ik met de Veluwequote:Op vrijdag 26 november 2021 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tien minuutjes en ik kom er nooit.
Grappig wel hoe dat werkt.quote:
quote:Ongeveer 85 van de ongeveer 600 passagiers die vandaag in twee toestellen van de KLM in Nederland zijn teruggekeerd uit Zuid-Afrika, gaan naar verwachting positief testen op corona.
quote:,,Op dit moment zijn 110 uitslagen bekend. Hiervan zijn 15 uitslagen positief en 95 uitslagen negatief. Op basis van deze resultaten verwachten wij een vindpercentage van 13,6 procent. Dit betekent dat we rekening houden met een totaalaantal van circa 85 positieve uitslagen.”
Ik woon 10 minuutjes van een industrieterrein en ik kom er dagelijksquote:
Ja B100 slaat gelijk goed toequote:Op vrijdag 26 november 2021 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]Als die grotendeels die nieuwe variant hebben, is het al overal natuurlijk. De vluchten ervoor zaten dan ook vol besmetten.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon 10 minuutjes van een industrieterrein en ik kom er dagelijks
Nee gewoon beestjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]Vorkheftrucks in hun natuurlijke omgeving spotten?
Ja, maar jij bent mal.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon 10 minuutjes van een industrieterrein en ik kom er dagelijks
En die 15 positieven hebben natuurlijk tijdens de vlucht ook mensen besmet die pas over 5 dagen zichtbaar zijn met een test, of bedoelen ze dat ook?quote:
Dat sowieso, maar weet niet hoe dat in dit geval relevant isquote:
Daar heb ik andere associaties bij.quote:
R getal verhoging incomingquote:Op vrijdag 26 november 2021 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En die 15 positieven hebben natuurlijk tijdens de vlucht ook mensen besmet die pas over 5 dagen zichtbaar zijn met een test, of bedoelen ze dat ook?
quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik andere associaties bij.
Nee, ze hebben nu een uitslag van 110 van de 600 tests. Ze denken dat er 85 mensen positief zullen zijn van de 600 op dit moment. En inderdaad, die hebben vast meer mensen besmet tijdens en rond de vlucht.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En die 15 positieven hebben natuurlijk tijdens de vlucht ook mensen besmet die pas over 5 dagen zichtbaar zijn met een test, of bedoelen ze dat ook?
En al die mensen zijn nog aan het wachten op een afgesloten deel van Schiphol? Ik dacht eerder gelezen te hebben dat ze verwacht hadden al veel eerder de uitslag te zullen hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ze hebben nu een uitslag van 110 van de 600 tests. Ze denken dat er 85 mensen positief zullen zijn van de 600 op dit moment. En inderdaad, die hebben vast meer mensen besmet tijdens en rond de vlucht.
Deze variant gaat vooral de longen van baby's en jonge meisje opeten, iedereen die er Zuid-Afrikaans uitziet meteen helemaal kapotdood maken!!!quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ze hebben nu een uitslag van 110 van de 600 tests. Ze denken dat er 85 mensen positief zullen zijn van de 600 op dit moment. En inderdaad, die hebben vast meer mensen besmet tijdens en rond de vlucht.
Dat heb ik niet gevolgd. Ze zouden toch allemaal naar een isolatie-hotel gaan?quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En al die mensen zijn nog aan het wachten op een afgesloten deel van Schiphol? Ik dacht eerder gelezen te hebben dat ze verwacht hadden al veel eerder de uitslag te zullen hebben.
Oh noes!quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze variant gaat vooral de longen van baby's en jonge meisje opeten, iedereen die er Zuid-Afrikaans uitziet meteen helemaal kapotdood maken!!!
Maar het is niet Bambiquote:
Slapen jij NU.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze variant gaat vooral de longen van baby's en jonge meisje opeten, iedereen die er Zuid-Afrikaans uitziet meteen helemaal kapotdood maken!!!
Oh dat heb ik dan weer niet gevolgd, ik heb alleen de eerste berichten gelezen waarin ze het toen nog hadden over een stuk afgesloten gebied aan airside, waar ze dan op de uitslag konden wachten.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gevolgd. Ze zouden toch allemaal naar een isolatie-hotel gaan?
Bij een positieve test moeten ze in een Schiphol hotel in quarantaine, bij negatief mogen ze thuis in quarantainequote:Op vrijdag 26 november 2021 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gevolgd. Ze zouden toch allemaal naar een isolatie-hotel gaan?
Ik lees nu dat er maar twee mensen waren om al die mensen te testen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet gevolgd, ik heb alleen de eerste berichten gelezen waarin ze het toen nog hadden over een stuk afgesloten gebied aan airside, waar ze dan op de uitslag konden wachten.
Lol! Goed geregeld weer.quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees nu dat er maar twee mensen waren om al die mensen te testen.
Misschien slaap je wel heel goed als je zo bent uitgehuild.quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Van die overpriced rustgevende pillow spray gekocht van rituals. Net op kussen gesprayd. Deel zit in m'n oog. Nog niet rustgevend.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neequote:
Nu ook bij Rituals besteld. Bedankt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Van die overpriced rustgevende pillow spray gekocht van rituals. Net op kussen gesprayd. Deel zit in m'n oog. Nog niet rustgevend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |