SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Parlez vous Francais peut etre?quote:
Je n'ai pas peur de parler francais (met zo'n ding onder de c maar ik weet niet waar die zitquote:
c ingedrukt houden op applequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je n'ai pas peur de parler francais (met zo'n ding onder de c maar ik weet niet waar die zit)
Hopenlijk nooitquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is alsof je een kerstboom pijpt. wanneer kan je dat nou meemaken?
Je ne sais pas aussiequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je n'ai pas peur de parler francais (met zo'n ding onder de c maar ik weet niet waar die zit)
De Bataviawerf drinken is ook lekker op z'n tijd.quote:
AUSSIE?! AUSSIE?!quote:
çquote:
Zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Bataviawerf drinken is ook lekker op z'n tijd.(rookbier)
Vast wel, maar er bestaan meer mensen danBal met een levenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
Maar ff ik denk dat Bal vanavond druk is met het schrijven van een sollicitatiebrief voor Walvis detective?
Strak strak in mijn trainingspak pakquote:
ja maar op Mac OS moet je een letter ingedrukt houden voor de speciale tekens. ideaal.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' een toetsenbord atm
supergabberrrquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strak strak in mijn trainingspak pak
Ik denk dat dit niet waar is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel, maar er bestaan meer mensen danBal met een leven
gelukkig welquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel, maar er bestaan meer mensen danBal met een leven
Mijn toetsenbord zit aan een windhoosquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar op Mac OS moet je een letter ingedrukt houden voor de speciale tekens. ideaal.
zeg dat danquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord zit aan een windhoos
Whoosh.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord zit aan een windhoos
Nee, daar moet je zelf onderzoek naar doen. Wie stelt hoeft niks te bewijzen enkel de ander te wijzen op het doen van onderzoekquote:
Uit m'n hoofd jonge.quote:
Van de streepjes of puntjes op de é ë ï í ó ö weet ik de snelkoppelingen wel uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar op Mac OS moet je een letter ingedrukt houden voor de speciale tekens. ideaal.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanaf nu spellen we alle woorden die een ç bevatten met een ç![]()
Gewoon omdat het kan.
Ik ook redelijk want die gebruik ik iets vakerquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de streepjes of puntjes op de é ë ï í ó ö weet ik de snelkoppelingen wel uit mijn hoofd
hey çois ik ben een niggah op standquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanaf nu spellen we alle woorden die een ç bevatten met een ç![]()
Gewoon omdat het kan.
autocorrect yoquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de streepjes of puntjes op de é ë ï í ó ö weet ik de snelkoppelingen wel uit mijn hoofd
ik niet, ideaal manquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Autocorrect heb ik op de laptop uitstaan hoor
Zo'n zwakke post heb ik in twintig jaar Fok eerlijk nog NOOIT gezien.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, daar moet je zelf onderzoek naar doen. Wie stelt hoeft niks te bewijzen enkel de ander te wijzen op het doen van onderzoek
I have no shamequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
Zalando afgestruind![]()
Nu komt de Bijenkorf
Dat is gewoon hoe het tegenwoordig werkt. Je moet wat meer met de tijd mee gaanquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n zwakke post heb ik in twintig jaar Fok eerlijk nog NOOIT gezien.
Ik maak er de kachel nog niet mee aan.
Daar heb ik meestal alleen maar ruzie meequote:
Ja, de realiteit schrijft waarschijnlijk inerrdaad voor dat het zo gaatquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe het tegenwoordig werkt. Je moet wat meer met de tijd mee gaan
Dat doet die sowieso al niet meer met al die ongelovigen tegenwoordigquote:
Anal to mouthquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' een toetsenbord atm
teveel American gods gekekenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doet die sowieso al niet meer met al die ongelovigen tegenwoordig
quote:Beste Bomenverzameling,
Je hebt kaarten voor één of meer voorstellingen in de komende periode.
Naar aanleiding van de nieuw aangekondigde maatregelen tijdens de persconferentie van 26 november 2021, is het Parktheater van zondag 28 november t/m zondag 19 december vanaf 17.00 uur gesloten.
Wat betekent dit?
De avondvoorstellingen die tijdens deze periode in het Parktheater te zien zijn gaan niet door.
Verplaatsen of annuleren
De komende dagen onderzoeken we met artiesten en gezelschappen de mogelijkheden. Voorstellingen worden mogelijk verplaatst naar een nieuwe datum. Indien verplaatsing niet mogelijk is wordt de voorstelling definitief geannuleerd.
Je tickets blijven geldig
Je gekochte kaarten blijven in ieder geval geldig. Mocht verplaatsing van de voorstelling niet mogelijk zijn, dan krijg je uiteraard compensatie in de vorm van een voucher of geld terug. We sluiten hierbij aan bij de landelijke regeling Bewaar je ticket, geniet later.
Nog even geduld
Op dit moment hoef je dus niets te doen, we vragen je om begrip en geduld. We brengen je op de hoogte zodra we weten of de voorstelling waarvoor jij kaarten hebt verplaatst of geannuleerd wordt. Je ontvangt dan per e-mail meer informatie over de afhandeling van je kaarten.
Bekijk de website voor de actuele informatie. Deze informatie wordt regelmatig geactualiseerd.
Blijf gezond en wij hopen je snel weer in ons theater te mogen verwelkomen.
Parktheater Eindhoven
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I have no shame![]()
Lookfantastic half leeggekocht
quote:
Nou ja, 'bier' ...quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog steeds 4 tickets die gekocht zijn in het vorige decennium. Toen Corona voornamelijk nog gewoon bier was.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik geef niks weg... alles blijft mooi in huis.
Met warm weer doe ik niet zo moeilijkquote:
ah! die heeft m'n ma ook liggen. wel indrukwekkend boek als ik 't zo begreepquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:56 schreef Ama het volgende:
https://www.luisterrijk.n(...)65/iedereen-wist-het deze maar dan gewoon als boek. Is nergens te krijgen dus via marktplaats gekocht.
Ja maar dat vind ik juist wel leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah! die heeft m'n ma ook liggen. wel indrukwekkend boek als ik 't zo begreep
Nee over een meisje was jarenlang is verkracht door haar stiefvader. Ja erg gezellig.quote:
Jemig! Wat een verhaalquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:56 schreef Ama het volgende:
https://www.luisterrijk.n(...)65/iedereen-wist-het deze maar dan gewoon als boek. Is nergens te krijgen dus via marktplaats gekocht.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:01 schreef Ama het volgende:
Gezellige dingen komen niet voor in mijn boeken of docu's.
heb al sinds begin dit jaar geen boek gelezen ter ontspanningquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:02 schreef Ama het volgende:
Tijd geleden Christiane F. nog gekocht. Ook zo'n vrolijk boek.
Nee hoor het is maar net wat je interesses zijn hé en dat is bij mij true crime dingen enz en tweede wereldoorlog.quote:
truequote:Op vrijdag 26 november 2021 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor het is maar net wat je interesses zijn hé en dat is bij mij true crime dingen enz en tweede wereldoorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |