SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Parlez vous Francais peut etre?quote:
Je n'ai pas peur de parler francais (met zo'n ding onder de c maar ik weet niet waar die zitquote:
c ingedrukt houden op applequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je n'ai pas peur de parler francais (met zo'n ding onder de c maar ik weet niet waar die zit)
Hopenlijk nooitquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is alsof je een kerstboom pijpt. wanneer kan je dat nou meemaken?
Je ne sais pas aussiequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je n'ai pas peur de parler francais (met zo'n ding onder de c maar ik weet niet waar die zit)
De Bataviawerf drinken is ook lekker op z'n tijd.quote:
AUSSIE?! AUSSIE?!quote:
çquote:
Zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Bataviawerf drinken is ook lekker op z'n tijd.(rookbier)
Vast wel, maar er bestaan meer mensen danBal met een levenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
Maar ff ik denk dat Bal vanavond druk is met het schrijven van een sollicitatiebrief voor Walvis detective?
Strak strak in mijn trainingspak pakquote:
ja maar op Mac OS moet je een letter ingedrukt houden voor de speciale tekens. ideaal.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' een toetsenbord atm
supergabberrrquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strak strak in mijn trainingspak pak
Ik denk dat dit niet waar is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel, maar er bestaan meer mensen danBal met een leven
gelukkig welquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel, maar er bestaan meer mensen danBal met een leven
Mijn toetsenbord zit aan een windhoosquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar op Mac OS moet je een letter ingedrukt houden voor de speciale tekens. ideaal.
zeg dat danquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord zit aan een windhoos
Whoosh.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord zit aan een windhoos
Nee, daar moet je zelf onderzoek naar doen. Wie stelt hoeft niks te bewijzen enkel de ander te wijzen op het doen van onderzoekquote:
Uit m'n hoofd jonge.quote:
Van de streepjes of puntjes op de é ë ï í ó ö weet ik de snelkoppelingen wel uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar op Mac OS moet je een letter ingedrukt houden voor de speciale tekens. ideaal.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanaf nu spellen we alle woorden die een ç bevatten met een ç![]()
Gewoon omdat het kan.
Ik ook redelijk want die gebruik ik iets vakerquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de streepjes of puntjes op de é ë ï í ó ö weet ik de snelkoppelingen wel uit mijn hoofd
hey çois ik ben een niggah op standquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanaf nu spellen we alle woorden die een ç bevatten met een ç![]()
Gewoon omdat het kan.
autocorrect yoquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de streepjes of puntjes op de é ë ï í ó ö weet ik de snelkoppelingen wel uit mijn hoofd
ik niet, ideaal manquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Autocorrect heb ik op de laptop uitstaan hoor
Zo'n zwakke post heb ik in twintig jaar Fok eerlijk nog NOOIT gezien.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, daar moet je zelf onderzoek naar doen. Wie stelt hoeft niks te bewijzen enkel de ander te wijzen op het doen van onderzoek
I have no shamequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
Zalando afgestruind![]()
Nu komt de Bijenkorf
Dat is gewoon hoe het tegenwoordig werkt. Je moet wat meer met de tijd mee gaanquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n zwakke post heb ik in twintig jaar Fok eerlijk nog NOOIT gezien.
Ik maak er de kachel nog niet mee aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |