SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst maar eens snavelen met Godelieve, praten we dan verder.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Snavelen met Ria was ook een goede tt geweest
Ik las swaffelen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan maar hopen dat Ria een snavel heeft en geen geel anusmondje net zoals mijn tante Rossalyn.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoorde net al vuurwerk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog even snacks voor de persco maken; denk dat ik maar nacho's ga maken. Met extra kaas.
Dat nog kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe laat is de grote Groundhog Day Show van Peppie en Kokkie?
Is nu bezig.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe laat is de grote Groundhog Day Show van Peppie en Kokkie?
* dud0r reikt rollator aanquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik luister naar de evergreen top 1000 op radio 5. Het is zover. Ik ben oud.
Hangt er van af of het vrijwillig is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
ChronischeHipsquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Veronica top1000 hierquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Deze versiequote:Op vrijdag 26 november 2021 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Have become comfortably numb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 17 uur weinig meer behalve de supermarkt in gok ik. Maar ik lees de samenvatting wel.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sws niet. Maar wil wel even weten wat we nu allemaal niet meer mogen
quote:
Maar die solo op het einde van Pompeii is gewoon hemels genotquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is ook een versie van Waters en Eddie Vedder, die is ook
Gelukkig kun je ook nog gewoon Lego en snacks bij het kruidvat halen 's avondsquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na 17 uur weinig meer behalve de supermarkt in gok ik. Maar ik lees de samenvatting wel.
Strakjes dan maar even goed luisterenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die solo op het einde van Pompeii is gewoon hemels genot![]()
Denk dat deze plaat in deze versie misschien wel mij lievelingsplaat ooit isquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Strakjes dan maar even goed luisteren
Ja maar die ging sowieso al om 18 uur dicht en de super zit er naast.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook nog gewoon Lego en snacks bij het kruidvat halen 's avonds
Hier was die vorige week met koopavond gewoon 's avonds openquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar die ging sowieso al om 18 uur dicht en de super zit er naast.
Eenschquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het grootste minpunt van al die jaarlijstjes is toch echt wel Rollercoaster van Danny Vera.......
Ja maar het was heel rustig nu hoor, dat het allejezus graftyfus weer is draagt daar denk ik meer aan bijquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat black friday ook nog wel 38 triljoen extra besmettingen op zal leveren.
Wat, van dat online shoppen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat black friday ook nog wel 38 triljoen extra besmettingen op zal leveren.
Op zich is het wel komisch dat ze om het virus te bestrijden meer mensen tegelijkertijd in de winkels willen hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het was heel rustig nu hoor, dat het allejezus graftyfus weer is draagt daar denk ik meer aan bij
"Zie? Zelfs op blekfraajdee maar nauwelijks extra besmettingen erbij dus fuckit gewoon alles openquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het was heel rustig nu hoor, dat het allejezus graftyfus weer is draagt daar denk ik meer aan bij
Jawel was net nog bij editie NL.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen ekte winkels niet meer mee met zwarte vrijdag?
het is wel bijzonder dat het tegelijkertijd gebeurt ja. Een causaal verband ertussen verzin jij erbijquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich is het wel komisch dat ze om het virus te bestrijden meer mensen tegelijkertijd in de winkels willen hebben
Hoezo "meer". Nieuwerwetse nonsens.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen ekte winkels niet meer mee met zwarte vrijdag?
Geen interessante streams?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die oude man met zijn slaafjes mogen ze ook wel afschaffen, beetje de kindertjes sterken voor het schrale leventje dat ze tegemoet groeien.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo "meer". Nieuwerwetse nonsens.
Denk dat Sinterklaas meer lui richting een fysieke winkel trekt.
Ja dat zeg ik netquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat ik vooral komisch vind is dat ze de openingstijden steeds krapper zetten. Waarom niet juist spreiden aanmoedigen.
Neenee, gewoon iedereen tegelijk in de winkels, dat is beter want 's avonds is het virus actieverquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat ik vooral komisch vind is dat ze de openingstijden steeds krapper zetten. Waarom niet juist spreiden aanmoedigen.
Omdat het vooral een “we moeten toch wat” maatregel is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nog vroeg en de persco is nog niet geweestquote:
Met vijf miljoen werkenden tegelijkertijd vechten om de laatste broccoliquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Na werktijd nog een uur de tijd hebben om mezelf richting een winkel te slepen én te halen wat ik nodig heb, net als de meeste kantoor/thuiswerkslaven.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat het vooral een “we moeten toch wat” maatregel is.
En de sportschool ging al met QR-code.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
Net zo irrationeel al sport minder toegankelijk maken, terwijl we weten dat overwicht een enorme rol speelt bij IC opnames
Ik heb net een ijsje opquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
Net zo irrationeel al sport minder toegankelijk maken, terwijl we weten dat overwicht een enorme rol speelt bij IC opnames
Dat is toch een maatregel van niks? Come on zeg, dit bedenk je dan na al die zware overleggen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met vijf miljoen werkenden tegelijkertijd vechten om de laatste broccoli
Die regen kan weleens roet in het releten gooienquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog vroeg en de persco is nog niet geweest
Voetbal, trainen mag niet meer, wedstrijden wel, iedereen op de EH met spierscheuringen en afgebroken knieënquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon de Amax supermarkt weer terug in het leven roepen alleen dan de naam lichtjes wijzigen naar Mad Maxquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met vijf miljoen werkenden tegelijkertijd vechten om de laatste broccoli
SUPERSPREADER!quote:
Zijn het weel van die mooi weer relschoppersquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die regen kan weleens roet in het releten gooien![]()
Dit is geen weer om dingen door bushokjes te tiefen.
Sinds hoeneer zijn werkelozen bang voor regen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die regen kan weleens roet in het releten gooien![]()
Dit is geen weer om dingen door bushokjes te tiefen.
Ja, kom op zeg, het blijft Nederland.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn het weel van die mooi weer relschoppers
Had ik maar overwicht.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
Die kijken toch liever Netflix met een krat Schultenbrau met dit weer?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer zijn werkelozen bang voor regen?
Zwijg vrouwmens!quote:
Netflix of Videoland?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kijken toch liever Netflix met een krat Schultenbrau met dit weer?
Wow vroegquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Na de persconferentie kan ik gelijk naar bed
Maar dan mis je de rellenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog maar een half uurtje wakker ofzo? Aangezien die vragen achteraf gewoon te dom zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Schultenbrau komt niet in kratjes, maar in halve litersquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neehee, ze gingen niet rellen want pestweer.quote:
U zei?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schultenbrau komt niet in kratjes, maar in halve liters
Ohja, pas weer rellen bij lekker aangenaam weerquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neehee, ze gingen niet rellen want pestweer.
Schultenbrau vergeten. Kak.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij alleen Moët & Chandon dronk?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schultenbrau komt niet in kratjes, maar in halve liters
Das wel heel erg hautain hoor, alleen mensen als UitStraling kunnen dat betalenquote:
Ik heb Zomerbok.quote:
Ik weet het ook vooral dankzij een verjaardag elders een keer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das wel heel erg hautain hoor, alleen mensen als UitStraling kunnen dat betalen
Hangt ergens achter de Hedera, zou 'm wel even schoonmaken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Witte tuinstoel wel paraat?
Feestje op paleis het Loo ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet het ook vooral dankzij een verjaardag elders een keer.
Ik mag er verder niets over vertellen.quote:
Madam Dragon de Glacequote:Op vrijdag 26 november 2021 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag er verder niets over vertellen.
Ja die blikjes kun je tenminste nog naar auto's en fietsers gooien die voorbij komenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow![]()
Halve liters is wel extra tokkie
Op flesjes zit statiegeld. Zonde om die te gooien.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die blikjes kun je tenminste nog naar auto's en fietsers gooien die voorbij komen
Komen wel harder aanquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op flesjes zit statiegeld. Zonde om die te gooien.
Ik heb een tante Irma en ook een nicht die zo heet (Ja moeder en dochter)quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb die Irmaverheerlijking nooit zo gesnapt
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb nog wat hertogjannetjes. EN twee halve liters Paulaner. Daarna alleen maar zwaar spulquote:
Wit slangen... nee serpentenleer ongetwijfeldquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor schoenen heeft Hugo aan?
Door haar zijn een heleboel mensen doventaal gaan lerenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
Lullig voor diegenen die dat alleen na vijven kunnenquote:
Is mooie dame en ze kan iets wat heel veel mensen zouden willen kunnenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
Huisvrouwentypegrijzemuis.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is mooie dame en ze kan iets wat heel veel mensen zouden willen kunnen
Het telefooncontact ging wat stroef?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ooit een dove vakantie liefde gehad, maar geen contact mee gehouden
Nam ze de telefoon niet op?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef Karzai het volgende:
That's a losing gamequote:Rusland vindt herdenken gevaarlijk. Want als je repressie uit het verleden benoemt, dan gaan mensen ook nadenken over de repressie van de huidige regering, is de gedachte.
Heb je haar meegenomen om even te interviewen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik was net in de supermarkt en er stond een onooglijke jonge vrouw voor me met kort peenhaar en vissenogen en die stond de hele tijd naar centjes te zoeken in haar portemonnee, ze had net genoeg centjes om het tijdschrift "Vriendin" te betalen, meer had ze ook niet op de band liggen, dat soort dingen fascineert en raakt me dan weer mateloos als mensenmens.
Op z'n minst wel dat tijdschrift, een goede fles wijn, een zak nootjes en wat geurstokjes voor de dame betaald neem ik aan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je haar meegenomen om even te interviewen?
Ze zag er een beetje viezig uitquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je haar meegenomen om even te interviewen?
ik heb kerstboombierquote:
Ik neem aan dat je der direct ten huwelijk hebt gevraagd ?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik was net in de supermarkt en er stond een onooglijke jonge vrouw voor me met kort peenhaar en vissenogen en die stond de hele tijd naar centjes te zoeken in haar portemonnee, ze had net genoeg centjes om het tijdschrift "Vriendin" te betalen, meer had ze ook niet op de band liggen, dat soort dingen fascineert en raakt me dan weer mateloos als mensenmens.
Blijft ie daarmee langer groenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zag er een beetje viezig uit
ee gekkie, er zitten dennennaalden en jeneverbessen in het bier gebrouwen.quote:
Als vroom moslim trouwt hij gewoon elke vrouw die hij wilquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je der direct ten huwelijk hebt gevraagd ?
Een empathisch nauwelijks waarneembaar knikje uit medelijden leek me meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je der direct ten huwelijk hebt gevraagd ?
Zo zo. En toch vond je dat genoeg reden om er hier een verhaallijn over te beginnen omdat....?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een empathisch nauwelijks waarneembaar knikje uit medelijden leek me meer dan voldoende.
Is ze toch even in de hoofden en harten van meerdere mensen geweestquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. En toch vond je dat genoeg reden om er hier een verhaallijn over te beginnen omdat....?
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ze toch even in de hoofden en harten van meerdere mensen geweest
Jij Meester-besmetterquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ze toch even in de hoofden en harten van meerdere mensen geweest
Van de week liep ik door een ouderen en dementie afdeling en ik stond naast een oude vrouw en die hoorde ik zeggen tegen haar vriendin/zus “ik kan het niet meer” en die begon heel zacht en aandoenlijk te huilen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik associeer het vooral met een bier van Zeglis.quote:
lowlander winter ipaquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van de week liep ik door een ouderen en dementie afdeling en ik stond naast een oude vrouw en die hoorde ik zeggen tegen haar vriendin/zus “ik kan het niet meer” en die begon heel zacht en aandoenlijk te huilen.
Dat intrigeert me wel dan.
Weet je wat heel bevredigend is? Gewoon 500 Euro van je spaarrekening halen en zeggen "Zo en nu ga ik gewoon brassen en kopen waar ik zin in hebquote:
Klinkt als mijn afgelopen twee weken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat heel bevredigend is? Gewoon 500 Euro van je spaarrekening halen en zeggen "Zo en nu ga ik gewoon brassen en kopen waar ik zin in heb" En dat dan ook doen. En dan maar zien waar je mee thuis komt. Dat. Voelt. Zo. Goed.
"halve haan" echt de smerigste term ooit in een snekbarquote:
Ik heb dan alleen maar botten en veren in mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"halve haan" echt de smerigste term ooit in een snekbar
Die helft dan niet nemenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dan alleen maar botten en veren in mijn hoofd
Sowieso niet aan een haan maar aan een kip. Ben wel hetero jwz.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je dan aan de kop of de kont van de haan te knauwen?
HET IS PATAT!quote:
en dan zeker zelf lezen, behandelen en afvinken....quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
HET IS PATAT!
TR gezet voor deze onzin.
haha dat noemt zich modquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
HET IS PATAT!
TR gezet voor deze onzin.
echt he, waar blijft die mod breakquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha dat noemt zich modMachteloos krachteloos leeghoofd ben je.
Hoeveel bier en wc-rollen heb je ingeslagen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat heel bevredigend is? Gewoon 500 Euro van je spaarrekening halen en zeggen "Zo en nu ga ik gewoon brassen en kopen waar ik zin in heb" En dat dan ook doen. En dan maar zien waar je mee thuis komt. Dat. Voelt. Zo. Goed.
Lastig bellen zekerquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef Karzai het volgende:
niet mijn forum vriendquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dan zeker zelf lezen, behandelen en afvinken....
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het telefooncontact ging wat stroef?
Ow spuit 11quote:
Ik denk eerlijk dat ik de rest van het jaar geen bier meer ga kopen. Of tenminste geen alcohol meer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel bier en wc-rollen heb je ingeslagen?
Weken geleden? Je hebt 50 rollen verbruikt?quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk dat ik de rest van het jaar geen bier meer ga kopen. Of tenminste geen alcohol meer.
En ik heb weken geleden al een foto geplaatst van 120 rollen, daar zijn er nu nog ongeveer 70 van over.
is niet losquote:
zet gewoon je eigen klereherrie aanquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Feestje bij de buren, zit ik dus heel de tijd met die klereherrie
Oordoppen in en slapenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Nodig jezelf uit.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Eind september was deze foto genomen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weken geleden? Je hebt 50 rollen verbruikt?
Geloof dat het de 'sweet sixteen' van mijn buurmeisje is, ze hebben een joekel van een partytent in de tuin staanquote:
Ik wil een verantwoording van elk velletje in Excelquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eind september was deze foto genomen.
[ afbeelding ]
Ik heb minstens 40-45 overigens zelfbetaalde rollen verbruikt sindsdien jaVind je dat je recht hebt op nog meer verantwoording?
Tokkies gespot.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat het de 'sweet sixteen' van mijn buurmeisje is, ze hebben een joekel van een partytent in de tuin staan
Beetje wel ja, volk van boven de rivierenquote:
*ik ga geen ongepaste opmerking maken*quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat het de 'sweet sixteen' van mijn buurmeisje is, ze hebben een joekel van een partytent in de tuin staan
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil een verantwoording van elk velletje in Excel
Maar goed, ik denk dat ik in een heel jaar misschien zoveel rollen verbruik
Al die amerikaanse bedoeningenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, we hebben het nu over jouw exorbitante schijtpapierverbruik. Eet je wel voldoende vezels? Klinkt alsof je veel moet vegenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maak je druk om je werk joh. Gratis tip
Ja ik moet wel veel vegen ja. Godver man echt niet leuk meer. Het zou wel fijn zijn als er op de verpakkingen van mora vetzooi stond hoeveel vellen veegpapier er bij nodig zouden zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, we hebben het nu over jouw exorbitante schijtpapierverbruik. Eet je wel voldoende vezels? Klinkt alsof je veel moet vegen
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik moet wel veel vegen ja. Godver man echt niet leuk meer. Het zou wel fijn zijn als er op de verpakkingen van mora vetzooi stond hoeveel vellen veegpapier er bij nodig zouden zijn.
Meer bananen eten.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik moet wel veel vegen ja. Godver man echt niet leuk meer. Het zou wel fijn zijn als er op de verpakkingen van mora vetzooi stond hoeveel vellen veegpapier er bij nodig zouden zijn.
Soort kruising tussen een aap en een paard worden?quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meer bananen eten.
En haver.
Paaaap?quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort kruising tussen een aap en een paard worden?
Ja, same.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
maarja.. darm issues for life
Als je dat elke keer hebt kun je beter een bidet installerenquote:
Dat is op zich helemaal niet zo'n slecht idee trouwens.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat elke keer hebt kun je beter een bidet installeren
Waarom moet ik nu gelijk hieraan denkenquote:
Japans toilet nemenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat elke keer hebt kun je beter een bidet installeren
Dat is toch gewoon een toilet met ingebouwd bidet?quote:
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu gelijk hieraan denken
Parapapapapapapapapa
Mag ie wel uitkijken dat die dennenaalden niet in je strot blijven stekenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
N
[..]
ee gekkie, er zitten dennennaalden en jeneverbessen in het bier gebrouwen.
Blijft toch bijzonder dat dat nummer als vrolijke zomerse hit werd gezien terwijl het in feite gaat over politie afschieten in de favela's en opscheppen over hun wapensquote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een empathisch nauwelijks waarneembaar knikje uit medelijden leek me meer dan voldoende.
wat een herriequote:Op vrijdag 26 november 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu gelijk hieraan denken
Parapapapapapapapapa
Als je 16 of 18 bent wel!quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso, alsof je 16de of 18de verjaardag nou zo boeiend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
die zitten er niet meer in natuurlijk, die zaten er tijdens het brouwen in. dat filteren ze er wel uitquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:54 schreef crv het volgende:
[..]
Mag ie wel uitkijken dat die dennenaalden niet in je strot blijven steken
het is bijzonder gemaakt door je omgeving.. ik heb er echt nooit echt wat speciaals aan gevonden, het werd door de omgeving gehypedquote:
Maar wat is er lekker aan bier dat niet naar bier smaakt?quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
die zitten er niet meer in natuurlijk, die zaten er tijdens het brouwen in. dat filteren ze er wel uit
Nee dat is zonde van de paptaartquote:
*pakt knuppelquote:Kijk maar uit voordat je een eierbal in je oog hebt
Hou eens op man! Prachtig toch dat als je 16 bent je eindelijk legaal op een brommer mocht rijden en alcohol mocht drinken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
het is bijzonder gemaakt door je omgeving.. ik heb er echt nooit echt wat speciaals aan gevonden, het werd door de omgeving gehyped
MI van jou tegen die stront staand te schreeuwen WAT IS OMHOOG TEEFJESquote:
this could be truequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MI van jou tegen die stront staand te schreeuwen WAT IS OMHOOG TEEFJES
het is alsof je een kerstboom pijpt. wanneer kan je dat nou meemaken?quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:58 schreef crv het volgende:
[..]
Maar wat is er lekker aan bier dat niet naar bier smaakt?
godver dit kan echt nietquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:04 schreef dud0r het volgende:
ik ga zo denk ik een lekker blokje oude kaas snacken @:ettovanbelgie @:ltvdk
wie is hier de halve belgquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Amai!... terug knuppelen dan maar!
Alcohol dat is niet meer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou eens op man! Prachtig toch dat als je 16 bent je eindelijk legaal op een brommer mocht rijden en alcohol mocht drinken.
Op je 18e mocht je dan eindelijk rijles nemen en was je (voor de wet) volwassen en mocht je stemmen. Ik voelde me echt heel wat in die tijd
Ja zeker dat waren bijzondere verjaardagen en sprongen in je kunnen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou eens op man! Prachtig toch dat als je 16 bent je eindelijk legaal op een brommer mocht rijden en alcohol mocht drinken.
Op je 18e mocht je dan eindelijk rijles nemen en was je (voor de wet) volwassen en mocht je stemmen. Ik voelde me echt heel wat in die tijd
Als jij daar blij van wordt moet je dat doen hequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:04 schreef dud0r het volgende:
ik ga zo denk ik een lekker blokje oude kaas snacken @:ettovanbelgie @:ltvdk
'mocht'quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alcohol dat is niet meer.
Ja en jij bent een Achterhoekerquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen onder de rivieren is een halve Belg.
maar jij bent degene die een identiteitscrisis heeftquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen onder de rivieren is een halve Belg.
Ja man! was de leef!quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zeker dat waren bijzondere verjaardagen en sprongen in je kunnen.
Mijn brommer had ik al een half jaar voor mijn zestiende klaar staan, geweldig om dan eindelijk legaal te kunnen rijden. Op mijn 18e ook gelijk rijbewijs gehaald, heerlijke vrijheid.
mja momentje was na 1 minuut wel bezonken en je realiseerde dat het eigenlijk geen reet voorsteldequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
shall we poep now or shall we poep later?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik spreek behoorlijk over de grens
Weet je... i give up. Praktisch nergens van genieten, alles matig of overbodig vinden is ook een manier om je leven te levenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
mja momentje was na 1 minuut wel bezonken en je realiseerde dat het eigenlijk geen reet voorstelde
I poep alleen in mijn own home where the heart is en zoquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
shall we poep now or shall we poep later?
Ik heb altijd geweldig respect voor mensen die vreemde talen sprekenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik spreek behoorlijk over de grens
gelachenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I poep alleen in mijn own home where the heart is en zo
Nee joh. Daar was de alcolol immers voor.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
mja momentje was na 1 minuut wel bezonken en je realiseerde dat het eigenlijk geen reet voorstelde
ik geniet van mn leven hoor, maar ik vind dat soort standaard dingen gewoon niet zo bijzonder (gevonden) als andere dat kennelijk vinden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je... i give up. Praktisch nergens van genieten, alles matig of overbodig vinden is ook een manier om je leven te leven
Ik spreek vooral vreemd talen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweldig respect voor mensen die vreemde talen sprekenMisschien maar eens Spaans gaan leren.
Si si.. dos cervazasquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweldig respect voor mensen die vreemde talen sprekenMisschien maar eens Spaans gaan leren.
klingon enzo?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik spreek vooral vreemd talen.
ja. nog fout ookquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Si si.. dos cervazas![]()
nahhhh wat kán ze het he die meid! Zo in het spaans even!
"Haben wir auch 1x <artikel> in stock?"quote:
Dat merken de Hollandsche toehoorders toch niet.quote:
truequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat merken de Hollandsche toehoorders toch niet.
Yo hablo solo un poco d'Espangnolquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik ook niet.quote:
Ik kom toch alleen maar bij 'Friet van Piet' en een zonnen op het strand in Torremolinosquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat merken de Hollandsche toehoorders toch niet.
Heel zeker. Teveel kleur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |