SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst maar eens snavelen met Godelieve, praten we dan verder.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Snavelen met Ria was ook een goede tt geweest
Ik las swaffelen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan maar hopen dat Ria een snavel heeft en geen geel anusmondje net zoals mijn tante Rossalyn.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoorde net al vuurwerk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog even snacks voor de persco maken; denk dat ik maar nacho's ga maken. Met extra kaas.
Dat nog kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe laat is de grote Groundhog Day Show van Peppie en Kokkie?
Is nu bezig.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe laat is de grote Groundhog Day Show van Peppie en Kokkie?
* dud0r reikt rollator aanquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik luister naar de evergreen top 1000 op radio 5. Het is zover. Ik ben oud.
Hangt er van af of het vrijwillig is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
ChronischeHipsquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |