SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst maar eens snavelen met Godelieve, praten we dan verder.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Snavelen met Ria was ook een goede tt geweest
Ik las swaffelen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan maar hopen dat Ria een snavel heeft en geen geel anusmondje net zoals mijn tante Rossalyn.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoorde net al vuurwerk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog even snacks voor de persco maken; denk dat ik maar nacho's ga maken. Met extra kaas.
Dat nog kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe laat is de grote Groundhog Day Show van Peppie en Kokkie?
Is nu bezig.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe laat is de grote Groundhog Day Show van Peppie en Kokkie?
* dud0r reikt rollator aanquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik luister naar de evergreen top 1000 op radio 5. Het is zover. Ik ben oud.
Hangt er van af of het vrijwillig is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
ChronischeHipsquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Veronica top1000 hierquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Deze versiequote:Op vrijdag 26 november 2021 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Have become comfortably numb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 17 uur weinig meer behalve de supermarkt in gok ik. Maar ik lees de samenvatting wel.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sws niet. Maar wil wel even weten wat we nu allemaal niet meer mogen
quote:
Maar die solo op het einde van Pompeii is gewoon hemels genotquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is ook een versie van Waters en Eddie Vedder, die is ook
Gelukkig kun je ook nog gewoon Lego en snacks bij het kruidvat halen 's avondsquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na 17 uur weinig meer behalve de supermarkt in gok ik. Maar ik lees de samenvatting wel.
Strakjes dan maar even goed luisterenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die solo op het einde van Pompeii is gewoon hemels genot![]()
Denk dat deze plaat in deze versie misschien wel mij lievelingsplaat ooit isquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Strakjes dan maar even goed luisteren
Ja maar die ging sowieso al om 18 uur dicht en de super zit er naast.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook nog gewoon Lego en snacks bij het kruidvat halen 's avonds
Hier was die vorige week met koopavond gewoon 's avonds openquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar die ging sowieso al om 18 uur dicht en de super zit er naast.
Eenschquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het grootste minpunt van al die jaarlijstjes is toch echt wel Rollercoaster van Danny Vera.......
Ja maar het was heel rustig nu hoor, dat het allejezus graftyfus weer is draagt daar denk ik meer aan bijquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat black friday ook nog wel 38 triljoen extra besmettingen op zal leveren.
Wat, van dat online shoppen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat black friday ook nog wel 38 triljoen extra besmettingen op zal leveren.
Op zich is het wel komisch dat ze om het virus te bestrijden meer mensen tegelijkertijd in de winkels willen hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het was heel rustig nu hoor, dat het allejezus graftyfus weer is draagt daar denk ik meer aan bij
"Zie? Zelfs op blekfraajdee maar nauwelijks extra besmettingen erbij dus fuckit gewoon alles openquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het was heel rustig nu hoor, dat het allejezus graftyfus weer is draagt daar denk ik meer aan bij
Jawel was net nog bij editie NL.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen ekte winkels niet meer mee met zwarte vrijdag?
het is wel bijzonder dat het tegelijkertijd gebeurt ja. Een causaal verband ertussen verzin jij erbijquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich is het wel komisch dat ze om het virus te bestrijden meer mensen tegelijkertijd in de winkels willen hebben
Hoezo "meer". Nieuwerwetse nonsens.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen ekte winkels niet meer mee met zwarte vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |