abonnement Unibet Coolblue
pi_202352564
Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!

Plaats hier uw advertentie
pi_202352577
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Dokter waarschuwt de gevaccineerden streng: zij zijn nu gepatenteerd eigendom

In de uitspraak van het Hooggerechtshof van 2013 (Association of Molecular Pathology v Myriad LLC) bepaalden de wetgevers dat menselijke genomen die door mRNA-vaccins zijn gewijzigd, octrooieerbaar zijn. Iedereen die het COVID-vaccin heeft gekregen, wordt nu beschouwd als transhumaan en dus als eigendom van de octrooihouder, schrijft Ash Samba Cupric.
Voor het eerst in de geschiedenis worden mRNA-vaccins op grote schaal gebruikt. Regeringen over de hele wereld eisen dat iedere man, vrouw en kind het experimentele infuus krijgt. De autoriteiten beweren dat dergelijke maatregelen bedoeld zijn voor de “openbare veiligheid”, maar de geneesmiddelenbedrijven geven toe dat hun producten de overdracht of besmetting met COVID-19 niet voorkomen. Het aantal meldingen van bijwerkingen neemt met de dag toe tot ongekende hoogte. In landen met de hoogste vaccinatiegraad is er een duidelijke toename van hartziekten, bloedstolsels en beroertes. Veel bezorgde omstanders die tegen verplichte vaccinatie zijn, vragen zich af: waarom deze drang om iedereen te laten vaccineren? Een Argentijnse onderzoeker denkt dat ze het antwoord heeft.


https://dissident.one/2021/11/26/24031/

Zou dit echt waar zijn? _O-
Plaats hier uw advertentie
pi_202352695
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:32 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]

Nouja, gezien het feit dat MRNA het menselijk genoom niet aanpast, kan je zelf die conclusie ook wel trekken natuurlijk.
pi_202352707
quote:
In landen met de hoogste vaccinatiegraad is er een duidelijke toename van hartziekten, bloedstolsels en beroertes.
Zijn hier betrouwbare cijfers van ja? :)
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:59:34 #5
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202352918
twitter
En ja hoor.. weer een positieve gebruiken van ivermectine
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:02:21 #6
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202352961
Aaah noodverordeningen in delen van het land ..
Hoe vaak gaan we dit nog horen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:03:33 #7
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202352974
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:15:31 #8
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202353121
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202353150
Dit is echt de zoveelste vandaag die een '' state of emergency'' decleart

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:19:20 #11
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202353186
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is echt de zoveelste vandaag die een '' state of emergency'' decleart

[ twitter ]
Zou het afgesproken werk zijn O-)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:21:33 #12
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202353227
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:18 schreef _I het volgende:

[..]


Ja?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202353249
De b11529 variant is trending. Vanochtend was het slechts 84k , nu 194k . Itt de delta, alpha en de omega variant word deze wel huge ( dat is mijn verwachting)

Of het zijn gewoon de bijwerkingen van de vaccin, dat kan ook . _O-

Hoe dan ook : Dark winter is here oO/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202353284
quote:
twitter

Dit komt uit het onderzoek wat ik vorige week plaatste, dat vaccinatie na ziekte juist contra werkt.

Werd weggehoond uit COR, kon geen Engels en niet begrijpend lezen.. Maar zij trekken dezelfde conclusie. Hm. Hoopte zo dat ik fout zat.
pi_202353299
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:21 schreef greysbones het volgende:

[..]

Ja?
Niet best! Zeker niet als virus endemisch is en die boosters dus je nieuwe immuunsysteem worden.

Immuniteitserosie..
pi_202353313
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zou het afgesproken werk zijn O-)
Lijkt er wel op , heb eerder vandaag meerdere politici aan het woord gehoord die in grote lijnen dezelfde verhaal vertellen . Zal kijken of ik het terug kan vinden

Hugo en Mark kunnen natuurlijk niet achter blijven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:31:12 #17
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202353374
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:24 schreef _I het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dit komt uit het onderzoek wat ik vorige week plaatste, dat vaccinatie na ziekte juist contra werkt.

Werd weggehoond uit COR, kon geen Engels en niet begrijpend lezen.. Maar zij trekken dezelfde conclusie. Hm. Hoopte zo dat ik fout zat.
@Tingo is engels
die kan het vast goed lezen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:32:22 #18
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202353404
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:25 schreef _I het volgende:

[..]
Niet best! Zeker niet als virus endemisch is en die boosters dus je nieuwe immuunsysteem worden.

Immuniteitserosie..
ben het helemaal met je eens
ik kijk wel met lichtelijke angst naar de toekomst
als iedereen die gevaccineerd is straks immuniteits problemen krijgt -O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202353518
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:24 schreef _I het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dit komt uit het onderzoek wat ik vorige week plaatste, dat vaccinatie na ziekte juist contra werkt.

Werd weggehoond uit COR, kon geen Engels en niet begrijpend lezen.. Maar zij trekken dezelfde conclusie. Hm. Hoopte zo dat ik fout zat.
Onderzoek uit Schotland bevestigd jouw verhaal

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:42:21 #20
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202353572
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Onderzoek uit Schotland bevestigd jouw verhaal

[ twitter ]
we hebben het vast allemaal hartstikke fout
(stiekem hoop ik dat )
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:48:31 #21
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202353689
https://www.nu.nl/coronav(...)n-aan-varianten.html

De fabrikanten van coronavaccins die de Europese Unie in de arm heeft genomen, hebben beloofd hun vaccin "onmiddellijk" aan te passen aan nieuwe virusvarianten. Er zijn dus voorzorgsmaatregelen genomen voor de komst van een verontrustende nieuwe variant als die uit Zuid-Afrika, verzekert voorzitter Ursula von der Leyen van de Europese Commissie.

ik zeg
liar liar pants on fire
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202353798
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
we hebben het vast allemaal hartstikke fout
(stiekem hoop ik dat )
Ik hoop nog steeds op een bluetooth aansluiting. Zie dat humanoid AI leventje wel zitten.
pi_202353848
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Onderzoek uit Schotland bevestigd jouw verhaal

[ twitter ]
Het wordt steeds lastiger ontkennen, lijkt mij.

Of je verzint weer een nieuwe variant en liegt nog lekker wat vaccinatiedollars bij elkaar.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:56:41 #24
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202353870
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:55 schreef _I het volgende:

[..]
Het wordt steeds lastiger ontkennen, lijkt mij.

Of je verzint weer een nieuwe variant en liegt nog lekker wat vaccinatiedollars bij elkaar.
goede variant om alle doden op af te schijven
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202353906
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Onderzoek uit Schotland bevestigd jouw verhaal

[ twitter ]
Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) heeft gisteren het BioNTech/Pfizer-vaccin aan kinderen van 5 tot 11 jaar goedgekeurd. Het zou vreselijk zijn als die trend straks ook te zien is bij de 5-11 jarigen, maar wel een wake-up call voor velen denk ik.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  vrijdag 26 november 2021 @ 19:00:41 #26
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202353975
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:58 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) heeft gisteren het BioNTech/Pfizer-vaccin aan kinderen van 5 tot 11 jaar goedgekeurd. Het zou vreselijk zijn als die trend straks ook te zien is bij de 5-11 jarigen, maar wel een wake-up call voor velen denk ik.
denk je
myocarditis etc wordt ook nog steeds afgeschreven ..ligt niet aan het vaccin
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202354057
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
goede variant om alle doden op af te schijven
Is er al een half jaar en nu gaan we in 4 dagen van een “mysterieus covid-vrij Afrika” naar een “worst mutation ever”.

En men vreet het op. De angst berichten vliegen je om de oren. Maar de berichten van Gommers over gevaccineerden met hartklachten of de langere ligduur op de ic hoor je niemand over. Blinde vlek!?
  vrijdag 26 november 2021 @ 19:03:42 #28
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202354060
Ik heb iets wat ik al een tijdje kwijt wil. Ik werkte tot zeer recent bij een Huisartsenpost als Triagist. In februari werden onze collega’s die het wilden gevaccineerd met de overblijfsels van de vaccinaties overdag. Dat waren dan de Moderna en Pfizer. Veel werden ziek, heel ziek. Artsen waren tegelijkertijd ziek en praktijken zaten met problemen. Maar ook de reacties bij mijn collega’s logen er niet om. Tot anafylaxie en wegraken na het vaccineren aan toe.

De weken nadat de bevolking zich kon laten vaccineren werd het pas echt bizar. Nog nooit belden zo vaak mensen met pijn op de borst, status epilepticus, wegrakingen, vermoedelijk CVA of andere gekkigheid. Ook collega’s uit het ziekenhuis die Janssen hadden gehad , ik lieg niet, in grote getale door de scan gingen vanwege hevige hoofdpijn na vaccinatie. Heel veel meiden die niet meer menstrueren sinds de prik, vrouwen met miskramen….Zo gek zelfs dat de meldkamer bij het inzetten van een ambulance wel eens zei: “Pfizer zeker?”.

Onvoorstelbaar en niet te bevatten dat het grootste deel van mijn collega’s het negeerden. De angst waarmee de patiënt zich meldde. Dat ze zelf zeiden: ik wilde het vaccin eigenlijk al niet maar de druk van werk/familie/omgeving heeft de doorslag gegeven. Daarnaast werd een hevige reactie van het lichaam door veel collega’s gezien als ‘ dan doet je immuunsysteem zijn werk’. Ik heb werkelijk geen idee hoe dit mogelijk is gemaakt allemaal. Hoe het kan dat men zo vreemd is gaan denken.

Ik ben niet gevaccineerd, meer collega’s met mij. Ik ben ook niet onder druk gezet door de huisartsenpost maar dat moment gaat ongetwijfeld komen. Wat ik oprecht niet begrijp is dat het zo ver kan komen. Hoe is het mogelijk dat er zoveel zorgmedewerkers zijn die dingen zien die echt niet kunnen? Wat mij betreft moeten we echt in actie komen… Verpleegkundigen, doktersassistenten, verzorgenden, helpenden…. Iedereen. Dit kan echt niet langer zo en wij laten het zelf ook toe. Het klopt niet! Ik ben niet ongezonder dan de rokende, obese buurman die wel zijn vaccinatie heeft gehad. Het doet me oprecht veel pijn.

‘Tessa’, Triagist Huisartsenpost

https://zorgmedewerkersverenigd.nl/zo-veel-schade/
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 19:05:14 #29
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202354102
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:03 schreef _I het volgende:

[..]
Is er al een half jaar en nu gaan we in 4 dagen van een “mysterieus covid-vrij Afrika” naar een “worst mutation ever”.

En men vreet het op. De angst berichten vliegen je om de oren. Maar de berichten van Gommers over gevaccineerden met hartklachten of de langere ligduur op de ic hoor je niemand over. Blinde vlek!?
ja worst case is altijd goed om in te zetten als je dreigt de grip te verliezen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202354263
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja worst case is altijd goed om in te zetten als je dreigt de grip te verliezen
Vraag me echt af hoe lang ze dit nog kunnen flikken met zn allen.

Time will tell ;(
  vrijdag 26 november 2021 @ 19:11:03 #31
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202354302
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:10 schreef _I het volgende:

[..]
Vraag me echt af hoe lang ze dit nog kunnen flikken met zn allen.

Time will tell ;(
zolang de meerderheid het blijft slikken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202354514
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
zolang de meerderheid het blijft slikken
lang dus.
Plaats hier uw advertentie
pi_202354554
twitter

volkomen normaal.
Plaats hier uw advertentie
pi_202354598
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
@:Tingo is engels
die kan het vast goed lezen
Ik kan wel het Engelse taal goed lezen maar scientific jargon ook een ander 'taal' is.
Volgens mij kunnen veel van die Witte Jassen Brigade hun eigen jargon ook niet goed begrijpen,
ik denk veel van de gasten doet alsof....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 november 2021 @ 19:20:13 #35
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202354631
Na de winter zijn we waarschijnlijk allemaal beschermt zegt Huugke _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202354722
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
Na de winter zijn we waarschijnlijk allemaal beschermt zegt Huugke _O- _O- _O-
Slechte imitatie van de Duitse; Hersteld, gevaccineerd of dood? :+
  vrijdag 26 november 2021 @ 19:24:56 #37
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202354805
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:22 schreef _I het volgende:

[..]
Slechte imitatie van de Duitse; Hersteld, gevaccineerd of dood? :+
eigenlijk zegt hij dat wel ja
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202354809
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:03 schreef _I het volgende:

[..]
Is er al een half jaar en nu gaan we in 4 dagen van een “mysterieus covid-vrij Afrika” naar een “worst mutation ever”.

En men vreet het op. De angst berichten vliegen je om de oren. Maar de berichten van Gommers over gevaccineerden met hartklachten of de langere ligduur op de ic hoor je niemand over. Blinde vlek!?
Dit 'mutatie' bangmakerij ook in het UK begonnen is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202354902
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:25 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dit 'mutatie' bangmakerij ook in het UK begonnen is.
Yep, was een UK online artikel.

Gisteren wisten ze nog niets, vandaag de meest dramatische koppen. Alle kranten staan er vervolgens vol mee, vluchten cancellen.. Meer gevallen in andere landen.. Vluchten niet cancellen..

Chaos.
pi_202354968
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:55 schreef _I het volgende:

[..]
Het wordt steeds lastiger ontkennen, lijkt mij.

Of je verzint weer een nieuwe variant en liegt nog lekker wat vaccinatiedollars bij elkaar.
Of de vaccin is geen vaccin en doet precies wat het hoort te doen O-)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202355058
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:58 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) heeft gisteren het BioNTech/Pfizer-vaccin aan kinderen van 5 tot 11 jaar goedgekeurd. Het zou vreselijk zijn als die trend straks ook te zien is bij de 5-11 jarigen, maar wel een wake-up call voor velen denk ik.
Zou idd vreselijk zijn maar ik vrees dat dit soort berichten de massa niet zullen bereiken . De meerderheid loopt toch blind achter de autoriteiten na
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202355181
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202355256
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:30 schreef _I het volgende:

[..]
Zit niets inhoudelijks in. Je oordeelt, strooit met namen en termen, maakt verwijten..

Gok op angstprojectie.. Geeft niet, ik word er niet anders van. Leef je uit! ^O^
Dit is de cloon van wappie19xx en schaapie19xx, Heeft een ban maar blijft maar terugkomen onder een andere username .

Waarom de moderatie dit toelaat blijft voor mij een raadsel

@Lavenderr lees je mee ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202355307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dit is de cloon van wappie19xx en schaapie19xx, Heeft een ban maar blijft maar terugkomen onder een andere username .

Waarom de moderatie dit toelaat blijft voor mij een raadsel
Opgelost.

En verder…
  vrijdag 26 november 2021 @ 19:41:53 #45
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202355311
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dit is de cloon van wappie19xx en schaapie19xx, Heeft een ban maar blijft maar terugkomen onder een andere username .

Waarom de moderatie dit toelaat blijft voor mij een raadsel

@:Lavenderr lees je mee ?
FF een dm naar een FA
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202355430
https://nypost.com/2020/1(...)iv-risk-researchers/

Stond in oktober al in de NY Post. Vaccinaties kunnen de kans op HIV vergroten.
pi_202355436
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:41 schreef _I het volgende:

[..]
Opgelost.

En verder…
Precies geen aandacht aan geven
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
FF een dm naar een FA
Dat is Yvonne toch?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202355440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dit is de cloon van wappie19xx en schaapie19xx, Heeft een ban maar blijft maar terugkomen onder een andere username .

Waarom de moderatie dit toelaat blijft voor mij een raadsel

@:Lavenderr lees je mee ?
Er werd aan gewerkt, maar heeft even tijd nodig. Het wordt dus niet toegelaten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 26 november 2021 @ 19:47:13 #49
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202355459
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Precies geen aandacht aan geven
[..]
Dat is Yvonne toch?
:Y :Y :Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202355465
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:46 schreef _I het volgende:
https://nypost.com/2020/1(...)iv-risk-researchers/

Stond in oktober al in de NY Post. Vaccinaties kunnen de kans op HIV vergroten.
je moet er wat voor over hebben c_/
russian roulette.
Plaats hier uw advertentie
pi_202355542
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
je moet er wat voor over hebben c_/
russian roulette.
For the greater good
pi_202355569
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er werd aan gewerkt, maar heeft even tijd nodig. Het wordt dus niet toegelaten.
Ondertussen post die vrolijk verder , kan niet de bedoeling zijn lijkt mij .
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202355580
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ondertussen post die vrolijk verder , kan niet de bedoeling zijn lijkt mij .
Ik ben bezig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202355646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben bezig.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202355670
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben bezig.
Ik heb een klacht over je ingediend, en over andere mods in een feedback topic... Dat je mensen de hand boven het hoofd houd die van alles mogen roepen en dat niet wappies dit niet mogen.. Je hebt ook andere mensen geband van dit subforum. Want stel je voor, BNW waar men kritisch is op wat er geschreven wordt...
Dat moeten we niet hebben...
pi_202355683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ondertussen post die vrolijk verder , kan niet de bedoeling zijn lijkt mij .
Zit Hugo in dit topic? :o
Vakman pur sang
pi_202355732
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:55 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Ik heb een klacht over je ingediend, en over andere mods in een feedback topic... Dat je mensen de hand boven het hoofd houd die van alles mogen roepen en dat niet wappies dit niet mogen.. Je hebt ook andere mensen geband van dit subforum. Want stel je voor, BNW waar men kritisch is op wat er geschreven wordt...
Dat moeten we niet hebben...
Je mag over mij een klacht indienen. Er zijn (F)A’s die daarover oordelen. Geen probleem mee.

Je mag zeker een andere mening hebben en kritisch zijn. Dat doe je zonder schelden en op een respectvolle manier. Zo niet, dan worden je posts genote en verwijderd en uiteindelijk volgt er een ban.

We gaan hier verder geen discussie over voeren in dit topic, dus als je hierop reageert, wordt je post verwijderd.
In FB van BNW of elders kun je hier je ei over kwijt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 26 november 2021 @ 19:58:35 #58
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202355742
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zit Hugo in dit topic? :o
:o
misschien is het Hugo wel
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202355798
-ik zei geen discussie hier-

[ Bericht 54% gewijzigd door miss_sly op 26-11-2021 20:03:36 ]
pi_202355799
twitter


Die "journalisten" verdienen levenslang :N
pi_202355863
quote:
Waar zit in naar te kijken ? Ik weet misschien 20 a 50 woorden Spaans max
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202355893
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
volkomen normaal.
De straatnaam aan het einde, dat maakt het gewoon af.
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:05:18 #64
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202355897
quote:
lijkt me wel heel onwaarschijnlijk
dat zit mogelijk is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202355900
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Waar zit in naar te kijken ? Ik weet misschien 20 a 50 woorden Spaans max
Er zitten allemaal links naar onderzoeken over micro transistors in de vaccinaties.

Rest zijn in het engels. :P
pi_202355933
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:50 schreef _I het volgende:

[..]
For the greater good
For the good of the greater.
pi_202355959
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
lijkt me wel heel onwaarschijnlijk
dat zit mogelijk is
Vind het ook wat ver gezocht. Toch zitten er wel interessante stukken tussen van oa. Harvard
https://www.harvardmagazine.com/2011/01/virus-sized-transistors
pi_202356032
quote:
Dat verklaart het chiptekort ;)
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:09:15 #70
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202356036
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:07 schreef _I het volgende:

[..]
Vind het ook wat ver gezocht. Toch zitten er wel interessante stukken tussen van oa. Harvard
https://www.harvardmagazine.com/2011/01/virus-sized-transistors
ik weet dat ze met dat soort dingen bezig zijn
maar dat ze onder een hele sterke microscoop zoiets vinden.. hoe klein moet het dan zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202356158
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik weet dat ze met dat soort dingen bezig zijn
maar dat ze onder een hele sterke microscoop zoiets vinden.. hoe klein moet het dan zijn
Ze kunnen al een switch maken van een paar atomen die een aan/uit functie heeft. En dat artikel is van járen geleden. Neem aan dat ze al wat verder zijn.

Buiten de conspiracies om Bill Gates heen, fascinerend dat er überhaupt techniek bestaat op dat formaat.
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:22:26 #72
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202356329
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:14 schreef _I het volgende:

[..]
Ze kunnen al een switch maken van een paar atomen die een aan/uit functie heeft. En dat artikel is van járen geleden. Neem aan dat ze al wat verder zijn.

Buiten de conspiracies om Bill Gates heen, fascinerend dat er überhaupt techniek bestaat op dat formaat.
ik heb daar werkelijk geen verstand van dus durf er ook geen uitspraak over te doen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202356350
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202356367
Ik zit nu een beetje achteraf nog even die persconferentie half te luisteren. Het valt me op hoeveel Huggie "waarheid" in z'n zinnen verwerkt terwijl ie ons probeert wijs te maken dat 70% ongevaccineerden in het ziekenhuis liggen.
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:24:28 #75
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202356385
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:23 schreef yinxs het volgende:
Ik zit nu een beetje achteraf nog even die persconferentie half te luisteren. Het valt me op hoeveel Huggie "waarheid" in z'n zinnen verwerkt terwijl ie ons probeert wijs te maken dat 70% ongevaccineerden in het ziekenhuis liggen.
Psyopps

Mark is nog net aan te horen
Hugo trek ik echt niet
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202356425
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Psyopps

Mark is nog net aan te horen
Hugo trek ik echt niet
Mark heeft nog iets aaibaars. Hij komt bij mij over als een robot die zo hard probeert mens te zijn.
pi_202356442
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb daar werkelijk geen verstand van dus durf er ook geen uitspraak over te doen
Ik ook niet. Maar vind het wel interessant!
pi_202356476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:23 schreef yinxs het volgende:
Ik zit nu een beetje achteraf nog even die persconferentie half te luisteren. Het valt me op hoeveel Huggie "waarheid" in z'n zinnen verwerkt terwijl ie ons probeert wijs te maken dat 70% ongevaccineerden in het ziekenhuis liggen.
Doet Grapperhaus ook altijd. “En dan zal ik even eerlijk zijn”..
Zeg je alleen als je wat te liegen hebt..

Beeldvorming voor de mensen die half zitten te luisteren :+
pi_202356503
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:26 schreef yinxs het volgende:

[..]
Mark heeft nog iets aaibaars. Hij komt bij mij over als een robot die zo hard probeert mens te zijn.
psychopaat dus.
Plaats hier uw advertentie
pi_202356539
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202356613

Pierre Capel: 'in februari/maart gaat de beer echt los."
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202356615
't wordt steeds enger, niet wat het virus of vaccin betrerft maar wat er nu gebeurt links en rechts in de samenlevingen.
italie duitsland oostenrijk enz.
Ik ben bang.... :'(
There is only one religion
pi_202356673
quote:
Waar blijft antifa nou?
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:40:26 #84
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202356699
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:35 schreef Dance99Vv het volgende:
't wordt steeds enger, niet wat het virus of vaccin betrerft maar wat er nu gebeurt links en rechts in de samenlevingen.
italie duitsland oostenrijk enz.
Ik ben bang.... :'(
ja het is ook niet leuk meer
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202356831
There is only one religion
pi_202356932
twitter


twitter

twitter
pi_202357015
quote:
Die pakken tenminste door in de zorg dmv militair gestuurde oefening.
Vakman pur sang
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:58:13 #88
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202357074
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die pakken tenminste door in de zorg dmv militair gestuurde oefening.
en ook met boosteren pakken ze lekker door :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:59:46 #89
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202357096
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202357275
JAAAAAAAAAAAAAAAAA we mogen nog meer prikken

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 26-11-2021 21:15:50 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202357300
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:08 schreef Ali_boo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA me mogen nog meer prikken

[ twitter ]
Nog een paar te gaan



Lijkt wel een ritueel
pi_202357313
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202357406
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:05 schreef _I het volgende:

[..]
Er zitten allemaal links naar onderzoeken over micro transistors in de vaccinaties.

Rest zijn in het engels. :P
Moet iets eerlijk bekennen, toen ik in begin 2020 complottheorie hoorde over Bill Gates , microchips, 5g dacht ik eerst dat het in het leven is geroepen om de critici in diskrediet te brengen . Maar nu bijna twee jaar later zie ik steeds meer bewijs die de theorie ondersteunen

Zal kijken of ik morgen wat interessante links en video's kan vinden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202357558
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nog een paar te gaan

[ afbeelding ]

Lijkt wel een ritueel
Interessante leesvoer in de tweet. Rockerfellers doneren miljoenen in de naam van virusbestrijding ergens in september

Eind november is er een levensgevaarlijke nieuwe variant

twitter


twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202357646
Oh FUCK OFF _O-

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202358103
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
zolang de meerderheid het blijft slikken
Je kunt er gewoonweg niets tegen doen. We zitten in de wurggreep.
  vrijdag 26 november 2021 @ 22:28:10 #97
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202358565
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Je kunt er gewoonweg niets tegen doen. We zitten in de wurggreep.
Dat is denk ik ook de grootste frustratie.. je ziet en hoort van alles , maar je kunt er niks mee of tegen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202358654
quote:
bedankt voor t factchecken.
Plaats hier uw advertentie
pi_202358677
twitter

moving the goalpost samenvatting. alleen idioten geloven de overheid nog.
Plaats hier uw advertentie
pi_202359155
twitter


:')
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202359915
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 23:02 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]

:')
ik heb liever $100 dan een hotdog.

  zaterdag 27 november 2021 @ 00:03:52 #103
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202360018
Leuk al die twittershit, maar wat denken "wij"
pi_202360602
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Je kunt er gewoonweg niets tegen doen. We zitten in de wurggreep.
Yes we kan.
Nee, we zitten niet in een 'wurggreep'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202360606
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 23:56 schreef Mytho het volgende:

[..]
ik heb liever $100 dan een hotdog.

[ afbeelding ]
Gay!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202360625
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 00:03 schreef Stray_cat het volgende:
Leuk al die twittershit, maar wat denken "wij"
We gonna rock this town, rock it inside out.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 01:54:58 #107
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202360664
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 01:38 schreef Tingo het volgende:

[..]
Gay!
Of wanneer iemand dat post zeg je G4Y :)
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 01:55:41 #108
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202360669
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 01:43 schreef Tingo het volgende:

[..]
We gonna rock this town, rock it inside out.
Geloof wel dat de shit aan turnen is :)
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 02:19:32 #109
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202360760
Misschien wel toepasselijk voor de shitshow waar we in zitten

Lach met een schone bips
pi_202360776
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Of wanneer iemand dat post zeg je G4Y :)
Nee yo, gewoon n grapje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202361205
quote:
Grapperhaus: ’Avondklok als laatste redmiddel’
https://www.telegraaf.nl/(...)ls-laatste-redmiddel
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202361657
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die werkte niet.. Dus wat the fuck is dit? Fuck off.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202361670
Fucking rituelen man.

Alleen als je gelooft dat de wereld collectief gek is geworden kan je nog geloven in oprechte politici.

Maar diezelfde politici verwerpen zich aan extremisme.

..
Ik zit nog steeds in de ontkennigsfase blijkbaar. Veel mensen zijn daar al uit. En veel zijn niet meer te redden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 27 november 2021 @ 09:47:31 #114
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202361899
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 27 november 2021 @ 09:49:31 #115
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202361914
https://leefbewust.nu/artsen-cwz-prik-geen-gezonde-mensen/

Steeds meer artsen, wetenschappers en microbiologen zijn tegen het prikken van gezonde mensen. Niet alleen zou dit zorgen voor allerlei nieuwe mutaties van het virus, ook zijn de risico's op je gezondheid op de langer termijn niet bekend. Dit stellen Jona Walk (vaccinimmunoloog) en arts en microbioloog Bert Mulder in het blad Medisch Contact. Waarom pleiten deze artsen hiervoor terwijl de burger constant wordt verteld dat het vaccin 'veilig en effectief' is? Je lees het in dit blog
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 27 november 2021 @ 09:59:09 #116
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202362023
61 van 600 passagiers uit Zuid-Afrika besmet met coronavirus

https://www.ad.nl/binnenl(...)oronavirus~a5e22589/

Coronavariant B1 huppeldepup kom maar binnen met je knecht..

En besef.. deze mensen zijn veelal gevaccineerd en anders getest
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:01:36 #117
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202362050
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 00:03 schreef Stray_cat het volgende:
Leuk al die twittershit, maar wat denken "wij"
Wat wij denken??
Dat het land kapot gaat..
De zorg is kapot
De horeca gaat kapot
Detailhandel gaat dit ook niet lang volhouden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:03:32 #118
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202362073


Ojee :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:06:36 #119
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202362101
quote:
Ja de angst trein was nog niet goed op gang..
nu volle kracht vooruit
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:14:21 #120
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202362189
quote:
Lees je zelf die tweets en bronnen ook? Als je die bron bekijkt zie je dat als je kijkt naar het aantal (IC-)opnames per 100.000 het juist enorm in het ‘voordeel is’ van de ongevaccineerden. Die komen per 100.000 inwoners namelijk veel vaker op de IC.
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:19:01 #121
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202362233
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:14 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Lees je zelf die tweets en bronnen ook? Als je die bron bekijkt zie je dat als je kijkt naar het aantal (IC-)opnames per 100.000 het juist enorm in het ‘voordeel is’ van de ongevaccineerden. Die komen per 100.000 inwoners namelijk veel vaker op de IC.
In het voordeel ? En komen vaker op de IC ? Nu ben je me even kwijt
Wat ik lees is dat gevaccineerden het merendeel vormen in de ziekenhuizen en op de IC
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:26:09 #122
24329 KNAK
ff w88,......
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:27:46 #123
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202362298
quote:
Willempie doet er zelf ook geen reet aan.. hij is degene die nu zou kunnen zeggen.. klaar met dit demissionair gerotzooi
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:29:06 #124
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202362311
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
In het voordeel ? En komen vaker op de IC ? Nu ben je me even kwijt
Wat ik lees is dat gevaccineerden het merendeel vormen in de ziekenhuizen en op de IC
In absolute getallen ja. Maar als je 90% hebt gevaccineerd is dat niet zo gek. Als je vervolgens bekijkt per 100.000 inwoners zie je dat ongevaccineerden veel vaker in het ziekenhuis komen en op de IC belanden. Dus vaccineren helpt. :)
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:36:54 #125
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202362395
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]
In absolute getallen ja. Maar als je 90% hebt gevaccineerd is dat niet zo gek. Als je vervolgens bekijkt per 100.000 inwoners zie je dat ongevaccineerden veel vaker in het ziekenhuis komen en op de IC belanden. Dus vaccineren helpt. :)
Als het vaccin zou helpen zouden juist de mensen met onderliggend lijden beter beschermd moeten zijn.. dat is dus niet zo
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:37:06 #126
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202362398
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
Willempie doet er zelf ook geen reet aan.. hij is degene die nu zou kunnen zeggen.. klaar met dit demissionair gerotzooi
Als je effe wil lachen

corona blablabla.. echtuh..enorm balen zegt Max
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:51:08 #127
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202362502
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]
In absolute getallen ja. Maar als je 90% hebt gevaccineerd is dat niet zo gek. Als je vervolgens bekijkt per 100.000 inwoners zie je dat ongevaccineerden veel vaker in het ziekenhuis komen en op de IC belanden. Dus vaccineren helpt. :)
Dat sommetje is nogal lastig voor sommigen.
Zelfs een Jip en Janneke plaatje helpt niet.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202362531
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als het vaccin zou helpen zouden juist de mensen met onderliggend lijden beter beschermd moeten zijn.. dat is dus niet zo
Dat is wel zo. Een gevaccineerd persoon met onderliggend lijden komt nu bijvoorbeeld wel in het ziekenhuis, maar minder snel op de IC. Dat is winst, want de IC-bezetting is gevoeliger voor een te grote druk dan de verpleegafdeling.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:57:52 #129
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202362552
Vrijwel alle coronapatiënten op de ic in Enschede zijn niet gevaccineerd: ‘Speel geen Russische roulette’
ENSCHEDE - Op één na alle coronapatiënten die nu in het Medisch Spectrum Twente aan de beademing liggen zijn ongevaccineerd. "Je niet laten enten is Russische roulette spelen", zegt ic-arts Ronald Trof van het Enschedese ziekenhuis.

https://www.tubantia.nl/e(...)e-roulette~a9d3be62/
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:58:42 #130
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202362564
En nou gaat er vast iemand roepen: "Aha!! 1 Die wel gevaccineerd is! Zie je wel!!"
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 27 november 2021 @ 11:10:33 #131
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202362691
Ja joh iedereen die niet gevaccineerd is speelt met zijn leven, hou op schei uit met dit drama. Vraag het al vaker hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die doodziek op de IC liggen?

Geweldig deze.. waar is de griep.. uh uh.. goede vraag..

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202362883
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh iedereen die niet gevaccineerd is speelt met zijn leven, hou op schei uit met dit drama. Vraag het al vaker hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die doodziek op de IC liggen?

Geweldig deze.. waar is de griep.. uh uh.. goede vraag..

[ twitter ]
Dat de ene mutatie totaal verdwijnt = interactieeffect tussen virussen.

Dus die bestaat. Heb ook weleens gehoord dat een verkoudheidvirus beschermend werkt eigenlijk tegen covid, gek genoeg =).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202362948
quote:
Als je hier vragen over stelt krijg je DM dat je dom bent. Zeg ik uit praktijk ervaring.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202363207
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je hier vragen over stelt krijg je DM dat je dom bent. Zeg ik uit praktijk ervaring.
Niet!?
Hahahahahahaha das toch te geestig!
  zaterdag 27 november 2021 @ 11:47:21 #135
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202363267
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je hier vragen over stelt krijg je DM dat je dom bent. Zeg ik uit praktijk ervaring.
Zijn we toch ook allemaal
Hartstikke dom hier
Snappen er de ballen van
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 27 november 2021 @ 11:48:57 #136
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202363288
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh iedereen die niet gevaccineerd is speelt met zijn leven, hou op schei uit met dit drama. Vraag het al vaker hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die doodziek op de IC liggen?

Geweldig deze.. waar is de griep.. uh uh.. goede vraag..

[ twitter ]
Ik ken er niet 1
Wel 2 gevaccineerden
Maar ja dat zuig ik allemaal uit mijn duim
Evenals een man van 35 die verlamd is vanaf zijn middel door AZ
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202363377
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh iedereen die niet gevaccineerd is speelt met zijn leven, hou op schei uit met dit drama. Vraag het al vaker hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die doodziek op de IC liggen?

Geweldig deze.. waar is de griep.. uh uh.. goede vraag..

[ twitter ]
En dan de ongevaccineerden die de wel gevaccineerden, misschien kwetsbare groepen, aansteken.
Winnaartjes hoor.
  zaterdag 27 november 2021 @ 12:02:00 #138
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202363452
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:55 schreef mootie het volgende:

[..]
En dan de ongevaccineerden die de wel gevaccineerden, misschien kwetsbare groepen, aansteken.
Winnaartjes hoor.
Doen de gevaccineerden ook hoor, iedereen besmet iedereen allemaal aan de corona. Cheers!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202363485
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh iedereen die niet gevaccineerd is speelt met zijn leven, hou op schei uit met dit drama. Vraag het al vaker hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die doodziek op de IC liggen?

Geweldig deze.. waar is de griep.. uh uh.. goede vraag..

[ twitter ]
Ze lachen ons gewoon uit joh.

twitter
  zaterdag 27 november 2021 @ 12:28:09 #140
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202363778
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:55 schreef mootie het volgende:

[..]
En dan de ongevaccineerden die de wel gevaccineerden, misschien kwetsbare groepen, aansteken.
Winnaartjes hoor.
Wat een BS.. het gebeurt beide kanten op..
hier in het dorp enorm veel gevaccineerden besmet. En steken ook kwetsbare groepen aan.. gevaccineerd en ongevaccineerd.
Get off your high horse
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202365169
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:55 schreef mootie het volgende:

[..]
En dan de ongevaccineerden die de wel gevaccineerden, misschien kwetsbare groepen, aansteken.
Winnaartjes hoor.
Geloof je hier nou zelf in? Dat risico op een ander besmetten is helemaal niet verschillend voor gevaxxed of ongevacced.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202365215
quote:
Dankje wel Crypto!
Vanaf 1:25:00 Wim Hof aan het woord - die is een baas en een echte Dutch hero!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202365268
https://babel.hathitrust.org/cgi/pt?id=hvd.32044036481430
Horrors of vaccination exposed and illustrated uit 1920

Pagina #22 digitaal of xviii in het boek zelf.
De hoofdstukken zijn herkenbaar!
pi_202365359
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:23 schreef mootie het volgende:
:|W
...

Je bent blind, gewoon blind, al gooien ze wetenschappelijke papers voor je neus.

Gelijke kans op besmetting.
Gelijke viral load bij break though besmetting.

Maar het grootste bewijs dat men maar weigert te begrijpen is het gebrek aan groepsimmuniteit effecten. Maar dat krijg ik niemand uitgelegd want men snapt de wiskundige verhoudingen gewoon niet.

Echt al gooi je die implicaties in een model zegt het model dat het niet mogelijk is. Die parameters sluiten elkaar letterlijk uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202365362
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 14:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Geloof je hier nou zelf in? Dat risico op een ander besmetten is helemaal niet verschillend voor gevaxxed of ongevacced.
Mensen moeten voor zichzelf goedpraten dat ze 2 prikken hebben gezet.
  zaterdag 27 november 2021 @ 14:58:59 #147
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202365491
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 14:35 schreef _I het volgende:
https://babel.hathitrust.org/cgi/pt?id=hvd.32044036481430
Horrors of vaccination exposed and illustrated uit 1920

Pagina #22 digitaal of xviii in het boek zelf.
De hoofdstukken zijn herkenbaar!
Ben altijd al onder de indruk van oude boeken , de kennis zo well documented, zo puntgewijs uitgewerkt en een voorbeeld voor tegenwoordige "onderzoekers en academicie" Bravo voor de "find"
There is only one religion
pi_202365702
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 14:58 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Ben altijd al onder de indruk van oude boeken , de kennis zo well documented, zo puntgewijs uitgewerkt en een voorbeeld voor tegenwoordige "onderzoekers en academicie" Bravo voor de "find"
Zeker! Geen poespas.

En een herhaling van zetten. Mooi dat er altijd nog wel ergens van dit soort boeken te vinden zijn.
pi_202365729
https://www.linda.nl/nieu(...)egelen-barre-winter/

De Jonge: Zet je schrap voor een barre winter..

Vind “Dark Winter” en “barre winter” niet helemaal dezelfde lading dekken. Jammer voor de patroonherkenning :P
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:27:18 #150
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202365760
quote:
mooi eerlijk artikel, heb de link in het linkje aangeklikt voor het hele verhaal/artikel.
Zouden er meer moeten doen , inplaats van ons (ongevaccineerden) als extremistische wappie's weg te zetten.
There is only one religion
pi_202365920


Net voor de start van de boostercampagne ;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202366181
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]

Net voor de start van de boostercampagne ;(
Hooiiiii :W

Tsja, niet essentieel blijkbaar… :+
  zaterdag 27 november 2021 @ 16:21:26 #153
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202366398
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:05 schreef _I het volgende:

[..]
Hooiiiii :W

Tsja, niet essentieel blijkbaar… :+
Dan maar naar de makelaar, prioriteiten he
There is only one religion
pi_202366401
twitter


worden er geen onderzoeken naar gedaan? waarom zo geheimzinnig?
Plaats hier uw advertentie
pi_202366417
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202366426
quote:
_O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202366448


toeval?
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 27 november 2021 @ 16:27:54 #158
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202366491
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]

toeval?
Had daar laatst al iets over gepost hier, ging over het wonder in japan (yt filmpje )
Het word ook veel gebruikt in zuid-amerika met goede resultaten.

Ben alleen bang dat het onder het tapijt geschoven word en verboden wordt om voor te schrijven door artsen omdat men ingezet heeft op het vaccin,
Ter herrinnering : Hugo verklaarde de positieeve resultaten met hcq als kwakzalverij

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2021 16:33:01 ]
There is only one religion
pi_202366681
Plaats hier uw advertentie
pi_202366706
quote:
Hmm.. Referendum... Even opzoeken hoor. Het klinkt handig, maar wat was dat ook al weer? w/
pi_202366722
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]

toeval?
Lijkt een waarachtig paardenmiddel tegen covid. Waar bestel ik dat? :P

(P.S. Ik zou het nog echt bestellen ook als ik het ergens betrouwbaar kon vinden)
pi_202366877
twitter

:M
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 27 november 2021 @ 17:07:37 #163
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202366887
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:47 schreef yinxs het volgende:

[..]
Lijkt een waarachtig paardenmiddel tegen covid. Waar bestel ik dat? :P

(P.S. Ik zou het nog echt bestellen ook als ik het ergens betrouwbaar kon vinden)
bij de dierenarst :P
There is only one religion
pi_202366893
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]

toeval?
Ivermectine is niet goedgekeurd en wordt niet gebruikt in Japan voor behandeling van covid:
https://www.pmda.go.jp/english/about-pmda/0002.html

De daling aan ziekenhuisopnames is toe te schrijven aan tal van zaken, maar dus niet aan het gebruik van Ivermectine.

https://www.techarp.com/a(...)in-covid-19-success/
https://www.snopes.com/fact-check/japan-ivermectin-covid-vaccine/
pi_202366901
quote:
Die doos kan het psychisch niet aan dat er een crisis is waarbij er zaken steeds aangepast worden.
Vakman pur sang
pi_202366937
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ivermectine is niet goedgekeurd en wordt niet gebruikt in Japan voor behandeling van covid:
https://www.pmda.go.jp/english/about-pmda/0002.html

De daling aan ziekenhuisopnames is toe te schrijven aan tal van zaken, maar dus niet aan het gebruik van Ivermectine.

https://www.techarp.com/a(...)in-covid-19-success/
https://www.snopes.com/fact-check/japan-ivermectin-covid-vaccine/
fact check site die anti vaxxers uitscheld _O-
heel geloofwaardig.
Plaats hier uw advertentie
pi_202366951
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die doos kan het psychisch niet aan dat er een crisis is waarbij er zaken steeds aangepast worden.
Als die steeds veranderende zaken nou effect hadden maar nee we zitten weer op dezelfde plek als 2 jaar geleden.
Plaats hier uw advertentie
pi_202366977
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
fact check site die anti vaxxers uitscheld _O-
heel geloofwaardig.
Doet niets af aan de feiten en dat jij blijkbaar alle onzin die op Twitter langskomt voor waar aanneemt en hier post zonder eerst even verder te kijken dan je neus lang is. :Y)
pi_202366999
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:07 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
bij de dierenarst :P
Attje Kuiken, ben jij dat? ;)
  zaterdag 27 november 2021 @ 17:26:51 #170
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202367052
twitter


Gezellig een hapje eten :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202367073
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Gezellig een hapje eten :D
quote:
twitter
  zaterdag 27 november 2021 @ 17:33:42 #172
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202367122
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:47 schreef yinxs het volgende:

[..]
Lijkt een waarachtig paardenmiddel tegen covid. Waar bestel ik dat? :P

(P.S. Ik zou het nog echt bestellen ook als ik het ergens betrouwbaar kon vinden)
De dierenarts ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202367157
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 27 november 2021 @ 17:39:08 #174
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202367165
quote:
Gezellig naar de kerstmarkt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202367192
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Als die steeds veranderende zaken nou effect hadden maar nee we zitten weer op dezelfde plek als 2 jaar geleden.
Je laat je nogal snel verleiden tot conspirancies, of je zit nog in dezelfde crisis.
Hoe we ermee omgaan vind ik ook tenenkrommend maar het is er wel degelijk.
Vakman pur sang
pi_202367219
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
fact check site die anti vaxxers uitscheld _O-
heel geloofwaardig.
Ik vind z'n gamereviews wel interessant verder.
pi_202367229
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202367433
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Gezellig naar de kerstmarkt.
Lijkt goddomme wel of je een oorlogsgebied betreedt
pi_202367560
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ivermectine is niet goedgekeurd en wordt niet gebruikt in Japan voor behandeling van covid:
https://www.pmda.go.jp/english/about-pmda/0002.html

De daling aan ziekenhuisopnames is toe te schrijven aan tal van zaken, maar dus niet aan het gebruik van Ivermectine.

https://www.techarp.com/a(...)in-covid-19-success/
https://www.snopes.com/fact-check/japan-ivermectin-covid-vaccine/
Snopes? Hahahahahahaha _O-

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202367575


twitter



twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202367620
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:24 schreef _I het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)egelen-barre-winter/

De Jonge: Zet je schrap voor een barre winter..

Vind “Dark Winter” en “barre winter” niet helemaal dezelfde lading dekken. Jammer voor de patroonherkenning :P
Het enige wat deze winter bar en donker maakt zijn al die maatregelen, repressie en angstporno op radio en televisie. Een virus zoals corona veroorzaakt dit helemaal niet, dat doen we allemaal zelf omdat het grootste deel van Nederland in een psychose zit en niet afstand durft te nemen van het gevoel van controle en maakbaarheidsdenken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202367664
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het enige wat deze winter bar en donker maakt zijn al die maatregelen, repressie en angstporno op radio en televisie. Een virus zoals corona veroorzaakt dit helemaal niet, dat doen we allemaal zelf omdat het grootste deel van Nederland in een psychose zit en niet afstand durft te nemen van het gevoel van controle en maakbaarheidsdenken.
  zaterdag 27 november 2021 @ 18:40:25 #183
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202367730
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het enige wat deze winter bar en donker maakt zijn al die maatregelen, repressie en angstporno op radio en televisie. Een virus zoals corona veroorzaakt dit helemaal niet, dat doen we allemaal zelf omdat het grootste deel van Nederland in een psychose zit en niet afstand durft te nemen van het gevoel van controle en maakbaarheidsdenken.
Psychotisch zijn de wappies die vinden dat de reguliere zorg voor een onbekende termijn afgeschaald moet worden.
pi_202367783
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:40 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Psychotisch zijn de wappies die vinden dat de reguliere zorg voor een onbekende termijn afgeschaald moet worden.
En waarom zouden die maatregelen daar enig effect op hebben? Het volgt altijd dezelfde curve, met of zonder interventies. De curves worden naar verloop van tijd wel anders, omdat het tegen de muur van steeds meer toenemende immuniteit opbotst. Al die maatregelen worden ingevoerd vlak voordat het via natuurlijke wijze daalt, zodat de schijn opgehouden kan worden dat het het effect van de maatregelen is, en het excuus ook in de toekomst geldig gaat zijn om het weer opnieuw in kunnen te voeren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202367884
De grootste brainwashed psychoten zijn toch wel de mensen zoals Poem die als zombies achter "experts" aanlopen en geen kritische vragen durven te stellen over dit belachelijke beleid. Je kan dit soort lui alles wijs maken: dat delta het speelveld veranderd heeft, dat er nieuwe inzichten zijn gekomen, etc. etc. Alles om de verschuivende doelpalen maar te kunnen legitimeren om hun sense of security te behouden. Deze mensen omvatten zo'n 80% van Nederland, en dus komen wij hier nooit meer uit. Er gaat geen moment komen dat ze de controle uit handen durven te geven, want zo'n mondkapjesplicht en lockdowns voelen toch wel heel veilig als de angstporno van de NOS weer op volle toeren draait met weer een nieuwe exotische variant of stijgende PCR tests. Feit is dat er helemaal geen kul veranderd als ze met een lap stof voor hun mond lopen aan de situatie, het zit tussen de oortjes.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 27 november 2021 @ 18:56:12 #186
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202367957
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
En waarom zouden die maatregelen daar enig effect op hebben? Het volgt altijd dezelfde curve, met of zonder interventies. De curves worden naar verloop van tijd wel anders, omdat het tegen de muur van steeds meer toenemende immuniteit opbotst. Al die maatregelen worden ingevoerd vlak voordat het via natuurlijke wijze daalt, zodat de schijn opgehouden kan worden dat het het effect van de maatregelen is, en het excuus ook in de toekomst geldig gaat zijn om het weer opnieuw in kunnen te voeren.
Ja, men is bezig met een groot, duister complot. Helemaal goed.
  zaterdag 27 november 2021 @ 18:56:42 #187
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202367966
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De grootste brainwashed psychoten zijn toch wel de mensen zoals Poem die als zombies achter "experts" aanlopen en geen kritische vragen durven te stellen over dit belachelijke beleid. Je kan dit soort lui alles wijs maken: dat delta het speelveld veranderd heeft, dat er nieuwe inzichten zijn gekomen, etc. etc. Alles om de verschuivende doelpalen maar te kunnen legitimeren om hun sense of security te behouden. Deze mensen omvatten zo'n 80% van Nederland, en dus komen wij hier nooit meer uit. Er gaat geen moment komen dat ze de controle uit handen durven te geven, want zo'n mondkapjesplicht en lockdowns voelen toch wel heel veilig als de angstporno van de NOS weer op volle toeren draait met weer een nieuwe exotische variant of stijgende PCR tests. Feit is dat er helemaal geen kul veranderd als ze met een lap stof voor hun mond lopen aan de situatie, het zit tussen de oortjes.
Meid toch.
pi_202367991
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
En waarom zouden die maatregelen daar enig effect op hebben? Het volgt altijd dezelfde curve, met of zonder interventies. De curves worden naar verloop van tijd wel anders, omdat het tegen de muur van steeds meer toenemende immuniteit opbotst. Al die maatregelen worden ingevoerd vlak voordat het via natuurlijke wijze daalt, zodat de schijn opgehouden kan worden dat het het effect van de maatregelen is, en het excuus ook in de toekomst geldig gaat zijn om het weer opnieuw in kunnen te voeren.
Het grappige is, zat ik me laatst te bedenken, als we nou helemaal niets aan maatregelen hadden gedaan waren we misschien allang uit de crisis.
Geen maatregelen geen vaccinaties, we hadden een jaar met best veel meer doden maar dan had je een tegen de 100% immuniteit en was je klaar
Vakman pur sang
pi_202368048
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:40 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Psychotisch zijn de wappies die vinden dat de reguliere zorg voor een onbekende termijn afgeschaald moet worden.
Dan zal je mij wel ronduit psychopathisch vinden als ik zeg dat de hele maatschappij niet zo lang zou moeten lijden om die paar zwakken (en om Marianne maar te quoten) dor hout nog wat langer in leven te houden.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. De hele maatschappij is die stinkende wond geworden.

Kosten baten..

En wat dat betreft, als je leest dat in 2002 mensen al onnodig stierven door ondercapaciteit, en daarna ook genoeg berichten kwamen over beddentekorten tijdens griep epidemieën, en dat er nooit een ruk aan gedaan is (in tegendeel), dan ben ik er helemaal klaar mee de prijs te betalen voor al die bestuurlijke nalatigheid. Helaas, mensen gaan dood, hoort bij het leven. Leer er mee omgaan. Dat aanstellen en oh-en-wee gejank wordt erg oud ondertussen.
  zaterdag 27 november 2021 @ 19:04:30 #190
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202368060
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De grootste brainwashed psychoten zijn toch wel de mensen zoals Poem die als zombies achter "experts" aanlopen en geen kritische vragen durven te stellen over dit belachelijke beleid. Je kan dit soort lui alles wijs maken: dat delta het speelveld veranderd heeft, dat er nieuwe inzichten zijn gekomen, etc. etc. Alles om de verschuivende doelpalen maar te kunnen legitimeren om hun sense of security te behouden. Deze mensen omvatten zo'n 80% van Nederland, en dus komen wij hier nooit meer uit. Er gaat geen moment komen dat ze de controle uit handen durven te geven, want zo'n mondkapjesplicht en lockdowns voelen toch wel heel veilig als de angstporno van de NOS weer op volle toeren draait met weer een nieuwe exotische variant of stijgende PCR tests. Feit is dat er helemaal geen kul veranderd als ze met een lap stof voor hun mond lopen aan de situatie, het zit tussen de oortjes.
Niet iedereen denkt hetzelfde
En mensen psychoten dom of wappie noemen schieten we allemaal niks mee op en maakt de tweedeling alleen maar groter.
Ik begrijp je frustratie maar wat schiet je hier nu mee op?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202368166
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Snopes? Hahahahahahaha _O-

[ afbeelding ]
Voorspelbare infantiele reactie weer bij gebrek aan argumenten. Have fun staying stupid. :W
pi_202368185
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het grappige is, zat ik me laatst te bedenken, als we nou helemaal niets aan maatregelen hadden gedaan waren we misschien allang uit de crisis.
Geen maatregelen geen vaccinaties, we hadden een jaar met best veel meer doden maar dan had je een tegen de 100% immuniteit en was je klaar
De harde realiteit is dat we nooit van deze situatie afkomen, zolang we nog een relatief grote hoeveelheid zwakkeren in de samenleving hebben. De maatregelen voorkomen deze doden en ziekenhuisopnames uit deze groep echter niet, ze stellen ze alleen uit en je maakt het leven voor een gezond iemand vrijwel telkens onmogelijk. Is dat ethisch?

Maar dat besef zal nooit komen, daar zijn we vandaag de dag veel te pussy en te meegaand voor. Volgens sommig volk is een permanente mondkapjesplicht en een seizoensgebonden lockdown gelegitimeerd om alleen al 1 leven te redden. Dat we een dystopie over onszelf afroepen is volledig te danken aan deze veelal links georiënteerde watjesmentaliteit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202368220
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De grootste brainwashed psychoten zijn toch wel de mensen zoals Poem die als zombies achter "experts" aanlopen en geen kritische vragen durven te stellen over dit belachelijke beleid. Je kan dit soort lui alles wijs maken: dat delta het speelveld veranderd heeft, dat er nieuwe inzichten zijn gekomen, etc. etc. Alles om de verschuivende doelpalen maar te kunnen legitimeren om hun sense of security te behouden. Deze mensen omvatten zo'n 80% van Nederland, en dus komen wij hier nooit meer uit. Er gaat geen moment komen dat ze de controle uit handen durven te geven, want zo'n mondkapjesplicht en lockdowns voelen toch wel heel veilig als de angstporno van de NOS weer op volle toeren draait met weer een nieuwe exotische variant of stijgende PCR tests. Feit is dat er helemaal geen kul veranderd als ze met een lap stof voor hun mond lopen aan de situatie, het zit tussen de oortjes.
80% lijkt me aan de hoge kant. Maar tis wel zo dat een autoriteit die mensen alles wijs kan maken, het officiële verhaal zullen ze nooit in twijfel trekken. Ook niet als blijkt dat we na 2 jaar nog niks zijn opgeschoten. Voortschrijdend inzicht noemen ze dat. Dit kan nog gevaarlijk worden met die volgzame mensen.
  zaterdag 27 november 2021 @ 19:31:15 #194
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202368323
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh iedereen die niet gevaccineerd is speelt met zijn leven, hou op schei uit met dit drama. Vraag het al vaker hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die doodziek op de IC liggen?

Geweldig deze.. waar is de griep.. uh uh.. goede vraag..

[ twitter ]
Ik ken helemaal niemand die niet gevaccineerd is. Daarnaast liggen er 550 mensen op de IC. Dat is een fractie van de bevolking. Nogal logisch dat de gemiddelde Nederlander niemand op de IC kent.
pi_202368337
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:56 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, men is bezig met een groot, duister complot. Helemaal goed.
nee men doet maar wat in de hoop dat het werkt. Want in China werkte het ook zo goed 8)7
Plaats hier uw advertentie
pi_202368346
Plaats hier uw advertentie
pi_202368366
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het grappige is, zat ik me laatst te bedenken, als we nou helemaal niets aan maatregelen hadden gedaan waren we misschien allang uit de crisis.
Geen maatregelen geen vaccinaties, we hadden een jaar met best veel meer doden maar dan had je een tegen de 100% immuniteit en was je klaar
Ben ik met je eens behalve de 'best veel meer doden'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202368454
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
De harde realiteit is dat we nooit van deze situatie afkomen, zolang we nog een relatief grote hoeveelheid zwakkeren in de samenleving hebben. De maatregelen voorkomen deze doden en ziekenhuisopnames uit deze groep echter niet, ze stellen ze alleen uit en je maakt het leven voor een gezond iemand vrijwel telkens onmogelijk. Is dat ethisch?

Maar dat besef zal nooit komen, daar zijn we vandaag de dag veel te pussy en te meegaand voor. Volgens sommig volk is een permanente mondkapjesplicht en een seizoensgebonden lockdown gelegitimeerd om alleen al 1 leven te redden. Dat we een dystopie over onszelf afroepen is volledig te danken aan deze veelal links georiënteerde watjesmentaliteit.
De maatregelen heeft ook veel stress, anxiety, onzekerheid (e.a. schade) opgeleverd en dat zeker erg ongezond is.
In het UK zijn mensen met lever klachten met 30% gestijgen ivm meer alcohol gebruik.bvb.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202368499
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
De harde realiteit is dat we nooit van deze situatie afkomen, zolang we nog een relatief grote hoeveelheid zwakkeren in de samenleving hebben. De maatregelen voorkomen deze doden en ziekenhuisopnames uit deze groep echter niet, ze stellen ze alleen uit en je maakt het leven voor een gezond iemand vrijwel telkens onmogelijk. Is dat ethisch?

Maar dat besef zal nooit komen, daar zijn we vandaag de dag veel te pussy en te meegaand voor. Volgens sommig volk is een permanente mondkapjesplicht en een seizoensgebonden lockdown gelegitimeerd om alleen al 1 leven te redden. Dat we een dystopie over onszelf afroepen is volledig te danken aan deze veelal links georiënteerde watjesmentaliteit.
quote:
links georiënteerde watjesmentaliteit
Helemaal eens!
Vakman pur sang
pi_202368779
twitter
pi_202368809
quote:
81s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:12 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]
dat mens mag thuis blijven, verplicht afvallen.
Plaats hier uw advertentie
pi_202369447
quote:
81s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:12 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]
Vieze dikke ongewassen kale feministische kutsnol met grote bek is dat.
Vakman pur sang
pi_202369551
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ivermectine is niet goedgekeurd en wordt niet gebruikt in Japan voor behandeling van covid:
https://www.pmda.go.jp/english/about-pmda/0002.html
Die tweede niet onderstrepen is gewaagd. Er is een (groot) verschil tussen officieel goedgekeurd zijn en wel of niet gebruikt worden. Let ook even op de subtiele verwoording van het Snopes artikel. Niemand beweert dat de andere middelen gedropped zijn in plaats van. Hoe dan ook, om even wat alternatiefs te geven tegen de andere antwoorden die je kreeg (struikelde toch toevallig weer over de video), deze man legt het kalm en netjes uit. En, ja, ik geloof 'm (sue me). Zeker in combinatie met de bergen andere signalen die er ondertussen over dit onderwerp voorbij gekomen zijn. Voor een product waar niemand rijk van zal worden zou het ook raar zijn als dit "nep nieuws" zo hardnekkig blijft bestaan. En als tegenpartijen dan ook nog absolute makkelijk te ontkrachten waanzin gaan verkopen als dat het alleen voor vee is bedoelt, dan luister ik totaal niet meer naar ze. Ze doen het helemaal zelf.


Succes ermee, ik heb geen verwachtingen dat je er ook maar iets van wil geloven, maar dan weet je waarom wij (ik) er anders over denken.
  zaterdag 27 november 2021 @ 21:01:16 #204
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202369588
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ivermectine is niet goedgekeurd en wordt niet gebruikt in Japan voor behandeling van covid:
https://www.pmda.go.jp/english/about-pmda/0002.html

De daling aan ziekenhuisopnames is toe te schrijven aan tal van zaken, maar dus niet aan het gebruik van Ivermectine.

https://www.techarp.com/a(...)in-covid-19-success/
https://www.snopes.com/fact-check/japan-ivermectin-covid-vaccine/
Ivermectine is prima spul als je een koe bent en hebt darmparasieten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 21:01:46 #205
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202369598
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:01 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ivermectine is prima spul als je een koe bent en hebt darmparasieten.
8)7
Lach met een schone bips
pi_202369619
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:01 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ivermectine is prima spul als je een koe bent en hebt darmparasieten.
Ik heb serieus medelijden met je. Of je het wilt of niet.
pi_202369702
twitter

Iemand uit COR die boodschappen aan het doen is.
Plaats hier uw advertentie
pi_202369721
Het VK. Uit de EU. Het zou een barre tijd worden. Ellende allom.
Zware barre tijden, financiële malaise.

En kijk ze nu lijden..in de pub..met een biertje in de ene en een finkgeborste vrouw in de andere hand.
Nee je kunt niet zonder de EU en Trans Frimmermans.
Vakman pur sang
pi_202369742
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Iemand uit COR die boodschappen aan het doen is.
Misschien moet die z'n mondkapje nog wat hoger doen
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202369847
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:59 schreef yinxs het volgende:

[..]
Die tweede niet onderstrepen is gewaagd. Er is een (groot) verschil tussen officieel goedgekeurd zijn en wel of niet gebruikt worden. Let ook even op de subtiele verwoording van het Snopes artikel. Niemand beweert dat de andere middelen gedropped zijn in plaats van. Hoe dan ook, om even wat alternatiefs te geven tegen de andere antwoorden die je kreeg (struikelde toch toevallig weer over de video), deze man legt het kalm en netjes uit. En, ja, ik geloof 'm (sue me). Zeker in combinatie met de bergen andere signalen die er ondertussen over dit onderwerp voorbij gekomen zijn. Voor een product waar niemand rijk van zal worden zou het ook raar zijn als dit "nep nieuws" zo hardnekkig blijft bestaan. En als tegenpartijen dan ook nog absolute makkelijk te ontkrachten waanzin gaan verkopen als dat het alleen voor vee is bedoelt, dan luister ik totaal niet meer naar ze. Ze doen het helemaal zelf.


Succes ermee, ik heb geen verwachtingen dat je er ook maar iets van wil geloven, maar dan weet je waarom wij (ik) er anders over denken.
Ik denk er inderdaad anders over en geloof niet in de werking van Ivermectine, maar ik waardeer oprecht je fatsoenlijke reactie. ^O^
  zaterdag 27 november 2021 @ 21:22:00 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202369986
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 14:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
...

Je bent blind, gewoon blind, al gooien ze wetenschappelijke papers voor je neus.

Gelijke kans op besmetting.
Gelijke viral load bij break though besmetting.

Maar het grootste bewijs dat men maar weigert te begrijpen is het gebrek aan groepsimmuniteit effecten. Maar dat krijg ik niemand uitgelegd want men snapt de wiskundige verhoudingen gewoon niet.

Echt al gooi je die implicaties in een model zegt het model dat het niet mogelijk is. Die parameters sluiten elkaar letterlijk uit.
De wetenschappelijke onderzoeken die jij hier negeert zeker?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202370251
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gen-a4066991/appview

quote:
Een land van goedzakken moet je niet dwingen
Rosanne Hertzberger

Ik zag deze week het televisieprogramma Vaccinatie Vetes van PowNed. De verslaggevers gingen langs bij de ongevaccineerde Bea, die sinds kort niet meer welkom is bij haar sjoelclubje. Normaal gesproken staan ze elke woensdagavond met elkaar achter de sjoelbak, maar nu mag Bea niet meer komen. „Als zij komt, blijf ik weg”, zeiden ze.

Het is misschien ongepast, dat ik in de week waarin het erom gaat spannen of de ziekenhuizen iedereen in leven kunnen houden, weer over vaccinatiedwang begin. Maar dit land draait niet alleen om ziekenhuizen. Wat er in het ziekenhuis gebeurt, is het gevolg van wat er in het land gebeurt. Ik ben bang dat, wanneer we deze golf, en de volgende golf, en de daarop volgende golf hebben overleefd, Nederland niet meer Nederland zal zijn.

...
pi_202370299
twitter

:blauwoog:
Plaats hier uw advertentie
pi_202370439
quote:
Goed geschreven! Ben het wel eens met de dingen die ze schrijft
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202370594
Ik heb net een snufje omicron gehad. Jongens ik ben knetterstoned. Wat een Afrikaans topspul is dat _O_
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 27 november 2021 @ 21:55:58 #216
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202370765
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(21)02243-1/fulltext

There is increasing evidence that vaccinated individuals continue to have a relevant role in transmission. In Massachusetts, USA, a total of 469 new COVID-19 cases were detected during various events in July, 2021, and 346 (74%) of these cases were in people who were fully or partly vaccinated, 274 (79%) of whom were symptomatic. Cycle threshold values were similarly low between people who were fully vaccinated (median 22·8) and people who were unvaccinated, not fully vaccinated, or whose vaccination status was unknown (median 21·5), indicating a high viral load even among people who were fully vaccinated.2 In the USA, a total of 10 262 COVID-19 cases were reported in vaccinated people by April 30, 2021, of whom 2725 (26·6%) were asymptomatic, 995 (9·7%) were hospitalised, and 160 (1·6%) died.3 In Germany, 55·4% of symptomatic COVID-19 cases in patients aged 60 years or older were in fully vaccinated individuals,4 and this proportion is increasing each week. In Münster, Germany, new cases of COVID-19 occurred in at least 85 (22%) of 380 people who were fully vaccinated or who had recovered from COVID-19 and who attended a nightclub.5 People who are vaccinated have a lower risk of severe disease but are still a relevant part of the pandemic. It is therefore wrong and dangerous to speak of a pandemic of the unvaccinated.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202371117
quote:
Rosanne is verstandig geworden ^O^
Plaats hier uw advertentie
pi_202371386
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
je moet er wat voor over hebben c_/
russian roulette.
Blij dat ik de prikken nog steeds niet heb genomen, na al die verhalen ^O^
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_202372403
Rutte en de Jonge worden op de hak genomen:
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 27 november 2021 @ 22:59:15 #220
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202372455
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Rutte en de Jonge worden op de hak genomen:
poeh poeh gedurft :D
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202372788
Zelfs de mainstream heeft het vertrouwen verloren. binnenkort einde oefening voor die 2? Zullen er nieuwe WEF poppetjes geïnstalleerd worden?
Plaats hier uw advertentie
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 23:20:44 #222
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202372881
Ik begin sommige users/medelanders serieus enger te vinden dan het "vaccin". Is dat ook polarisatie?

Begint echt debiele vormen aan te nemen hoe mensen tegen elkaar tekeer gaan over een "vaccinatie" voor een ziekte die voor de meeste mensen geen gevaar is.

Vandaag buiten de supermarkt zelfs een kerel die 2 vrouwen verrot schold omdat ze gezellig stonden te kleppen, kerel ging netjes op een meter of 2 van ze afstaan om ze toe te roepen dat hun gedrag de reden is dat iedereen op de IC komt of dood gaat. Die vrouwen keken echt verschrikt en sprakeloos naar die kerel :{ Ik was mijn kar aan leeg maken en zei tegen die vrouwen, tja gekke wereld of niet? Waarna ie ook tegen mij riep dat ik het onderdeel van het probleem ben omdat ik zonder mondkapje door de winkel liep. Ik keek nog eens op om wat te zeggen maar hij liep al snel weg :)

The fuck is er aan de hand met mensen?
Lach met een schone bips
pi_202372928
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik begin sommige users/medelanders serieus enger te vinden dan het "vaccin". Is dat ook polarisatie?

Begint echt debiele vormen aan te nemen hoe mensen tegen elkaar tekeer gaan over een "vaccinatie" voor een ziekte die voor de meeste mensen geen gevaar is.

Vandaag buiten de supermarkt zelfs een kerel die 2 vrouwen verrot schold omdat ze gezellig stonden te kleppen, kerel ging netjes op een meter of 2 van ze afstaan om ze toe te roepen dat hun gedrag de reden is dat iedereen op de IC komt of dood gaat. Die vrouwen keken echt verschrikt en sprakeloos naar die kerel :{ Ik was mijn kar aan leeg maken en zei tegen die vrouwen, tja gekke wereld of niet? Waarna ie ook tegen mij riep dat ik het onderdeel van het probleem ben omdat ik zonder mondkapje door de winkel liep. Ik keek nog eens op om wat te zeggen maar hij liep al snel weg :)

The fuck is er aan de hand met mensen?
Vind je het gek als er door bewindslieden wordt geopperd dat “wij” het probleem zijn?
De wat minder begaafden geloven dat en trekken dat door tot in het onbenullige.
Vakman pur sang
pi_202372965
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 27 november 2021 @ 23:26:46 #225
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202372994
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Zelfs de mainstream heeft het vertrouwen verloren. binnenkort einde oefening voor die 2? Zullen er nieuwe WEF poppetjes geïnstalleerd worden?
Beide worden door 'falen' omgeruild voor andere poppetjes.
Dat falen kan zijn het niet nakomen van de belofte dat de eerste lading injecties voor de oplossing zouden zorgen, en dat er nieuwe ladingen injecties nodig zijn met daarbij meer lockdowns, meer beperkingen en steeds meer verstikkende maatregelen voor het volk. QR codes voor alles behalve een hap vreten.
Die nieuwe onzin-variant kan ook een mooi duwtje geven mochten ze de volgende versnelling willen gaan inzetten. Die speelkaart hebben ze al mooi met de nodige paniekberichtgeving in handen en gereed om te gebruiken mochten ze daar de tijd rijp voor achten.

We -zij die dit alles met argwaan bekijken- gaan echt serieus een total fucked up tijd tegemoet, en we gaan spijt krijgen dat we niet ingegrepen hebben...
Mai pben rai~!
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 23:27:45 #226
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373008
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vind je het gek als er door bewindslieden wordt geopperd dat “wij” het probleem zijn?
De wat minder begaafden geloven dat en trekken dat door tot in het onbenullige.
Mag ik dat gek vinden? Ik geloof niet dat het een verschil is tussen minder en meer begaafd in wie zo extreem is. En misschien wil ik het ook wel niet begrijpen omdat ik niet wil geloven dat een BS als dit zulke fricties kan veroorzaken.
Lach met een schone bips
pi_202373040
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mag ik dat gek vinden? Ik geloof niet dat het een verschil is tussen minder en meer begaafd in wie zo extreem is. En misschien wil ik het ook wel niet begrijpen omdat ik niet wil geloven dat een BS als dit zulke fricties kan veroorzaken.
gewoon angst. dan kan een mens niet meer logisch nadenken.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 23:33:16 #228
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373081
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
gewoon angst. dan kan een mens niet meer logisch nadenken.
Ik snap gewoon die blinde angst en paniek niet, iedereen die kan lezen zou toch moeten inzien inmiddels dat het een grote grap is dit hele gedoe?
Lach met een schone bips
pi_202373145
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik snap gewoon die blinde angst en paniek niet, iedereen die kan lezen zou toch moeten inzien inmiddels dat het een grote grap is dit hele gedoe?
haha blijkbaar toch niet. dan moet je toegeven dat je er naast zat + toegeven dat de overheid niet het beste met je voor heeft. das best lastig
Plaats hier uw advertentie
pi_202373215
Het hele geouwehoer eromheen begint best wel heel erg saai te worden.. :) en ook vervelend, of het het ergste virus ooit is ofzo
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  zaterdag 27 november 2021 @ 23:42:46 #231
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202373224
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik snap gewoon die blinde angst en paniek niet, iedereen die kan lezen zou toch moeten inzien inmiddels dat het een grote grap is dit hele gedoe?
Ik wel, als alles op het spel staat en je dus op straat kan belanden in een oogwenk en dat dan jouw onafhankelijkheid op het spel staat en je afhankelijk van hulp van buitenaf bent. Ik snap dat zeer goed. Je bent niet vrij meer. Niet uit eigen ervaring maar ik heb empathie. Ik heb de luxe om een keuze te hebben, velen hebben dat niet en daar gaat het om.
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 23:42:50 #232
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373225
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
haha blijkbaar toch niet. dan moet je toegeven dat je er naast zat + toegeven dat de overheid niet het beste met je voor heeft. das best lastig
Ik weet niet of dat het probleem is, ik gok eerder de censuur en propaganda. Niet iedereen kijkt ook verder dan hun neus lang is.

Als de hele wereld ook de verhalen van een Geert vd Bossche, McCullough, Cole, Malone enz enz zou horen dan zou er wellicht meer discussie loskomen. Maar omdat die wetenschappers uit de MSM gehouden worden krijg je eenrichtingsverkeer lijkt me.
Lach met een schone bips
pi_202373260
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat het probleem is, ik gok eerder de censuur en propaganda. Niet iedereen kijkt ook verder dan hun neus lang is.

Als de hele wereld ook de verhalen van een Geert vd Bossche, McCullough, Cole, Malone enz enz zou horen dan zou er wellicht meer discussie loskomen. Maar omdat die wetenschappers uit de MSM gehouden worden krijg je eenrichtingsverkeer lijkt me.
niet iedereen WIL het weten. als dit niet waar is kan alles een leugen zijn, de blauwe pil nemen is gewoon makkelijker voor sommige mensen. ik begrijp het best.
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 27 november 2021 @ 23:45:30 #234
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202373262
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
Het hele geouwehoer eromheen begint best wel heel erg saai te worden.. :) en ook vervelend, of het het ergste virus ooit is ofzo
Zo is het benoemd en zo handelt onze overheid.
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 23:45:48 #235
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373269
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:42 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Ik wel, als alles op het spel staat en je dus op straat kan belanden in een oogwenk en dat dan jouw onafhankelijkheid op het spel staat en je afhankelijk van hulp van buitenaf bent. Ik snap dat zeer goed. Je bent niet vrij meer. Niet uit eigen ervaring maar ik heb empathie. Ik heb de luxe om een keuze te hebben, velen hebben dat niet en daar gaat het om.
Nou ja, misschien dat daar ook mijn probleem in onbegrip zit. Ik heb ook de mogelijkheid "anders" te doen dan mee te gaan met de meute.
Lach met een schone bips
pi_202373277
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:45 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Zo is het benoemd en zo handelt onze overheid.
Yep 😁 :|W
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202373397
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 27 november 2021 @ 23:58:08 #238
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202373456
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, misschien dat daar ook mijn probleem in onbegrip zit. Ik heb ook de mogelijkheid "anders" te doen dan mee te gaan met de meute.
Niks mis mee, jouw lichaam, jouw keuze. Verder zou de discussie niet moeten gaan, ieder heeft zijn eigen redenen. Laten we in jezusnaam elkaar niet aanvallen. De enige criminelen zitten in Den Haag.
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 00:01:49 #239
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373507
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:58 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Niks mis mee, jouw lichaam, jouw keuze. Verder zou de discussie niet moeten gaan, ieder heeft zijn eigen redenen. Laten we in jezusnaam elkaar niet aanvallen. De enige criminelen zitten in Den Haag.
Daar ben ik het helemaal mee eens, al zien sommige mensen dat anders. Achja zien wel waar we eindigen :)
Lach met een schone bips
pi_202373579
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
De wetenschappelijke onderzoeken die jij hier negeert zeker?
Wat negeer ik, je maakt jezelf veel wijs.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 november 2021 @ 00:19:21 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202373679
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat negeer ik, je maakt jezelf veel wijs.
De onderzoeken die een verschil laten zien in besmettelijkheid tussen met en zonder vaccin.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202373710
Kleine dump van dingen:

Interessante artikelen (heb ze zelf nog niet allemaal gelezen):
https://danielvdtuin.substack.com/archive

twitter



Ik had er tussen moeten staan, maar ik had "op het werk" weggelaten op mijn papier. Het was het proberen waard ;)
  zondag 28 november 2021 @ 00:30:29 #243
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202373771
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:01 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ivermectine is prima spul als je een koe bent en hebt darmparasieten.
precies..
je gaat toch niet hele volksstammen genezen met een koeien-middel..?
woorden doen er toe, ja...?1
Huig
pi_202373779
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
De onderzoeken die een verschil laten zien in besmettelijkheid tussen met en zonder vaccin.
Leuk maar het is niet wat blijkt uit ander onderzoek en uit statistieken van besmettingen die actueel worden gemeten.

Dus cherry pick vooral je onderzoek dat jouw mening ondersteund maar het komt niet overeen met de werkelijkheid. Dat houdt in dat er iets afwijkends zit in de onderzoeken. Biases.

Keb dat al 30x behandeld. Ik negeer die onderzoeken helemaal niet. Ik beargumenteer waarom ik ze niet betrouwbaar vind.

Zou prettig zijn als je wat meer respect hebt voor een onderbouwde zienswijze,dan valt er nog een discussie te voeren. Ik snap werkelijk niet wat jij wilt met dit type reacties.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 28-11-2021 00:41:24 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 november 2021 @ 00:34:39 #245
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202373795
giibraltar
Portugal
Israel
belgie

case closed..
Huig
pi_202373802
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Rutte en de Jonge worden op de hak genomen:
ik moest erom lachen _O- _O-
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 28 november 2021 @ 00:38:41 #247
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202373829
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:34 schreef Orwell het volgende:
giibraltar
Portugal
Israel
belgie

case closed..
Tsja, men wil maar door emmeren. Verveling/
pi_202373839
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:30 schreef Orwell het volgende:

[..]
precies..
je gaat toch niet hele volksstammen genezen met een koeien-middel..?
woorden doen er toe, ja...?1
Keb geen idee of het werkt idd, maar dat iets een "koeienmiddel" is of niet doet er idd niet toe. Het gaat erom of het werkzaam is of niet.

Maar tis allemaal emo gedoe iedere keer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 november 2021 @ 00:40:26 #249
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202373842
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2021 00:38 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Tsja, men wil maar door emmeren. Verveling/
rekken tot the next one...
('ze' zijn nog niet uitgespeeld...)
Huig
pi_202373845
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik snap gewoon die blinde angst en paniek niet, iedereen die kan lezen zou toch moeten inzien inmiddels dat het een grote grap is dit hele gedoe?
Ken er genoeg die nog in het narratief van de regering en de media geloven. Zo bang dat ze een mondkapje ophebben tijdens het hond uitlaten
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 28 november 2021 @ 00:41:59 #251
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202373852
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:40 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ken er genoeg die nog in het narratief van de regering en de media geloven. Zo bang dat ze een mondkapje ophebben tijdens het hond uitlaten
pure hypnose.. rasta rostelli shit.
Huig
  zondag 28 november 2021 @ 00:43:25 #252
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202373863
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:40 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ken er genoeg die nog in het narratief van de regering en de media geloven. Zo bang dat ze een mondkapje ophebben tijdens het hond uitlaten
In de auto alleen met een mondkapje. Het is echt erg
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 00:44:21 #253
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373870
quote:
9s.gif Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
In de auto alleen met een mondkapje. Het is echt erg
Op de fiets..... 8)7
Lach met een schone bips
  zondag 28 november 2021 @ 00:46:38 #254
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202373885
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Op de fiets..... 8)7
Lopend. Ik word daar zo verdrietig van. Echt.
pi_202373892
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:22 schreef yinxs het volgende:
Kleine dump van dingen:


Ik had er tussen moeten staan, maar ik had "op het werk" weggelaten op mijn papier. Het was het proberen waard ;)
Helemaal weg met die QR code: we zijn mensen en geen schapen. Dat je moet bewijzen dat je gezond ben met zo'n stomme QR code slaat nergens op.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 00:48:49 #256
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373898
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:46 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Lopend. Ik word daar zo verdrietig van. Echt.
Ik kan er niks aan doen dan meewarig mijn hoofd te schudden :)
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 00:49:11 #257
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373901
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:47 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Helemaal weg met die QR code: we zijn mensen en geen schapen. Dat je moet bewijzen dat je gezond ben met zo'n stomme QR code slaat nergens op.
Wereld op z'n kop
Lach met een schone bips
pi_202373902
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:59 schreef yinxs het volgende:

[..]
Die tweede niet onderstrepen is gewaagd. Er is een (groot) verschil tussen officieel goedgekeurd zijn en wel of niet gebruikt worden. Let ook even op de subtiele verwoording van het Snopes artikel. Niemand beweert dat de andere middelen gedropped zijn in plaats van. Hoe dan ook, om even wat alternatiefs te geven tegen de andere antwoorden die je kreeg (struikelde toch toevallig weer over de video), deze man legt het kalm en netjes uit. En, ja, ik geloof 'm (sue me). Zeker in combinatie met de bergen andere signalen die er ondertussen over dit onderwerp voorbij gekomen zijn. Voor een product waar niemand rijk van zal worden zou het ook raar zijn als dit "nep nieuws" zo hardnekkig blijft bestaan. En als tegenpartijen dan ook nog absolute makkelijk te ontkrachten waanzin gaan verkopen als dat het alleen voor vee is bedoelt, dan luister ik totaal niet meer naar ze. Ze doen het helemaal zelf.


Succes ermee, ik heb geen verwachtingen dat je er ook maar iets van wil geloven, maar dan weet je waarom wij (ik) er anders over denken.
Raar gedoe dat demoniseren wel idd. Kan het niet op de inhoud?

En de grootste waffels komen van mensen die er geen koek van hebben gegeten...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 november 2021 @ 00:51:13 #259
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202373904
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Op de fiets..... 8)7
lol.
140 + onderzoeken die schadelijkheid van bek-pampers aantonen.
incl: bevestigt door RIVM, Clownschoen e.a... "schijnheiligheid etc"
en opeens zet de plichtsgetrouwe AH bezoeker z'n luier weer op.

"Yes we can!" ...ofzo... 8)7
Huig
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 00:52:44 #260
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373911
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:51 schreef Orwell het volgende:

[..]
lol.
140 + onderzoeken die schadelijkheid van bek-pampers aantonen.
incl: bevestigt door RIVM, Clownschoen e.a... "schijnheiligheid etc"
en opeens zet de plichtsgetrouwe AH bezoeker z'n luier weer op.
Dit is gehoorzaamheidstraining... en daarna the next step.
Lach met een schone bips
pi_202373917
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ik denk er inderdaad anders over en geloof niet in de werking van Ivermectine, maar ik waardeer oprecht je fatsoenlijke reactie. ^O^
Je gelooft niet in de werking? Of voor corona specifiek? Waarom hebben we het over geloof eigenlijk, als het werkt moet er toch gewoon overduidelijk bewijs voor zijn?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202373925
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wereld op z'n kop
Ik had echt niet gedacht dat men zo ver zal gaan dat je zonder een QR straks nergens meer binnenkomt als straks die 2 G ingaat.

https://www.ad.nl/binnenl(...)en-blokker~a6112b59/

Blokker en intertoys komt op mijn boycot lijst. Ik zal her geen traan om laten als ze failliet gaan. Ik heb het niet en wil het ook niet gebruiken :r :r :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 28 november 2021 @ 00:56:28 #263
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202373934
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je gelooft niet in de werking? Of voor corona specifiek? Waarom hebben we het over geloof eigenlijk, als het werkt moet er toch gewoon overduidelijk bewijs voor zijn?
goed punt indeed.
"Ja ik weet niet... ivermectine.. ik weet niet.... ik geloof er niet in."
{denk erbij: Jensen linkse parodie-stem..}

ipv naar japan te kijken)
Huig
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 01:00:10 #264
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373953
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:54 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik had echt niet gedacht dat men zo ver zal gaan dat je zonder een QR straks nergens meer binnenkomt als straks die 2 G ingaat.

https://www.ad.nl/binnenl(...)en-blokker~a6112b59/

Blokker en intertoys komt op mijn boycot lijst. Ik zal her geen traan om laten als ze failliet gaan. Ik heb het niet en wil het ook niet gebruiken :r :r :r
Al zou ik met serologische test een QR kunnen krijgen, ik vertik het eraan mee te werken.
Lach met een schone bips
pi_202373963
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Al zou ik met serologische test een QR kunnen krijgen, ik vertik het eraan mee te werken.
Zo denk ik er ook over. Een serologische test wil ik nog steeds laten doen on te kijken of ik al afweer stoffen hebt, niet voor de stomme QR code
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 01:04:49 #266
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373971
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:02 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Zo denk er ook over. een serologische test wil ik nog steeds laten doen on te kijken of ik al afweer stoffen hebt, niet voor de stomme QR code
Die antistoffen boeien me niet eens, heb in Mei vorig jaar al bloed laten testen want kwam in Januari 2020 ziek terug uit Thailand van vakantie. Bleek dus Covid gehad te hebben... Al zou ik nu nog antistoffen hebben of ook niet. Ik vind die QR complete waanzin.
Lach met een schone bips
pi_202373980
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Keb geen idee of het werkt idd, maar dat iets een "koeienmiddel" is of niet doet er idd niet toe. Het gaat erom of het werkzaam is of niet.

Maar tis allemaal emo gedoe iedere keer.
Antibiotica wordt meer voor vee gebruikt dan voor mensen. Kan gewoon niet begrijpen dat artsen dat bij mensen voorschrijven. Straks veranderen we nog in een kip.
pi_202373982
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:08 schreef yinxs het volgende:

[..]
Antibiotica wordt meer voor vee gebruikt dan voor mensen. Kan gewoon niet begrijpen dat artsen dat bij mensen voorschrijven. Straks veranderen we nog in een kip.
_O-
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 01:09:50 #269
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202373983
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:08 schreef yinxs het volgende:

[..]
Antibiotica wordt meer voor vee gebruikt dan voor mensen. Kan gewoon niet begrijpen dat artsen dat bij mensen voorschrijven. Straks veranderen we nog in een kip.
Maar dan mag jij vrije uitloop kip worden :) Lucky bastard dat je bent
Lach met een schone bips
  zondag 28 november 2021 @ 01:10:12 #270
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202373985
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die antistoffen boeien me niet eens, heb in Mei vorig jaar al bloed laten testen want kwam in Januari ziek terug uit Thailand van vakantie. Bleek dus Covid gehad te hebben... Al zou ik nu nog antistoffen hebben of ook niet. Ik vind die QR complete waanzin.
ze zijn wanhopig (blijkbaar).
neem ze niet te serieus..

ze zullen het onderspit delven.
eventually... ;)
Huig
pi_202373994
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:34 schreef Orwell het volgende:
giibraltar
Portugal
Israel
belgie

case closed..
dacht het niet c_/
Plaats hier uw advertentie
pi_202374002
Zojuist start mijn auto niet. Dat komt door de mensen zonder auto.
Plaats hier uw advertentie
pi_202374006
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar dan mag jij vrije uitloop kip worden :) Lucky bastard dat je bent
oO< oO< *O* oO< oO< oO<
Ik hoop dat ik er zoeen wordt:
Oh wacht, was er ook niet weer vogelgriep in het land? -O-
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 01:17:36 #275
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202374009
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:16 schreef yinxs het volgende:

[..]
oO< oO< *O* oO< oO< oO<
Ik hoop dat ik er zoeen wordt:
Oh wacht, was er ook niet weer vogelgriep in het land? -O-
Yup you're fuckeliecookeliedood.
Lach met een schone bips
  zondag 28 november 2021 @ 01:19:56 #276
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202374020
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Zojuist start mijn auto niet. Dat komt door de mensen zonder auto.
Linkse Aso's..!
Huig
pi_202374028
twitter

twitter

joost is aan het doorslaan laatste tijd.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 01:23:51 #278
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202374040
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:21 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
joost is aan het doorslaan laatste tijd.
Welke woede bedoelt hij eigenlijk? Ik heb geen woede, jij of anderen Covid prik weigeraars wel?
Lach met een schone bips
pi_202374043
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Welke woede bedoelt hij eigenlijk? Ik heb geen woede, jij of anderen Covid prik weigeraars wel?
hij schijnt vervelende berichten te krijgen, dat bedoelt hij waarschijnlijk. maar als je oproept tot een vaccinatieplicht kan je dat verwachten. een plicht instellen in de hoop dat alles voorbij gaat, wat niet zal gebeuren want varianten blijven komen. en je hebt wel je lichamelijke integriteit opgegeven en zo pandora's box geopend.
Plaats hier uw advertentie
pi_202374044
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:21 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
joost is aan het doorslaan laatste tijd.
Ja want iedereen die corona krijgt gaat dood ook... :|W 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202374047
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Welke woede bedoelt hij eigenlijk? Ik heb geen woede, jij of anderen Covid prik weigeraars wel?
Ik vermoed een stevige dosis projectie.
  zondag 28 november 2021 @ 01:26:47 #282
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202374049
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:21 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
joost is aan het doorslaan laatste tijd.
knetter gek...wtf!!??
Huig
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 01:29:02 #283
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202374058
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 01:25 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja want iedereen die corona krijgt gaat dood ook... :|W 8)7
Nu uh, alleen die vieze stinkende anti vaxxers! :r
Lach met een schone bips
pi_202374060
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nu uh, alleen die vieze stinkende anti vaxxers! :r
Ja idd _O-
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202374062
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
En waarom zouden die maatregelen daar enig effect op hebben? Het volgt altijd dezelfde curve, met of zonder interventies. De curves worden naar verloop van tijd wel anders, omdat het tegen de muur van steeds meer toenemende immuniteit opbotst. Al die maatregelen worden ingevoerd vlak voordat het via natuurlijke wijze daalt, zodat de schijn opgehouden kan worden dat het het effect van de maatregelen is, en het excuus ook in de toekomst geldig gaat zijn om het weer opnieuw in kunnen te voeren.
Ik geef ze hier niet genoeg credits voor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202374070
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:21 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
joost is aan het doorslaan laatste tijd.
Door de jaren heen hebben miljoenen mensen gevochten en zijn gestorven om onze vrijheid te waarborgen. En deze idioot wil dit allemaal even weggooien om een handjevol gammele mensen ietsje langer in leven te houden. Hij is helemaal van god los.

Waarom hebben we dan nog uberhaupt een leger? Waarom zouden mensen hun leven geven voor onze vrijheid?

8)7

Ik trek deze krankzinnigheid niet.
pi_202374072
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:36 schreef yinxs het volgende:

[..]
Door de jaren heen hebben miljoenen mensen gevochten en zijn gestorven om onze vrijheid te waarborgen. En deze idioot wil dit allemaal even weggooien om een handjevol gammele mensen ietsje langer in leven te houden. Hij is helemaal van god los.

Waarom hebben we dan nog uberhaupt een leger? Waarom zouden mensen hun leven geven voor onze vrijheid?

8)7

Ik trek deze krankzinnigheid niet.
Dat is ook maar de vraag. Omdat mensen bang zijn moeten we alles opgeven voor schijnveiligheid.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 01:41:46 #288
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202374078
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat is ook maar de vraag. Omdat mensen bang zijn moeten we alles opgeven voor schijnveiligheid.
Neen, omdat mensen bang gemaakt zijn geven zij hun vrijheid op om die nooit meer terug te krijgen.
Lach met een schone bips
pi_202374080
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het grappige is, zat ik me laatst te bedenken, als we nou helemaal niets aan maatregelen hadden gedaan waren we misschien allang uit de crisis.
Geen maatregelen geen vaccinaties, we hadden een jaar met best veel meer doden maar dan had je een tegen de 100% immuniteit en was je klaar
Ik vind die code zwart vermijden wel te rechtvaardigen. Gezien alle maatregelen in de zomer... Ging het veel verder dan dat.

En gezien de trage reactie is het ook geen doel om code zwart tegen minimale kosten tegen te gaan.

Zeg het allemaal maar joh.. Shit show.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202374095
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat is ook maar de vraag. Omdat mensen bang zijn moeten we alles opgeven voor schijnveiligheid.
Dat ja, religieuze kledij dragen en dat soort onzin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202374099

grappig overal hetzelfde script. zal wel toeval zijn.
Plaats hier uw advertentie
pi_202374107
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
grappig overal hetzelfde script. zal wel toeval zijn.
Datzelfde script hebben kwam laatst ook met dat van wijk tot wijk, van deur tot deur, van arm tot arm...bizar hoeveel politici in andere landen dat allemaal precies zo hebben gezegd 🤔😕
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  zondag 28 november 2021 @ 01:54:52 #293
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_202374108
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 01:53 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Datzelfde script hebben kwam laatst ook met dat van wijk tot wijk, van deur tot deur, van arm tot arm...bizar hoeveel politici in andere landen dat allemaal precies zo hebben gezegd 🤔😕
Maar dat komt omdat het logische keuzes zijn. Daarom doet men over de hele wereld hetzelfde. :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_202374110
twitter

Déjà vu 2020. er was amper iets bekend over corona maar iedereen in de politiek wist al dat het vaccin de enige oplossing zou zijn.
Plaats hier uw advertentie
pi_202374116
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 01:54 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Maar dat komt omdat het logische keuzes zijn. Daarom doet men over de hele wereld hetzelfde. :D
En dan precies diezelfde bewoordingen, ok...
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  zondag 28 november 2021 @ 02:06:35 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202374132
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Déjà vu 2020. er was amper iets bekend over corona maar iedereen in de politiek wist al dat het vaccin de enige oplossing zou zijn.
Kwestie van een ander stukje RNA er in bouwen, dat is niet zo'n grote verandering.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202374134
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 02:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Kwestie van een ander stukje RNA er in bouwen, dat is niet zo'n grote verandering.
maar de huidige vaccins zijn toch nog steeds gebaseerd op covid uit 2019? hij is toch niet ge-update voor bijvoorbeeld delta?
Plaats hier uw advertentie
  zondag 28 november 2021 @ 02:17:32 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202374149
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 02:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
maar de huidige vaccins zijn toch nog steeds gebaseerd op covid uit 2019? hij is toch niet ge-update voor bijvoorbeeld delta?
Voor zover ik weet niet nee. Had ik eigenlijk ook wel verwacht dat ze dat zouden doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202374152
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 02:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Voor zover ik weet niet nee. Had ik eigenlijk ook wel verwacht dat ze dat zouden doen.
idd
Plaats hier uw advertentie
pi_202374167
wordt corona net zoiets als the war on Terror en the War on Drugs? een niet te winnen oorlog en meer slachtoffers door het beleid dan het probleem zelf.
Plaats hier uw advertentie
pi_202374169
.
Plaats hier uw advertentie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')