SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben ook nog niet klaar helaasquote:
vandaag nog maar 1, maar morgen nog 8quote:
Pics van de buit.quote:
Bleh. Morgen moet ik wel íets voor werk doen, maar dat beperkt zich tot niet al te lang in bed blijven liggen om een dude die wat op komt halen te woord te kunnen staan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag nog maar 1, maar morgen nog 8
Online besteld. Buit komt over twee dagen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pics van de buit.![]()
Voor m'n festival van laatst eindelijk weer eens uitgebreid m'n makeup gedaan. Gelukkig bederft oogschaduw over het algemeen niet.
Y'arr.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Online besteld. Buit komt over twee dagen.[ afbeelding ]
Goeie! Moet nog baking powder en een lading schoonmaakazijn bestellenquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Voordeeldrogisterij geplunderdKomt morgen
Shit ton ariel pods en fuck ton scheermesjes voor weinig ingeslagen
Ja maar dat kost al nooit veel geldquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Goeie! Moet nog baking powder en een lading schoonmaakazijn bestellen
Wat allemaal?quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Y'arr.
M'n gottikmeuk is ook verzonden.![]()
Nu hopen dat het ook daadwerkelijk past.
Nee, maar jouw post herinnerde me eraanquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat kost al nooit veel geld
Werkt als een tiet om pluishaar (op je hoofd) tegen te gaan.quote:
een vat vol?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkt als een tiet om pluishaar (op je hoofd) tegen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |