En matje laten groeien en hele dagen in traningspak en op badslippers lopen ben ik ook niet het type voor.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met de huidige benzineprijzen is het ook geen feest zo'n kampbak
rare minsequote:
Klinkt als mensen uit Helmond.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En matje laten groeien en hele dagen in traningspak en op badslippers lopen ben ik ook niet het type voor.
Ik vond het meer Enschedequote:
Ben niet zo bekend met de mensen daarquote:
want je gaat naar Enschede? waar het vriest?quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met de mensen daar
Denk dat het tijd is om mn Uggs aan te trekken dit weekend
Zon schijnt hier nogquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
want je gaat naar Enschede? waar het vriest?
Zondag sneeuwquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
want je gaat naar Enschede? waar het vriest?
pas maar op dat het niet in je uggs sneeuwt dan, ik blijf wel binnenquote:
is dat niet hetzelfde?quote:
quote:
Hoezo zou het in mn uggs sneeuwen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pas maar op dat het niet in je uggs sneeuwt dan, ik blijf wel binnen
Ik heb het ook niet verzonnen.quote:
Sneeuw is niet echt zeg maar mijn ding.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo zou het in mn uggs sneeuwen?
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen.
Het is leuk voor een paar dagen. Tot het begint te smelten, dan is het kut. Voor de rest wil ik gewoon zomer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sneeuw is niet echt zeg maar mijn ding.
geen idee, heb geen verstand van lelijk schoeiselquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo zou het in mn uggs sneeuwen?
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen idee, heb geen verstand van lelijk schoeisel
bij mij ook niet maar wel tijd voor de porters, imperial stouts en barleywine'squote:Op vrijdag 26 november 2021 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sneeuw is niet echt zeg maar mijn ding.
grijs? de haren in mijn baard?quote:
Dat kan ook met 30 gradenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bij mij ook niet maar wel tijd voor de porters, imperial stouts en barleywine's
Zomerquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is leuk voor een paar dagen. Tot het begint te smelten, dan is het kut. Voor de rest wil ik gewoon zomer.
mwah, dan is het tijd voor tripels, ipa's, weizenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ook met 30 graden
[..]
Zomer
Bij Jan Linders hadden ze speciaal bier in de aanbieding.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mwah, dan is het tijd voor tripels, ipa's, weizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |