Je kan gewoon online een afspraak maken, mijn moeder heeft ook geen oproep gehad, net wel online een afspraak gemaaktquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:20 schreef Gehrman het volgende:
Mijn opa en oma van 80+ hebben nog steeds geen oproep gehad. Snap niet hoe dat kan.
Die oudjes volgen dat allemaal niet. Mijn opa loopt nog iedere dag de brievenbus in de gaten te houden.quote:
Maar jij volgt dat wel. Misschien kun je ze helpen om een afspraak te maken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:31 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die oudjes volgen dat allemaal niet. Mijn opa loopt nog iedere dag de brievenbus in de gaten te houden.
Ik zal even mijn eigen vraag updaten.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef qajariaq het volgende:
Hoe zit het met bijwerkingen van de booster? Kan ik na het ontvangen van de booster een lichamelijk uitdagend weekend plannen?
Bij mij lukte het ook niet met de vragenlijst invullen op de laptop en dan DigiD bevestigen op mijn telefoon.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:30 schreef miss_sly het volgende:
Digid ligt plat, dus inloggen om een afspraak te maken is me nog niet gelukt.
Bedankt voor de tip. Lukt hier nu ook niet, maar probeer ik later nog eens.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Bij mij lukte het ook niet met de vragenlijst invullen op de laptop en dan DigiD bevestigen op mijn telefoon.
Het lukte wel door de hele vragenlijst op www.coronatest.nl in te vullen op mijn telefoon en daar dan ook de DigiD te bevestigen.
Nee, nog niet. Had stiekeme hoop dat ik hem nog dit jaar zou krijgen maar blijkbaar is het toch niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:51 schreef PPL het volgende:
Iemand al een SMS gehad omdat ie in de "griepprik-groep" zit?
Je moet in ieder geval van heel goede huize komen wil je daar invloed op hebben. Geen idee of er veel verschil tussen zit in werking en bijwerking, ik dacht het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:27 schreef THEFXR het volgende:
is er een onderscheid of je Pfizer/moderna krijgt?
van Duitsland weet ik onder de 30 jaar Pfizer en boven de 30 Modernaquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:45 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval van heel goede huize komen wil je daar invloed op hebben. Geen idee of er veel verschil tussen zit in werking en bijwerking, ik dacht het niet eigenlijk.
Moderna heeft meer mrna per dosis dan pfizer. Beschermt beter/langer, geeft meer of sterkere bijwerkingen. Moderna is beter voor ouderen, omdat de effectiviteit minder snel afneemt. Kan zo snel bron-linkje niet meer vinden, maar zo heb ik het onthouden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:27 schreef THEFXR het volgende:
Dat weet ik niet, ik weet wel dat ik bij prik 1 en prik 2 moderna kreeg en mijn booster was ook moderna.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:27 schreef THEFXR het volgende:
Op papier.quote:Op zondag 26 december 2021 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha allen, ik heb een vraag. Als je de booster haalt, moet je een ingevulde gezondheidsverklaring meenemen. Die sturen ze mee in je mailbevestiging. Moet die geprint zijn? Of kan dat op je mobiel?
quote:Op zondag 26 december 2021 11:21 schreef svann het volgende:
Ging gesmeerd in de Rijswijkse broodfabriek.
Ah oke, dus kan ter plekke ook nog. Dank.quote:Op zondag 26 december 2021 23:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Op papier.
Maar die hebben ze daar ook liggen voor je.
Ze hebben die gezondheidsformulieren gewoon daar liggen. No need for worries.quote:Op maandag 27 december 2021 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah oke, dus kan ter plekke ook nog. Dank.
Bij de gewone vaccins zaten ze bij de brief. Nu heb ik online een afspraak gemaakt. Dus ik zat, als printerloze, al te prakizeren waar ik dit moest printen.
maar ondertussen worden er wel 20ers en 30ers geprikt omdat ze op wintersport moeten..........quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:31 schreef Elan het volgende:
Mijn zus is 11 februari geprikt (zorg) nog geen uitnodiging ontvangen voor booster.
Erg handig allemaal.
wij 2 januari en 4 januari.....net na de feestdagen idd en net een week voor ons vertrek uit NLquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:13 schreef miss_sly het volgende:
Het lukte telkens niet. Tot ik net de WiFi uit heb gezet en op 4G zat, toen lukte het meteen.
Dinsdag 4 januari. Mooi na de feestdagen, kan ik weer twee dagen ziek worden net als de vorige keer.
gaat gewoon niet gebeuren....ze hebben weer de kwetsbare groep overgeslagen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Had stiekeme hoop dat ik hem nog dit jaar zou krijgen maar blijkbaar is het toch niet zo makkelijk.
Ik ben van 1989, qua jaartallen gaat het nu snel, dus ik sluit niet dat ik de SMS nooit ga krijgen en straks gewoon op basis van m'n geboortejaar een afspraak kan maken.
September zie ik dan wel weer, dat is nog negen maanden weg. Eerst maar eens kijken hoe een en ander zich ontwikkelt de komende tijd.quote:Op maandag 27 december 2021 07:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wij 2 januari en 4 januari.....net na de feestdagen idd en net een week voor ons vertrek uit NL
prima timing zo.
alleen in september dus weer boosteren ?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |